ساندیس خور

هیئتی که در آن دغدغه مبارزه با اسرائیل نباشد؛ ابن زیاد هم سینه می زند!
ساندیس خور

نمیدانم پس از مرگم چه خواهد شد...
نمی خواهم بدانم کوزه گر از خاک اندامم چه خواهد ساخت...
ولی بسیار مشتاقم...
که از خاک گلویم سوتکی سازد...
گلوم سوتکی باشد به دست کودکی گستاخ و بازیگوش...
تا که پی در پی دم گرم خویش را بر آن بفشارد....
و سراب خفتگان خفته را آشفته تر سازد...
تا بدین سان بشکند دائم سکوت مرگبارم را...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
انتشار مطالب و نوشته های مـا با ذکر منبع و ارجاع لینک مجاز است.
mail: amin.davari@chmail.ir

پربازدیدترین ها
shobahat
مدیر تارنما

ساندیس خور

هیئتی که در آن دغدغه مبارزه با اسرائیل نباشد؛ ابن زیاد هم سینه می زند!





آموزش بسیجیان قبل از ورود به خط

Thursday, 29 Farvardin 1392، 03:10 PM

شاید شما هم شنیده باشید که بعضی‌ها برای تخریب وجهه بسیج و زیر سوال بردن نقش بسیج در دفاع مقدس، ادعا می‌کنند که بسیجیان بدون آموزش نظامی به جبهه اعزام می‌شدند. عده‌ای هم  شور و احساسات و نواهای انقلابی را علت ورود آنان به جبهه می‌دانند!

البته ای کاش آنهایی که چنین ادعاهایی دارند، یکبار به مانورهای نظامی و یا رزم‌های شبانه ارتش و سپاه سری بزنند و از نزدیک صدای گلوله را بشنوند، بعد قضاوت کنند. تازه این مانور است و گلوله هم گلوله غیرجنگی، اما آنجا میدان جنگ بود گلوله هم گلوله واقعی! مطمئن باشید کسی که صرفا به خاطر  شور و احساسات و شنیدن صدای آهنگران به جبهه می‌رفت، با شنیدن صدای اولین گلوله به خانه برمی‌گشت!

کلیپ زیر پاسخی ست به آنهایی که فکر می‌کنند بسیجیان بدون آموزش می‌رفتند خط مقدم و به راحتی شهید می‌شدند

                                                                دانلود کلیپ تصویری

+ شهید زین الدین در جنگ نیاز به تدبیر داریم نه احساس!

لینک های مرتبط: آیا نام عملیات ها قبل از فتح خرمشهر غیر اسلامی بود

آهستان

نظرات  (۶۷)

فوق العاده بود خسته نباشید واقعا....
چه بخشنده خدای عاشقی دارم که می خواند مرا باآنکه می داند گنهکارم ،دلم گرم است،

میدانم بدون لطف او تنهای،تنهایم،

ای دوست برایت من خدا"را آرزو دارم.
29 Farvardin 92 ، 16:02 رضا میری
سلام
من شما رو لینکیدم
اگر مایل بودید بلینک
انقدر ساندیس نخور...
پاسخ:
هنوز نخورده ام... نگه داشته ام برای گلوی خشکیده علی اصغر...
29 Farvardin 92 ، 16:22 یا زهرا
ونستون که بخریم، یعنی کالای آمریکایی خریدیم. یعنی چه آن را دور بیاندازیم یا آتش بزنیم باز هم به اقتصاد آن ها کمک کردیم...!
می دانم که می دانید...
29 Farvardin 92 ، 16:24 یا زهرا
قبل از عید رزم شب مناطق عملیاتی جنوب بودیم.
شاید اگر از نزدیک رزم شب را با آن همه وحشت ندیده بودم این سخن شما به خوبی باورم نمی شد...
29 Farvardin 92 ، 17:44 عمارنامه
سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/link/20903
ما را با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
عمارنامه http://ammarname.ir/—- info@ammarname.ir
یا علی
29 Farvardin 92 ، 21:04 دختر یک طلبه
سلام
اونایی که این حرفارو میزنن رزم شب میشداغ نرفتن!
یه بار که برن میفهمن سفر عشق رفتن جگر شیر میخواهد...!
29 Farvardin 92 ، 21:21 سید مجید باقری
سلام."غزل خداحافظی" را در منزل مسطار مطالعه فرمایید.
29 Farvardin 92 ، 22:27 رشت تشنه لبیک یا مهدی(عج)

