ساندیس خور

هیئتی که در آن دغدغه مبارزه با اسرائیل نباشد؛ ابن زیاد هم سینه می زند!
ساندیس خور

نمیدانم پس از مرگم چه خواهد شد...
نمی خواهم بدانم کوزه گر از خاک اندامم چه خواهد ساخت...
ولی بسیار مشتاقم...
که از خاک گلویم سوتکی سازد...
گلوم سوتکی باشد به دست کودکی گستاخ و بازیگوش...
تا که پی در پی دم گرم خویش را بر آن بفشارد....
و سراب خفتگان خفته را آشفته تر سازد...
تا بدین سان بشکند دائم سکوت مرگبارم را...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
انتشار مطالب و نوشته های مـا با ذکر منبع و ارجاع لینک مجاز است.
mail: amin.davari@chmail.ir

پربازدیدترین ها
shobahat
مدیر تارنما

ساندیس خور

هیئتی که در آن دغدغه مبارزه با اسرائیل نباشد؛ ابن زیاد هم سینه می زند!





علیرضا نوری زاده کیست

Tuesday, 24 Bahman 1391، 04:56 PM


علیرضا نوری زاده که حالا مدال افتخار عنوان “لیدر سبز و غلام بهائیان” را بر گردن خود می‌بیند در سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به اصطلاح شاعر و سردبیر برنامه‌های رادیو و تلویزیون بود.

سفر به نجف نقطه آغاز ارتباط گیری با سرویس‌های اطلاعاتی عرب

اوخر سال ۱۳۴۰ بود که نوری زاده به همراه خانواده‌اش به نجف اشرف نقل مکان کرد تا همین سفر نقطه آغازی باشد برای ارتباط‌های گسترده او با سرویس‌های اطلاعاتی غربی و عربی. پس از ۵ سال اقامت در نجف اشرف نوری زاده به ایران بر می‌گردد و عضو کانون معلوم الحال نویسندگان می‌شود.

در آن سال‌ها، نوری زاده هر کجا که می‌‌رفت خود را از شاه مهره‌های کشف شده در این کانون معرفی می‌کرد و ادعای شاعری، نویسندگی و روشنفکری! داشت.او که در جریان سفر به عراق زبان عربی را فرا گرفته بود به عنوان مترجمی خرده پا در هفته نامه‌های کم تیراژ دهه ۴۰ قطعات و اشعار کوتاهی را از عربی به فارسی ترجمه می‌کرد و با حقه‌بازی‌های فراوان اشعار و قطعات ادبی متعلق به شعرا و ادبای جهان عرب را به نام خود به نشریاتی چون فردوسی، خوشه، بامشاد، تهران مصور و امید ایران می‌داد. با همین ادعاها بود که نوری‌ زاده سرانجام توانست به سازمان رادیو و تلویزیون راه پیدا کند.


نوری زاده در کنار شاپور بختیار

 

به اصطلاح روزنامه نگاری که عامل ساواک بود

نوری‌زاده بر اثر رفت و آمد با افراد دین‌ستیزی مانند عباس پهلوان، سردبیر مجله فردوسی و اسماعیل نوری علاء و جمشید چالنگی (از نویسندگان مجله تماشا) به نوشیدن افراطی الکل اعتیاد پیدا کرد، به‌طوری که هنوز از دانشگاه حقوق فارغ‌التحصیل نشده بود به یک الکلیست تمام عیار تبدیل شد که پاتوق او و همپالکی‌هایش هر روز بعدازظهر در بار هتل مرمر که متعلق به باقرزاده بود و می‌گفتند از املاک ساواک است. 

بار و رستوران هتل مرمر در آن زمان از روزنامه‌نگاران با بهای ارزان و بسیار نازل (در حد مجانی) پذیرایی می‌کرد و شایع بود که سوبسید آن را ساواک می‌دهد و این محل به یک پاتوق غیررسمی برای روزنامه‌نگاران رژیم شاهنشاهی درآمده بود تا ساواک بتواند با استفاده از عواملی مانند علیرضا نوری‌زاده و جمشید چالنگی (در حال حاضر شاغل در صدای آمریکا) در میان آنها جاسوسی کند.

ارتباط با جعفریان، تئوریسین برجسته ساواک

جناب لیدر در اواخر دهه ۴۰ و اوایل دهه ۵۰ برای اینکه بتواند موقعیت خود را در رادیو و تلویزیون حفظ کند دیوانه‌وار نوکری محمود جعفریان از تئوریسین‌های برجسته ساواک و از نویسندگان بولتن‌های محرمانه وزارت امور خارجه و اداره دوم ارتش و استاد دانشکده‌های نظامی که همزمان معاونت تلویزیون ملی ایران را هم عهده‌دار بود را می‌کرد و در حقیقت تبدیل به گماشته او شده بود.

تناقض ملیتی و شخصیتی

نوری زاده از همان ابتدا هم سعی بر رفتار روشنفکری داشت و خود را فردی متفاوت از جامعه و هم کیشان خود معرفی می‌کرد. از سوی دیگر اقای لیدر که دچار تناقض ملیتی و شخصیتی هم شده بود در تمامی سفرها و ملاقات‌های خود با اتباع عرب، خود را طرفدار پان عربیسم معرفی می‌کرد و در این راهمواره مورد تمسخر خانواده و نزدیکانش قرار می‌گرفت.

نوری زاده که راه‌های دوز و کلک را به خوبی می‌دانست، با سفر به عراق و زندگی ۵ ساله در آنجا چنان عراقی‌ها را اسیر بازیگری خودش کرده بود که مسئولان سیاست خارجی وقت عراق در همکاری با او بسیار سخاوتمندانه رفتار می‌کردند.

