ساندیس خور

هیئتی که در آن دغدغه مبارزه با اسرائیل نباشد؛ ابن زیاد هم سینه می زند!
ساندیس خور

نمیدانم پس از مرگم چه خواهد شد...
نمی خواهم بدانم کوزه گر از خاک اندامم چه خواهد ساخت...
ولی بسیار مشتاقم...
که از خاک گلویم سوتکی سازد...
گلوم سوتکی باشد به دست کودکی گستاخ و بازیگوش...
تا که پی در پی دم گرم خویش را بر آن بفشارد....
و سراب خفتگان خفته را آشفته تر سازد...
تا بدین سان بشکند دائم سکوت مرگبارم را...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
انتشار مطالب و نوشته های مـا با ذکر منبع و ارجاع لینک مجاز است.
mail: amin.davari@chmail.ir

پربازدیدترین ها
shobahat
مدیر تارنما

ساندیس خور

هیئتی که در آن دغدغه مبارزه با اسرائیل نباشد؛ ابن زیاد هم سینه می زند!





رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای هم اکنون دارای 6 فرزند هستند. نام دخترانشان بشری و هدی، و نام فرزندان پسرشان سید مصطفی، سید مجتبی، سید مسعود و سید میثم است. دو تن از فرزندان پسر ایشان 8 سال در جبهه‌های جنگ ایران و عراق حضور داشتند.
یکی از دختران ایشان همسر فرزند آیت الله محمدی گلپایگانی است که ضمن آراستگی به لباس شریف روحانیت و علم دین در دانشگاه‌های کشور نیز به تدریس متون حقوقی به زبان فرانسه اشتغال دارند و دختر دیگر ایشان همسر فرزند آیت الله باقری کنی از اساتید دانشگاه امام صادق علیه السلام است.

 سید مصطفی فرزند بزرگ ایشان با دختر آیت‌الله خوشوقت ازدواج کرده ‌است. سید مجتبی داماد دکتر غلامعلی حداد عادل است. سید مسعود نیز با فرزند آیت‌الله خرازی و خواهر صادق خرازی ازدواج کرده ‌است. سید میثم کوچک‌ترین فرزند ایشان نیز به ازدواج دختر آقای لولاچیان از بازاریان متدین در آمده است. در این مقال با توجه به هجمه گسترده ضد انقلاب علیه فرزند دوم رهبر انقلاب به واکاوی شخصیت سید مجتبی خامنه‌ای و سناریوهای ساختگی برای ایشان می‌پردازیم...