به نام روشنایی بخش دل ها

سلام

به روزم با پست" آیا نسبت به چند سال پیشتون از نظر اعتقادی و عمل کردن به وظایف دینی موظف تر شدید؟"

منتظر حضور شما و نظرات سازنده تون
30 Farvardin 92 ، 01:22 منتظران ظهور 2
سلام دوست ارجمند


واقعا درست فرمودید ....


سلام و درود ما بر ارواح پاک شهداء عزیز ...







هر زمان که پشت پلک های خیس انتظار ، دلم هوای تو را کرد و مثل عصر جمعه ها گرفت ، برای تو ای شکوه جمعه ها ، خطی از دلم روانه می کنم . می نگارم از ته دلم ، دل نوشته ای به وسعت بهار تا میان قلب هایمان پلی شود و من برای چشم تو راز گریه های نیمه شب ، چشم انتظاری غروب جمعه ها ، شِکوه های عاشقانه را با تمام بغض های وانگشته ام درد دل کنم . از خودم ، از هوای کوچه های بی عبور و ساکت دلم ، چشم های مانده پشت قاب های پنجره ، از عبور جمعه های دلواپسی ، از تمام لحظه های بی کسی ، با زبان واژه های درد با تو شِکوه سر کنم ...
سلام برای بی ارزش نشان دادن کار بسیج و رزمنده ها هر روز به یه چیزی متوسل میشن یه روز به ما میگن ساندیس خور یه روزم میگن به خاطر آهنگران رفتن ویه روز دیگه ....ما گوشمون از این حرفا پره و اهمیتی نمیدیم. جالب بود دارم دانلود میکنم
این " آنان" که می گویی همیشه بیکار بودن جماعتی غر غرو بودن که همیشه فقط بلدن ساز مخالف بزنن
روز قیامت هم به خدا گیر میدن تا خدا مهر میزنه رو دهنشون

البته جناب، راویان فتح توی این زمینه کم گفتن
بیشتر ابعاد روحانی و معنوی جبهه رو برای ما گفتن
از قجه ای کم گفتن!!
پاسخ:
موافقم...
30 Farvardin 92 ، 02:05 محمود خادمی
سلام
خداقوت...
30 Farvardin 92 ، 02:07 محمود خادمی
البته چون ADSL ندارم، کلیپ رو ندیدم، اما خود متن تون مقصود رو میرسونه
30 Farvardin 92 ، 02:26 حسین فیضی
روشنگری رو تو هر زمینه ای دوست دارم .
قلم همیشه برای انقلاب بنویسه؛البته در راهش .
سلام برادر
به نکته خوبی اشاره کردید،
اگر دقت کنید خواهید دید، کسانی که این حرف ها رو می زنند یک نفر از خانواده و فامیل های شان برای دفاع مقدس قدیمی بر نداشته اند و معلوم نیست در آن سالها کجا بودند؟ معلوم است که بلندترین صدایی که شنیده اند ترقه هایی است که چهارشنبه سوری می اندازند. معلوم است که حتی معنی اسلام و عشق را نمی فهمند. هزاران معلوم دیگر.
راستی کلیپ رو دانلود کردم. ممنون
30 Farvardin 92 ، 06:50 سید امیر علی حیدری
این روزها شاهدیم حسین ها چگونه به دست هر یزیدی در عرصه های مختلف در حال شهید شدند هستند