غلام بهائیان در آن سال‌ها نزد اربابان عراقی خود بلیط‌های بسیاری برای خرج کردن داشت. از نکات جالب ارتباط‌ آن روزهای نوری زاده با دیپلمات‌های عراقی که به ارتباط با ماموران اطلاعاتی این کشور نیز گسترش پیدا کرده بود اینکه درست در سال‌هایی که دولت عراق ایرانی‌ها را از خاک خود اخراج می‌کرد، نوری زاده بدون هیچ مشکل و محدودیتی برای اقوام و دوستان خود ویزای سفر به عراق را می‌گرفت.

دلیل این مدعا هم گرفتن ویزا برای یکی از اقوامش به نام رحمان نوری زاده است که قطعا در خاطر جناب لیدر هست که پیش از انقلاب به راحتی برای او ویزا و بلیط سفر به عراق را گرفت.

البته نوری زاده علاوه بر ارتباطات گسترده با سرویس اطلاعاتی عراق از طریق منوچهر گنجی (یکی از عوامل معروف سازمان اطلاعاتی آمریکاCIA) با ساواک و نیروهای آن بیشتر آشنا شد و فعالیت پوششی خود را در ساواک گسترده‌تر کرد.

دریافت مدال پهلوی

همین ارتباط گیری و فعالیت پوششی برای ساواک بود که او را به دربار سلطنتی نزدیک و به امر مطلع محمد رضا پهلوی یک قطعه مدال پهلوی هم به او اهدا شد.

ساواک راه رسیدن به سرویس‌های اطلاعاتی دیگر را باز کرد

فعالیت‌های نوری زاده در ساواک و آشنایی او با ماموران عملیاتی این دستگاه شکنجه‌گر باعث شد تا وی بتواند ارتباط خود را با سرویس‌های اطلاعاتی عربستان، مصر، عراق، آمریکا و انگلیس گسترش دهد و بعد از مدتی به یک وابسته تمام عیار نزد آن‌ها شناخته شود.

در همان اثنا بود که سارق آثار ادبی اعراب، جیب پر پول آنها را هم نشانه گرفت تا همین آغازی باشد برای بهره بردن از منابع عظیم مالی اعراب و سرویس‌های اطلاعاتی آن‌ها.

نوری زاده و تحصیل در رشته مصر شناسی

نوری زاده برای جلب اعتماد اعراب و بالاخص مصری‌ها دست به هر کاری می‌زد. او که علاقه بسیاری به زنگی در مصر داشت، آرزویش فعالیت به عنوان وابسته مطبوعاتی در قاهره بود و برای همین هم دست به هر کای می‌زد. برای همین هم بود که نوری زاده برای مطالعه درباره مصر و گذراندن دوره مصرشناسی(Ejeptolojy) به قاهره سفر کرد.

جناب لیدر و کشیدن سیگار کلوپاترای تولید مصر

کارهای او در مصر به حدی شکل علنی و مزورانه به خود گرفته بود که در مقطعی او را عاشق ناصریزم قلمداد می‌کردند.نوری زاده سیگار کلوپاترای تولید مصر را دود می‌کرد یعنی همان سیگاری که جمال عبدالناصر می‌کشید. برخی اخبار موثق حکایت از این دارند که نوری زاده برای جلب رضایت مصری‌ها و به عشق او رساله احتمالا دکترای خود را برای او نوشته است

البته ذکر این نکته ضروری است که برحسب سوابق موجود در دانشکده حقوق دانشگاه تهران نوری زاده حتی موفق به پایان رساندن دوره لیسانس هم نشده و پس از ۲ سال تحصیل ناتمام این دانشکده را ترک گفته است (این تاریخ مصادف با تاریخ عزیمت او به مصر است.)

حضور نوری زاده در سرزمین‌های اشغالی

نوری‌زاده در دوران اقامت یکساله در مصر زیر پوشش بازدید از اردوگاه‌های فلسطینی صبرا و شتیلا و نهرالبارد مستقر در لبنان به این کشور رفت و چند روز پس از ورود به لبنان از اسرائیل سردرآورد! وی در اسرائیل وارد موسسه آموزش‌های وزارت خارجه اسرائیل شد و دوره جمع‌ آوری خبر و تحلیل اوضاع عربی خاورمیانه را گذراند. در این مدت دوست و همراه وی مناشه امیر نویسنده سابق روزنامه اطلاعات و از صهیونیست‌های افراطی عضو آژانس یهود بود که سال‌ها در سرویس سیاسی روزنامه اطلاعات کار می‌کرد و در اواخر دهه ۱۳۴۰ به اسرائیل رفت و بخش فارسی رادیو اسرائیل را به ‌راه انداخت که در دوران حکومت شاه وظیفه‌اش تبلیغ یهودیان ایران برای مهاجرت به اسرائیل بود.

علیرضا نوری‌زاده در دوران اقامت در اسرائیل چندین گزارش مصور تهیه و برای تلویزیون شاهنشاهی فرستاد. در آن زمان همکاران و دوستان نوری‌زاده با تعجب سوال می‌کردند چطور نوری‌زاده که برای ماموریت به مصر فرستاده شده است در اسرائیل اقامت دارد و از این کشور گزارش می‌فرستد؟!

نامه نگاری به سبک اعراب

لیدر کنونی جریان ورشکسته فتنه و اپوزیسیون دسته چندمی برای جلب رضایت اعراب حتی پا را هم فراتر گذاشته و در مکاتبات خود با آنها همان خط فکری را دنبال می‌کرد که اعراب دنبال می‌کنند. او در مکاتبات خود نام خلیج همیشه فارس را خلیج ع ر ب ی می‌نوشت و در حقیقت خود را یک عرب می‌دانسته و اکنون هم می‌داند.

