ساندیس خور

هیئتی که در آن دغدغه مبارزه با اسرائیل نباشد؛ ابن زیاد هم سینه می زند!
ساندیس خور

نمیدانم پس از مرگم چه خواهد شد...
نمی خواهم بدانم کوزه گر از خاک اندامم چه خواهد ساخت...
ولی بسیار مشتاقم...
که از خاک گلویم سوتکی سازد...
گلوم سوتکی باشد به دست کودکی گستاخ و بازیگوش...
تا که پی در پی دم گرم خویش را بر آن بفشارد....
و سراب خفتگان خفته را آشفته تر سازد...
تا بدین سان بشکند دائم سکوت مرگبارم را...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
انتشار مطالب و نوشته های مـا با ذکر منبع و ارجاع لینک مجاز است.
mail: amin.davari@chmail.ir

پربازدیدترین ها
shobahat
مدیر تارنما

ساندیس خور

هیئتی که در آن دغدغه مبارزه با اسرائیل نباشد؛ ابن زیاد هم سینه می زند!





جریانی که یکی از بسترهای رشدش را از طریق هیات­های مذهبی دنبال می­ کند. این جریان غیرمعقول که بدون نگاه به مکان و زمان و بدون توجه به مسائل جاری در جهان اسلام، به اشاعه بدعت­ هایی می­پردازد که نتیجه آن جز کشتار شیعیان بی ­گناه نیست.

شبکه‌های ماهواره­ای متعدد، امپراتوری اینترنتی و مراکز وسیع آموزشی در کشورهای مختلف اسلامی، تنها ثمره بخشی از حمایت‌های مادی و توزیع پول‌های کلان این جریان است. این در حالی است که کشورهای اروپایی شبکه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران را می‌بندند و شبکه المنار حزب­ الله در بسیاری از ماهواره‌ها توقیف شده و اجازه پخش ندارد.

shirazi-05

این جریان باوجود اینکه ادعای حمایت و دستگیری از تمام شیعیان و محبان اهل بیت را دارد، اما در ماجرای سوریه کوچک­ترین اظهارنظری نکرده است. حتی زمانی ­که دشمن در صدد تخریب مرقد مطهر حضرت زینب(سلام الله علیها) بود هیچ عکس ­العملی از این فرقه نشان داده نشد. تکته جالب ماجرا جایی است که تنها جریان مسلمانی که بعد از تکفیری‌ها علیه سید حسن نصر الله در لبنان فعالیت می‌کند، این جریان است.

راهکار این فرقه در جذب هیئات مذهبی تاکید بر هیات غیرسیاسی است. دلیلی که این جریان بر این مساله اقامه می کند فرار مردم عادی از هیئات با بیان مسائل سیاسی است. ولی این فرقه در اصل، به دنبال ایجاد شکاف بین هیات­ ها و نظام اسلامی هستند.

در ادامه به بخشی از تاریخچه فعالیت و اندیشه­ های انحرافی این جریان اشاره خواهیم کرد:

از نماز خواندن پشت امام تا مقابله با انقلاب اسلامی

آیت‌الله سید محمد شیرازی برادر بزرگ‌تر شیرازی‌هاست که از همان ابتدای مطرح شدن امام به عنوان زعیم تشییع با ایشان مشکل پیدا کرد. با وجودی که مرحوم آیت‌الله شیرازی هنگام ورود امام به کربلا استقبال بسیار خوبی از ایشان به عمل آورد و حتی از امام خواست که به جای او در صحن امام حسین نماز جماعت بخواند، اما پس از رحلت آیت‌الله العظمی حکیم و طرح مرجعیت آیت‌الله شیرازی از سوی کربلایی‌ها این روابط تیره و سرد شد.

در خاطرات روز ورود امام به کربلا و سنگ تمام سید محمد شیرازی در استقبال از امام گفته شده است: «عصر روز جمعه 44/7/16 امام خمینی همراه با شهید سید مصطفی و شماری از علما و روحانیان عازم کربلا شد. در سی کیلومتری شهر کربلا در قصبه «مسیب» نزدیک پانصد نفر از علما و محصلان علوم اسلامی کربلا و نجف و شماری از مردم به استقبال امام شتافتند. هنگام ورود به کربلا بلندگوی صحن مطهر امام حسین (ع) به صدا در آمد و ورود امام خمینی را به پیشگاه قهرمان شهید کربلا حضرت حسین بن علی علیه السلام و عموم اهالی آن شهر مقدس تبریک گفت و رو به آستانه حضرت امام حسین (ع) کرد و گفت: «امروز یکی از فرزندان فداکارت که به پیروی از راه و فکر تو قیام کرده و آوارگی کشیده به حضورت می­آید» آنگاه خطاب به امام خمینی گفت: «ای مجاهد!، ای قائد! به شهر جدت حسین خوش آمدی». پلاکاردی در درب قبله صحن مطهر حضرت امام حسین (ع) بالا برده بودند که این شعار روی آن جلب نظر می‌کرد: «ترفوف رایه­الاسلام بید آیه الله الخمینی»

«سید محمد شیرازی نفر دوم سمت راست در استقبال از ورود امام به کربلا»

«سید محمد شیرازی نفر دوم سمت راست در استقبال از ورود امام به کربلا»

 

در همین حال در مدخل شهر کربلا پشت صحن حضرت ابوالفضل و درب صحن حضرت سیدالشهدا (ع) چندین رأس گوسفند از طرف اهالی شهر قربانی شد… پس از زیارت، نماز مغرب و عشا را بنا به درخواست آقای سید محمد شیرازی به جای او در صحن مطهر برگزار شد و انبوهی از روحانیان و مردم به او اقتدا کردند. پس از پایان نماز آقای شیرازی از طرف اهالی کربلا از امام خواست که اقلاً برای یک هفته در کربلا توقف نماید. این درخواست از طرف امام پذیرفته شد و امام مدت یک هفته ای که در کربلا توقف داشتند نماز را به جای آقای شیرازی به جماعت برگزار می‌کرد. در شب اول ورود امام به کربلا در اقامتگاه او نزدیک به پانصد نفر از روحانیان و مردم اطعام شدند و جشن باشکوهی به مدت سه روز در کربلا برگزار شد و اشعار و قصاید زیبایی در مدح ایشان و نهضت اسلامی ایران سروده و خوانده شد.»

آیت‌الله خویی: کار این سید، شبهه‌ناک است

البته مهم‌ترین مخالفت‌ها با مرجعیت این آیت‌الله جوان مقیم کربلا از سوی آیت‌الله خویی و آیت‌الله سید محمود شاهرودی صورت گرفت و این دو مرجع تقلید در موضع‌گیری‌های تندی اجتهاد سید محمد شیرازی را زیر سؤال برده و طرح مرجعیت وی را مشکوک قلمداد کردند.

آیت‌الله العظمی سید ابوالقاسم خویی و آیت‌الله العظمی شاهرودی هر یک به طور جداگانه اعلامیه‌ای علیه ایشان صادر کردند. آقای شاهرودی در اعلامیه‌اش متذکر شده بود که آقای شیرازی مجتهد نیست و شاهد بر این مدعا، نیز استاد وی آقای شیخ یوسف حائری است که در نوشته‌ای تصریح کرده، آقای شیرازی به حد اجتهاد نرسیده است. در مرحله بعد حمله‌ها، شدت بیشتری پیدا کرد و مرحوم آقای خویی در سئوالی که از ایشان شده بود طوری جواب داده بود که حیثیت ایشان خدشه‌دار شد… مرحوم آیت‌الله العظمی سید ابوالقاسم خویی در جواب مرقوم کرده بود که کار این سید، شبهه‌ناک است و دادن وجوهات به وی جایز نیست.

سید محمد شیرازی که در ابتدای جنگ، مردم عراق را به رهبری امام خمینی دعوت کرده بوده در یک اقدام عجیب مرگ آقا مصطفی را ساخته و پرداخته خود انقلابیون دانست!

بیت آقای شیرازی، پاتوق مأموران ساواک ایران بود

عدم ارتباط با امام تا زمان عزیمت آقای شیرازی به کویت ادامه یافت، اما بعد از استقرار ایشان در کویت، دوستان و حامیان ایشان حملاتی را علیه امام ترتیب دادند و شروع به بدگویی و بستن اتهام‌های ناروا علیه ایشان کردند و در این زمینه بعضی از نزدیکان آقای شیرازی با تفسیق و حتی تکفیر حضرت امام کار را به اوج خود رساندند و این ناسزاها از آن زمان و حتی بعد از ورود آقای شیرازی به ایران ادامه یافت.

shirazi-02

بیت آقای شیرازی، پاتوق مأموران ساواک ایران بود


در زمینه مسائل سیاسی نیز بعضی از دوستان و هواداران حضرت امام مثل آقای محتشمی و آقای فردوسی‌پور که برای سخنرانی و امور دیگر به کویت می‌رفتند، نقل می‌کردند که بیت و بیرونی آقای شیرازی، پاتوق مأموران ساواک ایران است و خود ایشان هم به ما توصیه می‌کند که دست از مبارزه علیه شاه برداریم و سخنی ضد رژیم نگوییم.

با این وصف حضرت امام در تمام این مراحل از موضع‌گیری صریح و علنی درباره ایشان، همچنین اجتهاد و عدالت او خودداری می‌کرد. یک بار جمعی از کویتی‌ها خدمت امام رسیدند و درباره آقای شیرازی و این که ایشان مجتهد و عادل هست یا نه، سوال نمودند؛ ولی حضرت امام نفیاً یا اثباتاً جوابی ندادند که موجب ناراحتی این‌ها و بعضی از بزرگان مثل آقای خویی شده بود.

این در حالی بود که سید محمد شیرازی به درخواست علمای بزرگ عراق برای ارجاع مردم به مرجعیت امام چنین پاسخ داده بودند: «جواب آقای شیرازی این بود که دوستان صلاح ندیدند که من، مردم را به آقای خمینی ارجاع بدهم؛ بنابراین بنده بر سر همان ادعای مرجعیت و الامام المجدد بودن هستم و خداوند ما را از شر اغیار حفظ خواهد کرد.»

ماجراجویی در تدفین پیکر مرجعیت شیعه

خانواده شیرازی‌ها حتی از جسم برادرشان برای اعلام مواضع سیاسی‌شان علیه نظام جمهوری اسلامی دریغ نکردند ایشان علی‌رغم اینکه به دستور رهبری در صحن حرم حضرت معصومه برای قبر سید محمد شیرازی جایابی صورت گرفت در یک اقدام ناصواب تشییع جنازه برادرشان را به یک میتینگ سیاسی تبدیل کردند و اقدام به ایجاد بلوا و آشوب در شهر مقدس قم کردند که بنا به استشهادات شاهدان عینی مورد اعتراض بسیاری از اهالی قم قرار گرفت. در این هنگام است که نیروهای امنیتی در مقابل ایجاد چنین آشوبی ایستادگی کرده و تابوت سید محمد شیرازی را برای دفن به حرم مطهر انتقال می‌دهند. این ماجرا تا سال‌ها مستمسکی برای خانواده شیرازی‌ها برای حمله به شخص مقام معظم رهبری قرار گرفت و این اتفاق در حالی صورت گرفت که رهبر انقلاب، هم در پیامی از مجاهدت‌های سید محمد شیرازی تقدیر کرده بودند هم مجلس ختمی در مسجد اعظم قم برای ایشان برگزار کرد.

ماجراجویی در تدفین پیکر مرجعیت شیعه

ماجراجویی در تدفین پیکر مرجعیت شیعه


ماجراجویی در تدفین پیکر مرجعیت شیعه

ماجراجویی در تدفین پیکر مرجعیت شیعه

 

برادر کوچکی که از برادر بزرگ جلو افتاد!

سید صادق برادر کوچک‌تر سید محمد است که بعد از فوت وی در سال 1380 در شهر قم، عملاً تبدیل به بزرگ خاندان شیرازی‌ها شد. عناد و دشمنی این جریان با انقلاب اسلامی ایران و شخص حضرت امام خمینی و نیز حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، امری است که ایشان هیچ واهمه‌ای از ابراز علنی آن حتی در داخل جمهوری اسلامی ایران نداشته‌اند.

shirazi-05

برادر کوچکی که از برادر بزرگ جلو افتاد!


برادر دیگر سید صادق، سید مجتبی است که اکنون در انگلیس حضور دارد و وی نیز در کسوت علما ظاهر می‌شود. فیلم صحبت‌های سید مجتبی علیه شخص رهبری و مجموعه فحش‌های رکیک وی نسبت به رهبری نظام هزاران بار در فضای مجازی دیده شده است و به جرات می‌توان گفت که از میان تمامی جریانات ضد انقلاب اسلامی ایران و رهبری در سرتاسر دنیا، هیچ‌کدام چنین جسارتی در توهین نسبت به ایشان نداشته‌اند.

 «سید مجتبی شیرازی برادر سید صادق و فحاش به مقام معظم رهبری- پدر زن یاسر الحبیب»

«سید مجتبی شیرازی برادر سید صادق و فحاش به مقام معظم رهبری- پدر زن یاسر الحبیب»

 

این جریان با به راه افتادن شبکه الفدک سابق و صوت الاطهار توسط شیخ کویتی یاسرالحبیب جانی تازه گرفت و گفته می‌شود که میان ایشان و یاسرالحبیب رابطه‌ای سببی نیز وجود دارد (ظاهراً یاسرالحبیب داماد سید مجتبی شیرازی است). علی‌رغم تکفیر طیفی از علمای شیعی از شهید محمدباقر الصدر گرفته تا آیت‌الله سیستانی، مکارم شیرازی و رهبری و… توسط یاسرالحبیب در 13 شبکه‌ ماهواره‌ای منتسب به شیعه، جریان شیرازی‌ها به هیچ‌وجه حاضر به تبری از وی نبوده و نیست.