ایک اش حرف و دلمان یکی شود...
30 Farvardin 92 ، 10:20 مصطفی ...(پـیــاده رو )
سلام
خدا قوت ، یه عده دوست دارن همیشه بهونه بیارن ، حتى اگه بسیجیا بدون آموزش هم میرفتن جاى اشکال نداره ، چرا که دینشون ، وطنشون و ... در خطر دیدند ، پس هر کس هر چى داشت و بلد بود به میدون اورد.
سالم باشى
سلام ممنون از نظرارزشمندت ایشالا بعداز اتمام ترم کتب معرفی شده رو تهیه میکنم
ولی فکرنمیکنم هیچ کس همچین فکرابلهانه ای رو بکنه که نظام همین جوری جووناش به کشتن بده قطعا اموزش داده و میده
30 Farvardin 92 ، 11:29 فرزند خاک
سلام...
خیلی مفید بود...
احسنت...
التماس دعا
یاعلی مددی
سلام بر شما
حقیقت اینه که زخم خوردگان از بسیج و کسانی که منافع نامشروعشان به خطر افتاده سعی می کنند از هر راهی، به تضعیف این نهاد مقدس بپردازند؛ اما باید به آن ها گفت بسیج، شجره ی طیبه ای است که اصلها ثابت و فرعها فی السماء ...
موفق باشید
سلام خیلی ها هستن حرف زیادی میزنن اما این عشق وایثار طوری هست که اثرش تا ابد خواهد ماند
30 Farvardin 92 ، 12:51 اللهم عجل لولیک الفرج
سلام
پست زیبایی بود
ببخشید من جواب سوالمونگرفتم!
اجازه کپی برداری ازبعضی مطالب وبتونو به بنده میدید؟؟؟!!!
پاسخ:
بله البته با ذکر منبع...
30 Farvardin 92 ، 13:51 لایتنـــــــــاهی
اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک...
30 Farvardin 92 ، 14:40 عابرپیاده
سلام
یاد دوستانی افتادم که عرصه اجرایی کشور را با یک رزمایش با تیرهای مشقی اشتباه گرفته اند و احیانا صرف چند دوره نمایندگی مجلس وسخنرانی های قرا را برای صلاحیتهای یک رییس جمهور کافی میدانند! درحالیکه رییس جمهور ایران درحکم یک خط نگهدار واقعی خط مقدم است که بجز سخنرانی واحساس تکلیف باید دارای توان ، شهامت، تدبیر وتجربه لازم برای این امر باشد!
این فرموده ی رهبر انقلاب است که عرصه اجرایی کشور عرصه سختی است پس کسانی وارد گود شوند که تجربه وتوان کافی را درعرصه اجرا داشته باشند!
امروز اما متاسفانه داوطلبانی سینه سپر کرده اند که گاه امر را برای مردم مشتبه میکند که ریاست جمهوری لابد مانند مدیریت یک مدرسه راهنماییست لذا کلهم اجمعین ملت ما یک رییس جمهورند!
سلام علیکم
نظرات رو که خوندم دیدم بقیه همه چیز رو کامل گفتن، بنده تایید می کنم نظرات دیگران را....
30 Farvardin 92 ، 16:15 فاطمه سادات
سلام.
ممنون که دعوتم کردید.
خدا رحمتشون کنه که از روشون شرمنده ایم...
30 Farvardin 92 ، 17:52 احساسات نامحسوس
خودت گفته بودی فقط از من بخواه.
با این کوله بار سنگین،
حالا دلم بهانه می گیرد:
دلم برای آسمان
آن آبی بیکران؛
برای ستاره ها؛
برای سپیده؛
برای پرواز؛
دلم برای هرچه آن بالاست
تنگ شده.
دیدی چه شد:
حالا شده ام خاک نشین ترین پرنده ی آسمان تو.
اصلا من آن سبد را رها کردم،
من همه ی بار سنگینم را واگذاشتم،
وبالم را گشودم
که تو را ببینم
که تو ببینیم.
ای که صدایم کردی،
من اینجا پشت در مانده ام:
درمانده.
تو گاهی هم در را باز کنی،
من به نگاهی دلخوشم
که من از تو فقط
خودت را می خواهم.
من حتی "خودم" را
پشت در جا گذاشتم
تا فقط اسم تو بماند:
کریم خطابخش بخشنده ی مهربان.
30 Farvardin 92 ، 18:58 sahebdelan313
پر کن دوباره کیل مرا ایهاالعزیز دست من و نگاه شما ایهاالعزیز رو از من شکسته مگردان که سالهاست