ادعاهایی که هیچ گاه اثبات نشده است

ارتباطات گسترده نوری زاده با دستگاه‌های اطلاعاتی-جاسوسی اعراب و غربی‌ها و صهیونست‌ها از دیرباز تاکنون ادامه پیدا کرده و همین امر سبب شده تا او مدعی شود در تهران یک شبکه گسترده همکار دارد و از طریق آن‌‌‌‌‌‌‌ها در جریان تمام اخبار داخلی ایران است. اما نگاهی به نوع اطلاعات ادعایی نوری زاده نشان می‌دهد که در حقیقت او همان اطلاعات و اخبار سرویس‌های جاسوسی و اطلاعاتی غربی و عربی را بازخوانی می‌کند و ادعای داشتن یک شبکه گسترده در ایران یک دروغ بزرگ است.همان طور که در ماجرا مدحی و رضا شیران این امر به اثبات رسید و در حقیقت این نوری زاده بود که مورد استفاده اطلاعاتی قرار گرفته بود.

 از جمله عناصر مرتبط با نوری زاده در داخل به زمانی برمیگردد که وی در تلاش برای احیا و استفاده از باند مهدی هاشمی معدوم و خط دنباله او بود.

گدایی غلام بهائیان از سرویس‌های غربی و عربی

نوری زاده در تمام طول مدت وابستگی به سرویس‌های غربی علاوه بر استفاده از منابع اطلاعاتی آن‌ها و خدمت رسانی‌های گستره به عوامل اجرایی‌شان از منابع مالی این سرویس‌ها نیز بی بهره نبوده است.

او با دریافت پول‌های هنگفت در مقطعی خاص عامل ایجاد جنگ روانی در داخل نظام بود. شرکت در جلساتی مانند الجنادریه و دریافت کمک هزینه چندین میلیون دلاری از پادشاه عربستان او را تبدیل به رابط اصلی فتنه گران و منابع مالی غربی و عربی کرده است و اکنون در میان اپوزیسیون به عنوان کیسه پول شناخته می‌شود.


نوری زاده در کنفرانس الجنادریه

 

این عامل دسته چندمی اپوزیسیون راه‌های پول در آوردن و کلاه گذاشتن را هم خوب بلد است. نوری زاده در ازای ارائه خدمات به غربی‌ها و اعراب بلیط‌هایی را هم برای خود می‌خرد.

نوری زاده: پول‌ها باید مستقیما به حساب خودم واریز شوند

اولین و مهم‌ترین موردی که نوری زاده روی آن تاکید بسیاری هم دارد دریافت مستقیم کمک‌های مالی است. نوری زاده در ازای پیگیری اهداف اربابان خود تاکید می‌کند که باید پول‌های اهدایی به اپوزیسیون خارج نشین مستقیما به حساب او واریز شود و او باشد که پول‌ها را بین دیگران تقسیم می‌کند.

از دیگر مواردی که نوری زاده روی آن تاکید بسیاری دارد داشتن رابطه با سفارت خانه‌ها و امور کنسولی وزارت خانه‌های کشورهای حامی‌اش است که با داشتن این رابطه به راحتی می‌تواند برای نزدیکان خود ویزای اقامت و پناهندگی دائم بگیرد و البته در این مورد هم بسیار سخاوتمندانه عمل می‌کند.

زن باره‌گی، میگساری و قمار بازی از برنامه‌های روتین نوری زاده

البته نوری زاده پول‌های باد آورده هیچ وقت به نوری زاده وفا نکرده‌اند. او که تبحر خاصی در زن باره‌گی و میگساری و قمار دارد بخش اعظمی از پول‌های دریافتی را در این راه‌ها خرج خود و خوشگذرانی‌هایش می‌کند.

نوری زاده که به پای ثابت قمار خانه‌ها و مراکز فساد و فحشا تبدیل شده برای اینکه از حرف دیگران و خانواده‌اش در امان باشد مبالغ هنگفتی را در جهت آشکار نکردن فسادهایش پرداخت می‌کند. البته زن نوری زاده هم به خاطر ویژگی‌های علی خالی بند دست کمی از او ندارد و در گعده‌های زنانه همچون جناب لیدر قمار می‌کند و پول به باد می‌دهد.

مردی که خوب رنگ عوض می‌کند

از دیگر ویژگی‌های بارز نوری زاده تغییر جهت دادن و خط عوض کردن است. غلام بهائیان که نان را به نرخ روز می‌خورد بر اساس منافع سیاسی و مادی خود رنگ عوض کرده و زمانی طرفدار ساواک می‌شود، زمانی فلسطینی‌ها را حمایت می‌کند و در برخی اوقات هم با دربار و سلطنت طلب‌ها میانه خوبی پیدا می‌کند.

 همین رنگ عوض کردن‌ها و دروغ گفتن‌هاست که باعث شده او در میان دوستان و آشنایان خود به علی چاخان، علی خالی بند و علی آلکاپن شناخته شود.نوری زاده در طول سال‌های گذشته و با عیان شدن ظرفیت‌های سیاسی‌اش مستمرا امتیازات خود را در رنکینگ جریانات اپوزیسیون خارجی از دست داده و در ماه‌های اخیر سعی کرده با شوکی سیاسی خود را دوباره احیا کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

عمارها

نظرات  (۷۹)