وقت ایشان یا به مطالعه فقه و فقاهت می‌گذرد یا به عبادت
غلامعلی حدادعادل، رئیس سابق و نماینده فعلی مجلس – پدرزن مجتبی خامنه‌ای – در سال 1391در مصاحبه با نشریه پاسدار اسلام درباره شخصیت سید مجتبی چنین می‌گوید: «می‌دانم که آقا مجتبی هرگز راضی نیست من درباره او صحبتی بکنم و سخنی بگویم و خودش هم هرگز درباره خودش کمترین سخنی به زبان نمی‌آورد و از خود در برابر تهمت‌ها و اهانت‌ها، دفاعی نمی‌کند. اما می‌دانم که سالهاست در قم درس خارج تدریس می‌کند و اوقات خود را در منزل یا به مطالعه فقه و فقاهت می‌گذارند یا به عبادت. پس از شلوغی‌های بعد از انتخابات سال 88، جوانی بود که من او را می‌شناختم و شنیدم که او هم در این قضایا و در تظاهرات و اعتراضات و کارهای پشت صحنه بسیار فعال است. یک روز با او قرار گذاشتم و به دفتر من آمد و با او صحبت کردم و گفتم: این حرف‌هایی که زده می‌شود و این ادعای تقلب در انتخابات، کلاً دروغ است و من اگر مطمئن نبودم، وارد میدان نمی‌شدم. از میان این حرف‌هایی که در سایت‌ها و خیابان‌ها و تلویزیون‌های خارجی می‌زنند، دروغ بودن یکی را خیلی راحت‌تر می‌توانم به تو اثبات کنم و آن حرف‌هایی است که راجع به آقا مجتبی می‌زنند. می‌خواهی همین الآن و بدون قرار قبلی، دست تو را بگیرم و به منزل دخترم ببرم و بگویم مه‌مان دارم و تو ببینی که آقا مجتبی با 40سال سن چه طوری زندگی می‌کند؟ بیا برویم تا ببینی که زندگی ایشان به مراتب از زندگی یک کارمند متوسط شهرستانی ساده‌تر است و آپارتمانی که ایشان دارد با هیچ یک از خانه‌های این آقایانی که خودشان را وسط انداخته‌ و ادعای تقلب را ساخته‌اند قابل مقایسه نیست. شما حتماً این شایعه را شنیده‌ای که 5. 1میلیون پوندی که بانک‌های انگلیس مسدود کرده‌اند، متعلق به آقا مجتبی است! ‌ یا داستان کامیون پر از شمش طلا را که به ترکیه رفته و گفتند متعلق به ایشان بوده است، حتماً شنیده‌ای. اثباتش کاری ندارد. سرزده و همراه هم می‌رویم و زندگی آقا مجتبی را ببینی. البته آن جوان حرفم را قبول کرد، چون مرا می‌شناخت و گفت: می‌دانم این حرف‌ها دروغ است.
نگاه و بینش ایشان کاملا با رهبری همگون و همسوست
فرید حداد عادل نیز درباره تفکر و دید سیاسی آقا مجتبی در سالنامه مثلث می‌گوید: «ایشان نگاه و بینشش کاملا با رهبری همگون و همسو است. هر جا تکلیف باشد و دستور رهبری، ایشان به وظیفه خود عمل می‌کنند. ایشان به این شکل فعالیت سیاسی ندارند. ایشان خیلی درس می‌خوانند و خارج فقه تدریس می‌کنند و در کار خود نیز موفق هستند و خیلی پیچیده‌تر از دروس متداول درس خارج طرح مطلب می‌کنند.»
نباید از خاطر برد که بسیاری از طلاب حوزه علمیه قم بار‌ها فرزندان مقام معظم رهبری را دیده‌اند که بر خلاف نوه و فرزندان دیگر مسئولین نظام بدون هیچ تشریفاتی، البته‌گاه با یک محافظ در سطح فیضیه یا دیگر مدارس علمیه شهر مقدس قم به درس و بحث و تدریس مشغول هستند و به سادگی و با فروتنی در بین مردم به رفت و آمد می‌پردازند. طلاب گرانقدر که هر یک متعلق به یکی از مناطق دور و نزدیک این کشور هستند همچون رسانه‌ای فراگیر، مشاهدات خدشه ناپذیر خود را به گوش اقوام و دوستان و مریدان خویش در همه نقاط ایران رسانده‌اند.
من نه انگشتر می‌خوام و نه ساعت و نه چیز دیگری!
دکتر غلامعلی حداد عادل پدر همسر سید مجتبی، درباره عروسی آقا مجتبی خامنه‌ای نکات مختلفی را در اشراق اندیشه گفته است ولی آن بخشی از عروسی ایشان که نشان از حساسیت این بزرگوار نسبت به داشتن زندگی ساده همانند پدر دارد این بخش از ماجراست: «قبل از خرید بازار پسر آقا گفت: «من نه انگش‌تر می‌خوام و نه ساعت و نه چیز دیگری.» آقا گفتند: خوب نیست. من هم گفتم: «حداقل یک حلقه بگیرند.» اما آقا فرمودند: «من یک انگش‌تر عقیق دارم که یکی برای من هدیه آورده، اگر دخترتان قبول می‌کند، من آن را به ایشان هدیه می‌دهم و ایشان هم به عنوان حلقه، به مجتبی هدیه دهد.»
قبول کردیم و انگش‌تر را گرفتیم و بعد به آقا مجتبی دادیم. کمی بزرگ بود. به یک انگشترسازی بردیم تا کوچکش کند و خرجش 600تومان شد. خلاصه خرج حلقه­ی داماد 600تومان شد! »
توقعاتشان از یک رزمنده عادی هم کمتر بود
علی فضلی، از فرماندهان ارشد سپاه – فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور ـ اما روایتش از مجتبی خامنه‌ای در–کتاب خورشید در جبهه این است: «توفیقی بود که مدتی را در لشگر سیدالشهدا محضر برادر بسیار بزرگوارم آقا «سید مجتبی» بودیم. ایشان مقطعی را که در لشگر سیدالشهدا بودند به من توصیه کردند که من را به عنوان آقای حسینی خطاب کنید، چون ما برای ادای تکلیف و برای انجام وظیفه به اینجا آمده‌ایم نه برای نام و عنوان و فخر فروشی. ویژگی‌های زیادی ما از ایشان در آن مدت دیدیم، توقعشان همانند یا کمتر از توقعاتی بود که سایر رزمندگان داشتند، هیچ‌گاه ندیدم چیزی بیشتر از دیگر رزمندگان بخواهد و یا حتی اشاره‌ای بکند، بلکه کمتر از آن را قانع بودند. سعی بر این داشتند که در جاهایی که امکان خطر بیشتری هست حضور داشته باشند و در مکان‌های امن تعیین شده نباشند. رفت و آمد و سرکشی به خط مقدم را همیشه جزو‌ مبنا‌ها و ملاک خودشان قرار می‌دادند، به موقع با بچه‌ها شوخی و مزاح هم می‌کردند، در مورد اقامه نماز یک ویژگی خاصی داشت، سعی داشت هنگامی که جماعت نبود نماز خود را در جاهای خلوت و تاریک که افراد کمتر حضور داشتند به جا آورد. ما آنجا چادرهای زیادی داشتیم، اما ایشان برای نماز و راز و نیاز، چادرهای پرت و دور را انتخاب می‌کرد. این حالت در طول مدتی که ایشان در لشگر بودند تکرار می‌شد و کار یک بار و دو بار نبود. بزرگواری خاصی در ایشان بود.»
شروع اتهامات سیاسی با فرضیه سازی‌های ساده‌ لوحانه
 نام سید مجتی خامنه‌ای را اول بار مهدی کروبی در جریان انتخابات نهم ریاست جمهوری در عرصه سیاسی کشور مطرح نمود. وی در نامه‌ای خطاب به مقام معظم رهبری این گونه نوشت: «در عین حال کماکان خبرهایی در مورد فعالیت ایشان [سید مجتبی خامنه‌ای] به نفع یکی از کاندیدا‌ها – که سه روز قبل از انتخابات ناگهان ستاره بخت او افول کرد و عنایت‌ها به طرف فرد دیگر سرازیر شد – و حتی رفت و آمد به ستاد انتخاباتی آن کاندیدا منتشر شد. حضرتعالی به خوبی واقف هستید که دخالت‌های نسنجیده اطرافیان برخی از مقامات روحانی و سیاسی در سال‌های گذشته تبعات منفی فراوانی برای کشور و نظام داشته است و لذا اینجانب از سر اخلاص، احترام و دلسوزی از جنابعالی تقاضا می‌کنم اجازه ندهید تجربه دیگری به تجربه‌های تلخ گذشته اضافه شود.»
به رغم نگارش چنین نامه‌ای تا چهار سال بعد، آن هم پس از اعلام نتایج انتخابات دهم، بحثی به آن شکل درباره فعالیت‌های سیاسی سید مجتبی در محافل عمومی مطرح نگردید. روند حوادث، البته واهی بودن توهمات کروبی در حصر اطلاعاتی مقام معظم رهبری به دلیل یکنواختی محیط پیرامونی ایشان را به اثبات رسانید. بر فرض صحت خبر حضور و فعالیت سید مجتبی خامنه‌ای در ستاد یکی از کاندیدا‌ها _ که هیچ گونه تصویر یا گزارشی از آن تاکنون منعکس نشده است – صرف وجود نظر شخصی برای فرزندان یک شخصیت سیاسی عیب به حساب نیامده و خلاف قانون تلقی نمی‌شود مانند آنچه که درباره حمایت سید احمد و بیت امام از بنی صدر و میرحسین موسوی نقل می‌شود.
آغاز خط گسترده تخریب در تابستان 88
با آغاز شورش‌های خیابانی حامیان کودتا، موارد دیگری نیز بر ضد سید مجتبی خامنه‌ای در سطح فضای مجازی مطرح گردید مانند دستور برخورد با اوباش توسط او و… که نیازی به بحث و بررسی آن به چشم نمی‌خورد. نکته اینجاست که به رغم طرح اتهامات اقتصادی و سیاسی بر ضد ایشان، شعار خاصی بر سر زبان پیاده نظام فتنه تکرار شد که وجود پشتوانه خاص و تحلیل استراتژیک پشت این نوع ماجرا‌ها را دور از باور نمی‌سازد.
از مالکیت ایرانسل تا فروش نفت قاچاق به انگلیس
بسیاری از مردم تا کنون این موضوع را شنیده‌اند که مقام معظم رهبری بر خلاف برخی شخصیت‌هایی که خود را تالی تلو ایشان می‌دانند فرزندان خویش را از هر نوع فعالیت اقتصادی بر حذر داشته‌اند. آیا این مسئله صحت ندارد؟!
نام برخی از کارخانه‌ها و شرکت‌ها نیز در افواه عموم به اسم این افراد ثبت گردیده و به عنوان مصادیق نفوذ و گستره خیزش‌های اقتصادی آنان بیان می‌گردد. با کشف تقلب! در انتخابات سال هشتاد و هشت، فعالیت‌ها و حتی مفاسد اقتصادی سید مجتبی خامنه‌ای نیز به یک باره کشف گردید و بر سر زبان‌ها افتاد. برای اثبات این اتهامات، دو مصداق بیشتر از همه مطرح شد. یکی امتیاز خطوط ایرانسل بود.
با روی کار آمدن دولت نهم، دعواهای حقوقی بین وزارت ارتباطات با این شرکت نیز همواره در همین راستا تلقی می‌گردید. در جریان فتنه اخیر نیز استفاده گسترده آشوب طلبان از هزاران سیم کارت ارتباطی بی‌نام و نشان این شرکت برای دامن زدن به اغتشاشات، نام ایرانسل را در ردیف مته‌مان کودتای مخملی قرار داد. به منظور احترام به صاحبان این شرکت لازم می‌دانم توضیح دهم که هیچ اتهام اقتصادی یا سیاسی درباره ایرانسل تا کنون به اثبات نرسیده است.
اما اتهام دوم مفاسد اقتصادی سید مجتبی خامنه‌ای، فروش نفت قاچاق به خانواده سلطنتی انگلستان بود. عظمت این اتهام دهان پرکن، توجه بسیاری را به خود جلب نمود. این روابط پر مفسده نیز از فردای اثبات تقلب! در انتخابات در فضای مجازی با آب و تاب روایت گردید. گذشته از منبع این خبر که در جای خود مورد بررسی قرار می‌گیرد، بسیاری از تحلیل گران بر این نکته اتفاق نظر داشتند با آن‌شناختی که از عمق خصومت دشمنان مقام معظم رهبری وجود دارد اگر کوچک‌ترین مدرکی در اثبات این نوع دعاوی در دست مدعیان بود امروز در کوره دهات‌های این مرز و بوم نیز می‌شد نسخه‌ای از آن را پیدا نمود!