رو کرده ام به سمت شما ایها العزیز

جان را گرفته ام به سر دست و آمدم…

از کوره راه های بلا ایهاالعزیز

وادی به وادی آمده ام از درت مران

وا کن دری به روی گدا ایهاالعزیز

چیزی که از بزرگی تو کم نمیشود

iین کاسه را…فاوف لنا…ایهاالعزیز

ما جان ومال باختگان را رها مکن

بگذار بگذرد شب ما ایهاالعزیز

دستم تهی است راه بیابان گرفته ام

محتاج یک نگاه تو یا ایهاالعزیز


سلام بزرگوار...ممنون از لطفتون....
مطلب خیلی خوب و جالبی بود.....خدا قوت...
اجرتون با خود شهدا...

"التماس دعای فرج"
30 Farvardin 92 ، 21:53 حامد حدادی
سلام -فک کنم این پنجمین دفعای بود که او.مدم نظر بذارم نشد
30 Farvardin 92 ، 21:54 حامد حدادی
مجبورم حجم پیامو کم بذارم که تایید بشه-اینترنتم گازوئیلیه-با این پستت شدیدا موافقم
30 Farvardin 92 ، 21:55 حامد حدادی
این طرز فکر ها به خاطر تبلیغات وسیع دشمن و کم کاری رسانه دهای خودمان و همچنین غرض ورزی عده ای میباشد-
30 Farvardin 92 ، 21:57 حامد حدادی
بدترین حمله تبلیغاتی شون هم پیامک "احساس آمریکایی بودن میکنم" بوود-که حمله شدید به امام خمینی و زیر سوال بردن تفکرات انقلاب وامام بود
30 Farvardin 92 ، 21:58 حامد حدادی
شرمتده مجبورم این جوری نظر بدم-اینترنت گازوئیلی که با هل دادن را میفته همینه
سلام و رحمت خدا
موافقیم
قطعاً همینطور بوده..

دعا..
یازهرا
31 Farvardin 92 ، 00:31 عابرپیاده
سلام
احساس تکلیف های بی تدبیر ! به بهانه موج داوطلبین ریاست جمهوری
کامل شد....
ممنون از روشنگری شما.ما هم این روزها داریم روشنگری می کنیم.ولی بعضی ها چشم و دلشون قفله !
31 Farvardin 92 ، 20:08 حامد حدادی
سلام-کلمه ساندیس خور را در ویکی پدیا بزنید-جالب است
پاسخ:
استفاده کردیم...
مردم باورم نداشتن بسیجیا بدون اموزش میرن تو میدون، به میمنت و لطف اخراجیا به این یقین رسیدن!
پاسخ:
به اخراجی ها نقدهایی وارده اما در مجموع می پسندم
سلام وبلاگ خوبی داشتید من شما را لینک کردم اگر خواستید من را لینک کنید با تشکر.
سلام
نظرمو بین نظرات ندیدم
نذاشتینش یا مشکلی ...
دوباره میگم کلیپ و ندیدم راستش واسم عجیب نیست واسه من فقط اطاعت تام از مقام ولایت شگفت انگیزه شایدواسه اینه که من امامو ندیدم . نمی دونم دعا کنید . اونا عاشق بودن دعا کنید مام عاشق بشیم
.
راستی به روزم تشریف بیارید

به هر حال به روزم
پاسخ:
نظرتون ارسال نشده...


روزگاری مردم دنیا دلشان درد نداشت

هر کس غصه ی اینکه چه میکرد نداشت

چشمه ی سادگی از لطف زمین می جوشید

خودمانیم زمین این همه نامرد نداشت ...