09 Aban 92 ، 12:40 فافاطما
این شخ ص که تز نوریزاده نوشته. کینه ای و حسا دت بیش از اندازه به او دارد و کلا" ادم احمقی است.ارزش جواب دادن ندارد این بدبخت باید بحود بپیچد و دروع بگوید درد بکشد.
منبع منبع موثق و محکمی نیست.سابقه غرض ورزی و احساساتی تحلیل کردن را دارد.اگرچه جناب نوری زاده از خیلی از این توصیفات مبرا نیستند.
22 Dey 92 ، 11:12 بیگانه
از این مرد دروغگو متنفرم، ولی برادر کو منبعت!؟
باشگاه خبرنگاران عمارها هم شد منبع!؟
وقتی به کسی این چنین کثیف و آلوده، بدون هیچ مدرک و سندی اتهام می زنید، در واقع برایش طرفدار می تراشی !
هر وقت خواستید کسی را بکوبید، ازش بد دفاع کن، خود به خود با خاک یکسان شده!!!
27 Dey 92 ، 16:31 بیطرف
وب سایتش رو باز کنید مردم ضاوت کنندنمیشه که همینجوری ب یکی بد وبیرا بگین
اه جد ی میگی ای ناقلا
من نمی توانم این حرف ها رو باور کنم با تاریخ واقعی منافات داره
افای نوری زاده یکی از ادمهای بسیار دوست داشتنی و متشخصی است که تا به حال دیدم.من عاشق اطلاعات بسیار زیادش در مورد تاریخ ایران و بخصوص انقلاب 57 و بعد از ان و به خصوص اطلاعاتی که در مورد مسائل روز دنیا دارد هستم. و ارزو دارم که ایشان را از نزدیک ببینم.برایشان ارزوی سلامتی میکنم.
به نظر من اقای نوری زاده یک شخصیت برجسته و قابل تقدیر است و این وصله های ناشی از حسدوکینه به ایشان نمی چسبد
جناب نوری زاد انچه که مینماید هست ایا شماها ان چه که مینماییز هستید زنده باشی نوری زاد تکاور ایرانی برایت ارزوی موفقیت میکنم توری زاد گلم قوصه نخور ظلم پایدار نیست
آخه خاک بر سر وطن فروش تون کنن.چرا طاقت حرف راست رو ندارین.به یه آشغال میگین تکاور.تازه صدای نوریزاده و بهنود در جمع خانوم های کثیف بیرون اومده.واقعا وطن فروشین.
خاک بر سر توی بی فرهنگ و امثال تو که طاقت شنیدن حرف راست را ندارید
نوری زاده وطن فروش اون کولایی ک بردی بیت المالها حرومت
در اینکه نوری زاده عادم ریاکاری هس شکی نیس اما داداش یکه به قاضی نرو کلا
آقای محمود و نفر بعدی (بهی) وضع دیکته شما خیلی خرابه
10 Khordad 93 ، 23:59 وطن پرست
لعنت به هرچی وطن فروشه.
نوری زاده,بنی صدر و ....
جناب وطن پرست لطفا می شود چند تا از کارهای وطن فروشان این افراد را با مدرک بگویید
04 Tir 93 ، 09:34 sokot talkh
دستتون درد نکوند
هه
این ادعاها بدون منبعه......من آقای نوری زاده رو تایید یا تکذیب نمیکنم ولی حرفهای بدون مننع و فاقد اعتباره
درود,
اگر مایل باشید میخوام با هم تبادل تریاک داشته باشیم , تریاک , تریاک , تریاک
تنها حل مشکل ما، تریاک ملاهاحق دزد
معلومه که ادم دروغگوی هست چهارتا خبرراستکی داره میده چهل تاخبر دروغ هم روش میگه ماهم میگیم بله دیگه درسته
همه اتهاماتی که متوجه این اخوندهای ضد انسانیت است نثار این و اون میکنن شاید کمی راحت شن یا یه احمقی این چرت ها را باور کنه
اقاى نورى زاده وطن فروش است کسانیکه از این ادمها دفاع مى کنندخیانت به مردم است وجدان داشته باشید نورى زاده وامثالهم درجهت تضعیف مردم کأم برمى دارند یک بارنبوده واقیعت رابیان نمایند مردم شریف ایران عاقلتر از اینها حر فها هستند
درود بر شرف نوری زاده که اینجوری شماهارو آچمز کرده
برفرض هم که حرف های شما درست ما که نمیدونیم اما من وامثال من با مدرک میتونند ثابت کنند که خیلی ازشماها واخوندها ازاون هم بدترید
08 Mehr 93 ، 04:06 محمد حسنی
سلام.
دوستانی که سند برای خیانت نوریزاده ی ملعون رو میخواستن، سندش هم اینکه ایشون تحلیلگر صدای آمریکا و رادیو رژیم صهیونیست بوده و گاهی الآن هم هست.
مگه هرکسی میتونه مورد اطمینان اونا باشه.
ضمناً خودتون یه سری به یوتیوپ بزنین تا ببینین فیلم دل و قلوه ی ایشون رو با خانم فرنوش رام، مجری رادیو رژیم صحیونیست رو.
همچنین تو اینترنت عکسها و فیلمهای اعمال غیر اخلاقی ایشون با این زنکه ی صحیونیست، که کارمند وزارت خارجه و عامل جاهای دیگه ی صهیونیسته رو ببینین.
اما این درسته که این متن خیلی احساساتی و به دور از مستند نگاری نوشته شده ولی خیلی احمقن اونایی که نوریزاده رو یه آدم سالم میدونن.
واقعا چه مدارکی با این مدارک میشه طرف رو برد بالای دار
خیلی باحالی که مایه خنده ما را فراهم کردی هههههههه
به فرض محال هر چی که گفتید درست
به من و شما چه؟
خودمون خیلی خوبیم؟
خدا میدونه اگه ماها موقعیت اون رو (از نظر شهرت ثروت و جایگاه سیاسی )داشتیم شاید صدبرابر بدتر از اون میشدیم
بهتره اول یه نگاه به خودمون بندازیم
02 Aban 93 ، 15:14 مهندس قانع
سلام جمهوری اسلامی ایران با هر کسی مشکل داشته باشد سریع تهمت جاسوسی و خیانت و وطن فروشی و اخلاقی میزنند. بابا مردم مثل شما خر نیستند مردم می فهمند. نوری زاده خائن نیست بلکه خاری در چشم جمهوری اسلامی است.
24 Aban 93 ، 21:20 رفائل
جناب علیرضا نوری زاده
دوست بسیار گرانمایه و عالیقدر
شما و دیگرانی که ایران را دوست دارند احترام و ارزش فوق العاده قائلم .همت والای شما در بر پائی تلویزیون ایران فردا قابل تقدبر و ستایش است انچه خوبان همه دارند در این تلویزیون جمع اوری کرده اید . که همه به ابتکار شما و گروه فعالان تلویزیون میباشد.. خوشحال میشوم مرحمت فرموده با شماره تلفن زیر تماس
00972-52-6386426 .در هر نقطه دنیا که باشید به شما بر میگردم
26 Aban 93 ، 18:39 محمّدجواد
درود؛
جناب آقای نوری زاد مرد بسیار نازنینی ست..به قول بیشتر نظردهندگان که گفتن،بنده هم معتقدم این نوشته با لجاجت و دروغ گویی بسیار زیاد نوشته شده و منبع معتبری ندارد./
خیلی حرفه قشنگی زد یکی از کاربرا:
او آنطور نشان میدهد که هست،شما آن طور که هستید نشان میدهید؛
همۀ حرف هاتون برای تخریب شخصیت های مهمه..
وای بر تو ساندیس خور؛ خونه مردم خور نظامی..........
با سلام‏↳‏
من یه نظری دارم و اونم اینه که ما ایرانیها باید یه چیز رو یاد بگیریم و تا این نکته رو نپذیریم و نخوایم یاد بگیریم تو این عقب موندگیمون میمونیم.باید یاد بگیریم بین رنگ سیاه تا سفید میلیون ها رنگ وجود داره و هیچ چیز و هیچکس سفید یا سیاه نیست،باید یاد بگیریم اگه از لباس پوشیدن کسی خوشمون نمیاد-بخاطر سلیقه مون یا اعتقادمون-احیانا و خدای نکرده سایر فضیلت های اونو نادیده نگیریم،باید یاد بگیریم اگه مثلا یه فوتبالیست یا بازیگر رو دوست داریم دلیل بر این نمیشه که اون شخص الگو و بت تمام عیاری برامون بشه که منصفانه نقدش نکنیم،باید یاد بگیریم اگه از کسی یا چیزی بدمون میاد رو نکات مثبتش چشم نذاریم و سعی نکنیم فقط از بدیاش بگیم،باید یاد بگیریم انصاف رو در همه امور رعایت کنیم.دولتمردان ما باید انصاف رو رعایت کنن و دلیلی نداره چون از آمریکا یا هرکشور دیگه ای دل چرکینن بگردن و فقط بدیهای اونارو نشون بدن.در پایان اینکه اگه به رای بالای 98%مردم به جمهوری اسلامی میبالیم و اعتقاد داریم مردم با شناخت کامل انتخاب کردند،الان هم به مردم اعتماد کنید،بذارید خودشون اخبار خوب و بد رو بشنون و قضاوت کنن،بذارید نماینده هاشونو خودشون انتخاب کنن،مگه مردم کشور ما سفیه یا مهجور هستند که شورای نگهبان نامزدهای مورد نظرشونو فیلتر میکنه؟‏!رد صلاحیت چه معنی داره؟