13 شبکه با هزینه‌های حداقل 95 هزار دلاری ماهیانه برای هر شبکه

از مهم‌ترین اقدامات ضد شیعی و مذهبی این گروه منتسب به شیعه در فضای ماهواره‌ای جهان، می‌توان به تأسیس چند شبکه فارسی و عربی زبان با نام‌های شبکه جهانی امام حسین 1و2و3، مرجعیت، فدک، سلام، رقیه، ابوالفضل العباس، الانوار، خدیجه، الزهرا، المهدی و… اشاره کرد که در ایام محرم با تبلیغ شنیع‌ترین مسائل با عنوان شعائر حسینی، باعث وحشت مردم دنیا از شیعیان شده‌اند! شبکه‌هایی که با پنهان شدن در ظاهر دینی سعی می‌کنند جلوه‌های واقعی شیعی بودن را به صورت کاملاً وارونه نشان دهد. البته اکثر این شبکه‌ها با حمایت شخص آیت‌الله سید صادق شیرازی و بیت آن تأسیس و به فعالیت خود ادامه می‌دهند. نکته قابل تأمل آنجاست که هزینه احداث و راه‌اندازی و مدیریت این شبکه‌ها چگونه تأمین می‌شود؟ آن هم بدون حتی پخش یک برنامه تبلیغاتی!

۱۳ شبکه با هزینه‌های حداقل ۹۵ هزار دلاری ماهیانه برای هر شبکه

13 شبکه با هزینه‌های حداقل 95 هزار دلاری ماهیانه برای هر شبکه


آقای هدایتی مدیر شبکه سلام درباره میزان هزینه ­های یکی از این شبکه‌ها می­گوید: « هزینه های پخش و تولید ما ماهیانه بالغ بر 95 هزار دلار است. 75 هزار دلار آن استودیو پخش و 20 هزار دلار آن به تولید برنامه اختصاص دارد که این مبلغ در مقایسه با دیگر شبکه های ماهواره ای بسیار ناچیز است.»

نکته مهم‌تر این مطلب اینجاست که باید باز هم شاهد نمایش خون و خونریزی و ضرب و شتم به نام شعائر حسینی در فضای مجازی و ماهواره­ای باشیم. نمونه کوچک این اقدامات را می‌توانید با سرچ کلمه Muharram در بخش تصاویر موتورهای جستجو مشاهده کنید. تصاویر این اعمال شنیع به قدری زجرآور و دردناک است که حتی خود شیعیان را اذیت می‌کند چه برسد به کسانی که از سرتاسر دنیا با ادیان دیگر سر و کار دارند و نظاره‌گر شعائر حسینی از این دست هستند!

عزای راه رفتن بر روی خار!

عزای راه رفتن بر روی خار!


دکتر تیجانی در کتاب «اهل بیت(علیهم السلام)؛ کلید مشکل ها» ترجمه سید محمدجواد مهری درباره نقش سرویس جاسوسی انگلستان در ایجاد تفرقه و خرافه پراکنی در مذهب تشیع می‌نویسد: «شمشیرهایی که در گذشته شیعیان آن را در برابر ظالمان بلند می‌کردند، امروز برای زدن به سرهای خود، از آن استفاده می‌کنند. تاجایی که انگلیسی‌ها مقدار زیادی شمشیر، در میان دسته‌های عزاداری – در کربلا- تقسیم می‌کردند.»

سال 1391 هم به دنبال نام‌گذاری نهم تا پانزدهم ربیع‌الاول به عنوان هفته برائت توسط شبکه ماهواره‌ای امام حسین (ع) که توسط بیت آیت‌الله سید صادق شیرازی اداره می‌شود آن هم دقیقاً در ایام هفته وحدت، موجبات نگرانی بسیاری از شیعیان فراهم آمد که البته این ماجرا با عکس‌العمل خوب و به موقع بزرگان اهل سنت و شیعه همراه بود.

خون هایی که با قمه زنی روی زمین ریخته شده!

خون هایی که با قمه زنی روی زمین ریخته شده!


درباره مسئله قمه زنی هم که تقریباً اکثر مراجع اعلم شیعه این کار را شنیع دانسته‌اند هم آقای سید صادق شیرازی فتوای استحباب صادر کرده‌اند.

البته این مسئله در طول تاریخ همواره مورد توجه علمای شیعه بوده تا جایی که حتی در دوران مشروطه نیز مراجع تقلید شیعه بیانیه‌ای جهت حفظ وحدت اسلامی صادر کردند و نوشتند «چون دیدیم که اختلاف فرقه‌های پنج‌گانه مسلمین (اختلافاتی که مربوط به اصول دیانت نیست) موجب انحطاط دول اسلام و استیلای خارجیان شده‌ است، به جهت حفظ کلمه جامع دینیه و دفاع از شریعت محمدیه، فتاوای مجتهدین عظام، که روسای شیعه جعفریه هستند، و مجتهدین اهل سنت، اتفاق نموده بر وجوب تمسک به حبل اسلام… اتفاق شد بر وجوب اتحاد تمام مسلمین در حفظ بیضه اسلام و نگهداری جمع مملکت های اسلامی از تشبهات دول بیگانه و حمله‌های سلطنت های صلیبیه، متحد شد رای جمیعا برای حفظ حوزه اسلامیه بر این که تمام قوت و نفوذ خود را براین خصوص مبذول داریم و از هیچ‌گونه اقدامی که مقتضی است فروگذار نکنیم… چنانچه حق تعالی فرموده اشدّاء علی الکفار رحماء بینهم و متذکر می سازیم عامه مسلمانان را به برادری که خداوند بین تمام مومنین بست و اعلان می کنیم وجوب اجتناب از چیزهایی که موجب نفاق و شقاق است…» آیت‌الله نورالله نجفی اصفهانی، آخوند خراسانی، سید اسماعیل صدر، شیخ‌الشریعه اصفهانی و شیخ عبدالله مازندرانی از امضاکنندگان این بیانیه بودند.

این اتفاقات در حالی می‌افتد که امام علی(علیه السلام) درباره انجام کارهایی که موجبات تفرقه را فراهم می‌کند می‌فرماید: «لَوسَکَتَ الجاهِلُ مَااختَلَفَ النّاسُ اگر نادان خاموشی می گزید، مردم دچار اختلاف نمی شدند.»

مثل پدراتون گول نخورید!

آیت‌الله سید صادق شیرازی البته دارای سوابق سیاسی نیز هستند، وی در سال 88 به دفاع از فتنه گران پرداخت و در ویدئویی به نظام مقدس جمهوری اسلامی شدیداً حمله کرد. البته سابقه حملات وی و خانواده‌اش به انقلاب اسلامی مردم ایران در اوایل انقلاب و برادرش به رهبری انقلاب امام خمینی بین انقلاب مشهور است. مسئول دفتر وی محمد حنافروش، مدیرمسئول شبکه جهانی امام حسین و سید حسین شیرازی نیز به خاطر حمایت از فتنه گران در سال 88 و ترویج خرافات در شبکه‌های جهانی نیز مدتی بازداشت شده بودند. نکته جالب توجه ماجرا آنجاست که با این که ایشان از مراسم­ها و شعائر حسینی به صورت خاص و غیر معتبر بسیار دفاع می‌کند، اما در عاشورای سال 1388 که عده‌ای فتنه­ گر به نمادها و شعائر حسینی توهین کردند، واکنشی نشان نداند.

آیت‌الله سید صادق شیرازی در سخنرانی خود که در تاریخ 28 صفر 1431 در قم ایراد می‌کرد با استفاده از کلماتی ناشایست اقدام به توهین به رهبری نظام اسلامی کرد: «جوونا گول نخورید مثل پدراتون که بعضی­هاشون گول خوردن نشید تاریخ پیغمبر رو خودتون بخونید هر چی میگن نگید راست میگه! نگید درست می­گه… کشور اسلامی مردمش انقلاب می­کنن برید ببیند اون وقت این حکومتی که به اسم مردم اومده با باتوم میاد می­زنه مردم رو! این اسلام نیست! این زیبا نیست! با این اسلام می خوایم دنیا رو دعوت کنیم به اسلام! مگه منافق رو باید کشت؟ پیغمبر خدا یه دونه منافق نکشتن!!…. وقتی در حکومت اسلامی ملت خودش رو به خاطر اینکه یه تظاهرات کرده با باتوم می­زنه می­کشه به خاک و خون می­کشه چه توقع هست توقعی هم ندارم … خزی دنیاست که خود ملت خودشون لعن شون می کنه شب نامه ضدشون می نویسه یه خورده توسعه پیدا کرد انقلاب می کنه اون رو هم می­کُشه یا حبس می­کنه … فکر می­کنید کشور اسلامی اسمش فقط اسلامیه پیغمبر همین بودن این مسئولیت من و شماست در هر مسئولیتی هستیم هر قدر قدرت داریم اینو به دنیا نشون بدیم تاریخ پیغمبر خدا رو نشون بدیم.»

توهم توطئه یا دست آوریزی برای مظلوم نمایی

توهم توطئه یا دست آوریزی برای مظلوم نمایی


توهم توطئه یا دست آوریزی برای مظلوم نمایی

آقای سید محمد شیرازی در سن 75 سالگی بر اثر بیماری در کهولت سن فوت کردند. ولی طرفداران شیرازی­ها و همین­طور برخی نزدیکان به ایشان مرگ آیت الله شیرازی را مشکوک تلقی می­کنند. همچنین مرگ پسر ایشان سید محمد رضا شیرازی را که در خانه­اش فوت کرده است و تاکنون هیچ یک از نزدیکان ایشان حتی خود آیت الله سید صادق شیرازی نیز به کشته شدن پسر برادر خود بوسیله نظام اسلامی اشاره ای نمی­ کند. از همه مهم تر آنکه روایت هایی که درباره فوت ایشان ذکر گردیده است همگی در تناقض جدی با یکدیگر و ساختگی بودن آن در ذهن هر مخاطبی حتمی جلوه می­ کند. به تمام این موارد باید منفعتی که نظام از کشتن این دو نفر می برده است را اضافه کرد.

توهم توطئه یا دست آوریزی برای مظلوم نمایی

توهم توطئه یا دست آوریزی برای مظلوم نمایی


تا­کنون این آقایان به این سوال مخاطبین پاسخ نداده­اند که نظام اسلامی از کشتن این دو نفر چه سودی می برده است؟مخالفانِ بی­اثری که، توان مقابله­ای چه الان و چه در آینده با نظام را نداشته اند چرا باید حذف شوند؟ آیا از این دو نفر موثرتر و مخالف­تر وجود نداشنه که نوبت این دو نفر می­رسد؟ پرداختن بی حجت و سند به کشته شدن این دو نفر توسط نظام اسلامی تنها به کسانی کمک می­ کند که از این دو متوفی قصد ایجاد جایگاه حق به جانبی برای خود را دارند.

دار و دسته انحرافی ها
یاسر الحبیب طلبه خوش‌پوش لندن نشین

یاسر الحبیب یک طلبه خوش‌پوش است که در حسینیه‌ای در لندن منبر برود سینه‌چاک شیعیان و دشمن درجه یک وهابیت به شمار می‌رود. «یاسر یحیی عبدالله الحبیب» یکی از شبکه‌های تحت حمایت آیت‌الله سید صادق شیرازی یعنی شبکه فدک را مدیریت می‌کند ولی از حضور چشم‌گیر و پررنگ در دیگر شبکه‌های زنجیره‌ای این طیف فکری نیز غفلت نمی‌کند. تنها سه سال از راه‌اندازی «هیئت خدّام‌المهدی» در کویت می‌گذشت که تندروی‌های یاسر الحبیب، دولت کویت را مجبور کرد هیئتش را پلمپ و او را روانه زندان کند.

«اجازه نامه یاسر الحبیب ازآیت الله صادق شیرازی»

«اجازه نامه یاسر الحبیب ازآیت الله صادق شیرازی»


اما این جوان جسور چشم انگلیسی‌ها را گرفته بود؛ پس سریع به سوژه مورد نظر سازمان‌های حقوق بشری انگلیس و آمریکا تبدیل شد. حتماً خود مقامات کویتی هم متعجب شده بودند که این سازمان‌ها چرا بین این همه زندانی و شکنجه‌شده، به این روحانی جوان این قدر توجه می‌کنند. دو سال وقت کافی بود تا بعد از رایزنی انگلیسی‌ها و ساکن شدن وی در لندن حیطه فعالیت‌های یاسر الحبیب به شدّت گسترش پیدا کند. روزنامه‌ای با نام «shianewspaper» منتشر می کند، حوزه علمیه «امامین عسکریین» را در لندن به راه اندازد، شبکه ماهواره‌ای «فدک» را نیز با حمایت آیت‌الله سید صادق شیرازی تأسیس کند و در سال 2010 نیز مکان هیئتش در لندن را به حسینیه‌ای بزرگ به نام «حسینیه سیّدالشّهدا» منتقل و مکان جدید را مجتمعی برای حوزه علمیه، هیئت، دفتر کار، مؤسسه رسانه‌ای، شبکه ماهواره‌ای فدک، روزنامه شیعه و پایگاه اطلاع‌رسانی اینترنتی قرار می دهد.

رمضان المبارک 1431 قمری شیخ مقیم در انگلیس در هفدهم ماه مبارک و در سالروز وفات عایشه همسر پیامبر اکرم (ص) مجلسی در حسینیه خود در لندن تشکیل داد و از فراز منبر جملات رکیک و نسبت‌های وقیحانه‌ای متوجه او کرد.