حالا نوبت زندگی خانوادگی سید مجتبی است
شایعات درباره ایشان از هر جنس و نوعی که باشد دیگر خیلی متعجبمان نمی‌کند. شاید شنیده باشید که مجتبی خامنه‌ای به دلیل بدرفتاری با همسرش طلاق گرفته است. فرید حداد برادر همسر آقا مجتبی خامنه‌ای درباره خلق و خوی ایشان با همسرشان چنین می‌گوید: «ایشان اخلاقی‌ترین فردی است که من در طول عمرم دیده‌ام. در این13ـ12سالی که با ایشان هستم هیچ وقت صدای بلند یا کلمه‌ای خلاف ادب از وی نشنیده‌ام. هیچ وقت نشد که خواهرم از ایشان نزد ما گله کنند. هیچ زمان هم منزل آن‌ها خشک، تلخ و بی‌روح نبوده است. همانطور که می‌گوید و می‌خندد و با بچه‌ها و جوانان معاشرت می‌کند به‌‌ همان اندازه جدی، پر‌کار و پر‌تلاش و درسخوان است. معمولا تا دو سه نیمه شب مطالعه می‌کند. بسیار اهل مطالعات مذهبی و اخلاقی است. در به‌ کار بردن الفاظ و اظهار‌نظر در مورد اقوال و اعمال افراد بسیار دقیق است. در مورد بد‌ترین دشمنانش هم منصفانه حرف می‌زند.»
سفر از کشور صاحب دانش ناباروری به کشور بی‌دانش!
حداد عادل در ویژه برنامه همیشه بیدار در اصفهان به بخشی از شایعات پیرامون زندگی و شخصیت سید مجتبی خامنه‌ای، اشاره کرد: «در فتنه 88 گفتند یک کامیون حاوی شمش طلا متعلق به آقا مجتبی خامنه‌ای از کشور خارج شده است و در گمرک ترکیه متوقف شده، باید از خود بپرسیم چرا این حرف مطرح می‌شود؟ آن‌ها می‌خواهند بگویند ولایت فقیه هم مانند دیگران است و هدفشان جدایی ملت از ولایت است. گفته شد برای این‌که آقا مجتبی خامنه‌ای صاحب فرزند شود او و همسرش در یکی از بیمارستان‌های لندن یک میلیون پوند خرج کرده‌اند، ولی من به آن‌ها می‌گویم بچه آقا مجتبی، نوه بنده هم است و برای به دنیا آمدن نوه من نه کسی به خارج رفته نه پول زیادی خرج کرده است، نوه من در یکی از بیمارستان‌های تهران با مبلغ 500 هزار تومان به دنیا آمده و دکتر او هم همین خانم مرضیه وحید دستجردی بوده و پرونده این عمل هم در بیمارستان موجود است.»
درباره این خبر که سید مجتبی برای عمل به خارج از کشور سفر کرده باید بیشتر صحبت کرد. در کشوری که یکی از ۵کشور درمان نازایی در دنیا بوده است چگونه عقل سلیم به خود اجازه می‌دهد که اینگونه فکر کند رهبری فرزندش را برای معالجه به انگلستان فرستاده است. همچنین ذکر این نکته ضروری است که کشور انگلستان در درمان ناباروری هیچ تکنولوژی و دانش توسعه یافته‌ای ندارد و بسیاری و از کشورهای دیگر اروپایی در این مساله از انگلیس پیش‌تازترند این نکته این فرضیه را ذهن یقینی‌تر می‌کند که خالق این خبر اصلا به خود زحمت تحقیق درباره کشوری که می‌خواهد شایعه‌اش را بسازد نداده است یا اصلا به خود زحمت تحقیق درباره خبر را نداده است.
داستان طراحی شده دیگری که در کتاب خاطرات تازه منتشر شده پرویز ثابتی نفر دوم ساواک و بسیاری از رسانه های معارض جمهوری اسلامی نیز به آن پرداخته شده؛ ماجرای کانتینر طلایی است که توسط ترانزیت ترکیه کشف و مالکیت آن را با سید مجتبی خامنه­ای می­دانند. ثابتی و دیگر دوستان رسانه­ای­اش بدون توجه به فیلمی که دولت ترکیه مدعی است از کامیون حامل طلا و دلار متعلق به سید مجتبی در خاک ترکیه گرفته؛ مالکیت این طلاها را به عهده سید مجتبی می­داند در حالی که خود تلویزیون ترکیه صاحب اصلی این ثروت باد آورده را فردی به نام اسماعیل صفاریان معرفی می­کند، و اسناد و مدارک آن را هم در تلویزیون ملی ترکیه رو می­کند. حالا تلویزیون ترکیه از این کار چه نیتی را دنبال می­کند جای بحث در این مقال نیست ولی مساله جالب توجه جایی است که رسانه های غربی با عنایت به عدم دسترسی مردم عزیز کشورمان به اطلاعات صحیح اقدام به انتشار چنین اخباری می­کنند و می­دانند که با انتشار حجم وسیعی از اطلاعات نادرست و ناصواب بلاخره اگر نتوانند ذهنیت مردم را نسبت به رهبری و خانوادشان عوض کنند ولی می ­توانند آنها را دچار سوالات و شبهات ناجواب فراوان کنند که این خود مقدمه تغییر نگرش در افکار عمومی محسوب می­شود.
البته باید توجه داشت که برای انتقال میزان طلای ادعایی- 18٫5 میلیارد دلار طلا – حداقل به 6 کامیون از نوعی که در عکس موجود است احتیاج است. ولی چرا در فیلم تلویزیونی فقط یک کامیون دیده می­شود و خود دولت ترکیه و پرویز ثابتی هم ادعای کشف یک کامیون را دارند جای تعجب دارد.
-        تصویر تنها کامیون تحت تعقیب نیروهای امنیتی ترکیه
وقتی سناریوی امیر فرشاد ابراهیمی باز هم سوراخ است
مساله آقا مجتبی خامنه‌ای آنقدر اهمیت دارد که ضد انقلاب دست به کار شده و یکی از عناصر فریب خورده داخلی را که به ثمن بخسی دل به معاندین نظام اسلامی داده را مامور سناریو سازی علیه این بزرگوار می‌کند. امیر فرشاد ابراهیمی که در یک پروژه امنیتی در دهه 70 و با تحریک برخی از آقایان اصلاح طلب اقدام به پر کردن یک نوار ساختگی علیه نظام جمهوری اسلامی و برخی از مسئولین کشور کرده بود با ادعای دوستی با آقا مجتبی شروع به داستان سرایی‌های جدید علیه ایشان می‌کند. او با انتشار یک عکس در فضای مجازی مدعی می‌شود فردی که او را در این عکس همراهی می‌-کند کسی نیست جز فرزند مقام معظم رهبری و او با سید مجتبی ارتباط دارد و از بسیاری از خط و ربط‌ها و برنامه‌های سیاسی و اقتصادی ایشان با خبر است. غافل از اینکه صاحب اصلی عکس پیدا می‌شود و پنبه سناریو ساختگیشان را می‌زند. ابوالفضل محمدی صاحب اصلی عکس در وبلاگ آینه جادو می‌نویسد: «سال گذشته چند نفر از دوستانم زنگ زدند و گفتند که عکسی از من را در اینترنت گذاشته‌اند و بنده را مجتبی خامنه‌ای فرزند رهبر انقلاب نامیده‌اند!!! وقتی این عکس رادیدم کلی خندیدم! چراکه این عکس را در سفری که به همراه این3 نفر (که درکنارم ایستاده‌اند) به یکی ازشهرهای مازندران داشتیم گرفته بودیم و خودم هم این عکس را نداشتم. کسانی که در تصویر هستند به ترتیب از راست: 1-مجید ده‌نمکی 2-امیر فرشاد ابراهیمی 3-ابوالفضل محمدی (خودم) 4 -سهیل کریمی
و اما کل ماجرا سال 1376 امیر فرشاد ابراهیمی به واسطه رفت و آمدی که به محل کار ما داشت با ما آشنا شده بود و از قضا روزی که ما قصد مسافرت به شمال را داشتیم در آنجا بود و با اصرار و التماس فراوان و بعنوان جایگزین یکی از دوستانی که قرار بود در این سفر همراه ما باشد ولی نیامده بود، علیرغم میل باطنی‌ام بنده را متقاعد کرد که او را به همراه خود ببریم…
حالا نمی‌دانم چرا و باچه انگیزه احمقانه‌ای بنده را بعنوان مجتبی خامنه‌ای معرفی کرده؟ یعنی اینقدر احمق است که با خود فکر نمی‌کند که نکند دروغش درآید؟»
گاردین نگران جانشین رهبری در ایران
واقعیت آن است که تنها نشریه گاردین وابسته به انگلیس بود که ده‌ها اتهام را با تکیه بر منابع موثق اما نا‌شناس! بر ضد وی مطرح ساخت و خود مورد استناد صد‌ها سایت و نشریه و رسانه دیگر قرار گرفت: «علی انصاری، تحلیل‌گر ایران در دانشگاه سنت‌اندروز انگلیس، به گاردین گفته است: «اخیرا صحبت این بوده است که تمام این مسائل به مجتبی و جانشین شدن او مربوط است. او احتمالا در پی آن است که این مقام را در درازمدت برای خود به دست آورد و حفظ کند.»
گاردین می‌نویسد: «این نوع جانشینی خانوادگی تحت شرایط فعلی خیلی دشوار خواهد بود زیرا مجلس خبرگان رهبر را بر اساس موقعیت مذهبی انتخابت می‌کند. مجتبی لباس روحانیون را به تن می‌کند اما به هیچ وجه از درجات مذهبی لازم برای رفتن به صدر حکومت برخوردار نیست. برای این کار لازم است تشکیلات روحانی دستخوش ترمیم‌های عمده شود.»
خبر مسدود شدن یک میلیارد و 600 میلیون دلار از دارا یی‌های ایران در بریتانیا تا حدی در میان خبرهای داغ این روز‌ها توجه زیادی به آن نشد، حال آنچه در زیر می‌خوانید پشت پرده این خبر و علت اصلی‌ عصبانیت آیت الله خامنه‌ای از دولت انگلیس و احضار سفیر ایران به وزارت خارجه دولت بریتانیا می‌باشد: «حساب بانکی‌ به نام مجتبی خامنه‌ای پسر رهبر انقلاب، در یکی‌ از بانک‌های لندن به مبلغ یک میلیارد و ششصد میلیون دلار وجود داشت که با پیگیر‌یهای تعدادی از ایرانیان و فشار اتحادیه اروپا به دولت انگلیس توقیف شد. دولت انگلیس بخاطر روابط اقتصادی با خانواده آیت الله خامنه‌ای تمایل به توقیف این پول را نداشت که عده‌ای موفق شدند با اقدام‌های قانونی کار را روز 23 خرداد به اتمام برسانند. این پول هم اکنون به نام ملت ایران بلوکه شده است. گفتنی‌ست تلاش‌ها برای توقیف کل این پول‌ها که توسط فروش نفت و دریافت حق کمیسیون به دست آمده است ادامه دارد و در حال پیگیری است.»
سیاوش کاوه یکی از روزنامه نگاران و فعالان فضای مجازی ضد انقلاب در صفحه یکی از شبکه‌های اجتماعی فارسی زبان می‌نویسد: «یک منبع حوزوی در قم درباره میل به رهبر شدن در سید مجتبی خامنه‌ای می‌گوید هر چند این‌ها امروز شایعه است اما ممکن است بعد‌ها به واقعیت برسند. اینکه سید مجتبی بتواند پس از رهبری از سوی خبرگان منصوب شود فعلا به یک جوک شبیه است، چرا که بسیاری از اعضای خبرگان به این مقام نزدیکترند… رسانه‌ها عادت دارند برخی افراد را بزرگ کنند آنقدر که بعد خودشان هم از آن‌ها می‌ترسند، نمونه‌اش [آیت الله] مصباح یزدی و امروز هم سید مجتبی؛ «به اعتقاد من خیز سید مجتبی برای رهبری امروز تنها شایعه است.»