چطور مردم میتونن صلاحیت نظامشونو تشخیص بدن و مشارکت تقریبا 100% دارن اما نمیتونن خوب و بد بودن نمایندشونو تشخیص بدن‏!در آخر لازم میدونم یه نکته رو اشاره کنم و اون اینه که تو نظام جمهوری اسلامی از آغاز تا کنون 8 رییس دولت داشتیم،نخستین دولت انقلاب دولت مهندس بازرگان متهم به لیبرالی بودن و مسامحه در روابط با آمریکا شد،دولت بنی صدر به خیانت و رابطه با مجاهدین خلق متهم شد،دولت چند روزه رجایی که جای بحث نداره،میرحسین موسوی به سران فتنه مشهور و از صحنه روزگار محو شد،هاشمی رفسنجانی شدیدترین تهمت ها رو شنید و از یک شخصیت تأثیرگذار انقلاب و سابقه 8ساله ریاست جمهوری به کسی تبدیل شد که صلاحیتش برای ریاست جمهوری رد شد‏!کسیکه ده ها بار امام جمعه تهران بوده‏!محمد خاتمی رییس جمهور دو دوره این مملکت که آرای بسیار بالایی داشته در صحن علنی مجلس شعار مرگ بر خاتمی رو علیه او سر میدن و تلویزیون ایران بارها و بارها چهرشو بعنوان سران فتنه نشون میده و مزدور آمریکا و اسرائیل و انگلیس معرفی میشه‏!محمود احمدی نژاد که علنا مورد وثوق رهبر انقلاب بوده تبدیل میشه به حامی اصلی جریان انحرافی و صدها تخلف و شکایت از طرف مجلس و سایر ارگانهای حکومتی متوجهش میشه‏!وقتی تمامی دولتهای قبلی به نحوی از انحاء متهم به لیبرالیسم،خیانت،فتنه گری و انحراف محکوم میشن -و در تمامی این سالها کسی هست که مبرا از هرگونه خطا و اشتباهی بوده -کوچکترین امیدی به آینده وجود نداره.یاد بگیریم فقط سیاه و سفید نبینیم.
09 Azar 93 ، 15:03 میاندواب
عرض سلام و ادب
به نظر من جناب اقای علیرضا نوری زاده یکی از بزرگترین هواداران دموکراسی در جهان می باشد و افتخار بسیار بزرگی برای ما ایرانیان میباشد ای کاش چنین مرد نازنینی رییس جمهور ایران میبود تا ما هم به کشورمان افتخار میکردیم.سردمداران حکومت ایران که یه مشت ادمهای دروغگو و بیسواد هستند سعی در مخدوش کردن چهره این بزرگوار دارند.سران نظام دیکتاتور ایران تحمل نقد پذیری ندارند و هر گونه اعتراض محکوم به اعدام است.به امید ان روز که ما هم در کشوری سکولار؛دموکرات و مدرن زندگی کنیم.
نوری زاده یک آدم پرغرض، کینه ای و دروغ گوئه و فقط آدمای عاقل این رو میفهمن، منم فکر میکنم در این متن کمی حرف های الکی زده شده ولی من اصلا با این پست کاری ندارم و تنها بدونین که نوری زاده یه وطن فروش حروم لقمست که داره اذهان مردم رو به غلط میندازه؛ اذهان مردم ساده. لعنت به این کوری زاده.
18 Azar 93 ، 23:13 محمّدجواد
درود بر نوری زادۀ قهرمان و همۀ آزاداندیشان گل دنیا...
خدا هدایتت کنه متین ای جی..
من زندگی نامه نوری زاده رو خوندم تموم فعالیتش با پشتیبانی اسرائیل و در جهت تابودی ایران هست از فساد اخلاقیش هم ک همه خبر دارید/ آدم بی رگ و ریشس
نوری زاده هر چه باشد چون سرباز گمنام امام زمان نیست قبولش داریم
در پاسخ به متین ای جی
از طرز حرف زدنت معلومه چه آدمی هستی ادبیاتت . ادبیات چاقوکشای اراذل اوباشه یا همون اسید پاشها
فقط معرفت می خواد که این ادمو بشناسیش،معلوم نیس بعضیا چرا نمیخوان بین حق وباطل تفاوت بزارن،کاملا واضحه که بیشتر نظراتو یه نفر داده اونم از عوامله خود نوری زاییدست
عرض سلام خدمت دکتر نوریزاده خواستم بگم که خیلی دوستتون دارم و هم چنین آرزو دارم یه روز با شما ملاقات داشته باشم
پاسخ به آرش
کافر همه را به کیش خود پندارد
احتمالا همه نظرات ضد دکتر نوری زاده عزیز را خودت نوشتی با اسمهای متفاوت
14 Dey 93 ، 07:05 مسعود
درود برتو نوری زاد تو بی نظیری خواهش میکنم بیشتر مواظبه خودت باش وزود به زود تو رسانها بزار ببینیمت شما اسطوره اکثره ایرانیانی بهت افتخار میکنیم تنها دلخوشی ما جوانها هستی برات ارزوی موفقیت وسلامتی داریم ایرانیا از نسله کورش و ماندانا هستن اگه کمی ساندیس پخش کنی کامنته بد دلان وبی شخصیتان عوض میشه بیشتر بزار تو رسانها ببینیمت تا جرآت نکنن نقشه براتون بکشن در اخر بدرود دوستت داریم
14 Dey 93 ، 07:06 کورد نصب
درود برتو نوری زاد تو بی نظیری خواهش میکنم بیشتر مواظبه خودت باش وزود به زود تو رسانها بزار ببینیمت شما اسطوره اکثره ایرانیانی بهت افتخار میکنیم تنها دلخوشی ما جوانها هستی برات ارزوی موفقیت وسلامتی داریم ایرانیا از نسله کورش و ماندانا هستن اگه کمی ساندیس پخش کنی کامنته بد دلان وبی شخصیتان عوض میشه بیشتر بزار تو رسانها ببینیمت تا جرآت نکنن نقشه براتون بکشن در اخر بدرود دوستت داریم
15 Dey 93 ، 22:16 ماندانا
دکتر جان خیلی دوست داریم همیشه در قلب ما هستی
درود بر قهرمان زمان دکتر علیرضا نوری زاده
16 Dey 93 ، 04:14 نسرین
الهى چشمش کور شه هر که ♥نورى زاده ♥رو نمیتونه ببینه
دکتر جان دوست داریم هر چه قدر هم که اینا دروغ های بزرگ و خنده دار رو بگن.
عاشقتیم دکتر جان
خیلی دوست داریم دکتر کور شود هر آنکه نتواند بیند
حالا با ضد انقلاب حال می کنید لا اقل برید هوادار یه ضد انقلاب بشید که با عربا نبسته باشه...
15 Khordad 94 ، 01:04 محمد حسنی
جالب بود که یکی نوشته بود، نوریزاده دموکراته!/خخخ.
تو محافل مذهبی نصیحت میکنن که رادیوهای بیگانه رو گوش ندین ولی من توصیه میکنم به این بزرگوارهای طرفدار نوریزاده ی دموکرات!!! که لطفاً تحلیلهای این دموکرات!!! رو تو اخبار رادیو فردا در مورد تجاوز نظامی عربستان به یمن و کودتا در مصر رو دنبال کنن!، البته دموکرات بودن ایشون رو در بر تابیدن حضور ده ها ملیونی مردم ایران در انتخاباتهای مختلف رو هم میشه دید!!!.
بعضیا مصداق این جوکن که میگفت، ماره داشت گریه میکرد بهش گفتن چیه گفت، پنج سال عاشق شیلنگ بودم و نمیدونستم!!!/خخخ.
دکتر خوش باشی با خانم فرنوش رام، مجری و رئیس رادیو اسرائیل و به قول بعضی از آدمای بی انصاف لا اقل دستت درد نکنه که به ناموس اسرائیلیها تجاوز کردی!!!...
با صعودیها هم همین کار رو بکن تا باهاشون سر اون دو تا داداش حاجی مون یر به یر بشیم!!!/خخخ.
خیلی حال میکنم که میبینم چقدر میسوزید وقتی میبینید که دکتر نوری زاده اینقدر طرفدار دارند
اصلا به شما چه ربطی داره ما طرفدار کی هستیم
اهای سانسورچی چرا نظرات رو کامل نمیزاری؟
درود بر دکتر نوری زاده فرهیخته
چرا نظرات رو منتشر نمیکنید؟
چی شده؟ حال خودتون گرفته شده؟ یا توبیخ شدید؟
شما برو کشکتو بساب با ما هم کاری نداشته باشید لطفا
ما طرفدار دکتر عزیزمان هستیم
به شما چه مربوطه اینقدر هم حرص نخورید شیرتون خشک میشه
01 Tir 94 ، 16:57 ابراهیم
درور بر اسکول زمانه نوریزاده بیگانه ..... دلقک
01 Tir 94 ، 16:57 ابراهیم
درور بر اسکول زمانه نوریزاده بیگانه ..... دلقک
به نظر من شخصیت دکتر نوری زاده را نمیتوان با این حرفها تخریب کرد وایشان یکی از دوست داشتنی ترین و دلسوزترین شخصیت هایی هستندکه تا به حال دیده ام.
خجالت آور است این دروغهایی که در مورد دکتر نوری زاده میگویند حتی ارزش بحث کردن هم ندارد .
در یک کلمه باید بگم که واقعا دروغهایی که میگین حال هر کسی که ذرهای عقل سالم داشته باشه را بهم میزنه.درود بر دکتر نوری زاده
06 Tir 94 ، 19:39 ماندانا
دقت کردید همه این افراد ضد دکتر نوری زاده بدون استثنا بی ادب. بی فرهنگ. بی شخصیت هستند و ادبیاتشون همون ادبیات لاتهای سر خیابونه واقعا که حال آدم رو به هم میزنن