مجتبی شیرازی

تصویر یاسر الحبیب همراه با سیدمجتبی شیرازی


او پس از ذکر ادلّه خویش برای اثبات نفاق و هرز‌گی و… به همسر پیامبر اسلام، سخن خود را با این توصیه راهبُردی! به پایان رسانید که: «جشن گرفتن به مناسبت هلاک عایشه، ضرورتی دینی است؛ چه این­که روز هلاکت عایشه، پیروزی اسلامی عظیمی به شمار می ­رود.» سایت وی نیز با افتخار تمام در این‌باره گزارش می‌دهد: «لازم به ذکر است که شبکه ماهواره‌ای فدک این جشن مبارک و وقایع آن را پوشش داده و پخش نمود. ضمن این‌که در بالای صفحه این شبکه نیز «شعار الله اکبر … عایشه فی النّار» برای اولین بار در تاریخ شبکه‌های تلویزیونی قرار داده شد! و در فواصل مختلف برنامه، سرودهایی به مناسبت و شادی از هلاکت رأس الکفر عایشه و شکر نعمت برائت از او، پخش گردید.

«شیخ عبدالعزیز آل الشّیخ» مفتی اوّل سعودی در برابر این اقدام چنین واکنش می‌دهد: «بعد از اسائه ادب یاسر الحبیب به أم المؤمنین عایشه، انتشار مذهب تشیّع در کشورهای عربی و اسلامی متوقّف شده است». وی در دیدار خود با ائمه جمعه و جماعات مساجد عربستان سعودی گفت: «سخنان یاسر الحبیب، روحانی شیعه کویتی باعث شد تا بسیاری از اهل سنّت که تمایلی به تشیّع داشتند، از مسیر انحرافی خود برگشته و راه مستقیم را برگزینند.» آل‌الشّیخ ادامه داد: «مُخبرین ما در کشورهای عربی به من اطلاع دادند عدّه زیادی از اهل سنّتی که شیعه شده بودند، به خصوص در شمال آفریقا، پس از گفته های یاسر الحبیب متوجّه شده اند که تشیّع، مذهبی باطل است و به مذهب حقّ برگشته اند.»

اما سخنان مشکوک شیخ، مشکلات بسیاری برای شیعیان کویت و عربستان نیز به بار آورد. علمای شیعه این دو کشور ـاز جمله «شیخ عَمری»، «شیخ حسین معتوق»، «شیخ حسن صفّار»، «شیخ علی آل محسن»، «شیخ عبدالجلیل السمین»، «شیخ نمر» و «سیّدهاشم السلمان» ـ مواضع سختی در برابر وی گرفته و او را از خود طرد کردند.

shirazi-13

یاسر الحبیب


تا اینکه این دست موضع‌گیری‌ها که باعث ورود فشارهای فراوان به شیعیان عرب نیز شده بود، جمعی از علماء و فرهیختگان شیعه منطقه احصاء عربستان را بر آن داشت تا استفتائی را خدمت مقام معظم رهبری ارسال کنند. پاسخ معظم له آبی بود بر آتش:«اهانت به نمادهای برادران اهل سنّت از جمله اتّهام ­زنی به همسر پیامبر اسلام حرام است. این موضوع، شامل زنان همه پیامبران و به­ ویژه سیّدالانبیاء پیامبر اعظم -حضرت محمّد صلّی­ الله ­علیه­ و آله– می­ شود.» فتوایی که از شبکه ماهواره‌ای الجزیره گرفته تا روزنامه الانباء کویت، سایت پرمخاطب محیط، روزنامه‌های السّفیر لبنان و الحیات چاپ لندن و سایت رادیو تلویزیون مصر و … به انعکاس درآمد و مورد تحلیل قرار گرفت.

حتّی احمد الطّیب، شیخ الازهر در بیانیه‌ای رسمی، این‌چنین به فتوای رهبر حکیم انقلاب، واکنش نشان داد: «با تمجید و خرسندی، فتوای مبارک حضرت امام علی خامنه ­ای را در خصوص تحریم اهانت به صحابه رضوان­ الله­علیهم یا تعرّض به همسران حضرت رسول­(ص) دریافت کردم. این فتوایی است که با دانش صحیح و درک عمیق از خطرناکی آن­چه که اهل فتنه انجام می­ دهند، صادر شده و بیان­گر علاقه و اشتیاق به وحدت مسلمانان است. آن­چه که باعث می­ شود بر اهمیت این فتوا افزوده شود، آن است که عالمی از علمای بزرگ مسلمان و از بزرگ­ترین مراجع شیعه و به ­عنوان رهبر عالی جمهوری اسلامی ایران، چنین فتوایی را صادر کرده است.»

یکی دیگر از اقدامات این جریان مشکوک که حامیانی نیز در شهر مقدس قم دارد نام‌گذاری هفته برائت! در ربیع‌الاول سال پیش بود. این جریان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «با نزدیک شدن به ایام فرحة الزهرا و غدیر ثانی، شورای سیاست گذاری شبکه جهانی امام حسین علیه‎السلام در بیانیه ای اعلام داشت: روز نهم ربیع الاول طبق فرموده اهل‌بیت علیهم‎ السلام روز غدیر ثانی نام‌گذاری شده است… از این رو بر خود لازم می‎دانیم که از روز نهم لغایت 15 ربیع الاول را به عنوان هفته برائت نام‌گذاری کنیم تا از این شبکه مقدسه پیام برائت از دشمنان خاندان رسالت را با اتکا به عمل معصومین به جهان صادر نماییم.»

اعلام هفته برائت در سایت شبکه جهانی امام حسین علیه السلام


این حرکات زشت بدعت آلوده در حالی صورت می ­گیرد که خداوند در آیه 17 سورة الانعام فرموده است: [وَلاَ تَسُبُّواْ الَّذِینَ یَدْعُونَ مِن دُونِ اللّهِ فَیَسُبُّواْ اللّهَ عَدْوًا به غیر عِلْمٍ] یعنی به خدایان و بت‌های مشرکین و کفار حرف زشت نزنید چون آن‌ها مقابله به مثل کرده و به مقدسات شما توهین می‌کنند این آیه شریفه به طریق اولی دستور عدم توهین به مقدسات سنی‌ها را ثابت می‌کند.

بهترین تعبیر راجع به یاسر الحبیب سخن سید مقاومت، نصرالله عزیز است که شیخ هتاک را «شخصٌ شیعیٌ غیرُ معروفٍ عند الشیعة أساساً» دانسته است. یاسرالحبیب با کمک‌های بی‌دریغ دولت انگلستان و بیت آیت‌الله سید صادق شیرازی روز به روز به فعالیت‌های به ظاهر مذهبی‌اش می‌افزاید. قابل‌توجه اینجاست که در یک اقدام هماهنگ شبکه مورد حمایت آیت‌الله سید صادق شیرازی -شبکه امام حسین-درست در همین ایام اقدام به اعلام گستره برگزاری برنامه‌های هفته برائت این فرقه مشکوک کرد.

محمد هدایتی مدیر مسئول شبکه سلام

محمد هدایتی مدیر مسئول شبکه سلام یکی از کسانی است که با بیت شیرازی‌ها ارتباط کامل دارد و در مسائل سیاسی ضد نظام جمهوری اسلامی فعالیت می‌کند. تا به حال با شبکه صدای آمریکا مصاحبه کرده و از قمه زنی دفاع و جمهوری اسلامی را بارها متهم به دیکتاتوری کرده است.

محمد هدایتی مدیر مسئول شبکه سلام

محمد هدایتی مدیر مسئول شبکه سلام


از جمله فعالیت‌های وی، مدیریت سایت ضد انقلابی رسام -روحانیون سنتی ایران معاصر- است. جدیداً گروهی را به نام «ستاد بین المللی تعظیم شعائر حسینی» اداره می‌کند و اکثر کلیپ هایی که می‌سازند، صحنه‌هایی از قمه یا لطمه زنی است. یکی از علمایی که به دلیل رفتارهای غلط ایشان، از آنان جدا شد، «آیت‌الله حسینی قزوینی» است. ایشان ابتدا با دادن بیانیه‌ای به شبکه «سلام» هشدار داد که در صورت دفاع از قمه زنی و توهین به مسئولین نظام، با آنان همکاری نخواهد کرد. سپس در سال 1388 و با اوج فتنه 88 و تحرکات این شبکه، ایشان از همکاری با شبکه «سلام» خودداری و شبکه «ولایت» را تأسیس نمودند.

سید حسین شیرازی فرزند آیت‌الله

استدلالات ضعیف و ضعف گفتار این جریان را می‌توان از زبان سید حسین شیرازی وقتی به دلایل تبلیغ علیه نظام و اشاعه بدعت قمه زنی به دادستانی احضار می‌شود به وضوح مشاهده کرد. وی در روایت دیدارش با دادستان ویژه روحانیت قم را چنین روایت می‌کند:

با احترام من رو وارد دفترش کرد یک قاضی نشسته بود دادستان هم پیشش بود، اول کار یکی آمد گفت برای حاج اقا ناهار بیارم دادستان گفت نه نیاز نیست همش پنج دقیقه کارش داریم. بعد شروع کرد و گفت: هر کشوری قانون داره و باید به قانون کشور احترام گذاشت…. شما دارید کارشکنی می‌کنید. من اینجا یک دفعه با حدت گفتم کجا ما کارشکنی کردیم؟ طرف جا خورد و اون هم یک خورده تند شد و گفت رفقاتون ضد ما کار می‌کنند ما یک احضاریه فرستادیم دنیا رو شلوغ کردند. بهش گفتم خوب تقصیر خودتونه چه معنی داره من رو احضار می‌کنید! گفتم عملکردتون دشمن سازه به چه حساب من رو احضار کردید؟! گفت خوب کارت داریم چکار کنیم؟ گفتم به من چه برید یکی دیگه رو پیدا کنید!! گفت چرا افرادتون علیه ما دروغ می‌گن گفتم مگه افراد شما دروغ نمی‌گن؟ گفت کجا؟ گفتم تو گوگل سرچ کن پسر نوح عکس‌های سید حسن خمینی در میاد!! گفت ملاک ما امام خمینیه گفتم مگه سید حسن جزو نظام نیست!!

سید حسین شیرازی فرزند آیت‌الله و مدافع سید حسن خمینی

سید حسین شیرازی



یکی از دستاوردهای این فرقه های افراطی برای تشیع

ماهاتیر محمد نخست وزیر سابق مالزی در یک سفر دوره­ای به ایران، از جمهوری اسلامی ایران خواست تا در مالزی برای تبلیغ اسلام و مبارزه با فرقه ضاله بهاییت به آنها کمک کند. چون منشا بهاییت در ایران بود و بهایی­ها یکی از مراکز اصلی شان در مالزی قرار داشت و از آنجا نیرو می ­گرفتند. اما از حدود چهار سال قبل، به دلیل فعالیت­های جریان شیرازی­ ها در مالزی و مبارزه رسمی با خلفا، به دعوای میان شیعه و سنی چنان دامن زدند که به شعار نویسی­ های خیابانی انجامید و این مساله باعث شد، ماهاتیر محمد که تا دیروز از جمهوری اسلامی دفاع می­ کرد، چند ماه قبل نسبت به خطر گسترش شیعه در مالزی هشدار داد و خواستار مبارزه با شیعیان به عنوان یک فرقه ضاله شد.

منبع: خط امام

لینک مرتبط: دانلو کلیپanti وحدت

هفته برائت مبارکباد!

نظرات  (۷۵)

سلام علیکم

یازهرا.......همین

یاعلی
بسم الله النور

اجرتون با خانم زهرا(س)
19 Farvardin 91 ، 01:17 یا فاطمه
خدا قوت
زیبا بود
ایام رو تسلیت میگم
لینکتون کردم
ایشالا مستدام باشید
یا حق
سلام
داغ فاطمه آنگونه بر سینه علی نشست که تا آخر عمر اینگونه میسرود
وای من و وای من و وای من میخ در و سینه زهرای من
یا زهرا
به ما هم سری بزنید
24 Dey 92 ، 10:03 صوت المستضعفین
امام ولایی تر بود یا فلان آدم عامی ؟
http://www.mostazafin.tv/latest-video/video/1285_
29 Bahman 92 ، 00:57 تقوی در دنیای مجازی
خدا قوت..
ما فدایی سید علی هستیم... عاشق ولایت...

