ساندیس خور

هیئتی که در آن دغدغه مبارزه با اسرائیل نباشد؛ ابن زیاد هم سینه می زند!
ساندیس خور

نمیدانم پس از مرگم چه خواهد شد...
نمی خواهم بدانم کوزه گر از خاک اندامم چه خواهد ساخت...
ولی بسیار مشتاقم...
که از خاک گلویم سوتکی سازد...
گلوم سوتکی باشد به دست کودکی گستاخ و بازیگوش...
تا که پی در پی دم گرم خویش را بر آن بفشارد....
و سراب خفتگان خفته را آشفته تر سازد...
تا بدین سان بشکند دائم سکوت مرگبارم را...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
انتشار مطالب و نوشته های مـا با ذکر منبع و ارجاع لینک مجاز است.
mail: amin.davari@chmail.ir

پربازدیدترین ها
shobahat
مدیر تارنما

ساندیس خور

هیئتی که در آن دغدغه مبارزه با اسرائیل نباشد؛ ابن زیاد هم سینه می زند!





چرا آخوندا شطرنج رو حرام اعلام کردند


              این نرم افزار را مطالعه کنید اگر نظرتان عوض نشد فردا یک بازی شطرنج بخرید

[باورم نمیشه انقدر دین اسلام کامل باشه] بیـوگرافی شطرنج

                                                                             بسیار جالب دانلود نرم افزار موبایل java


لینک های مرتبط: چرا نمیای پیک بازی کنیم

نظرات  (۶)

تازگی ها مرجع تقلید هم شدید؟!!!!!!!!!!!!!!!!
جلوتر از مراجع و علی الخصوص ولی فقیه راه برید آخرش .....
پاسخ:
شمام زود دارید قضاوت می کنید
تیتر باید جذاب...
من قطعا مورد نظر برای ارائه یک مفهوم سریع به شما برای راهنمایی خوب و نکات شما در حال ارسال در sandiskhor.blog.ir تشکر می کنم. من وقت گیر اینترنت به نظر می رسد تا در حال حاضر شده است با استراتژی های مفید پاداش به تبادل با خانواده و دوستان من است. من می خواهم ادعا می کنند که ما خوانندگان واقع واقعا پر برکت به ساکن در یک جامعه مفید با فوق العاده بعضی از افراد بزرگ با نقاط روشنگری. من واقعا احساس می کنید واقعا سپاسگزار برای کشف صفحه وب و به نظر می رسد به آینده به بسیاری از لحظه های سرگرم کننده اضافی خواندن حق در اینجا . تشکر یک معامله خوب است دوباره برای یک معامله خوب از همه چیز . و سال نو مبارک !
20 Farvardin 93 ، 17:41 optimizatsiya-sayta
اگر من معتاد به پول از اینترنت، چه خواهد بود بهترین راه ؟
27 Farvardin 93 ، 23:06 интернет реклама сайта
چگونه می توانم درجه با چنین برنامه شلوغ .
11 Khordad 93 ، 23:03 آریامهر
وطن فروشهای تروریست. خاک تو سرتون با اینهمه دروغی که بافتین و مردم را خر فرض میکنین.
پاسخ:
ببخشید می خواستم بدونم شما خودتون جزو این مردمید یا خیر!
سلام وجود دارد! من می دانم که این نیمه فعال موضوع اما من میخواستم بدونم که اگر شما می دانستید که من می توانم یک پلاگین تصویر امنیتی برای فرم نظر من کردهاید؟ من با استفاده از پلت فرم وبلاگ همان مال شما و من مشکل پیدا کردن یک ؟ با تشکر بسیار ! раскрутка оптимизация сайтов http://www.dv-magic.ru/prodvizhenie-optimizatsiya-saytov/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.