.
11 Tir 94 ، 03:23 کامران فروهر
جناب آقای ساندیس خور!!! اولا" یکی ازمهم ترین خصوصیات آخوندهاوبچه آخوندها ، تخریب شخصیت های دوست داشتنی ومهم است ؛ چه بسیار مردان اندیشمند، فیلسوف و عارف که به حکم آخوند جماعت ، حکم کفر دریافت کردند و سرشان بر بالای دار رفت.
ثانیا" : دکتر نوری زاده، محبوب قلب میلیون ها انسان روشنفکر و آزاده است وبا این سخنان سخیف وبی ارزش تخریب نمی شود.
ثالثا" : فرض کنیم سخنان شما در مورد آقای نوری زاده صحیح است، لطف میفرمائید در مورد کثافت کاری ها، اختلاس ها ، دروغ گوئی ها و... سران جمهوری اسلامی هم چند سطر مرقوم بفرمائید!؟...
بنده که مطمئن هستم مسئولین سابق و فعلی جمهوری اسلامی از آب پاک زلال ، پاکترهستند!!!!....
چه کسی میگوید احمدی نژاد و دار و دسته اش دزد ودروغ هستند؟!...
چه کسی میگوید رحیمی(معاون احمدی نژاد) به جرم دزدی محکوم شده است ؟...
چه کسی میگوید فرزندان هاشمی رفسنجانی به دلیل ارتکاب جرم، محکوم شده اند؟؟؟...
چه کسی میگوید: میلیاردها میلیارد از پول مردم بی نوا ، توسط اختلاس شده است؟!...
چه کسی میگوید آخوندهای گرسنه و پابرهنه وپیروانشان، ثروت مملکت را به تارج برده اند؟!...
چه کسی ومی گوید چینی های سگ خور وسوسک خور، خاکهای گرانقیمت را مفت می برند وبه جایش به اقای نهاوندیان اسباب بازی چینی درجه سه میدهند؟...
جناب ساندیس خور، برو ساندیست را نوش جان کن و وجدان وانصافت را بکار بگیر!!!...
درود بر شما آقای کامران فروهر
به نظر من از این بحثها هیچی در نمیاد،اصلا اقای نوریزاده ادم بد،ادم خوب شما کیه؟
23 Mordad 94 ، 13:06 وطن پرست
بسم الله الرحمن الرحیم