لبیک یا حسین...
لبیک یا خامنه ای...
بر دشمن ولایت فقیه لعنت... حالا تو هر لباسی که میخواد باشه...
19 Esfand 92 ، 11:46 یک شیعه معتقد
ممنون از سایت بسیار خوبتان
موفق و موید باشید
17 Farvardin 93 ، 12:26 حسن زمانی ازتبریز
سلام؛ما فداییان سیدعلی هستیم،تاآخرجان ازش دفاع خواهیم کرد‏(بنده مربی قرآن هستم ۲۰۰ نفرهم شاگرددارم همشون هم مثل خودم عاشق ولایت مولایمان سیدعلی هستند‏)‏
18 Ordibehesht 93 ، 14:13 ازولایت تاشهادت
سلام.به کوری چشم دشمنای آقاجانم.جان ناقابلم فدای عمرباعزتت،امام خامنه ای(حفظ الله).درظل عنایت ولایت،مویدومنصورباشید.یاعلی
29 Ordibehesht 93 ، 21:17 رضا موسوی
بر پدر و مادر آدم دروغگو لعنت
برو بشمار ببین چند ده تا دروغ تو این مقاله نوشتی
لعنت خدا بر صادق شیرازی
11 Khordad 93 ، 04:01 یا علی...
معذرت میخوام آقارضا،خیلی ببخشید،ولی
با دهن زدن سگ به دریا،آبش نجس نمیشه!!!!
میخوای انتقاد کنی،مثل خیلیای دیگه انتقادکن،توهینو لعن و نفرینت دیگه چیه؟!!
16 Khordad 93 ، 21:48 احمد قدیفه چی
عجبم از این مردم ساده اندیش ....
از اینکه به سید اولاد پیغمبر و کسی که فقط از یک واسطه توسط آیت الله محمد تقی بهجت فومنی به عنوان شبیه به امام موسی بن جعفر یاد شده فهاشی میکنند.
از سرازیری قبر خود بترسید........
پاسخ:
حداقل می خواید دفاع کنید به دروغ متوسل نشید!
18 Khordad 93 ، 22:44 یک معلم
قدیفه چی مجید جان دلبندم فحاشی نه فهاشی فعلا زنگ دیکته
تابرسیم به زنگ سیاست وتاریخ
من میگم خدا عاقبتمون رو به خیر کنه و انشاالله تا آخر عمر در مسیر ولایت ثابت قوم بمانیم. امثال شیرازیها باید برای ما درس عبرتی باشند که فریب علم و لباس و ... را نخوریم و مغرور نشیم که به عاقبت آنها دچار شویم که نه دنیا دارند و نه آخرت.
29 Khordad 93 ، 20:00 احمد،عمارامام خامنه ای
راه هدایت:
آنها که دشمنان خدا را شاد مکنند در راه شیطان هستند
من با چند مقلد شیرازی دوست هستم که تمام ایام مشکی پوش هستن و شال عزا به گردن و عاشق قمه زنی و مدعی شعائر حسینی
خودشون نمی تونن از این ادعای مزخرف قمه زنی دست بکشن ولی توقع دارن سنی مذهب بیاد بیخیال اعتقادش بشه
بعد از اینکه بهشون ثابت کردم قمه زنی مزخرفه دیگه تمایلی ندارن که با من بحث کنن چون چیزی ندارن برای گفتن
به نظر من این جریان از هر چیزی وحشتناک تره تو دنیای اسلام
تشیع را دارند با جایش می برند آن وقت این ها هنوز در افکار دوران جاهلیت هستند واقعا دلم برای رهبر انقلاب می سوزد که برای چه کسانی ارزش قائل می شود
پاسخ:
ببخشید می خواستم بدونم از کدام ارزش صحبت می کنید؟
هر کی به این خاندان پاک شیرازی بهتان میزنه چوبش را خواهد خورد انشاءالله
خداوند اجره زحماته سید صادق را داده .هر روز بر محبوبیتشان اضافه میشود .حالا چون منتقده وضعه به حق افتضاحه مملکته به خصوص وضعیته دینداریه نظام آقایان بهشون بر خورده .اجرایه مراسمه قمه زنی حتی در صورته زشت بودنش یک هزارمه اختلاس 3میلیاردی به دین و آیینه مردم ضربه نمیزنه ....در پایان از امام صادق علیه السلام روایت هست که ایشان لعنت کردند گروهی را که به اسمه ایشان و به نام جانشینی ذریه مطهره ایشان مهدی فاطمه ( عج)در آخرالزمان حکومت بر پا میکنند در حدیث نام این حکومت را دجال نامیده سند خصائص الشیعه در احوال امام معصوم.......خدا مارو ازکشندگانه امام و قاتلین آن حضرت که دجال نام دارند مصون بدارد .....یا زهرا اغیثینی. ....
یه سوال برام پیش اومده!!
این فرد که دَم از دوری از سیاست میزنه چرا داره توی سیاست دخالت میکنه و علیه حکومت حرف میزنه؟!
بهش بگین بِره توی پَستو و دَرسِشو بخونه...

این ها خودشون هم، با هم درگیرن(خود درگیری مزمن)
چقد این بشر بی دین شده ....
یزیدی که خدا لعنتش کنه از این شیرازی خیلی سر تر بود.
یزید بازم به جا گفت بره دنیا جنگ میکنه.
اما این یارو داره دین مردم رو از بین میبره....
یا عباس علیه السلام جان بزن پس سرشون .....
25 Azar 93 ، 18:11 بنده خدا
آقا هادی...نمیدونی قضاوت نکن،کِی آیت ا... شیرازی دم از دوری از سیاست میزنه؟! برو یه سری به سایتشون(یا رسالش) بزن،کتب و آثارشونو بخون تا بفهمی چه چیزهای قشنگی راجع به دین وسیاست وحکومت اسلامی گفتن(البته با فیلترشکن!!!).فعلا که یه عده«سیاسیِ»دیگه رفتن تو پستو قایم شدن و به عنوان مثال زیارت عاشورایی رو که حدیث قدسیه و امام زمان(عج)خودشون روش تأکید کردن رو یواشکی میخونن وجرأت ندارن تو تلویزیون پخشش کنن وبه خیال خودشون با این کار به حفظ وحدت کمک میکنن!! باز آیت ا... شیرازی هرچی باشه تو شبکه های ماهواره ایش زیارت عاشورا یا زیارت وارثو «تمام و کمال»پخش میکنه!!!
شیرازی دین مردم رو از بین میبره؟!! پاسخ دهی به شبهاتی که توی سایتای مختلف علیه دین پخش میشه(مثلاعلیه عاشورا) رو کی جواب میده و قشنگ اثبات میکنه؟! تلویزیون جمهوری اسلامی ایران،یا شبکه های ماهواره ای ایشون؟! من خودم از وقتی که با شبکه های ماهواره ای آیت ا... شیرازی آشنایی پیدا کردم،به جرأت میگم«اعتقادم به حقّانیت اسلام و اهل بیت(ع)بیش از پیش محکم ومحکم تر شده!!!».
بی انصافیم حدی داره!! خوب نیست آدم راجع به بعضی چیزا،صرفا بر اساس یک سری حرف ها وتبلیغاتی که فقط«میشنوه» یه تنه به قاضی بره!!!
پاسخ:
اینا حرف نیست سندش موجوده همین شبکه امام حسین کلیپ توهین مجری این شبکه به رهبری در سایت ها موجوده یه سرچی بکنید متوجه می شید البته این یکیشه
26 Azar 93 ، 02:19 محمد حسنی
آیت الله شیرازی زیارت عاشورا میخونه تا شیعه و سنی رو به جون هم بندازه، نه اینکه زیارت عاشورا بده ها، آیت الله شیرازی بده.
جمهوری اسلامی زیارت عاشورا رو تو دل خودش تبلیغ میکنه تا شیعه و سنی همدیگه رو نکشن یا به اسم اونا آدمکشی راه نیفته.
نه اینکه زیارت عاشورا خوندن بده ها، اونایی که زیارت عاشورا رو وسیله ی خباثت اینگیلیسی شون میخوان بدن.
زیارت خوبه زاعرها بدن. زاعر بده، آیت الله یرازی بده.
26 Azar 93 ، 10:42 بنده خدا
آهان!...حالا نیست که مخالفای آیت ا... شیرازی خیلی با زبان نرم ومؤدبانه رفتار میکنن؟!! تهمتایی از قبیل این که آیت ا... شیرازی مرجعیتش اعتبار نداره،مرتده،انواع لعنت کردنا و... رو کیا میزنن؟!!مگه انگ مرتد زدن به کسی و رد مرجعیت یک عالم به این سادگیاس؟! آیت ا... شیرازی سال های زیادی هست که مرجعه!! این همه مدت مشکل خاصی نبود،یه دفعه تا به وضعیت فعلی اعتراض کرد این القاب واسش ردیف شد!!!
چرا داداش،حرف زیاده،مثلا کی گفته شبکه ها تبلیغی ندارن؟ انواع تیزرهای تبلیغاتیشون هست! مدام زیرنویس میکنن و شماره حساب واسه کمک های مردمی بابت هزینهءشبکه هارو،حتی واسه کشورهای مختلف میدن! از این حرفام گذشته،مگه مراجع کم ثروت دارن؟تمام خمس وزکات های مردم دستشونه،هرمرجعی هم هرجوری صلاح بدونه پول های خمس وزکاتو در مصارف مختلف صرف میکنه،آیت ا...شیرازی هم بخشی روخرج این شبکه ها کرده!!نگاه نکن تو ایران کسی زیاد نمیشناسدش،شیعه های کشورهای دیگه،علی الخصوص عراق خیلی قبولش دارن!دائم نماینده های آیت ا...سیستانی ایران میان وباهاش در ارتباطن! حتی چند وقت پیشم که استاندار کربلا اومده بود ایران و با آقای قالیباف هم دیدار داشت(که تلویزیون خودمونم نشون داد)،بعدش رفت دیدار آیت ا...شیرازی(که این موردو دیگه تلویزیون نشون نداد!!) وکلی ازش بابت فتوای جهاد(همراه با آیت ا...سیستانی)علیه داعش و ارائهءخدمات به عراق تشکر کردو یه گزارش هم از برنامه ها و فعالیت های انجام شده به مناسبت ایام اربعین به ایشون داد. ! اینا فقط چند موردن!
برادر گرامی،شماکه خودت استادی و همیشه دم از این میزنی که نباید نگاه سیاهِ سیاه یا سفیدِسفید داشته باشیم،خب این چیزارو هم بگو دیگه!!!
وشما آقای محمد حسنی:برو بیشتر اطلاعات کسب کن! آیت ا...شیرازی هیچ وقت بین شیعه و سنی اختلاف نمیندازه،همین چند وقت پیش تو محرم یک گردهمایی تو ترکیه بود،باحضور نماینده های آیت ا...شیرازی و اهل تسنّن که واسه بزرگداشت عاشورا بود! اگه آیت ا...شیرازی وحدت رو به هم میزنه،بگوببینم پس این سنّیا واسه چی قبولش دارن؟!!
در مورد حرفتون واسه زیارت عاشورا باید بگم؛روایته که:«نافله نافله نافله،عاشورا عاشورا عاشورا،جامعه جامعه جامعه(زیارت جامعه)،(ازسفارشات امام زمان(عج)به سید رشتی،به نقل ازمفاتیح الجنان)»وحدت دربسیاری ازمواردامری مهم است،اما فکر نمیکنم درست باشد دربیشتر ازموارد از امام زمان(عج)نیز پیشی بگیریم!ایشان خود برهمهءامور واقف اند.راستی،((زائر))،نه((زاعر))!
درضمن این لینک روهم مطالعه کنید،خالی از لطف نیست:
http://sshirazi.blogfa.com
27 Azar 93 ، 02:54 غریبه
هرکی منتقد جمهوریه ایرانی باشه، مرتده،کافره،ملعونه و ... .
والسلام
27 Azar 93 ، 12:42 محمدرضا.
شما ولایتی ها چ خصومتی با اقایون شیرازی دارید؟؟؟چرا انحراف برادر ایشان را به خود ایشان نسبت می دهید؟
ایت الله خمینی مگر ملاک تشخیص حق و باطل اند که می گویید چون سید عبدالله با خمینی مشکل داشته پس چنین است و چنان...در مورد شبکه سلام هم باید بگویم هر برنامه ای که این شبکه ها دارند که قبلش از حضرت اقا اجازه نمیگیرند.درست است تحت نظر ایشان می باشد.مثل شبکه های ایران که مستقیما رئیس از طرف ایت الله خامنه ای انتخاب میشود و شما میبینید بعض مراجع از قبیل ایت الله بهجت قائل به حرمت اند.صبح و شب با فیلم های لهو اشائه فحشا میکند و موسیقی پخش می شود.اقایون ولایتی میخواهم ببینم حال جوابی دارید؟؟به غیر از غلط املایی گرفتن کار دیگه ای هم بلدین؟؟بسم الله....یاعلی
27 Azar 93 ، 19:07 بنده خدا
شکر خوردی غریبه جان ! ( -:* D-:',
«اعتراض به حاکم وسیستم حکومتی در اسلام حق مردمه!! این شیوهءحکومتی حضرت علی(ع)بود!!».دیگه چه برسه به«انتقاد»که هر جامعهءعقب افتاده ای قبول داره!!!!!!!!!!!!!!!! و چه برسه به جامعهءاسلامی که متعالی ترین جامعس!!!! حکومت«امام معصوم» نیست که بی عیب باشه!!!(تازه خود معصومین هم اجازهءانتقاد میدادن!!!) ما ها از معصومین هم داریم میزنیم جلوووووو...چه پیشرفتییییییییییییییی!!!!!!!!!!!!....ههههههههه....