این جملات تقریبا جزء با انصاف‌ترین جملاتی است که درباره ایشان نگاشته شده است و علی رغم نگاه سیاسی مغرضانه نویسنده را مجبور به اعتراف به شوخی بودن میل سید مجتبی به رهبر شدن می‌کند.
خامنه‌ای جوان با وجود لباس روحانیت، روحانی واقعی نیست!
مجتبی خامنه‌ای از تبلیغات گسترده‌ای که علیه پدر بزرگوارش می‌شود بی‌نصیب نمانده است و تقریبا علیه ایشان به هر زبانی و هر سلیقه‌ای مطالب خلاف واقع فراوان می‌توان یافت سایت خبری انگلیسی زبان newser درباره ایشان می‌ نویسد: «آیت الله علی خامنه‌ای به ندرت در انظار عمومی ظاهر می‌شود اما پسرش بیشتر در چشم عموم دیده شده است، پسر او به یکی از مردان قدرتمند در ایران تبدیل شده است. مجتبی خامنه‌ای یک روحانی محافظه کاراست که حدود ۵۰سال سن دارد، ارتباط او با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی شبه نظامی بسیج در سراسر ایران وجود دارد. همانطور که در گزارش لس آنجلس تایمز، آمده است او به محافظ قدرت پدرش و یار او در سرکوب تبدیل شده است.
خامنه‌ای جوان با وجود لباس روحانیت، روحانی واقعی نیست؛ او یکی از چهره‌های بعد از انقلاب بود که در خانه‌ای احاطه شده توسط سرویس‌های اطلاعاتی زندگی کرده است. او می‌خواهد به موفقیت پدر خود به عنوان رهبر عالی کشور دست پیدا کند، اگر چه اختلافات میان نخبگان مذهبی ممکن است زیاد باشد با این حال، قدرت او بلامنازع است. کار‌شناسان می‌گویند که او مورد اعتماد‌ترین مشاور آیت الله خامنه‌ای است؛ اگرچه، برخی روزنامه نگاران می‌گوید: هیچ کس چیز زیادی درباره او نمی‌داند.»
مطب فوق اوج بی‌اطلاعی رسانه‌های غربی از فرزند رهبر انقلاب را تصویر می‌کند ولی با توجه به این فضای وهم آلود رسانه‌ای دست از تخریب ایشان بر نداشته‌اند. روحانی جوان ۵۰ساله که با وجود لباس روحانیت، روحانی واقعی نیست اوج این نادانی رسانه‌ای را به تصویر می‌کشد.
سید مجتبی با سپاه رابطه جدی دارد؛ ببخشید ندارد!
نکته قابل توجه دیگر داستان آنجاست که رسانه‌های غربی بر سر تعامل سید مجتبی با سپاه دچار اختلاف نظرهای شدیدی هستند از یک سو نشریه آمریکایی لس آنجلس اعتقاد دارد که سید مجتبی با تمام فرماندهان ارشد سپاه و بسیج ارتباط دارد از این طرف گاردین ادعا می‌کند: «شکاف‌هایی در داخل سپاه پاسداران وجود دارد و علی جعفری فرمانده کل سپاه و علی فضلی فرمانده سپاه در استان تهران با قدرت گرفتن مجتبی مخالفند.»
حالا به غلط ملایی گرفتن از روزنامه معتبر گاردین کاری نداریم وگرنه فرمانده سپاه پاسداران عزیز جعفری است و سردار علی فضلی قائم مقام سازمان بسیج مستضعفین است.
جالب‌تر اینکه فضای رسانه‌ای در داخل کشور نیز با رقیب خارجی‌اش خیلی تفاوت چشم‌گیری نمی‌کند. تصاویر بسیاری از دیگر فرزندان رهبری در اینترنت منتشر شده است که کاربران به دلیل عدم اطلاع کافی از شخصیت و چهره مجتبی خامنه‌ای به ایشان نسبت داده‌اند که نشان از شناخت اندک از ایشان دارد.
یکی از آن دویست هزار سند را رو کنید!
روزنامه لیبراسیون چاپ پاریس نیز به خیل هزیان گویان درباره فرزند دوم رهبر انقلاب اضافه می‌شود لیبراسیون در خبری می‌گوید: «در گزارشی از دویست هزار سند موجود در وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی که برخی از آن‌ها به خارج کردن پول و سپرده‌های مجتبی خامنه‌ای از بانک‌های خارجی مربوط می‌شود، خبر داده است. سوال نگارنده از این روزنامه و خیل عظیم سایت‌های پوشش دهنده آن این است که چرا یک سند رسمی از این دویست هزار سندی که برای اطمینان خاطر به مخاطبشان می‌گویند را همراه خبر فوق منتشر نکرده‌اند. اگر امکان دسترسی به چنین اسنادی برای ایشان وجود نداشته است چگونه از تعداد و محتوای این اسناد علیه سید مجتبی خبر دار شده‌اند.»
موافق، همراه یا گوینده؟!
علیرضا نوری‌زاده، روزنامه نگار و فعال سیاسی در لندن هم در سپتامبر 2010 چنین نوشت: «او [خامنه‌ای] مأموریت الهی دارد که اگر به سهولت تحقق آن می‌سّر نشد، آقازاده نجیب و لایق و صاحب کرامتش سید مجتبی و پس از او نوادگان و نتیجه‌ها و نبیره‌ها و ندیده‌ها… ولایت امر را در دست خواهند گرفت. در باب این مشکل که اگر قرار بود ولایت موروثی باشد که شاه را داشتیم و ولیعهدش اتفاقاً در بین مردم محبوبیت داشت و حداقل ریخت و قیافه و رفتار و منش و افکارش با انتظارات و خواستهای نسل جوان ایران هماهنگی دارد. در عین حال حسن آقای خمینی نیز هست که هم از سید مجتبی باهوش‌تر و درس خوانده‌تر است و اهالی ولایت اصلاحات نیز روابط بسیار نزدیکی با او دارند و هم قد و قامت و بر و روئی دارد که او را سر و گردنی از سید مجتبی بالا‌تر قرار می‌دهد.»
نگارنده به هیچ وجه قصد نسبت دادن این گونه حملات به فرزند رهبری را، به هیچ یک از جریانات سیاسی مخالف و بد سلیقه داخلی را ندارد ولی چرا آقای نوریزاده برای بالا بردن جایگاه و شانیت جریانی خاص در جبهه اصلاحات متوسل به تخریب چهره سید مجتبی می‌کند؟ آیا نمی‌توان برخی رگه‌های ترس و وهم خود ساخته را در این جریان دید. این احتمال شکل گرفته در ذهن نویسنده این سطور از اخبار عجیب و غریبی است که در این‌باره از بانیان جبهه داخلی معارضه با جمهوری اسلامی دریافت کرده است. در روزهای گرم تابستان 88 جناب محمد هاشمی در اقدامی عجیب در حرم امام رضا و در صحن گوهرشاد اقدام به صحبت خود جوش درباره اتفاقات پس از انتخابات کرده و عامل اصلی چنین پیشامدی را متوجه شخص سید مجتبی خامنه‌ای معرفی می‌کند. این اقدان عجیب در حالی صورت می‌گیرد که ایشان بدون ارائه هیچ سند مدرک و استدلال منطقی و عقلانی چنین حرکتی را به فرزند رهبری منصوب می‌داند.
مصطفی تاجزاده، معاون سیاسی وزارت کشور در دولت موسوم به اصلاحات و عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ـ زندانی سیاسی ـ هم در دی ماه1390 می‌نویسد: «مجتبی خامنه‌ای شخصا پیگیر پرونده من و همسرم است و قوه قضاییه و دیگران نقشی در این پرونده ندارند و تمامی فشارهای وارده به خانواده‌ ما خواست مستقیم مجتبی خامنه‌ای است.»
محسن مخملباف از فیلم سازان دهه 60 و70 سینمای ایران که الان به کمپ معاندین انقلاب اسلامی پیوسته در یک داستان‌پردازی خیالی دیگر درباره سید مجتبی خامنه‌ای می‌نویسد: «او متولد 1348  [است]. علاقه شخصی دومین فرزند [آیت‌لله] خامنه‌ای غیر از سیاست و اقتصاد به اسب سواری است. طوری که برای سوار شدن بر اسب مورد علاقه‌اش برای زمان‌هایی که در وکیل آباد مشهد است، اسب او را با هواپیما 330به مشهد می‌برند… وصلت با فرزندان [آیت‌لله] خامنه-ای، نوعی مشارکت در قدرت ایران است. به همین سبب ازدواج ناشی از عشق اولیه، تقریبا در خانواده [آیت‌لله] خامنه‌ای منتفی است. مجتبی مدتی با همسرش بر سر بچه دار نشدن دچار اختلاف بود و حتی علاقمند بود تا زن دیگری را اختیار کند تا اینکه راه چاره معالجه در لندن تشخیص داده شد.»
فروزانفر یکی از نوه‌های خواهر رهبری که با افتخار خود را از براندازان نظام اسلامی معرفی می‌کند در مصاحبه با نیک آهنگ کوثر یکی دیگر از فراریان مقیم خارج درباره نوشته‌های مخملباف می‌گوید: «چیزهایی که اعلام کرده بودند، تعداد اسب‌ها و دارایی‌هایی که گفته بودند، هیچ ارجاعی نداده بودند. من می‌توانم با تخیل خودم چیزهایی را در مورد آقای هاشمی رفسنجانی بنویسم. خود من در طول بیست سال، این ابعاد را ندیده بودم. انتقادم هم در آن مقطع به گزارش آقای مخملباف این بود که چنین گزارش‌هایی به پتانسیل جنبش سبز آسیب وارد می‌کنند. …آن شکل بچه‌گانه‌ای که اقای مخملباف لیست کرده بود دانه دانه… لیست عصاهای آقای خامنه‌ای را گذاشتند و یکی یکی قیمت‌گذاری کردند. فضا را به این سمت بردن ما را به جایی نمی‌برد.»
سکوت رسانه‌ای در مقابل هجمه توپ‌خانه‌ای
حجت الاسلام بجانی در جلسه هم اندیشی جوانان حزب اللهی در پاسخ به سئوالی در مورد فرزند دوم مقام معظم رهبری، با انتقاد از کوتاهی خواص گفت: هجمه به آقا مجتبی فقط برای ضربه زدن به ولایت است. دشمنان برای از پای در آوردن خیالی خود می‌خواهند ایشان (سید مجتبی) را در زیر خمپاره‌های جنگ نرم قطعه قطعه کنند.
جریان انحرافی نیز آغاز گر این مرحله از فتنه است. سال 88نام سید مجتبی در بخشی از فتنه‌ها برای هجمه مورد تخریب قرار می‌گرفت اما در این فتنه که از بهارش پیداست در تیررس هجمه‌های ناجوانمردانه قرار داده‌اند.
من نمی‌دانم چرا برخی از بزرگان ساکتند؟ این خود بخشی از فتنه 92 است اول فتنه با این همه از ساکتین فتنه؟ آیا باید حضرت آقا چیزی بگویند؟ دشمن توپخانه خود را دقیقا متوجه سید مجتبی خامنه‌ای کرده است. صدای آمریکا، بی‌بی سی، من و تو، منافقین و ده‌ها شبکه ماهواره‌ای دیگر خمپاره انداز‌ها و توپخانه‌هایشان ایشان را می‌زنند و ما نظاره گریم؟ آنان آنقدر حرفه‌ای عمل کرده‌اند که برخی‌ها نیز تحت تاثیر قرار گرفته‌اند.
هشدار به دوست‌داران رهبر انقلاب
در این بین نباید از نقش برخی جاهلین و غافلین خودی غافل شد. در تعدادی از سایت‌ها و وبلاگ‌های برخی از ارادتمندان و دوست داران رهبر انقلاب واژه‌هایی در وصف ایشان و سید مجتبی خامنه‌ای آورده شده است که این داستان پردازی‌های قدرت در ایران را ناخواسته تائید می‌کند. استفاده از واژه خلف صالح برای سید مجتبی خامنه‌ای از جمله این واژگان است که متاسفانه در حال رواج و گسترده شدن است. لازم است که ارادتمندان نظام اسلامی و رهبر انقلاب از هرگونه استفاده، ترویج و اشاعه این کلمات و مشابه آن در یادداشت‌ها و مقالاتشان بشدت پرهیز و اجتناب کنند و بدانند که چیزی جز تنور ضد انقلاب با این الفاظ گرم نمی‌شود.
khatteemam.ir