مرگا به من که با پر طاووس عالمی
یک موی گربه ی وطنم را عوض کنم

به نظر حقیر که هیج جی نیستم اسرائیل و عربستان و انگلیس که صد در صد دشمن ما هستند و میخوان خون ما رو تو شیشه بکنن!!!!!!!پس باید این رو قبول کنیم هر کس از سنگر اونها حرف میزنه با اوناست حتی اگر حرف درستی بزنه غلطه چون تو جبهه اونطرفه و به حرف درستش خیانت میکنه
تاریخ تکرار مکررات است!!!!
خانواده حتی اگه با هم دعوا بکنن شب سر یه سفره میشینن!! با یک خانواده ایم باید هوای همدیگه رو داشته باشیم
بنده طالب اقتدار و پیشرفت مردم و کشورم هستم
۱۰۰ تا حرف زدی99 تاش فش بود موافق یا مخالف درست حرف بزن دیگه.....عقده ایی
23 Shahrivar 94 ، 18:28 عاشق دکترررررررررررررررررررررررررررررررر
نوریزاده مرد بزرگ و مبارز و ی از بزرگ مردان ایران هست که نمیتونه بیاد به مردم ایران خدمت کنه و من مطمعنم همه یما ایرانیان او رو دوس داریم من که خیلی دوس دارم از نزدیک ببینمش و ی دسبوسی باهاش داشته باشم تا از وجنات و اطلاعات مفید این مرد بزرگ استفاده کنم(شاید باورتون نشه این جملات رو با گریه خدمت دکتر عزیز نوشتم)امید وارم جملات خالصانه ام رو ازم قبول کنه و من در قلب او جایی داشته باشم و خیلی سعی کردم عضو سایت طرفدارانش بشمو باهاش در ارتباط باشم خواهشن هر کی میتونه کمکم کنه تا من بتونم با دکتر حتی یک بار چت کنم راهنماییم کنید تو به خدا 💗💕💗💞💗💞💗💞💗💞💗💞💗💞💕💞💞💗💞💗💞💗💞💞💕💞💕💞💕💞💕💞💗💞💗💞💕💞💗💞💕💞💕💞💗💞💕💞💕💞💗💞💗💞💕💞💗💞💕💞💗💞💕💞💗💞💕💞💕💞💕💞💗💞💕💞💕💞💕💞
24 Shahrivar 94 ، 19:57 عاشق دکترررررررررررررررررررررررررررررررر
دکترررررررررررررررررررررررررررررررر دوست داریم💞💕💞💕💞💕💞💕💞💕💞💕💞💕💞💕💞💕💞💕💞💕💞💕💞💕
10 Mehr 94 ، 02:26 دوست داریم دکتر
دکتر شرافتی که از هم خوابی با زنان اسرائیلی در تو دیدم در نماز خواندن خودم و اطرافیانم ندیده ام خیلی مردی ییییییییییییییییییی خیلی دوست دارم تو نه مثل ما قرآن به سرگرفتی و هر گثافت کاری ای را توجیح کردی نه هر لجن کاریی را به نام دین و دیانت انجام دادی تو خود خودت هستی همان چیزی که باید باشی
11 Mehr 94 ، 04:26 بسیجی
دوست وبلاگ نویس ببینید همه اگاهن چه مخالف و چه موافق که منبع نداری .من نوری زاده در اینجا برایتان توضیح میدهم کیست ؟!
او زاده شده در یک خانواده مذهبی و پدر ایشان از روحانیون سرشناس میباشد .
در اوایل انقلاب او یک انقلابی دو اتیشه و تندرو بود که در روزنامه کیهان مقاه نویس بود و خبرنگار
او در اعدامهایه اولین روزهایه انقلاب به عنوان گزارشگر حضور داشت و در باب اعدام هویدا مینویسد با کشته شدن هویدا هوا انگار رنگ و عطر خوشی بخود گرفته است.
او در وصف رجعت امام شعرها سروده در در روزنامه کیهان همون روزها موجود است.
او مخالف شدید گروگانگیری سفارت امریکا بود و در نتیجه از انقلاب منشعب شد
امروزه هم درسازمانعایهشورهایه عربی و اسراعیل اشنایانی دارد و همکاری هایی با وی میکنند و هم در اطلاعات خود ایران همپیمانانی داشت که توانست چندین پرونده فوق سری امنیتی در خارج از ایران در قالب چند کتاب منتشر کند بعلاوه سی دی بازجویی زن سعید امامی ...از جمله کتابهایه م وی سونایه زعفرانیه میتوان اشاره کرد.....(میتوانید باسرچ کردن در اینترنت و مراجعه کردن به روزنامه اطلاعات ان زمان به صحت این مطالب پی ببرید)و من الله توفیق
02 Aban 94 ، 07:42 آخرین منجی
http://s3.picofile.com/file/8218830668/OSTAD_RAFII.rar.html