ما ایرانیا همش همینیم اون ور میزی رو خدا میبینیم!!!!!
02 Dey 93 ، 07:01 اسلام
ایا تا بحا ل شده بگی ای کاش کربلا بودم وجانم رافدا میکردم دراه امام حسین.ایا بردشمنان لعن کردی واز انها دوری کردی امروز هم همان روزهاست خیلی ها هستند باسوادند اما چون خودراباتقوا میدانند شیطان زودتر سراغ انها میاد وحب ریاست جاطلب مشوند چه چیزی باعث شد سید محمد سیرازی با حضرت امام بد شود ایا غیراز اینبود که او می خواست بجای امام رهبر ایران شود ایکسانی طرفدار خاندان شیرازی ها هستید اگاه باشید که اشتباه می کنید دین خودرا بخاطر ظواهر وحرفهای دیگران نفروشید خط مستقیم خط امام ورهبری است چرا ازبین این همه سیدوشیخ های مسن وبه ظاهر باسواد وبا تقوا امام اشاره ای برای رهبری نظام بعداز خود نکرد ولی چندجا اسم اقارا بردند بخدا خیلی مواظب باشیم حق وراه مستقیم اقای خامنه ای است
02 Dey 93 ، 14:17 بنده خدا
جناب اسلام،برادر یا خواهر گرامی،اولاٌ این حرفتون که« چرا ازبین این همه سیدوشیخ های مسن وبه ظاهر باسواد وبا تقوا...»،خیلی صورت قشنگی نداره وخودآگاه یا ناخودآگاه توهین به حساب میاد، چرا که شما با این«کلّی گویی»در واقع کل علما رو(که میدونیم در زمان امام کم کسانی نبودن!) زیر سؤال بردید!!
در ثانی، چه کسی تضمین کرده که اگر یک فرد در یک زمان خاص خیلی فرد شایسته و یا به قول شما«باتقوایی»بوده، با گذشت زمان نیز، همان ویژگی های خودش رو حفظ کنه؟!! از کجا معلوم عوض نشه؟! مگه نمونه های تاریخیشو کم داشتیم؟ بلانسبت همین«ابن ملجمِ»ملعون؛30 سال قبل از این که دست به اون جنایت بزرگ بزنه،وقتی حضرت علی(ع) بهش میگفت که تو روزی مرا خواهی کشت، به شدت انکار میکرد و باورش نمیشد! ولی بعد چه شد؟
ویا در مورد«زبیر»؛کسی بود که پیامبر اون رو«منّا أهل البیت»میخواند(به غیر از سلمان)، اما در زمان حضرت علی(ع)، به خاطر این که حضرت یک مقام رو به اون نداد و یک سری اختلافات، در صف دشمنان حضرت دراومد و در نهایت دیدیم که چی شد!! از صحابیِ نزدیک پیغمبر(ص)که دیگه بالاتر نداریم!!
امیدوارم از حرفم برخوردگی و سوءتفاهم پیش نیاد، نمیخوام به فرد خاصی نسبت بدم، اما صرفاً خواستم بگم که ملاک شما برای شایسته و بر حق بودن یک فرد، مبنی بر عملکرد خوب و تقوا، در زمان های گذشته، چندان ملاک درست و جالبی نیست و آدم ها در طول زمان تغییر میکنن.
ودر آخر..اینقدر مطلق گویی نکنید! از کجا«مطمئنید»که سید محمد شیرازی میخواست به جای امام رهبر شود وهمچنین اگر اشتباهی داشته پس خود آیت ا... صادق شیرازی هم دقیقاً دیدگاه های اونو داره؟اشتباهی که خیلیا راجع به مجتبی شیرازی هم میکنن و دیدگاه هاشو با خود آیت ا...شیرازی یکسان میدونن،در حالی که دیدگاه های آیت ا...شیرازی و برادرش مجتبی شیرازی خیلی باهم فرق میکنه! به نظر شما آیا درسته که ما هم بیایم دیدگاه های آقای هادی خامنه ای رو که برادر آقای خامنه ای هست و با هاش درتضاد هست رو به خود آقای خامنه ای نسبت بدیم و یکی بدونیم؟!!
و از کجا «مطمئنید»که طرفداران آیت ا...شیرازی«اشتباه»میکنند؟! شاید اینطور نباشه!(حداقل احتمالش روکه میشه داد...)
03 Dey 93 ، 09:21 حمید ج
به نظر من صادق شیرازی کسی نیست و ارزشی هم ندارد که در موردش سخن گفتو نباید وقت تلف کرد
04 Dey 93 ، 06:25 اسلام
غریبه جان سلام امیددارم که از حرفهام ناراحت نشوی مخواستم این را بگویم که وقتی خبرگان کسی راانتخاب مکنند همه باید تابع ان باشند چون انها درکارخودخبره اند تمام این قضایا برمی گردد به روزی که اقا راانتخاب کردند عده ای ناراحت شدند چرا ادمهای باسواد ومسن انتخاب نشدند حتی به اقای بهجت گفتند که این اقا کم سن وسال است ولی او جواب دادهمان یکبارگفتند علی (ع)جوان است هفت پشتمان بس است خدا می داند من قصد توهین نداشته وندارم مخواست بگویم چرااز بین این همه. شیخ وسیدکه ظاهری باتقوا وباسواد بودنداقا را انتخاب کردند که شاید از لحاظ سن وسال نسبت به انها پایین بود
04 Dey 93 ، 15:23 بنده خدا
آقا حمید ج،برادر محترم؛ این حرفتو میذاریم به حساب اطلاعات بسیار پایین وناقصت!! حالا هم که میخواین نظر بدین وانتقاد کنید، لااقل یه منبعی،استدلال قانع کننده ای چیزی بیارید!! نه این که فقط شخصیت کسی رو زیر سؤال ببرید وتوهین کنید! چراکه این کار خیلی ببخشید بلانسبت کار افراد ضعیف النفسه که وقتی میبینن مدرک خاصی ندارن، دست به بدگویی از طرف میزنن.
برادر عزیز برو بیشتر تحقیق کن!!!...
والّا آیت ا...شیرازی،به اون بدی که خیلیا میگن و ازش دیو ساختن،نیست!!! واسه همینه که میگم «بیشتر تحقیق کنید».من خودمم خیلی شبهه داشتم، ولی حل شد!مشکلش اینه که«رسانه»داره،وگرنه کم نیستن علمایی که دیدگاه های ایشونو دارن!
مثلا همین«هفتهءبرائت»که خیلیا میگن، «یک»بار فکر میکنم2یا3سال پیش بود که یه عده افراطی(تأکید میکنم توهمه سنخی آدمای افراطی دیده میشن)توی شبکهءامام حسین(ع) اعلام کردن، اما بعدش باهاش برخورد شد و دیگه چنین هفته ای اعلام نشد!! اما حالا مامیبینیم خیلیا هنوز که هنوزه(سهوی یا عمدی) هِی این رو میگن! خب اشتباه همیشه ممکنه رخ بده،کما این که ما تو تلویزیون خودمونم خیلی خطاهای بزرگی میبینیم که بعضاً اصلاح هم نمیشن،اما دلیل نمیشه که کل صدا وسیمارو زیر سؤال ببریم!
خواهشاً اینقدر عجولانه و بعضاً از روی احساسات قضاوت نکنید!!
05 Dey 93 ، 10:34 محمد حسنی
جناب بنده ی خدا!، اولاً که ببخشین که زاعر رو زائر نوشتم، انشا الله دیگه تکرار نمیشه اما ببین پذیرفتن اشتباه کسی رو کوچیک نمیکنه!.
ثانیاً معلومه که ملاک حق و باطل، امام خمینی (رح) هستن، شما به این شک دارین؟!.
کجا این سید روحانی دست گذاشت که اشتباه بود که ملاک حق و باطل نباشن؟!.
رابعاً، کسی نمیگه باید از امام زمان جلو زد یا عقب موند ولی عاشورا، عاشورا، عاشورای امام زمان (عج) به معنی تفرقه، تفرقه، تفرقه، یا شیعه کشی، شیعه کشی، شیعه کشی نیست!.
مشکل جریان آیت الله شیرازی دوتا چیزه:
1. با حاکمیت جمهوری اسلامی که رأس محور مقاومت جهان تشیعه مشکل داره،
2. با افراطیگریهای این بنده ی خدا و شبکه ی منتصب امام حسین (ع) که بهتره اسمش رو بذاریم شبکه ی آیت الله شیرازی و برنامه های تفرقه پراکنش، باعث اختلاف و درگیری مسلمونها با هم میشه که حد اقل تبعاتش، کشتار برادرا و خواهرای شیعه توسط افراد متعصبه.
راستی!، به نظر شما نباید به کسی که هم با جمهوری اسلامی زاویه ی جدی داره و هم خواهان اتحاد مسلمین نیست شک کرد؟!.
"خوابزدگان را بگویید که برخیزند!.
نماز صبحشان که قضا گشت، هیچ لا اقل در اندیشه ی نماز ظهری باشند که وقت آن دیر نباشد که خواهد آمد"
05 Dey 93 ، 21:49 بنده خدا
سلام بر شما آقامحمد! اولاًشما اشتباهی نکردید که بخواین بابتش عذرخواهی کنید! ما خودمونم توسایتای مختلف هزارتا ازاین اشتباهای سهوی داریم
که واسه هم مینویسیم ومنظور خاصی هم نداریم.در هر حال اگر شما از این کار من آزرده خاطر شدید،عذرخواهی میکنم و به هیچ وجه اشتباه خودرا توجیه نمیکنم،گفتم، خودمم صد بار از این خطاهای سهوی داشتم (-:"
واما مطلب اصلی؛ در رابطه باحدیث امام زمان،میدانیم که امام زمان به عنوان امام معصوم و حجت خدا برروی زمین، از گذشته،حال و آینده به طور کامل آگاهی دارند، اگر زیارت عاشورا به وحدت مسلمانان لطمه ای میزد،امام در این حدیث خود شرط و شروط ومحدودیت خاصی را قائل میشد(مثلاً در فلان مکان و فلان زمان خاص)، در حالی که ایشان این حدیث را به طور کلی و صریح نقل کرده و شرط خاصی راهم نگذاشته اند!
در مورد امام خمینی، باید بگویم اولاً بنده اصلاً از ایشان حرفی نزدم، در این که ایشان هم فرد بزرگواری بودند شکی ندارم، اما این که اگر ما بخواهیم یک فرد را«معیار حق و باطل» قرار دهیم، چندان کار درستی نیست، چراکه ایشان(ویا هر فرد دیگری) در هر حال باهمهءمحاسن، معصوم نیستند و میدانیم معیار حق و باطل، تنها معصومین هستند و طبق آیات قرآن، حتی در روز قیامت برای بررسی اعمال مردم، معیار حق پیامبر و معصومین هستند! مابقی افراد(که پیرو معصومین هستند)تنها برای ما الگو میباشند، نه معیار حق و باطل! چراکه هیچ کداممان(از علما گرفته تا مردم عادی)نه پیامبریم که بواسطهءوحی، آیات و کلام الهی را مستقیماً دریافت کنیم، ونه امامان معصومیم که تحت«عصمت» از هر خطایی مبرا باشیم تا بدین واسطه معیار«حق و باطل» قرار بگیریم.
نکتهءبعدی این که(باور کنید قصد توهین به هیچ کسی را ندارم)، این خیلی ساده انگاریه که ما فکر کنیم مشکل قتل و کشتارشیعیان دنیا، صرفاٌ خواندن علنی زیارت عاشورا ویا لعن کردن باشه، آیا کشتار شیعیان دنیا به خاطر لعن کردنه؟!یه کم بهش فکر کنین متوجه میشین(خود آیت ا...شیرازی هم بااین لعنای علنی مخالفه).نخیر،هیچ کدام از این ها! مشکل با«اصل تشیع» هست ونه چیز دیگه.شما یه نگاه به تاریخ بنداز،ببین چقدر از شیعیان را میکشتند!معاویه، یزید،حجاج خونخوار،خلفای ملعون بنی عباس هر کدام هزاران شیعه راکشتند!صدام 5-6 میلیون شیعه کشت(وهمه میدونیم که حتی به مردمش اجازهءیه زیارت خشک وخالی نمیداد و حتی هرساله روز عاشورا درهای حرم هارا نیز میبست)،نیرو های طالبان چندین هزار شیعه در افغانستان،پاکستان و...کشتند؟!آیا به علت خواندن زیارت عاشورا بود؟! آیا شبکهءامام حسین(ع)و...در کاربوده است؟ شما اگر همهء این شبکه هارا هم جمع کنین،نعوذبالله به اهل بیت هم ناسزا بگین و به دشمنانشون درود بفرستین وخلاصه همه جور احترامی بذارین، بگین ببینم آیا کشتن شیعیان متوقف میشود؟!نه، به هیچ عنوان و هر دفعه با یک بهانه شیعه را هدف قرار میدهند!! اگر اینگونه باشد که صرفاً یک زیارت عاشورا و لعن های اون باعث کشتار شیعیان بشود،خب در این صورت شعارهای«مرگ بر اسرائیل»که در راهپیمای ها و بویژه در راهپیمایی روز قدس گفته میشوند هم موجب کشتار بیشتر مردم فلسطین میگردد،کمااین که ما هرساله شاهد این هستیم که اسرائیل نزدیک به روز قدس به مراتب سگ تر و وحشی تر میشود وتعداد بیشتری از فلسطینیان را قتل عام میکند!!خب پس با این حساب ما راهپیمایی هم نباید بریم که!! دیگه چه باید بکنیم؟! چقدر باید عقایدمان را پنهان کنیم؟!
برادر عزیز واقعاً فکر میکنین شبکهءامام حسین چی پخش میکنه که اینقدر دگرگون شدین؟ فکر میکنید از صبح تا شب لعن و نفرین میکنه؟! نه، باور کن اینجوری نیست! اصلاً شما خبر داری که 70،60% پخش مستقیم رو که تلویزیون خودمون از کربلا تو مناسبات مختلف نشون میده، از شبکه های ماهواره ای مثل همین امام حسین پخش میکنه؟! (به غیر از برنامه هایی که خود ایران اجرا میکنه)من که به دروغ اینهارو به شما نمیگم!میتونید خودتون ببینید!! حتی امسال حواسشون نبود و آرم شبکهءماهواره ای رو هم برنداشته بودن! کانال6 بود!!
و درآخر آیت ا...شیرازی هیچ وقت با اصل حکوت اسلامی ایران مشکل نداره، کمااین که اعتقاد به«تشکیل حکومت اسلامی هم دارن».تنها با عملکرد فعلی که در بسیاری موارد هم واقعاً ضعیف بوده مشکل داشته اند که فکر نمیکنم در جامعهءاسلامی انتقاد و نارضایتی ممنوع باشه!
همه بدانید که جنگ حق وباطل از زمان هابیل وقابیل شروع شده وتا اخرین روز دنیا ادامه دارد ما باید هوشیار باشیم امروز امریکا ودیگر ان تنهاراه بقا ی خود رادراختلاف مسلمانان ومذاهب دین اسلام میدانند وسعی مکنند درجاهایی که کمی بخاطر اختلاف سلیقه با حاکمیت دارند نفوذ کنند بخصوص دربیت مراجع بزرگوار ی شاید از نظام کمی انتقاد دارند این شگرد انهاست مگر اقای شریعتمداری ومنتظری ادمای کمی بودند خیلی هم ملا وبا سواد بودند ولی یک لحظه غفلت وشاید حب ریاست ومشهور شدن کاردست انها داد وکار بجای رسید که شریعتمداری که شیخ بود دستور ترور اقای خمینی را به رژیم پهلوی داد اری معیار وخط مستقیم خمینی وخامنه ای است ما مدعی نیستیم که اسلام وعدالت صد درصد هست همین که نوکر بیگانگان نیستیم وبراحتی عزاداری مکنیم وامنییت داریم چه نعمت بزرگی است.ایا مدانید دشمنان قسم خورده ی داخلی وخارجی اعتراف کردند که ولایت فقیه است که ما نمی توانینم بر ایران مسلط شویم
07 Dey 93 ، 16:31 محبان الائمه
در این شرایط فقط میتوان گفت...
..
..
..
..
..
..
..
..
..
اللهم عجل الولیک فرج
07 Dey 93 ، 18:54 بنده خدا
جناب اسلای عزیز؛حالا مگه آیت ا...شیرازی نوکر انگلیسه؟!!!
در ثانی،از همه مهمتر اینه که تسلط و نفوذ فقط از طریق«جنگ نظامی»نیست،«تهاجم فرهنگی» که تو مملکت ما بیداد میکنه، از صدتا حملهءنظامی به مراتب خطرناک تر و مؤثرتره وخود نشونهءنفوذ وهجوم فرهنگ غرب به کشورمونه! حالا مقصر هر کی میخواد باشه، مهم اینه که چنین بلایی در مملکت ما وارد شده!
خدایی، شبکه های مستهجنی مثل«فارسی وان»،«ام شو»و...بدتره یا این شبکه های مذهبی که واقعاً برخلاف تصور خیلیا چیز خاصی هم پخش نمیکنن!!!
19 Dey 93 ، 19:12 مرگ بر شیرازی
خدا نسل شما شیرازی ها رو وربندازه
20 Dey 93 ، 12:25 بنده خدا
از دعای(((((گربه سیاه)))))بارون نمیاد عزیزمممم!!!! D -:", ( -:;
ههههههههههه!!!! اگه بنابه این بود، تا حالا نسلشون ور افتاده بود!!!
خاندان((بزرگ))آیت ا... شیرازی با دعای تو و امثال تو به دنیا نیومدن که حالا بخوان با دعای شماها از دنیا برن!!! ( -:**
24 Dey 93 ، 00:41 Ashkan.meloodi
سلام علیکم امام صادق علیه السلام میفرمایید:بین حق و باطل چهار انگشت است نه شما چپی ها و نه راستی ها نمیتونید قضاوت کنید و اهانت که اینها به جز تفرقه چیزی در بر ندارد به نظر من میتوان از روی صحبت ها وکلمات هر کسی میتوان به حق بودن ویا باطل بودن آن فرد اطمینان کرد. و این که هر که دشمن را شاد کند باطل است این فرقه های پست که به جان شیعیان افتاده همه زیر سر انگلیس است اول فرقه های بابیه و بهایی بود و حالا از امام حسین شروع کردند دوستان شخصی به نام فکو یا ما در خصوص شیعیان ایران میگویید شیعییان مانند پرنده ای هستند که دو بال بسیار قوی دارند یکی سبز به نام مهدویت و دیگری سرخ به نام امام حسین علیه السلام و یک سپر به نام رهبریت تا زمانی که این سه نابود نشوند تیر های ما به این پرنده برخورد نمیکند از این رو دشمنان میخواهند اول این ها را نابود کنند.موضوعی دیگر افراط و تفریط است که باعث نابودی میشود سعی کنیم مثل مردم کوفه نباشیم که با امدن سفیر امام بیعت کنند و با آمدن ابن زیاد بیعت بشکنند ما طبق روایات فتنه ای بزرگ تر از فتنه سبز در پیش داریم خدا کند آن هم با کمترین خسارتی پشت سر بگذاریم در کلام آخر ما این همه شهید ندادیم که به جان هم بیوفتیم امام خمینی:پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.من خود منتقد هستم و فساد های مالی و اجرای عدالت را قبول ندارم ولی اجرای عدالت به رهبری متصل نیست بلکه به قوه قضاییه مربوط است این هم باز از سوی دشمنان هست که مسءولین ما اینگونه اند.مشکل ما این است که همه به فکر خود هستند نه به فکر مردم و در این خصوص آقا هم اشاره دارند و سفارش میکنند ولی چه کنیم که آقا تنها است.........
25 Dey 93 ، 17:25 بنده خدا
چپ کدومه؟! راست کدومه؟! این دودستگی مسخره چیه که تو این مملکت باب شده آخه؟!! چراهرکی که یه ذره از وضع موجود انتقاد میکنه برچسب«چپ» رو روش میذارن؟! بحث ما چه ارتباطی به جناح های سیاسی داره؟! فرقه آخه دیگه چیه؟!حالا مثلاً آیت ا...شیرازی چه کاری کرده که((انگلیسیه))؟ مابفهمیم چه مدرکی مبنی بر ارتباط آیت ا...شیرازی با انگلیس هست،خوبه!! زمانی که پدربزرگش فتوای تحریم توتون وتنباکو رو علیه استعمار شوم انگلیس داد،خیلی ازمدعیان مبارزه با استعمار کجا بودن؟!فوکویاما و این حرف معروفشم دربارهءکل شیعه هاست،اون سپرم درست،رهبری بوده که از بعد آخرین نایب خاص امام زمان برعهدهءفقها ومراجع عظام شیعه بوده وهست! بله،ما شهید ندادیم که به جان هم بیفتیم،ولی همچنین ما این همه شهید هم ندادیم که یه عده هرگندی که میخوان تومملکت بالا بیارن وما به خیال این که کار دشمنه و باید جوّ رو آروم نگه داریم ،سکوت و همه چیزو انکار کنیم!ما خودمونم خانواده شهیدیم! شهدا از خیلی افراد و خیلی چیزای دیگه دل خون ترن!! بله،ماهم خوب میدونیم انگلیس،آمریکا،اسرائیل ودر کل«دشمنان»چه غلطا که نمیکنن،ولی خدایی دیگه بی عدالتی و سهل انگاریِ«مسئولین»در برخی زمینه هاچه ربطی به دشمنان داره آخه؟!!!!!! رئیس قوه قضائیه رو چه کسی تعیین میکنه؟!چه کسی گفته که«اجرای عدالت به رهبری متصل نیست»؟! اتفاقاً اولین و مهمترین مسئولیت رهبری در جامعهءاسلامی، همین اجرای عدالته!! شما برو یه سری به نهج البلاغهءحضرت علی(ع)بزن، ببین واسه اجرای عدالت به عنوان یکی از مهمترین وظایف حاکم مسلمانان چه چیزها که نگفته اند!!! آیا حضرت فقط عدالت رو طراحی کردن و اجراشو به کس دیگه واگذار کردن؟! از همه هم تنهاتر بودن!!شما یکی از مهمترین اصول رو نادیده گرفتید! اگه غیراز این بود، واسه کوچکترین بی عدالتی ها از جانب والیانِ حضرت علی در شهرهای مختلف، ایشان آنها را توبیخ نمیکردند،مورد بازخواست قرار نمیدادند ونهایتاً«از کار برکنار نمیکردند»!! گفتن واشاره کردنِ«صرف»که دردی رو دوا نمیکنه!! پی گیری واجرا کردن و نظارت مهمتره! ودرنهایت صرفاً از روی کلمات و حرفای هرکس نمیتوان به راحتی فهمید که حقّه یا باطل(سوءتفاهم نشه،فرد خاصی منظورم نیست و کلی میگم)،مگه ما نمونه هایی رو تو تاریخ کم داشتیم که با زبان چرب ونرمِ خودشون عوام رو فریب میدادن؟ نمونش خلفای بنی عباس که تو عوام فریبی معرف حضورهمه هستن وفکرنمیکنم نیازی به معرفی بیشتر داشته باشن!
06 Ordibehesht 94 ، 00:14 ممتی ازایران
ما کاری نداریم به اینکه آقای شیرازی ازطرف انگلیسیها حمایت میشه ما کاری به این نداریم که استکبار ومرتدین منطقه هرچی میگن آقای شیرازی ودارودسته اش انجام میدند مانمیگیم که آقای شیرازی قمه زنی ووهمیات راوارددستگاه امام حسین کرده ودستورات سرویسهای جاسوسی آمریکا وانگلیس رواجرانمیکنه ماکلاباآدمهایی که اسلام اصیل روگذاشتندوپشت امام حسین توکربلا قایم شدندونمیدونند امام زمان میادوتوطیه اونارونابودمیکنه وطلبه های منحرف روا زراه بدر کرده وباپول چاه نفت کویتیها جیب ژرفشون روپر میکنه وکارهای مسخره انجام میدند کلهم اجمعین مشکل داریم اگه خاستین بهم بگین تااطلاعات دیگه رو بگم
08 Khordad 94 ، 20:26 محمد مهدی
بسم الله الرحمن الرحیم هموطنان عزیزم لطفا با خودتون صادق باشید آخه این قمه زنی چیه دیگه؟ برای چی انسان باید به بدنش که خداوند به او هدیه داده آسیب وارد کنه حتما میگویید بخاطر عشق به امام حسین (ع) نخیر عزیز من پیامبر (ص) و اءمه (ع) در طول زندگی پر برکتشان همیشه به فکر سلامتی و آسایش جسمانی و روحی امت اسلامی بوده اند خب حالا مشکل بعدی:امثال اللهیاری , الحبیب و... دارند در کشورهایی مثل انگلیس و آمریکا فعالیت میکنن خب عزیزم این کشورها همون کشورهایی هستند که حتی اجازه نمیدهند مسلمانان با امنیت لازم در کشور های عربی زندگی کنند بعد چطور میشود که به علمای شیعه اجازه ی فعالیت داده و حمایت میکنند ؟! به عنوان مثال الحبیب اگر اشتباه نکنم در کویت به زندان افتاد و دولت انگلستان او را آزاد و به او پناهندگی داد! در ضمن به چه حقی به عایشه همسر (ناموس) پیامبر تو هین میکند ؟! و در مورد اللهیاری او واقعا چگونه ادعای مسلمانی میکند در حالی که در سخنانش از اسراءیل حمایت می کند اخه کودکان مظلوم فلسطین چه گناهی کرده اند همه میدانیم که امام علی (ع) نسبت به یک پیرزن یهودی هم احساس مسولیت داشتند . دوستان گلم قدر رهبرمون رو بدانیم. یا حق
13 Khordad 94 ، 23:31 بنده خدا
درمورد قمه زنی،اولا آیت ا...شیرازی به قمه زنی محدودنمیشه! تنها مصیبتی هم که نوع عزاداری تقریباً واسش محدودیتی نداره،همین عزاداری واسه آقا امام حسین-علیه السلام-هست.میدونیم که درمسائل مختلف،علما نظرات مختلفی دارن ومقلدان آنها طبق نظر مراجعشون عمل میکنن.منم نه باقمه زنی موافقت میکنم نه مخالفت، چون اصلادرجایگاهش نیستم که بخوام نظربدم،ولی دررابطه با آسیبش،حتما یه تحقیق بکنین، هیچ کس ازقمه زنی نمرده!! شیوهءخاصی هم داره والکی قمه نمیزنن. یه رگ تو سر هست که اونو میزنن وازش خون میاد که تقریبا تأثیری مثل حجامت داره!(اینی که گفتم کلیپش تو یوتیوب به صورت یه بحث علمی هست وآسیبی نمیرسونه).
واما مسئلهءبعد،الحبیب و یارو دستش ارتباطی با آیت ا...شیرازی ندارن و چندین ساله که لندن نشینند.حتی اون شبکهء«فدک»هم جزءشبکه های آیت ا...شیرازی نیست!!
در رابطه با اللهیاری که شبکهء«اهل بیت»رو میگردونه،اون هم هیچ ارتباطی با آیت ا...شیرازی نداره،هیچ،حتی آیت ا...شیرازی رو اصلا قبول نداره!! این آدم فقط خودشو قبول داره! دراین باره هم کلیپش تو یوتیوب موجوده که خودتون حتما ببینید.
اینم که کسی توکشورهایی مثل همین انگلیس و آمریکا فعالیت میکنه،دلیل نمیشه که عامل انگلیس و آمریکاس، کمااین که خیلی از مسلمونا وهمچنین خود ایران تو همین کشورها فعالیت های دینی میکنن(سوءتفاهم نشه،من از الحبیب واللهیاری دفاع نمیکنم،به هیچ وجه قبولشونم ندارم.کلّی گفتم ومنظورم این بود که این ملاک نیست).همهءشبکه های آیت ا...شیرازی هم درعراق فعالیت میکنن.
به سایت خود آیت ا...شیرازی هم میتونید رجوع کنید،توقسمت شبکه های ماهواره ای یه نگاه بندازید، اگه آرم شبکه های «اهل بیت» و«فدک» رو دیدید،من حرفمو پس میگیرم!
«بسم الله الرحمن الرحیم