سلام. متاسفانه کسانی این حرفا رو میزنند که هیچ شناختی از دوران جنگ و سختی های اون ندارند
باید کسانی مثل شما باشند که در مورد جنگ و جوانهایی که در اون دوران مظلومانه به شهادت رسیدند اطلاع رسانی کنند.
موف قباشید و ایام به کام.
سلام
راجع به انتخابات هم مطلب بذاریدلطفا
سلام
ممنون مطلب خیلی خوبی بود . خسته نباشید .
یاعلی.
01 Ordibehesht 92 ، 18:57 فاطمه زهرا
سلام
خوشبختانه حرف دل ماروزدید
اونایی که درموردرزمنده های دلیروحماسی 8سال دفاع مقدس ادعاهای دارندبدونند
آیاواقعایه نوجوان 12-13ساله که دراوج غروراست حاضراست به خاطریه سرودومداحی زیرتاک برودوجان خودرافدای اسلام محمدی کند؟
علی یارتان
01 Ordibehesht 92 ، 23:47 دختر بهشتی
سلام علیکم برادر
یه سوال.نظرات من ثبت میشه؟من گاهی میام ولی نمیتونم نظر بذارم.حالا خواستم تست کنم
پاسخ:
yes
02 Ordibehesht 92 ، 19:13 واژه بیدار
مطلب شما در سایت حرف تو قرار داده شد که پس از تائید مدیریت سایت به نمایش گذاشته میشه این هم لینکش http://harfeto.ir/
نظرم هرگز چاپ نمیشه اما می نویسم وقتی هدف رفتن به بهشت بود پس جنگیدن
موضعیتی و اهمیتی نداشت

پاسخ:
جوری گفتید نظرم چاپ نمی شه که پیش خودم گفتم حالاس که یسری اسرار مملکتی رو افشاء کنه
اونا مامور به وظیفه بودن نه نتیجه... ضمنا بهشت اصلا هدف نیست
بنابراین بسیجیا واسه اینکه وظیفشون رو به بهترین شکل و با کمترین نقصی انجام بدن نیاز به آموزش داشتن و آموزش می دیدن
از کم کاری ماست اگر نتونستیم چهره و هدف اصلی مردان خدا رو نشون بدیم
و من الله توفیق
04 Ordibehesht 92 ، 19:20 صبرو صلاه
سلام
دو مورد از سخنان محمود احمدی نژاد در این چند روز گذشته را رهبر انقلاب قبلا پاسخ گفته اند. یکی اینکه احمدی نژاد در سخنان اخیرش گفته: "برخی می‌گویند چرا حرف‌هایی می‌زنید که توقع مردم بالا برود در حالی که ما رییس‌جمهور شدیم که حق مردم را به مردم بدهیم، در برابر فساد و ظلم سکوت نکنیم و جلوی فساد را بگیریم " و دیگری اینکه " نمی گذارند کار کنیم". پاسخ های رهبر انقلاب را در لینک زیر بخوانید.
یا علی
http://yaasekabud.blogfa.com/post-60.aspx

04 Ordibehesht 92 ، 21:35 پلــــــــــــکـــــ شـــــیشـــــــــــــه ای
باسلام

شما توی وبلاگ قبلی بنده حضور داشتید

دعوتتون میکنم به وبلاگم

یاعلی

صلوات برای فرج
06 Ordibehesht 92 ، 09:50 در و مادر
تنها کافی است که صدای یک گلوله را بشنویم...

دل شیر می خواهد...