این کلیپ رو ببینید... خودتون قضاوت کنید که ایشون کی هستند...
07 Aban 94 ، 02:45 بیطرف
اقایه یا خانومی که نوشتی عاشق دکتررررر
ما ایرانیها فقط اسیر احساساتیم پنج سال تمام تحلیلهایه دکتر رو دیدم اینو بیطرفانه میگم تحلیلهاش به منافع اسراییل خیلی نزدیکه جناب بسجی هم حرفهاش رو اساس و مدرک بود تحقیق کردم صحت داشت .به هر حال دکتر مبارزه درود به شرفش ولی تقاط خیلی سیاهی در زندگانیش هست که باید روشن کنه و یک معذرت خواهی بزرگ به پیشگاه ملت ایران به خاطر کارهایه اوایل انقلابش .
دروغه!!! متاسفانه باز هم انواع شایعه پراکنی ها و تهمت ها و ...توی این متن موج میزنه!!!
بعدم هرچه که بوده ،در حاله حاضر مسائل سیاسی و اجتماعی را درست و واقع بینانه تحلیل میکنه!!
و ما بیشتر با این قسمت از زندگیش کار داریم نه زندگی شخصییش!!!
تازه از خیانات این ملعون کم هم نوشتید، بهتر بود افشاگری های رفیق فابریکش هم می ذاشتید،واقعا که امثال این خودفروخته مایه ننگ ایران هستند، اینا اگه دنبال عیاشی نبودن این قدر بدبخت نمی شدن که برن سگ اون وهابی های کثافت بشن،که خلیج فارس خلیج ع ر ب ی،به گور میبره آرزوهاتو ،مرگ بر منافق خود فروخته
30 Shahrivar 95 ، 23:05 بی طرف-طرفدار حق
سلام چیزایی که اینجا گفته شده تا حدودی درسته این یارو
نوری زاده قبل انقلاب خصوصا نیمه دوم دهه 40شمسی خبرنگار
و نویسنده روزنامه و مجلات من جمله همین مجله فردوسی بود که خودم
حدود 25جلد از این مجله رو دارم به صراحت در چندین جلد مجله عکس و نام نوری زاده بعنوان خبرنگار و یا نویسنده ذکر شده پس لطف کنید کورکورانه قضاوت نکنید و هرکس رو الکی تطهیر نکنید.
اونی که تو شبکه های معاند و دشمن انقلاب داره وراجی میکنه حتی اگه هیچ دلیل دیگه ای هم وجود نداشته باشه کافی برای خراب بودنش
اقایان طرفدار نوری زاده! حرص کیو میخورید
اینقدر ساده نباشید که تحلیل های زمانتونو از دهن دشمنتون بشنوید
07 Aban 95 ، 21:36 عمرانی
این که ایشون از شیوخ عرب سمپاتی داره توی همه گفته ها و مقالاتش عیانه. او مورد پرو پاقرص مصاحبه با شبکه های عربی ضد ایرانی است.
و بالاتر ازهمه اخیرا با پول عربستان شبکه ایران فردا رئ راه انداخته(گفته های شهرام همایون دراین باره را ببینید و بخوانید.
این البته بخشی از عملیات ضد میهنی وی است.
با سلام دکتر نوری زاده چقدر محبوبیت داره کاش جمهوری اسلامی اجازه میداد ایشان و امثالهم هم در انتخابات شرکت کنن تا معلوم شود کدام طرف مردمی هستن
دوست گرامی چرا نظر منو در مورد دکتر نوری زاده منتشر نکردی؟
پاسخ:
توهین ممنوع
دکتر نوری زاده چقدر محبوبیت داره


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.