به اهالی بصره و حوالی آن

بعد از سلام بر برادران بزرگوار ما اهالی منطقه بصره

نامه ها و تلگراف هایی از شما یکی پس از دیگری در کراده شرقیه به ما می رسیده که متضمن سوال از حکم دسته های عزاداری و مسائل مربوط به آن بوده است، پس حال که شکر خدا به سلامت به نجف اشرف برگشتیم، پاسخ آن سوالات را در ضمن چند مسئله تبیین میگوییم:

اول: هیچ شبهه ای در جواز و رجحان خروج دسته های عزا در دهه محرم و مانند آن در خیابان ها نیست و همچنین در اینکه از بارزترین مظاهر عزاداری برای مظلوم و سهل ترین وسائل برای تبلیغ دعوت حسینی به دور و نزدیک است. هرچند لازم است این حرکت بزرگ از آنچه مناسب عبادتی مثل آن نیست پیراسته شود، مانند غناء، استعمال آلات لهو و یا درگیری بین اهل دو محله در تقدم و تاخر و مانند اینها. هرچند اگر چیزی از این موارد اتفاق افتاد، تنها همان حرام است و حرمت به اصل خروج دسته سرایت نمیکند، مانند کسی که در بین نماز به نامحرم نگاه میکند، که نمازش باطل نمیشود.