نظرات  (۳۵۵)

اقا جان امام خامنه ای عزیز فدایت شوم .بگذار دشمنان اسلام هر چه میخواهند بگویند! ما دلشادیم که امام و رهبرمان شمایید و بس
17 Ordibehesht 92 ، 18:34 یادآوری (محمدی)
سلام.
ممنون از بازدید وبلاگم،مطالبتون واقعا مفیده و وبتون رو لینک کردم.
موفق باشید.
با سلام
انصافاً عالی بود.
لطفاً اینگونه اخبار را در سایر سایت ها و خصوصاً همین مورد را در سطح وسیع با همکاری دوستان و سایر وبلاگ نویسان ولایت مدار ترویج کنید .
با سلام
انصافاً عالی بود.
لطفاً اینگونه اخبار را در سایر سایت ها و خصوصاً همین مورد را در سطح وسیع با همکاری دوستان و سایر وبلاگ نویسان ولایت مدار ترویج کنید .
26 Ordibehesht 92 ، 17:49 غلام اهل بیت
با عرض سلام وخسته نباشید .
مطالب گفته شده واقعا عالی وبه جا بود ای کاش این مطالب در سایت های دیگر منتشر شود تا موجب رفع غبار فتنه وتهمت زنی شود.
اجرتان با مهدی موعود (عج)
آره همش دروغه. همش! فقط مقامات حکومت ایران و صدا و سیمای حکومتی هرچی میگن درسته!
پاسخ:
خنده!... ببخشید نتونستم خودمو کنترل کنم
آخه عزیز بنده که مستند جواب دادم چرا شما که می خوای نقد کنی مستند جواب نمی دی؟...
19 Khordad 92 ، 10:38 نورسته
دشمنان به خاطر تیریکی قلبشان نمتوانند خوبان عالم را ببینند و درک کنند و چون مادیات وجودشان را گرفته هر روز برچسبهای ناروا به انسانهای پاک می زنند و این چیزی بعید نیست کافر همه را به کیش خود پندارد . جانم فدای رهبر
12 Tir 92 ، 12:51 بنده خدا
آقا مگر نبود هنگامی که امام علی در محراب نماز شهید شد
دشمنانش گفتند ،مگر علی نماز می خواند.الان هم همین طور است ،شایعه کنند ،ولی ما دوستداران امام خامنه ای یک ذره
از این شایعات را قبول نداریم . تاکور شود هر انکه نتواند دید.
خدایا تا انقلاب امام مهدی از رهبر عزیزمان محافظت بفرما وپرچم
این انقلاب را بو.سیله او بدست امام زمان تحویل بده . خدایا مبادا
یک لحظه بدون امام خامنه ای . آمین
بزرگواری که مدعی هستید مستند صحبت می کنید لطفا مستند مردی با کاپشن بهاری را ببینید بعد نظر بدهید..... فکر میکنم نظرتان عوض شود...ضمنا حامیان آقا در این دوره ریاست جمهوری مشخص شد چقدر رای دارند!!!!!
پاسخ:
اول اینکه این نظر شماست و مورد احترام اما نظر من چیز دیگریست
دومم اینکه شما ب زور می خواید هجده ملیون نفری رو که ب روحانی رای دادند ضد رهبری کنید... و این یک تحلیل و نگاه ساده لوحانست
جامعه رو نباید با احزاب و جریان ها تقسیم بندی کنیم
دوست عزیز مستند مردی با کاپشن بهاری را ببینید بعد نظرتان عوض میشود... ضمنا در انتخابات اخیر مشخص شد حامیان آقا چقدر رای وپشتیبان دارند....
پاسخ:
اول اینکه این نظر شماست و مورد احترام اما نظر من چیز دیگریست
دومم اینکه شما ب زور می خواید هجده ملیون نفری رو که ب روحانی رای دادند ضد رهبری کنید... و این یک تحلیل و نگاه ساده لوحانست
جامعه رو نباید با احزاب و جریان ها تقسیم بندی کنیم
04 Mordad 92 ، 02:58 مهدی آقایی پور
اگر روزی مگسان توانستند جلوی نور خورشید را بگیرند بدانید که دشمنان نظام و انقلاب هم می توانند جلوی پرتو افشانی ولایت را بگیرند . به وبلاگ ما سربزنید اگه دوست داشتین مارو لینک کنید . مثنوی بصیرت
راه حق راه ولایت شد یقین
رهرو راه ولایت متقین
با ولایت باش تا والا شوی
همنشین احمد و مولا شوی
با ولایت باش تا حق بین شوی
تا نگهبان از برای دین شوی
با ولایت کن تو با دشمن ستیز
با ولایت باش تا باشی عزیز
با ولایت از علی یاد آوری
با ولایت از ولی یاد آوری
با ولایت باش هر دم منتظر
بر ولیعصر امام منتصر
با ولایت باش تا یابی نشان
از خدای حی خدای مهربان
با ولایت قلب تو روشن شود
دین تو مستحکم از آهن شود
در نفسهایت همه ذکر خدای
در دلت گویی همه شکر خدای
با ولایت دین خود آباد کن
از رسول و از ائمه یاد کن
راه پرپیچ و خم این زندگی
پاره کن زنجیر و طوق بردگی
با ولایت سبز باشد این صراط
می روی تا آخر ره با نشاط
با ولایت باش تا افلاکیان
نام تو گویند با فرو کیان
قافیه نندیشم اینجا یارمن
قافیه اندازد او در کار من
خواهم اکنون گفت با تو مستقیم
لعن کن بر حزب شیطان رجیم
دست خود در دست رهبر چون نهی
از سقوط بیشتر وا می رهی
این زبان من زگفتن قاصر است
لیک دائم بر خدا او شاکر است
دوستان پیش خدا گوییم ما
خیر را در عاقبت جوییم ما
http://masnavi-basirat.blogfa.com
05 Mordad 92 ، 19:39 محب سید علی
سلام واقعا عالی بود اگه میشه همچین حرفایی رو که اسناد موثقی هم دارید بیشتر بنویسید با تشکر
هاچرانظرات قشرهای مختلفو نشون نمیدین؟؟؟
پاسخ:
توهین ممنوع...
سلام،خیلی خوب بود.باید از شما تشکر کرد که به این مسائل به صورت مستند می پردازید ولی ذکر یک نکته رو ضروری می دونم و اون هم اینه که در برخی از پاراگراف های به صورت دوپهلو صحبت کرده اید از جمله:فردای اثبات تقلب.