در مسیر حق استوار باشید...
ساندیس خوردنم صفایی دارها
پاسخ:
چجورم...
با این عکس من فهمیدم که بسیجی ها هم عقل داشتند!
پاسخ:
بنده هم دریافتم که شما هم می فهمید!
دوستان معترض و غیر معترض و مخالف و موافق ، اگه میخوای بیشتر با دفاع مقدس آشنا بشی سخنرانی های علیرضا دلبریان رو گوش کن حتما
http://www.zahra-media.ir/?p=44129
وبتون خیلی مطالب جالبش جالبس
این خیلی وقت بود منو به خودش مشغول کرده بود ممنون از جوابتون
ساندیس خور زرنگ...
از شما تشکر می کنم بخاطر بصیرتتون
توهین به بسیجیان توهین به شهداست
ساندیس خور عزیز دوستت دارم
عجب شبهاتی رو پاسخ دادید دمتون گرم!
سلام ، لطفا بسیجیان دفاع مقدس و شهدا رو با بسیجیای الان مقایسه نکنید
الان هر کی ریش داره و هرکی عربده بزنه یعنی بسیجیه
ما که تا حالا اخلاق درست و حسابی از بسیجیا ندیدیم
معلوم نیست تو این ساندیسا چی ریختن
پاسخ:
باید واقع بین باشیم ن افراط ن تفریط اینطوریم که شما می گی نیست...
17 Mordad 92 ، 12:01 مجید یزدانی
خوشا به حالشون
سلام.
می نا ......راست میگه راستش رو دروغ نکنید.
فقط همین...
هر حکومتی با ید قانون داشته یاشد براساس ان قانون ضابط داشته باشد

البته قانون ایده ال نه هر قانونی مثلا حکم امام- حکم رهیر -حک شورای انقلاب- مجمع تشخیص.............چه قاون نون گذار تولید شد


قاون گذاری یعنی مجلس که هر دوره بدون تشخیص سلیقه ای شورای نگهبان نماینده واقعی مردم باشد و برای من و شما قانون درست کند


بسیج-وزارت اطلاعات -سپاه-ارتش-سازمان بازرسی کشور-نیرو انتظامی وحراست ................

همش در قالب یک قانون و صرفه بیت امال میشود ساماندهی کردند

البته اگه بزارند

حیف و میل هم کم مشود
پاسخ:
نمایندگان مجلس هیچکدام در باب مسائل فقهی مجتهد نیستند بنابراین یک نهاد دیگر که متشکل از مجتهدین اند باید بر روی آن نظارت کنند که این کار به شورای نگهبان سپرده شده است... البته برای شما که دین را جدای از سیاسی می دانید این ها معنایی ندارد.
سلام
ابتدابگم که من واقعا خوشحال شدم از اینکه اینتور سایتیرو پیدا کرم تا جوونا بتونن نظر سیاسیشونو کاملا ازاد بیان کنن
بعله به نظر من یه اشکالی که میشه به مسعولان فرهنگیمون گرفت اینه که هروقت خواستن تصویریرو از جبهه هارو به جوونایه ما نشون بدن همش افراد بسیجی و مذهبی رو نشون میدن که سینه میززنن یا واسشون نوحه میخونن
خلاصه بگم یعنی یه جور نشون میدن که انگار فقط بسیجیا رفتن جبهه در صورتی که اینجور نیست......
ای کاش این موضوع رو اینجوری بیان میکردن که اقا ایران واسه همه اس و اگه قراره ازش دفاع بشه هر که از هر نوع تفکری و قومیتی و حتی هر مذهبی باید دفاع کنه
یعنی به طور کلی یکم روی بحث ملیش بیشتر کار کنن
کلا واقعیت قضیه هم همینه
کی گفته هرکی شهید شده بسیجی بوده
مثلا من یکی از داییام و همینطور یکی از عموهام شهید شدن
ولی بخاطر غیرتشون به مملکت رفتن جبهه
اما یه نکته خیلی جالب هم من بهتون بگم که اصلا بهش توجه نکردین بگم اونم اینه که
بابام که یکسال جبهه بود میگفت پسرم ما اونجا انقدر زیر فشار بودیم همش نبرد بود خونه خاله که نبود
ما گولوله نداشتیم
اخه تیغ و صورت تراشی از کجا میاووردیم ریش سیبیلمونو بزنیم.......................

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.