دوم: اشکالی در جواز سینه زنی و لطم بر صورت تا جایی که به سرخی یا سیاهی بکشد نیست، بلکه جواز زنجیرزنی بر کتف و کمر تا جاییکه به آن حد برسد نیز قوی است، بلکه حتی اگر این لطم یا ضرب باعث خروج خون کمی شود نیز علی الاقوی جایز است. همچنین در مورد خون آوردن از پیشانی و جلوی سر به وسیله شمشیر یا قمه، اقوی جواز مقداریست که از ضررش ایمن باشد و صرفا خونریزی باشد نه اینکه به استخوان سر صدمه ای بزند و عادتا نیز خروج این مقدار خروج مشکلی در پی نداشته باشد، چنانکه اهل این فن خود بلدند. و اگر به اعتقاد شخص هنگام ضربه زدن ضرر به حسب عادت مقداری باشد که از آن ایمن است، ولی بحسب اتفاق خونریزی شدت بیشتری گرفت و ضرری در پی داشت، این مایه حرمت عمل او نمیشود و مانند کسی میشود که وضو گرفته، غسل کرده یا و روزه داشته با اعتقاد عدم ضرر و بعد از آن متوجه ضرر شده است. لکن اولی بلکه احوط آن است که کسانی که در این امر سررشته ندارند، خصوصا جوانانی که بخاطر شدت مصیبت و سنگینی قلوبشان از داغ حسینی از خود بیخود میشوند، خود دست به این کار نزنند. ثبّتهم الله تعالى بالقول الثابت فی الحیاة الدنیا وفی الآخرة .

سوم:ظاهر آن است که اشکالی نباشد در جواز مراسم تشبیه و تمثیل [تعزیه] که شیعه امامیه قرنهاست عادت دارد به هنگام عزا و گریه بر پا داشته باشد، و علی الاقوی جتی اگر متضمن این باشد که مردان لباس زنان را بپوشند… بله لازم است از محرمات شرعی خالی باشد و در فرض وقوع محرمات نیز حرمت به اصل عمل سرایت نمیکند چنانکه گذشت.

چهارم: طبل هایی که در این دسته ها به کار میرود، هرچند تا کنون حقیقتش بر ما روشن نشده است [که از جمله طبلهای حرب است یا طبلهای موسیقی]، اگر مورد استعمالش اقامه عزا و جمع کردن عزادارن و هوسه های عربی و مانند اینها باشد و در لهو و سرور استعمال نشود، چنانکه در نجف اشرف هم اکنون چنین است، پس ظاهر جواز آن است.

۵ ربیع الأول سنة ۱۳۴۵ ه‍

حرره الأحقر

محمد حسین الغروی النائینی»*

این فتوای مرحوم نایینی پس از آن صادر شد که زمزمه هایی از سوی برخی از اهل منبر مانند سید مهدی قزوینی در بصره و سید محسن امین در دمشق شنیده شده بود که به مخالفت با برخی مظاهر عزاداری مانند تشبیه و تعزیه، قمه زنی و مانند اینها پرداخته بودند. عمده اشکالات این افراد پیرامون این مظاهر عزاداری، در این چند اشکال عمده خلاصه میشد: اضرار به نفس، وهن مذهب شیعه در مقابل اهل سایر مذاهب و ادیان، غیر عقلایی بودن این کارها، وقوع محرماتی مانند استعمال موسیقی و غناء و تشبه الرجال بالنساء و مانند اینها.