پاسخ:
قربون این نکته سنجی شما برم!...
منظورم از دید دشمنان نظام هست
درود بر شاهین جونمون که خوب تو دهن این بسیجیا میزنه برید مستند رضا شاه رو ببیند و اقای خامنه ای بره مندلشو بکشه رو صورت بکشه
پاسخ:
ب جای این حرف ها مستند پاسخ بدید
با این حرف ها هر کسی پیش خودش فکر می کنه با یسری افراد لجوج و بی منطق روبروست
جانم فدای رهبر
رهبر فرزانه ما نایب امام زمان(عج)است لطفا بی حرمتی نکنید به خداقسم آقا خیلی مظلومه وهمیشه سکوت کرده بخاطر انقلاب همکاری کنید تخریب نکنید
مستند رضاشاه شبکه منوتو ساخته شبکه ای که تو دل انگلیس هستش توقع داری واقعیت رابگوید
آیا انگلستان(استهمار پیر)باعث قحطی.کشتار نشد
اصلا برفرض رضاشاه خوب چرا انگلیس و آمریکا فرستادنش جزیره موریس؟؟؟؟؟؟؟؟
جانم فدای امام خامنه ای
وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد....
احسنت دمت گرم

الحق استفاده کردم

واقعا ایشان مظلوم هستند...........
سلام چرا هیچ گاه ازصدا و سیما یارسانه ها چیزی درمورد خانواده اقا چیزی نه گفتن نه نشان دادن این حق مردم است که انان را بشناسند
پاسخ:
بنظرم خیلی چیزهاست که از این هم مهمتر است ولی هیچگاه دم نزده اند
11 Shahrivar 92 ، 19:00 التقاط !
جامع بود. متشکر
حقایق شیرینی که دروغ های تلخ را می شوید
جامع بود ممنون
20 Shahrivar 92 ، 16:02 *** ذره***
مفصل و جامع..
یا علی
با تشکر از زحمات شما ، باید به اون بزرگواری که سعی داره بگه این حرفا دروغه بگم:
1 - اگه میخوای بدونی که شاه و دور بریاش چه ظلمی در حق این مردم کردن خاطرات خود فرح پهلوی رو بخون تا از زبون خود زن شاه بی بند باری هایی رو که با هویدا داشته و سایر مردان دولتی رو ببینی و ببینی خواهر شاه چقدر جنایت کرده از قاچاق مواد مخدر و میراث فرهنگی این مردم و هزار کثافت کاری دیگه تا دلت جلا پیدا کنه
2 - برو کتاب قلم و سیاست جلد 2 رو بخون تا ببینی سند های معتبری که از ساواک از گزارشات و ظلم های که خانواده پهلوی تو این مملکت میکردند از قتل وجنایات گرفته و تا هزاران مورد دیگه که مو به تنت سیخ میشه
3- کی بود که توی جشن 2500 سالش چندین میلیون دلار سرمایه ایران رو در اون سالها سرف عیشو نوشش کرده؟؟؟
4 - بعدشم اگه چشمای مبارک رو باز کنی میبینی سرویس های جاسوسی ام آی سیکس و موساد و سیا و هزرا کوفت و مرگ دیگه و کشورهایی نظیر آمریکا که در کودتای خونین 28 مرداد و برکناری مصدق نقش داشته و هزار جنایت رو در حق مردم کردند اونوقت اینا میخوان واسه من تو ومملکتمون دل بسوزونن چرا ؟؟؟؟ چرا نمیری مثل مرد اول یکم مطالعه کنی بعد مثل مرد بیای حرف بزنی خوبه آدم اگه انتقاد میکنه دلیل هم براش بیاره
23 Shahrivar 92 ، 01:22 ننناناظر
باسلام،خانواده خمینی رحت اله علیه هیچ گاه درفکرمقام وموقعیت نبودندوهیچ کدام ازفرزندان وی به هیچ سمت ومقامی نرسیدندبنابراین ازسایرمسئولین مملکت هم انتظارمی رودمانندایشان باشندواین حرفهایی که دربین مردم زده می شودبسیارناراحت کننده است وباعث ناامیدی مردم میشودوبایدبدانندکه خیلیهاازفقروبدبختی نمی تواننددل خانواده هایشان رابدست آورند
25 Shahrivar 92 ، 17:05 ابوالفضل
دستتون درد نکنه واقعا خوب بود اصل قضاوت مردمه که خوبه رای روحانی هم باشه برا اونا که مشکل دارن بزارید خوشحال باشن
چرا بیچاره ها را اذیت مکنید ممنونم ازتون
26 Shahrivar 92 ، 22:20 حــزب الله ســایـبــــــــــر
تمامی نظرات رو مطالعه فرمودیم هر کی نظری داشت، اما باید ببینید که چه مواردی صحیح است و چه مواردی تهمت. این روزها هر کس برای بدست آوردن قدرت ساز خودشو میزنه، و از تهمت و ناروا هم کوچکترین حذری نمی کنه! این که حرف و حدیث در مورد آقا مجتبی زده میشه شکی نیست،ولی باید دید چه کسانی به بیان آن دم زده اند،کسانی که حسادت و دو رویی روح آنها را فرا گرفته. افرادی که در متن بالا اسامیشان ذکر شده،خود بیشترین منافع را از نظام برده اند آن جایی که دستهای پلیدشان برای ملت عزیز رو گشته با چرخش ذهن افکار عمومی در صدد پاک کردن صورت مسئله برآمده اند. کسانی که خود در تاراج ثروت مملکت نقش بسزایی داشته و دارند. مگر آقای کروبی برای یکی از این آقازاده هاشون مجلل ترین عروسی را نگرفت میهمانان با بارانی از سکه های طلا مواجه شدند؟ مگر شهرت خانواده جناب هاشمی ،در سرقت آثارباستانی کشور زبان زد نیست؟ حالا که دستشان از بیت المال کوتاه شده مسلم است که شایع پراکنی میکنند. دشمن در منزل است،از ماست که بر ماست. در خاتمه کسانی که از شعور سیاسی پایین برخوردارند خواهشمندیم اظهار نظر نفرمایند و آب در آسیاب دشمن نریزند.
پاسخ:
این افعالی که ب برخی نسبت دادید بنظرم کار زیاد درستی نیست هر چند اگر هم واقعیت داشته باشد
نمدونم به چه دلیلی بعضی ها به آقایان خمینی و به خصوص امام میگویند
حتما تو خونشون یخچال نیست رو موکت میشینند و.... من حق دارم بدونم رهبران مملکتم چطور زندگی می کنند حالا نگید حقهای مهمتری هم داری /اره دارم اما حق به این کوچکی رو خواستم
ایشون از کی به امامت که به قول علمای دین از پیامبری بالاتر است رسیدن .
23 Mehr 92 ، 16:55 ایرانی
دوستان ، به نظر این حقیر اگر ما از دولت خودمون دفاع نکنیم خوب حقمون این میشه که دولت هم از ما برنجه و توقعات ما رو نادیده بگیره .
پس لطفا به این نکته توجه کنید که ما ایرانی هستیم و کشور داری هم کار ساده ای نیست که من و شمای نوعی در موردش نظر بدیم و سنگ دشمنانمون رو به سینه بزنیم .
باور داشته باشید یا نه دشمن خیر ما ایرانی ها رو نمی خواهد و شک نکنید که به خاطر منافعش هر کاری بتونه برای تفرقه افکنی و دور کردن من و شما از همدیگر و دولتمون انجام میده .
لطفا تعصبی به قضایا نگاه نکنید ، به نظر من این وبلاگ خوبی هست چون حداقل اینکه دیدم راحت نظر دادید . البته توی هر کشور و دولتی موافق و مخالف وجود داره ولی بهتر نیست به جای اینکه وقت با ارزشتون رو برای این صرف کنید تا یک مشت اجنبی براتون اونور آب حرف بزنند و شما ذهنتون به جای اینکه مشغول درس و زندگی واقعی و حل مشکلات خودمون بشه ، تبدیل بشید به بلندگوی بی جیره و مواجب دشمنان . اون کسی که اون برنامه را میسازه که مجانی و برای دلسوزی نساخته پس هدفی رو دنبال می کنه و شما هم خواسته یا نا خواسته دارید بهش کمک می کنید .
دوستان من نه بسیجی ام و نه جزو هیچ حزبی .ولی واقعا کشورم رو دوست دارم و امیدوارم که بتونم یک ذره هم من کاری براش انجام بدم .
وظیفه من و شما این نیست که اول شخص مملکتمون رو به نحریک دیگران خراب کنیم بلکه باید کمکشون کنیم تا هرچه بهتر بتونن مملکت رو اداره کنند .
انتقاد و اظهار نظر مودبانه را همه می پسندند ولی توهین رو خیر !
چرا به جای اشکال گرفتن و بهانه تراشی و کمک به بیگانه ها خود ما نباید فکر کنیم و به دولتمردان هم ایده بدیم .مثلا ما نسل امروز هستیم و این همه امکانات داریم که می تونیم به نحو احسنت ازشون استفاده کنیم نه برای از بین بردن وقت و اعصاب و جوانی خودمون .
خواهش می کنم بی غرض به حرفهام فکر کنید ، جاییکه دشمن به خاطر شیطان هر کاری داره می کنه واقعا بیایید تا ما هم به خاطر خدا و پیغمبر و ائمه و کشورمون یک کم سختی ها رو تحمل کنیم تا به کمک هم و همفکری هم و انجام وظیفه درست در هر سنی که هستیم و هر شغل و منصبی که داریم یا اگر دانشجو هستیم بتونیم دینمون رو به کشورمون ادا کنیم .
لطفا به جای اینکه مثل طوطی فقط حرف کسی رو باور کنید به خودتون زحمت بدید مطالعه کنید و منبع موثق رو از غیر موثق تشخیص بدید ، این تازه اول راه هست و بعد از اون تازه یاد می گیرید که مطالب مستند و حقیقی رو جمع آوری و بر اساس شخصیت حقیقت جویانه ای که بژوهش بدست می آورید فقط دنباله رو و منتقد مغرض نباشید .
البته چه در این مورد چه در زندگیتون ، تا با مدرک و مستندات و روش واقعی به حقیقتی نرسیدید بی خودی خودتون رو خرج دیگران نکنید ارزش شما بالاتر از این حرفهاست که با یک حرف پوچ گول بخورید .
موفق با شید
باسلام خدمت مردم فراموش کار ایران. خدمتتان عرض کنم تا رژیم دیکتاتوری و غیر ایرانی حاکم همه چیز ما باشد غیر از این نباید منتظر بهتر از این بود به قول فریدریش نیچه هرملتی لیاقتش همون دولتی که بر اون حاکمه. به نظر شما آیا بدتر ازاین را سراغ دارید
بهر من این زندگانی غیر جانکندن نبود مرگ را هر روز دیدم درنقاب زندگی زندگی
اینجای بابای دروغ گو تو نمایش میدی شهامت میخواد که تو نداری شایدم شما ندارید
برادر من تو هم نان به نرخ روز خوری اگه امام شما نایب امام زمانه چرا با حیف ومیل کردن بیت المال تو جاهایی مثل ورزش و صدا و سیما و...... مبارزه نمیکنه؟؟ چرا؟چرا؟ چرا تو حرفاش یه کلمه از ائمه نمیگه؟حتما ایشون بالاتر از ائمه هستش؟قیامت نزدیکه به زودی پرده ها ور خواهد افتاد.وای به حال شما وای.اینو بدون که دل امام زمان از دست شماها خونه.
پاسخ:

در رابطه با صحبت نکردن رهبری در مورد ائمه باید بگم یه سری تو سایت رهبری بزنید و سخنان ایشون رو بخونید خلاف حرفتون رو متوجه می شید

در رابطه با حرف های دیگتون هم بنظرم این کلیپ صوتی رو گوش بدید بد نیست

10 Aban 92 ، 01:52 یزدیان
خدابا شمر را ببخش ولی کسانی را که دین ها را الت دست قرار داده اند را هرگز نبخش.چون اینها شمرهارا بوجود می اورند
14 Aban 92 ، 18:02 محمد امین
تو نظرات با نظر این آدم که گفته بود:
دوست عزیز مستند مردی با کاپشن بهاری را ببینید بعد نظرتان عوض میشود... ضمنا در انتخابات اخیر مشخص شد حامیان آقا چقدر رای وپشتیبان دارند....
برخورد کردم!!!!!!!!!!
نظری فوق العاده ساده لوحانه و احمقانه
دوست من مطمئن باش اگه حمایت های حضرت آقا از همین رئیس جمهور(روحانی نبود) روحانی زیر فشارهای افکار عمومی له له له له له له می شد.
اول برو رو حرفات فکر فکر کن ، بعد بیا کامنت بزن
24 Aban 92 ، 17:54 گمنام
جانم فدای رهبر
واقعا ازتون ممنونم که اطلاع رسانی میکنید،افرادی که به آقا توهین میکنن باید 1 دور تاریخ اسلام رو بخونن،به پیامبر و امام ها هم توهین شد،فکر میکنم دیگه مردم باید از عقلشون استفاده کنن.
جانم فدای رهبر اقا جان دوست دارم
04 Azar 92 ، 13:28 روح اله
خیلی جالبه که هیاهو و جار و جنجال پر زرق و برق و تهمت های بی پایه شیطان خیلی بیشتر از سخنان منطقی و مستند شنیده میشه!!!!!
بدبخت کسیه که باور کنه
07 Azar 92 ، 23:45 یک ایرانی منتقد
سلام.مطالب شما رو خوندم.کلا بحث با شما رو بی فایده می دونم.نه اینکه نتونم.اگر امنیت جانی امثال ما تامین میشد و با بحث کردن روانه زندان نمیشدیم من که سهله.یه بچه دبستانی هم میتونست در 5 دقیقه شما رودر بحث شکست بده.اما چه میشه کرد که شما فعلا بر خر مراد سوارید و چاههای نفت و عوایدش رو در اختیار مبارکتون دارید و جواب بحث رو با زندان و گلوله میدید.اما ذهن ما جایی هست که شما 34 ساله زور میزنید بهش تسلط پیدا کنید و هرگز هم نمی تونید. ما جوانان ایرانی دیگه گوشمون از این حرفا پره.ما حکومتی می خواهیم که انسان ها رو به.زن ومرد و مسلمان و مسیحی ودین دار و بی دین و ایرانی و غیر ایرانی تقسیم بندی نکنه و همه در پیشگاه قانون یکسان باشن و بر اساس شایستگی هاشون خدمتگذار ملت باشن و این ممکن نیست مگر در یک حکومت سکولار.چرا ادم حتما باید یک مرد شیعه اثنی عشری پیرو نظریه ولایت فقیه طرفدار اقای خامنه ای باشه که بتونه توی این مملکت حرف بزنه؟بقیه ادم نیستن؟بقیه ایرانی نیستند؟اگر شایسته سالاری باشه و مردم بتونند خودشون خدمتگذارانشون رو تعییین کنن و هر وقت هم که خواستند اونا رو بردارند چه اشکالی داره؟چرا باید یک شورای نگهبان باشه که اعضای اون رو رهبر انتخاب کنه و اونا تصمیم بگیرن که چه کسی کاندید ریاست جمهوری بشه؟شما که خیلی خودتونو مردمی و محبوب میدونید چرا اجازه نمیدید مردم خودشون انتخاب کنند؟اصلا چرا به ما منتقدین اجازه نمی دید هر جا که خودتون می گید(حتی وسط کویر) تجمع کنیم و پلیس امنیت ما رو تامین کنه تا اونوقت ببینید ما 68 ملیون نفریم و شما حداکثر 2 ملیون نفر؟لابد می خوایید بگید مردم تو انتخابات شرکت می کنن این خودش یه رفراندومه؟نه خیر.مردم ناچارن به خاطر وضعیت معاش بلاخاره یک نفر رو که شورای نگهبان انتصابی معلوم کرده رو انتخاب کنند تا شاید بیاد به بدبختیشون برسه.شما فلاکت مردم رو نمیبینید؟هیچوقت نشده از خودتون بپرسید ایران که از لحاظ وفور و تنوع معادن.زیبایی های طبیعی.جاذبه های توریستی.و از همه مهمتر جوانان با استعداد میتونه حرف اول رو در دنیا بزنه چرا سن اعتیاد و فحشا و کار و ترک تحصیلش داره تک رقمی میشه؟چرا یک ایرانی تقریبا برای سفر به همه جای جهان نیاز به ویزا داره؟چرا با پول ملی ما در جهان مثل کاغذ پاره برخورد می کنن و حتی ادامس هم نمیدن؟ اهان لابد می خواید بگید ونزوئلا و کره شمالی و چین و روسیه و سوریه به ایرانیا ویزا میدن.اصلا اگر شما حکومت الله هستید چرا با کشورهایی دوستید که اوردن نام خدا در اونا ممنوعه؟حتما می دونید که اخیرا 80 نفر رو در کره شمالی اعدام کردن و یکی از دللیل اعدام هم نگهداری انجیل بوده؟ایا شما که خودتونو مسلمان می دونید با امریکایی ها و اروپایی ها که خیلیاشون بلاخره به یک خدایی اعتقاد دارن نزدیک ترید یا با چین و کره شمالی و کوبا که داشتن مذهب رو ممنوع کردن؟این بود شعار نه شرقی نه غربی؟این که ما خودمونو کامل به روسیه و چین سپردیم؟همون روسیه که بزرگترین حامی صرب های بوسنی بود و تمام اسلحه اونا رو تامین می کرد ؟و مسلمانان چچن رو قتل عام کرد؟و سهم ما از دریای خزر رو بالا کشید؟به ما توپولوفای قراضه اش رو انداخت و ما هی گفتیم مرگ بر امریکا که به ما قطعات یدکی بوئینگ و ایرباس رو نمیده اما هرگر نگفتیم که توپولوف های روسی چرا فقط در ایران سقوط میکنن در حالی که هرگز در خود روسیه و بقیه کشورها سانحه نداشتن؟نه شرقی نه غربی این بود که کشور پر بشه از جنسای بنجل چینی فقط و فقط به خاطر خریدن وتوی چینیها در قطعنامه ها ی شورای امنیت؟....دوست من.در حکومتی که من توی ذهنم دارم تو و همفکرات حق دارید تجمع کنید.تحسن کنید .اعتصاب کنید.حزب تشکیل بدید.رادیو و تلوزیون مخصوص خودتونو داشته باشید .در انتخاباتها کاندید داشته باشید و اگر برنده شدید تا 4 سال طبق قانون اساسی مبتنی بر حقوق بشر که همه ما اونو از نو می نویسیم به ایران خدمت کنید.ولی تو به من بگو.تو در این کشور برای امثال من چقدر حق قائلی.به هر حال حرف برای گفتن خیلی زیاده.من هرگز به امثال تو ساندیسخور نگفتم و نمیگم.اگر کسانی هستند که به هوای یک گشت و گذاری در شهر و یه کم نقل و شیرینی و ساندویچ و مبلغی هم پول .به همراه شما که جدا اعتقادات راسخ دارید میان 22 بهمنا شعار میدن.اینو باید از حکومتی پرسید که به جای تولید و توزیع رفاه و شادی بین مردم .فقر و بیسوادی و خرافه پرستی رو گسترش داده.ولی تو لااقل ازادگیتو حفظ کن.34 سال در عمر 7000 سال تاریخ مدنیت ایران مثل یه پلک به هم زدنه.زیاد به اینکه 34 ساله دارید حکومت میکنید دل خوش ندار.این کشور از حمله یونانی و عرب و مغول و .... رو دیده تا دیکتاتورهای پست و حقیری که خودشون رو مایه انسجام ملی می دونستن و میگفتن اگر اونا نباشن کشور از هم میپاشه.همه اونا رفتند و ایران هنوز پابرجاس.چه الطاف ملوکانه شما بر سر ما باشه و چه نباشه هم پابرجا خواهد ماند.عرض دیگری نیست.پاینده باد ازادی.زنده باد انسانیت.و خداوند ایران را از دروغ و دشمن و قطحی حفظ کند.
در جوابmm.یکم اگه شما فک کنی به جوابت میرسی.امام به معنی جلودار و پیشواست.مانند امام جماعت یا امام جمعه.پس اگر ما ب آقا میگیم امام به این معنی نیست که ایشون به مقام امامت رسیدن بلکه حکایت از رهبری و پیشوایی ایشون داره.در واقع امام ما حضرت مهدی است که آقای خامنه ای و سایر علما نیابت ایشون رو بر عهده دارن.نظرات بعضی از دوستان هم نوعی دین زدگی و دلبستگی به دشمنان اسلام رو نشون میده و این از اثرات عدم پیروی از علما است.یا علی مدد
21 Azar 92 ، 04:34 بی نام بیکار
من طرفدار هیچکی نیستم انسانها جذب آدمهای خوب میشن ولی من هیچ خوبی از رهبر ندیدم تو خدمت سربازی بیشتر پرسنل دزد بودن ، رئیس عقیدتی همش به فکر پول بود 2 ساعت پشت صندلی مینشست بعد ناهار و نماز بعد جیم ، اینها زیر نظر رهبر انتخاب میشن وقتی این افراد ظالم هستن وای ...
بجای اینکه رهبر رو موکت بشینه و بگه زندگیم ساده هست کاری کنه بچه های خودش شغل نداشته باشن تا کمی پدرهایی که بچه های تحصیل کرده بیکار دارن رو درک کنه
اونهایی که طرفدار رهبر هستن همشون یک پست دولتی دارن مانند دوران شاه هرکی از شاه مقام یا قدرتی داشت شاه دوست بود هیچ فرقی نکرده
رهبر هم یک انسان هست تازه امام یا پیامبر هم نیست که بگیم آری از گناه هست
همین که یک نفر من ازش راضی نیستم به عنوان یک تحصیل کرده بیکار الان این یک گناه هست رو دوش رهبری
رهبر بجای اینکه دستور بدن فرزند و بچه بیشتر بیارید به فکر این بیکارها باشه که پول زن گرفتن رو ندارن چه رسد بچه
ای بسیجی نفست از جای گرم بلند میشه
البته فکر نکن فقط خودت شیعه مسلمان هستی پاش برسه از تو ی بسیجی هم برای اسلام و کشورم زودتر از تو جون خودم رو فدا میکنم
جان فدای آیت الله آملی که به حق نایب امام زمان هستن و رهبری
تازه جالب اینجاست بیشتر افراد بسیجی که من خودم دیدم پیش من گفتن عضو بسیج شدم خدمتم کم بشه عضو بسیج شدم کار بگیرم عضو بسیج شدم برای سهمیه دانشگاه و غیره
پس یادتون باشه مگس دور شیرنی هم زیاد هست
عشق رهبری مساوی هست با مقام پست دولتی از گزینش عبور کردن و ...
انتقاد = مرگ زندانی و مرگ
البته من دیگه امید به آینده ندارم آی پی من رو یاداشت کنید بیاید من رو زندانی یا نیست کنید
با تشکر
30 Azar 92 ، 22:30 مرتضی
دست خدا بر سر ماست امام خامنه ایی رهبر ماست.
مطلب مثل همه ی محتویات وبلاگ، خوب بود
12 Dey 92 ، 00:39 سرباز سردار
الحمد لله الذی جعل اعدائنا من الحمقاء.
اللهم احفظ وانصر قائدنا الامام السید علی الحسینی الخامنه ای.
دوستان اگر تمایل داشتید به وبلاگ این حقیر هم سرکشی بفرمایید. ضمنا از نظرات و انتقادهاتون پیشاپیش تشکر میکنم.
12 Dey 92 ، 01:00 مخالف همه ی حروم خورا مث اینی ک دربارش چیزی نوشتی
هههههههههههههه
برو عمووووووووووووووو...از خونه چند میلیاردیش هم بگو...از حروم خوریاش...3000میلیاردی ک کشیدن بالا...از دزدیاشون
چیه واسه این چیزا لال شدین؟؟؟؟هاننننننننننننننننننننن
برو ک خودت هم یکی از همون حروم خورا هسی
پاسخ:
ممنون که پرتون ما رو هم گرفت!
لعنت بر دشمنان ولایت
16 Dey 92 ، 16:32 مهناز
شکر خدا خانواده ایشان جزء شجره طیبه است
سلام
نظرات از متن جالبتر بود.همون وقتی که مستند مخملباف روی اینترنت بود ازش معلوم بود که حرفهش زیادی بوداره.
فقط همین
24 Dey 92 ، 09:12 عبدالمجید
سلام و تشکر از این مطالب روشنگرانه ارزشمند.
اما سوتی دادن از شما بعیده
فرمانده سپاه اسمش عزیز نیست، بلکه به این نام ملقب هستند.
اسم ایشون محمد علی جعفری است. بنابراین گاردین اسم ایشون رو اشتباه ننوشته. علی جعفری.خب درسته دیگه.
اشتباه از شماست که نوشتید اسم ایشون عزیز جعفریه
خواهشا اصلاح بفرمائید
پاسخ:
ممنون از تذکرتون
28 Dey 92 ، 16:21 خادم ملت البته هنوز رییس جمهور نشدم
من به اون دسته از عزیزانی که مخالف رهبری هستم نصیحت میکنم که به آغوش ملت برگردند .عزیزان من این مملکت اسمش اسلامیه ولی در واقع دیکتاتوری آخوندیه .
چند سال دیگه به پایان این دیکتاتوری باقی نمونده .این چند سال رو هم تحمل کنید .ازادی نزدیک است . اون موقع خواهیم دید که این دوستان پیرو ولی فقیه باز هم همین مواضع رو دارند یا نه .
مردم ما بهترین مردم دنیا هستند و لیاقت بهرین حکومت دنیا رو دارند نه یه حکومت مثلا اسلامی .
و به اون دسته از دوستان خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست توصیه میکنم عشق و حال خودشو رو بکنن که دوران انزوای آنها فرا خواهد رسید. مردم واقعا از نظام آخوندی خسته شده اند
اگر عزیزی نظراتش مخالف نظرلت منه میتونم بهش اثبات کنم که این نظام دیکتاوری به پایان عمر خود رسیده است اینم شمارم 09190086831
28 Dey 92 ، 16:29 خادم ملت البته هنوز رییس جمهور نشدم
نظام آخوندی در حال زوال است و این نظام به پایان عمر خود رسیده است شک نکید
داشی جریان بچه ی یه میلیاردی چیه؟میگن نمیشد بچه دار بشه و رفت انگلیس عملا و نمیدونم یه مشت چیز دیگه...از نظرم اشکال نداره اما دیه پنهونش نکنید
05 Bahman 92 ، 00:52 على اصغر
فقط خدا رو شکر که فرزندان رهبر هیچ پست و مقامى ندارند وگر نه که واویلا بود... کاشکى یکى هم بود پشت سر من انقدر تهمت و غیبت میکرد تا همه گناهام پاک شه .
یادم میاد وقتی از جبهه قصرشیرین برمیگشتم با یک روحانی شبیه ایشان در ایستگاه صلواتی کرمانشاه دمخور شدم که چهرپنج سال از خودم بزرگتر بود بهم گفت تو با این سنت از جبهه برمیگردی من هم که شلوغ بودم لغب ممد آرپیجی را که مربوط به دوستم بود به خودم دادم و گفتم به من میگن صاصی آرپیجی که خندید. اگه دیدیدش بپرسید ببینید همونه.صادق خسرو
08 Bahman 92 ، 19:08 محمدکاظم بنی اسدی
باسلام وعرض ادب ازمطالب ارزنده ای که درجهت خنثی کردن شایعه سازان نوشتید تشکر میکنم استفاده کردم
تهمت و غیبت که مالیات نداره. من نمیدونم چرا هر دزدی تو مملکت میشه چرا به رهبر ربط میدن. کاش یکی از همین شماها که ادعاتون میشه 1 روز رهبر بودید ببینم چطوری میخواستید این همه آدمو کنترل کنید. مثلا یکی نوشته رییس عقیدتی ما کار نمیکنه پس رهبر مقصره. برید خجالت بکشید. فرزندان رهبر هیچ پست و مقامی ندارند فقط تو این چند سال اخیر بعد از 88 چطور اینهمه ثروتمند شدن؟ چطور قبلش خبری نبود اما از اون اول انقلاب در مورد قروت میلیاردی برخی آقازاده ها هممون خبر داشتیم. چرا تا قبل از این کسی ثروت فرزندان رهبری رو ندیده بود یه دفعه ثروتمند شدن.
کاش یه لحظه قبل از این حرفا فکر کنید و یا خودتون بگید نکنه اشتباه میکنم نکنه تهمت میزنم منم فقط یه چیزی شنیدم. نکنه داستان چیز دیگه ایه و نکنه باید جوابگو اباشم...... درود بر خامنه ای
خیلی عالی بود. خواهش میکنم بیشتر بنویسید تا مردم آگاه شوند. اجرتان با امام زمان
جالبه،،،،دوست عزیز بنده خدا سید علی که خودش دزد نیست،،، آدم از کیسه خودش که دزدى نمیکنه،،، بنده خدا فقط رهبر این مملکته،،، گناه نکرده که دیگران میخورن و میدزدن ،،، سید علی باید مواظب حکومت باشه که خدا رو شکر حواسش جمعه،،، واسه رفاه مردم یه رهبر با کفایت لازمه که مشکل سیدعلی فقط بی کفایتیشه،، وگرنه آدم باحالیه،، اهل شعر،، اهل دل،،، اهل حرفاى قشنگ زدن،،، امیدوارم وقتى مرد یه رهبر باکفایت جاش بیاد،،، آمین
28 Bahman 92 ، 11:13 سعید جنتی
به نظر من برای هر آدمی که داره تو این مملکت زندگی میکنه و از آب و خاک و آزادی این مملکت بهره میبره واجب که از ولی امرش پیروی کنه... این یه وظیفه ی شرعی ... با یه حساب کتاب ساده میشه به این نتیجه رسید . اگر درایت و مدیریت به هنگام بزرگ رهبر جهان آقامون حضرت آقا امام خامنه ای نبود معلوم نبود جه پیامدی در انتظارمون بود. خوشحالم که جوون این دوره هستم و زیر سایه رهبرم زندگی میکنم.
30 Bahman 92 ، 11:11 سرباز ایت الله سید علی خامنه ای
من دخترایرانم سربازایرانم و وسرباز رهبرم اقا مارم تو اون دنیا شفاعت کن جانم فدای رهبر بذارهرچی این بیناموسامیگن بگن ما عاشقتونیم و یه ذره از عشقمون کم نمیشه شمابراما حکم اقا امام زمان رودارین
باسلام لطفا با تعصب نظرندهید ساید این مطالب درست باشد.
این بحث کردنا فایدش جیه؟انقدر مردم بیجاره شدن که دیکه صداشونم در نمیاد.صبح تا شب میدوه بازم بدبخته،تو این سیو خورده ای سال که کذشته جیزی فرق نکرده،فقط فرقش اینهکه شاه دزد بودو همه میدونستن که دزده اکرم می برد بی ادعا می برد حد اقل دم از دین نمیزد،اینایی که الان هستن با اسم دین و خدا بیغمبر میدزدن،این از هر خیانتی بدتره،اکرم اقای خامنه ای مظلوم هستن و دورو اطرافیاشون نمیذارن کارشونو انجام بدن مثل مرد بکشن کنار تا یک نفر که عرضشو داره بیا رو کار،امام علی با اون عظمتش٢٥سال خانه نشین شد جون نمیخواستنش ولی وقتی اومد رو کار علی موند و عوض نشد.بس ایناکه نمیتونن جرا کناه میخرن برای خودشون؟مکه مىشه منفعت نبرن؟
ممنون از اطلاعاتی که دادین،بسیار عالی...
اجرکم عندالله
در این زمانه مردم چقدر راحت به هم تهمت میزنند!
خدایا فرج امام زمان (عج) را برسان!
کجای این متن شما با مدرک حرف زدید؟؟؟؟
باعرض سلام.میخواستم بپرسم اگر ولی فقیه به معنای نماینده‌ی امام زمان هست وحداقلش هم در مسائل شرعی نماینده امام زمان هست وحرف اول وآخررا میزنه. پس چرا این همه مرجع تقلید داریم؟
10 Esfand 92 ، 23:39 بنده خدا
اگه یکم فکرکنىد مىفهمىد که هرکس وظیفه اى داره همش که نمىشه رهبرهمه کارها رو انجام بده اگه ایجورم باشه که میگید دىکتاتورى ىک نفرهمه کارارو انجام میده باتشکر
اینقدر مستند حرف میزنی یهو چشم نخوری ساندیس خور بزرگ
15 Esfand 92 ، 19:58 محمد مهدی
توجه توجه توجه
حتما این متن را بخوانید
این حرف هارو دارم به اون هایی میزنم که هی دم از آزادی میزنند و به دون این که از عقل خودشون استفاده کنند از خوش گذرانی هاو کارهای .... انجام میدهنند استفاده میکنند و میخواهن اقا وفرزنداشون رو بد کنند چیه شما همش آقا رو میبینید چرا موسوی خاتمی روحانی کروبی که خون مردم رو کردنند تو شیشه رو نمیبینید حالا میخواهم کارهاشون رو براتون رو کنم
1-موسوی: خوب اومد دل صیهونیت ها و شیاطین راکه فقط به نابودی ایران و اسلام فکر میکنند رو شاد کرد بعد اومد اون اختشاشات را به راه انداخت و دل امام زمان (عج) را پر خون کرد
2-خاتمی: اون هم همین تور اومد و دل دشمنان راخوشحال و کشور را چند سال از انرزی پر نعمت هسته ای دور کرد و بعد هم آمد و گفت که ما قرار داد بسته ایم
3-روحانی : خوب اومد و در برابر این دشمنان تا ابد آشکار ما یعنی امریکا کشور را کوچک کرد بعد هم میخواهند باز هم مذاکره کنند و هی قول ارزونی را به ملت میدهند وکجاست آن ارزانی پس چرا ما ان را نمیبینیم
حالا ما هرچه قدر مثال بزنیم و کو گوش شنوا این جا ان ضب المثل به در میخورد که میگویند :کسی که خواب است رامیشود بیدار کرد ولی کسی که خودش را زده است به خواب را نمیتوان بیدار کرد وسلام
برای تعجیل در امر فرج آقا امام زمان (عج) یک صلوات بفرستید.
سلام دوست عزیز کلامت زیبا بود اما ی چیزی رو نمیدونی با جماعت خر نباید سرو کله بزنی...به نظر من احمق بودن نعمت بزرگیست که این دوستان از این نعمت میبینیم برخوردارن اره عزیزان اینجا ایرانه و باید احمق باشیم اره اینجا جای احمقاست با این تفکر و منطقهای مسخرشون که فقط بزها رو به طویله میکشونه
خوب بود.
19 Esfand 92 ، 03:34 ادامس خسته
ما هرچی میکشیم ازین دا رو دسته ای هست که بالا راجبش خوندید تا کی میخواهید سرتون رو مثل کبک زیر برفا بکنید شایدم شما هم جیبتون پر میشه که اینطوری طرفداری میکنید اگه میگید جانم فدای لیدر خوب همین الان بیا جونتو بگیرن ببینم حاضر میشی فداش بشی یا نه خاک برسرتون که مملکتمون خراب شد و جونی ما هم به فنا رفت
سلام
کدوم سند همه اسناد رو خاک کردن
دارن مملکت رو دور هم میخورند و به ریش ما میخندند
حالا فهمیدم که این آیت الله خوشوقت یکهو تو بوق و کرنا شد و.................
اقای محمد مهدی تو از کجا میدونی دل امامک زمان پر از خون شد??????????????????پس اون انسانی که فقط به خاطر اظهار نظراتش کشته میشه چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لابد با دل امام زمان خوشحال میشه !!!!!!!!! بس کنید دیگه هنوز که دستتون رو شده همه مردم همه رو شناختن بازم تموم نمیکنید چرندیاتتونو؟؟
شسی
پاسخ:
اینم یه جور ادب و فرهنگ این دوستان به اصطلاح منتقد است
با سلام
واقعا از شما بخاطر این نوشته متشکرم خداوند ان شاء الله شما و والدین شما را غرق در لطف و رحمت کند.
خدا خیرتان دهد،از ملامت ملامتگران نترسید، راه خود را ادامه دهید با قدرت هم ادامه دهید.