مرحوم نایینی با فراست و دقت، بجای پاسخ دادن به تک تک شبهه ها در باب هریک از مظاهر، به طور کلی حکم چهار دسته مورد مناقشه را بیان کردند. این فتوا سپس نزد سایر مراجع و اعلام نجف برده شد و قسمت عمده بزرگان بتمامه فرمایش مرحوم نایینی را تایید کردند، که در میان آنها نام‌های چهره های برجسته حال و آینده حوزه علمیه و نجف آن دوران دیده می‌شد: سید عبدالهادی شیرازی، سید محسن حکیم، سید محمود شاهرودی، سید ابوالقاسم خوئی، شیخ محمدحسن مظفر، شیخ محمد حسین کاشف الغطاء، سید علی مدد قائنی، سید جمال الدین گلپایگانی، سید مرتضی فیروزآبادی، سید عبدالاعلی سبزواری، سید نصر الله مستنبط، سید محمد مفتی الشیعه، سید رضا صدر، شیخ مرتضی حائری، سید شهاب الدین مرعشی، سید محمد شاهرودی، میرزا جواد تبریزی و شیخ حسین وحید و بسیاری از دیگر چهره های بارز نجف، تا جاییکه سید عبدالهادی شیرازی در ضمن تایید فتوای میرزای نایینی، اتفاق میان “علماء اعلام” بر سر این فتوا را نیز نقل می‌کند: “جمیع العلماء الأعلام قاموا بتصدیقه و تأییده”**
31 Khordad 94 ، 07:21 من ایرانی هستم
چرا به جان هم افتادیم؟ ما نه شیعه هستیم نه سنی ما ایرانی هستیم دین هم داریم بعدشم دین مسئله ی شخصی است. بهتر نیست یکم از خواب غفلت بیدار بشیم؟ ببینید مملکتو حزبی کردن خوب نیس نتیجش میشه کشورهای منطقه خاورمیانه چه خوب بود همه باهم دوست بودیم و متحد علیه یک دشمن وآن هم دشمنان ایران زمین. چه خوب بود کشورهای جهان واحد بودن و مرزی بین ادمها نبود. وقتی تفنگ و اسلحه هست مرگ و کشتار هست همه ی مردم دنیا بایس تصمیم بگیرن هیچ سلاحی برای کشتار ساخته نشه و واقعا این یعنی اتحاد انسانها اما شدنی نیست چون فرزندان حضرت ادم نیز بین خود تفرقه انداختند اینجا صحبت از این اقا و ان اقا نیس بلکه صحبت از ایران تجزیه شده اس ما33استان داریم دشمنان ایران حتی برادران به ظاهر دوستمان نیز به دنبال کشورگشایی و عثمانی گری در منطقه هستن. همه ی ما چرا از سر چشمه طلب عفو و رحمت نمیکنیم؟؟ چرا از مخلوقات؟؟؟ بهترین مخلوقات صالحین و رستگارانند و آنها همان 125000پیامبر و 12امام پیرو(شیعه) هستند. حرف زدن خوبه اما عمل کردن به وظائف سخت. انجام واجبات و ترک محرمات سرلوحه کارمان باشه درست میشه الان شدیم همان زمانی که امام حسین وقتی وارد کوفه شدند گوش شنوایی نبود.چون لقمه های حرام و نامشروع به گوشت و استخوانها رسیده بود. لقمه های حرام امروز توسط نامردان و رباخواران و نزول خواران وارد ارزاق ملت شده است. خداوند همه ی مارا هدایت کند. بوی گناه وجودمان را گرفته کاش به گناهانمان بیندیشیم. خداوند پرونده ای که مردم بسازد را توجه نمیکند زبانم لال نه کور است و نه کر اوست خالق همه ی جهان. ما بایست راستگویی و درستکاری را ترویج کنیم نه اینکه ضد هم بشیم.جز اینکه پول توی شکم این و اون بره خودمان مسیر وروود حرامیان را بگیریم. احترام به هم بذاریم و دشمن واحدی داشته باشیم. تمامم کشورهای خارج ایران و به خصوص مرزی ایران دشمن ماهستن آن ها دزد و غارتگرند اگر نبودند به پیامبر و حضرت زهرا و فرزندانش جسارت نمیکردن. تفاوت استقبال تبعید حضرت زینب کبری با حضرت فاطمه معصومه در چیست؟؟ سنی ای که علی را قبول ندارد و قتتل حضرت زهرا را هنوز باور ندارد این وهابیست. کسی که عملش عین کلام اهل بیت است او پیرو یا همان شیعه است. کاش ی روزی در مساجد اهل سنت زاهدان،زابل،سنندج و توالش پس از تشهد این تشهد را بخوانند اشهد ان علیا ولی الله. آیا آنها حاضرند؟؟؟ اهل سنت چهارفرقه دارد: مالکی،حنفی،شافعی و حنبلی، هر چهارتا فرقه نیز زیارت را قبول دارن ولی آل سعود یا نوادگان آل وهاب و آل خلیفه هستن که با قبر پیامبران نیز مشکل دارن و میخوان مکه را تخریب کنن چنانکه بیت الاحزان حضرت زهرا را ویران کردند. فلسطین نیز توسط شیعیان آزاد میشود نه اهل سنت.ترس جهانیان از شیعه فقط ی چیز است : انتقام حضرت بقیت الله الاعظم از قاتلین و دشمنان حضرت زهرا و پیامبر. امروز وحدت یعنی سنی با شیعه باید دوست شو نه شیعه با سنی. چون شیعه حق است و سنی منهای ولایت علی باطل. درضمن به این نیز فکر کنیم شیعه هستیم یا محب شیعه؟؟ سنی هستیم یا محب اهل سنت؟؟ پیشنهاد میکنم کتاب کامل الزیارات بخونید به اهل سنت به خصوص همه چیز روشن میشود. باران رحمت آل الله علیهم السلام برای همگان است نه فرقه ای خاص. حواسمان باشد چه کار میکنیم.نگذاریم صفین و خوارج رخ دهد. رهبر ایران هرگز ادعای ولی امرمسلمین نکرده است. ضمنا ما به رهبران عزیزمان میگوییم امام یعنی پیشوای ما هستند و نیز هیچ شرکی نگفتیم بهتره یکم سواد دینی و ادبیات پارسی را بالاببریم. قومیت ها و ملیت ها محترمند. خواستم بدونید زیر کدام پرچم سینه میزنید.
25 Tir 94 ، 14:33 فاطمه
اجرتون با حضرت زهرا (س)
اینجا هرکی یه کتاب خونده فکر میکنه دانای عالمه و باید از یکی دفاع کنه،ولی من معتقدم کسی که باولایت مشکل داره کسی که به آیت الله بهجت توهین میکنه،حتما مشکل از خودشه،هرکی میخواد باشه،شیرزای میرازی هم نداریم
خدا شر عالم نماها یی مانند شیرازی ها رو از سر اسلام کم کنه،که مایه آبرو ریزی برا اسلام و شیعیان هستن
12 Mordad 94 ، 10:33 بنده خدا
جناب .... ،خیالتون راحت، این جا نه کسی دانای کلّه، نه اینا چیزایی هستند که بشه تو کتابا پیداشون کرد!! اگر این جا کسی حرفی میزنه، براساس یک سری شواهد هست ونه چیز دیگه!! حرفا ونظرات همه هم قابل احترامه، مگر اونایی که توشون توهین باشه!
اصلاً بیا یه کاری کنیم، به قول شما به«شیرازی میرازی»هم کاری نداشته باشیم! فرض کن دو نفر سر یه قضیه باهم بحث دارن، باید هرکدوم برای رسیدن به یه نتیجه دلایل و شواهدشون رو بریزن وسط یانه؟!!! هر کدوم هرچی که میدونن باید عنوان کنن!! بالاخره یکی از این شواهد واستدلالا یا با عقل جور درمیاد و قبول میشه! یا نه. غیر از اینه؟! هیچ کس هم نه باکسی دعوا داره نه میخواد روی طرف مقابل رو کم کنه!! اینو بدون، اونایی که به آیت ا...بهجت، خامنه ای،سیستانی و... توهین کردن، همونایین که به خود سیدصادق شیرازی هم توهین کردن!! من بالندن نشیناشون کاری ندارم، قبولشونم ندارم! طرف صحبتم خود«سید صادق شیرازیه»که متأسفانه، حالا نمیدونم سهوی یا عمدی در صف افرادی مثل یاسرالحبیب،اللهیاری و...قرار میگیره!!
برادر یا خواهر عزیز، شما«حق» را با «شخص» میسنجی یا«شخص» را با «حق»؟ به قول مولا علی-علیه السّلام-، ما نبایدهیچ وقت(((حق رو با شخص)))بسنجیم! این یکی از ویژگی های فکری اکثرعوام است که بجای اینکه«شخص» را با«حق»بسنجند، «حق» را با«شخص»میسنجند و تطبیق میدهند!! مانباید بگوییم: «y» رو قبول ندارم، چون«x» رو قبول نداره! «z» رو قبول ندارم، بازم چون«x» رو قبول نداره و...!! ازکجا معلوم که خود«x» مشکل نداشته باشه؟!! دراین باره، به قول شما«ولایت ملایت»هم نداریم!! تنها و تنها ولایت««معصومین»»است که ازاین قاعده مستثناست!! یادمون باشه که معیار و ملاک ((مطلق)) حق که همهءما باید با آن سنجیده بشیم، فقط و فقط«معصومین»-علیهم السّلام-هستند و بس و نه هیچ کس دیگه...
من خودمو میگم، از هیچ کسی نمیخوام بیخودی دفاع کنم. گفتم، فقط یک سری مواردی که فعلاً مطمئنم اشتباه جا افتاده رو تنها عنوان میکنم! مطمئن باشیم، اگر کسی یاچیزی مساوی حق و حقیقت نباشه، دیر یا زود رسوا میشه! این جزءدایرهءتقدیرات الهیه!! منم قول میدم،هر وقت مشخص شد که آیت ا...شیرازی انگلیسیه و ازاین جور حرفا، خودم اولین کسی باشم که تو این وبلاگ حرفامو پس بگیرم!! آدم احساسی و تعصّبیم نیستم که حتی با روشن شدن حقیقت، مثل خیلیای دیگه بازم به زور بخوام رو عقایدم پافشاری کنم!! منتها به شرطی که قشنگ اثبات شه که ایشون عامل دشمنه وصرفاً براساس یک سری حدس ها واحتمالات نباشه!!
تقریبا 99 درصد این مطلب دروغ بود
دروغ تابلوئیم بود
بر منکرین زیارت عاشورا بر منکرین حضرت رقیه س بر منکرین حضرت محسن ع بر منکرین واقعه ی کوچه و در و دیوار لعنت ما بیخیال سیلی مادر نمیشویم ما با.......... برادر نمیشویم دروووود بر ایت الله شیرازی
پاسخ:
لعنت خدا بر منکرین این ها.
شرم ندارین که اینطوری به یه مرجع بی احترامی میکنین...اگر هرکی قمه زنی رو مورد تایید قرار بده تندرو هست پس مراجعی مثل سیستانی وحید خراسانی صلفی گلپایگانی سید صادق روحانی بشیر نجفی سید محمد حکیم فیاض و...تندرو هستند..توی سایت سید صادق نوشته تنها شبکه ایی که مربوط به بیت ایشون هست و زیر نظر بیت این بزرگوار کار میکنه شبکه مرجعیت هست..واقعا فکر میکنین همه این شبکه ها به سید صادق ربط داره..اگر داشت من خوشحال میشدم چون من مقلدش هستم و دوسیش دارم..سید صادق تخریب میشه چون محبوب و تاثیر گذاره..نه کاری به سید مجتبی داریم و نه کاری به یاسر الحبیب داریم.مرجع ما ایت الله العظمی سید صادض شیرازی هست...میدونم جرات نداری که نظر مخالف خودت رو تایید کنی و برای همین هم کامنت من رو سانسور میکنی..بر عمر لعنت
24 Mehr 94 ، 13:21 ناشناس
سلام
میخوام بگم آدمی که خودش رو به خواب زده نمی شه بیدار کرد.
این آقای سید صادق شیرازی اگه راست میگه این حرفها رو بره توی پاکستان یا افغانستان بزنه .نه اینکه تو قم بنشینه خیالش هم راحت باشه هیچ مشکلی پیش نمیاد. اونهایی هم که خیلی طرفدارش هستن همراهش برن تا ببینند چطوری به اسم اسلام سرشون رو روی سینه اشون میذارن.الان این اقا موقعی که حرفی میزنه توی افغانستان. پاکستان .عربستان.کویت.بحرین و... شیعه هارو سلاخی میکنن
27 Mehr 94 ، 15:41 یک انسان
با سلام لبیک یاخامنه ای لبیک یاحسین است...
خدا لعنت کند دشمنان ولایت فقیه رو که دارن اسلام رو داخله دنیا بد جلوه میدن.خداشاهده اگه نمیدونید بدونید که باترویج قمه زنی دارید چه ضربه ی بزرگی به اسلام وشیعه واردمیکنید!!! اما افسوس که بقول مولانا آنکس که نداند و نداند که نداند /در جهل مرکب ابدالدهر بماند...از خداوند بزرگ میخواهم که اگردشمنان اسلام و دشمنان ولایت فقیه قابل هدایت نیستن نابودشان کند.** یاحق**..
27 Mehr 94 ، 22:00 محمدرضا
این ها از سلمان رشدی کافر کثافت ترند و بایستی نابود شوند.
ما تابع نائب امام عصر هستیم امام خامنه ای
02 Aban 94 ، 02:13 بنده خدا
علیک سلام ناشناس جان؛ اولاًکه اگه استدلالت اینه، برو یقهءبقیه مراجع و علمارو هم بگیرکه چرا ازکشوراشون بیرون نمیرن وراحت یه گوشه نشستن!!! آخه اینم شدحرف؟!!! دوماً قشنگ بگوحرف حسابت چیه که ماهم روشن شیم!!! شیرازی چه حرفی زده که واسه خاطراون حرف، یه خاورمیانه به هم ریخته، داعش تشکیل شده، شیعه کشی راه افتاده، جنگ بین مسلمونا شکل گرفته و... .اوه اوه!!!عجب حرفی بوده!!کاش شیرازی نمیبود تاماهم این همه مشکل تودنیا نداشتیم!!!!! اگه اینجوریه، باهر شعار«مرگ براسرائیلِ»ماهم صدها فلسطینی قتل عام میشن!!!ماها که اینقدرادعای آمریکا شناسی و دشمن شناسی داریم خیلی بیش ازاینها باید بفهمیم که قتل عام مسلمونا علت های دیگه داره!!واسه اون جملات آخرتون هم لینک های زیر رویه نگاه بندازید تامتوجه شین ایشون اونقدرام که فکرمیکنین باخیال راحت ننشسته و ازهمه جا بی خبرنسیت:
http://persian.shirazi.ir/shownews.php?Code=3797
http://persian.shirazi.ir/shownews.php?Code=3806
http://persian.shirazi.ir/shownews.php?Code=3793
خود زنی مذهبی روخیلی مذاهب دیگه وهمچنین مسیحیام دارن، بخصوص کاتولیکا!! باورنمیکنید، یه سربه یوتیوب بزنید!!بااین حساب دیگه نباید هیچ کس تودنیا فقط واسه شیعه ها دندون عقلش دربیاد.
وشما آقای محمدرضا؛ آقای خودبابصیرت پندار، آقایی که راحت واسه همه حکم صادرمیکنی، آقایی که خودت رو(((((شیعهءعلی-علیه السلام-))))) میدونی، حضرت علی توجنگ صفین وقتی دید که یارانش دارن به سپاه دشمن«فحش»میدن، بهشون اعتراض کرد واونارو ازاین کارنهی کرد!!! بعد اون وقت شما....!! واقعاً که....! امان ازوقتی که احساسات جای عقلوبگیره...
هرکیم میخواد جلوی قمه زنی روبگیره، روزعاشورا بره کربلاکه مرکزشه(ایران که نمیان وسط خیابونا قمه بزنن!) وجلوی هزاران نفروکه قمه میزنن بگیره، وایسه توبین الحرمین وقمه زنارو ارشادکنه، ببینه باهاش چیکارمیکنن!! یانه،این کارسخته، عراق چندتا مرجع داره؟! بره پیش چندتاشون وازشون فتوای تحریم قمه زنی رو درخواست کنه، چراهیچ کدوم ازمراجع عراق، باوجود اینکه مردم عراق به مراتب بیشترازمردم ما ازعلما ومراجعشون حرف شنوی دارن، هیچ سال فتوای تحریم قمه زنی رونمیدن؟!وهرسال تکرارمیشه؟!!ماهم ازخدامونه جواب این سؤالو پیدا کنیم!!!!
عزیزانی هم که فحش و بدتودهنی واسشون عادت شده، حواسشون باشه خیلی دارن بی پروایی میکنن!! اینجا چاله میدون نیست!!ماهم بلدیم فحش بدیم! اینکه هنرنیست هربچهءکوچه خیابونی این کاروبلده!!! منتها حیف که اسلام وتشیع وانسانیت دست ماروبسته واجازهءاین کارقبیحونمیده!!حالانمیدونم این افرادی که تَه هنرشون ((فحش دادنه))چه دین ومذهبی دارن، ولی اسلامی که من میشناسم چنین اجازه ای روبه منِ مسلمون نمیده!! اگه واقعاً((مَردن))برن به ملعونای واقعی تاریخ لعن ونفرین کنن وفحش بدن!نه اینکه بیان به یه عده که حتی تحقیق درستی راجع بهشون نکردن هرچی ازدهناشون درمیاد بگن!!
28 Khordad 95 ، 06:52 علیرضا
قمه زنی در عراق حرام اعلام شده و مانند ایران, به تجمع کنندگان اجازه داده نمیشود تا قمه زنی کنند. در صورت انجام, جرم محرز بوده و عوامل آن بازداشت خواهند شد. سید علی حسینی سیستانی
31 Khordad 95 ، 19:03 عرفان سرحدی هرسینی
این همه دروغ رو از کجا آورده اید؟؟
شرم کنید
30 Tir 95 ، 09:27 عرفان
انشالله در قیامت بابت این ها پاسخگو باشی
ایا مردم ازمنبرعلما ' پی به شخصیت دینی ' خلوص وعبودیت این بزر گان نمیبرند? تقاضا دارم ازمنبر مولایم سیدبزرگوار' صادق دین محمد در این زمانه' مرجیعت مخلص تشییع 'مردی از خاندان ریشه دار 'عالم و استعمار ستیز شیرازی استفاده کنید' بعد عادلانه قضاوت خوادهیدکرد
01 Mehr 95 ، 08:48 منتظران ظهور
در شگفتم ازمردم ساده اندیش ایران...تاآنجایکه من میدانم ما دوازده امام بیشتر نداریم.ونسبت دارم امام به آیینه مرتکب خطا میشود جایی نیست...پس خواهشن هرکسی را امام صدا نزنید...
خجالت بکشید.
خودتون اگه قضاوت کنین به این نوشته ی کذب چه امتیازی میدین؟
02 Mehr 95 ، 02:51 سرباز رهبر
الان توی این موقعیت حساس شیعیان در سراسر جهان با عناوین مختلف (چه توهین به مقدسات اهل سنت و چه کارهای عجیب افرادی مثل خاندان شیرازی) تکفیر و شهید می شوند که نشان از حذف شیعیان دارد که هرکسی به این راهبر کثیف صهیونیستی _ انگلیسی‌ کمک کند پست ترین انسان هاست.
این خاندان از بزرگ منشی و سعه صدر رهبری بایستی ادب بیاموزند. حد و اندازه خودشون رو بدانند و با بازی با لغات سعی در تطهیر چهره شبهه ناک خود نکنند.
مطلب خوبی بود.اما.............
متاسفانه عمده نظرات خوانندگان یا شعاری بود یا دعایی بود یا نفرین و فحش و دعای فرج برای ظهور .
و تاسف دارد که عمقی در این نگرش ها نیست و داور بی طرف را مجاب به دین و مدهب ایشان نمیکند.
تاسف بیشتر ادعای عقل کل بودن و غلیظ الادعا بودن این دوستان در عین کم دانشی به عمق اسلام و مکتب امامان ماست.
با این هیات و جماعت امیدی به توسعه و فهم در جامعه اسلام در دنیای تشیع نمیشود داشت. امامان ما در میان جهل ما غریبند و ما هنوز همان مدعیان جسور کم دانشیم.
آخه آدم نادان. چی بگم هیچیم نمیشه گفت زبان شیعه بسته است. تو چه اندازه ای هستی که به یک مرجع شیعه اهانت میکنی؟؟ تو که حتی پول راه اندازی یه سایتو نداری و سرویس مجانی وبلاگ استفاده میکنی و دلت نمیاد برای اهداف شومتم حتی پول خرج کنی، چه میفهمی که کی راست میگه کی دروغ؟؟ تو این مملکت به ظاهر اسلامی که فقط پرچمش اسلامیه و همه آمارها نشان دهنده فسادشه، هروقت سایت یه نفر فیلتر شد یا پیروان لاابالی ولایت ریختن تو خونه کسی، بدون آدم خوبی بوده. حاج سید صادق حداقل با پول خمس و ذکات مردم چهارتا شبکه راه انداخته مثل آقایون سیغه زیاد نکرده واسه خودش.
اگه تو مثل حکومتت ظالم نیستی تایید کن و حذف نکن تا مردم خودشون راه رو بفهمن.
28 Aban 95 ، 08:59 سامان
من کاری ندارم کی خوبه کی بد اما همین یک قلم کار جمهوری اسلامی که اینقدر روحانی گرفتند و بردند و سوال کردند و تهدیدشون کردند که هیچ حکومتی ولو رضا شاه کثیف و شاه پسر اینقدر علما رو زندانی نکردند.
بعد از صدها سال شیعه تونسته یه کم با انقلاب اسلامی جون بگیره این هم ابوموساهایی مثل صادق شیرازی نابودش میکنند
تیشه به ریشه خود میززند البته میبخشید اینها ریشه در انگلیس دووندند و از اونجا تغذیه میشوند
شیرازی ها مساوی حسادت حسسسسسسسسادت به مقام مراجع و بزرگان
05 Azar 95 ، 11:14 علی اصغر
باسلام
هروقت دیدین دشمن تاییدتون میکنه مطمین باشید درارید راه رو اشتباه
میرید(در حقیقت دارید میرینید!!!!)این داستان شما طرفداران این مرجع
ساخته انگلیسه.آدمای ساده لوح وابستگی این فرد مثل روز روشنه.تعجب
میکنم یک ایرانی شیعه نمیتونه اینقدر زودباور باشه.شما صددرصد ایرانی
شیعه نیستید.یک کم فکر کنید!؟!؟!؟!؟
08 Azar 95 ، 10:25 محمد مهدی
به کوری چشم دشمنان ما همگی عاشق ولایت و مطیع امر رهبریم
20 Azar 95 ، 19:26 مسعود
دشمن اصلی شیعه یهوده . من نمیتونم امام خامنه ای رو در کنار کفار تصور کنم ولی صادق شیرازی و اطرافیانش دارن همون حرفایی رو علیه نظام میزنن که کفار و یهودی های اسرائیل میزنن. و مسئله ی مهم افرادی که دوستدار رهبرن دارند از حریم حضرت زینب دفاع میکنن و شهید میشن سر این که ان شاء الله بحثی ندارید بعد دوستداران صادق شیرازی کمتر تو سوریه کاری میکنن خوب چرا مگه نباید از حریم خواهر امام حسین دفاع کرد پس چرا صادق شیرازی حکم جهاد نمیده چرا شر تکفیری ها رو کم نمیکنه جز اینه که چون آقا بالاسرشون (انگلیس و اسراِئیل)دستور نداده.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.