بیض الله وجوهکم ان شاء الله
10 Farvardin 93 ، 03:23 دیده بان حق
یا صاحب الصبر العظیم ...
خدا خیرتون بده از جهل عوامانه نترسید به خدا توکل کنید این را گفتم چون که اگر صد تا مدرک هم براشون رو کنید با یک چرت وپرت براحتی میتونند رد کنند وای به حال این بیکارا که وقت زیاد دارند یا علی
خودم و پدر و مادرم تمام زندگی ام فدای فرزندان پاک امام خامنه ای. آقا جان فدایی داری
مرگ بر جمهوری اسلامی ظالم و سفاک
هر کس بخواهد د ر بار ه مقام معظم ر هبری اظهار نظر بکند دست کم باید 50سال علوم الهی را خواند ه باشد اگر خواند ی یا علی
دلم دلتنگ مردان صمیمی است
مرید حاج عباس کریمی است

سلام .خسته نباشی رفیق
مرگ بر اسلام
بی شک اگر که تیغ شما زوالفقار بود،@
هر چهار فصل سال همیشه بهار بود
با این به قول خودت اسناد مثلا داری از ایشون دفاع میکنی؛به نظر من که بیشتر اقا را متهم کردی؛اگر یک بار بیطرف بخونی متوجه میشی
عزیزان
به حکم عقل اصل همواره بر برائت و بی گناهیه یعنی کسی که مورد اتهام واقع می شه لازم نیست بی گناهی خودش رو ثابت کنه بلکه اونی که مدعی گناه کاری و ارتکاب جرمه باید اتهام رو ثابت کنه .در واقع آقای مخملباف ،بی بی سی و دیگر رسانه هایی که در طرح و نشر این اتهامات نقش ایفا کردند باید ادعاهاشون رو با دلایلی محکمه پسند ثابت کنند.بنا براین حتی اگه مقاله مستند فوق و امثال اون هم نبودند باز هم اتهامات موضوع بحث ارزش و اعتباری نداشتند چون اثبات نشده و خلاف اصل برائت هستند. توصیه من به همه شما عزیزان و به خودم اینه که حواسمون باشه که به گناه تهمت زدن دچار نشیم که عاقبت خوبی نداره .
واقعا نمیدونم چی بگم
فقط میتونم بگم اگر یک بطری پر از نجاست با دری بسته تو هفت اقیانوس بندازی پاک نخاهد شد
ادمایی هم که به عقلشون قفل زدن با هیچ سند و مدرکی نمیتوان اگاه ساخت
منتقدان گرامی فحش بدین تهمت بزنید و هر کاری که از دل براید انجام بدین
به قوله گفتنی طلا که پاکه چه منتش به خاکه
از ادبیات متنهایه گرانبهاتون مشخص میشه که چقدر درون مایه دارین
و در جوابه فردی که میگه رهبر به دلم نشسته پس خوب نیست
همین یه جمله از امثاله شما کافیه که بدونیم مثله اب و هاون برا چی بوجود اومده
تروخدا توجه کنید رفقا.
..هم اونوری ها
هم اینوری ها...
من بسیجی نیستم
اگه این کامنت رو میذارم واس خاطر اینه که نمیتونم در مقابل حرف زور خفه بشم...هر حرفی هم ک میزنم حاصل مطالعه و تحقیق خودمه تویه۳سال آزگار
خیلی نامردین بخدا....شماها ایرانی هستین؟
ایرانی ها ک اینقد نامرد نبودن....
مظلوم گیر آوردین؟
به خدا حقتون بود همون شاه واستون پادشاهی میکرد
والا
د آخه یکم فکر کنین
چقد آمریکا و انگلیس خون مردم ایران رو توی شیشه کردند؟
ها؟
نه جانه من یکم اون مختو کار بنداز
یادتون رفته قحطی راه انداختنو۹ملیون ایرانی از گشنگی مردند؟ چقد جنایات کردن و خودشونو الان ب اون راه میزنن

برید کتابای تاریخی خوده اونارو بخونین
جورج وانتیگ تویه کتابش ک ماجرایه سفرنامه ب ایرانه میگه مردم از گرسنگی قتل عام شده بودند و توی دست جنازه ها علف بودکنار جاده ها جنازه ها روی هم افتاده بودن
شماهایی ک دم از شاه پرستی میزنین یکم زرنگ باشین...یکم فکر کنین تروخدا...یادتون رفته همین آمریکا انگلیس چجوری نقشه کشیدنو سرزمین های مارو ازمون گرفتن؟هه خنده داره مسخرست ک الان بخوان خیره سرشون ب ما حال بدن...دروغه دیوونه ها...بعدها پاشو میخوریم ب مولا...
بخدا منم دلم پره از این مملکت
ولی با اصل انقلاب و ولایت فقیه مشکل ندارم...
اگه برخی از مسوولین مفت خوری میکنن چ دلیلی داره ک ما به رهبرمون تهمت بزنیم...بیچاره ها برید کشورهای همسایه رو ببینین
عراق
بحرین
افغانستان
و....
این نتیجه دست دوستی ب آمریکا و انگلیسه
مگه همین انگلیس نبود ک کاری کرد اون زمان افغانستان از ایران جدا بشه؟!
مگه نگفت هواتو دارم
حالا ببین چجوری هواشو داره برو ببین هر روز چند نفر توی افغانستان و عراق کشته میشند؟
هه....خاله بازی راه انداختین...گردوخاک کردین تا حق دیده نشه...بسه دیگه چقد...این وصله ها ب خامنه ای نمیچسبه رفقا...
برید یکم مطالعه کنید.نه کتابای مارو.کتابای اونارو مطالعه کنید تا بفهمید چ خبره...
من برا خودم متاسفم ک توی جامعه ای زندگی میکنم که کم کم داره رنگ شهر کوفه رو میگیره...
البته..اینجوری بهتره...به هر حال باید مظلومیت ولایت تکرار بشه...تاریخ تکرار بشه...
بخدا خیلی نامردین....
یاعلی
خدا همه تون رو شفا بدهد
پاسخ:
الهی آمین!
04 Ordibehesht 93 ، 01:51 محمد حسنی
آقا مجتبی که فرمودین/ دارن دور هم مال مملکتو میخورن!، اگه مردم هشت سال بجنگن و سی و پنج سال جلوی سختترین تحریمهای تاریخ بایستن که اینا راحت بتونن بخورن و تو این راه، هزارجور فتنه رو هم با سرخی خون دفع کرده باشن، شما مشکلتون چیه؟!.
مگه نمیگین/ دموکراسی؟!.
خب آقا ما نمیفهمیم و شما و بیبیسی و صدای شیطان و اربابان میفهمین! درست؟!.
ما میخوایم نفهم باشیم باید کی رو ببینیم؟!.
یه سؤال هم از ساندیسخور داشتم.
کجا رفتی تظاهرات و حمایت از آقا و بهت ساندیس دادن که ما هم بریم؟!.
خدا وکیلی عضو بسیج عزیز هم نیستم ولی صدام تو تظاهراتها از بسیجیها هم بلندتره ولی دریغ از یه چیکه آب!/خخخ.
بچه ها!، این ضد انقلابها رو محل نذارین، تا همگی بیان از پستوهای تیمیشون بیرون فلهی بگیریمشون و باز با رعفت اسلامی آزادشون کنیم و بازم بیان و بازم بگیریم و بازم آزادشون کنیم و بازم بیان و بازم بگیریمشون و بازم آزادشون کنیم و بازم.../خخخ.
پاسخ:
لطفا اینجا کلیک کنید
من که تومخارجه دوا درمانم که گاهی اوقات به100هزار تومن نمیرسه گاهی 1میلیون یابیشتر هم میشه موندم به خودم میگم ماتو ایران حق زندگی نداریم بس باید توسن27منطزر مرگ باشم تواین اواخر نتونستم داروم که 200هزار میشد تهیه کنم خدایا چرا منو امسال من حق زندگی توایرانو نداریم کجایی کوروش کجایی بابک کجا هستن ازاد مردان ایرانی که ببینند سر جوانانه ایران چی اومده
06 Ordibehesht 93 ، 01:02 محمد حسنی
سلام داداشم.
به خاطر موضوع داروتون واقعاً متأسفم.
میدونم تأسف من به هیچ دردتون نمیخوره ولی فقط میخواستم بگم/ ناراحتیهایی که امثال شما میکشن، اگه با تحمل و صحه ی صدر همراه باشه اجر داره؛ چون اینجا یه کشور امام زمانیه و سختی کشیدنهای به واسطه ی امام زمان هم بدون اجر نیست.
مطمئن باشید اونایی رو هم که صداشون زدین، هیچ کمکی نمیتونن بهتون بکنن.
فقط از خدا کمک بخواین که بهترین شنوای تواناست.
لعنت لر دشمنان ولایت
10 Ordibehesht 93 ، 11:43 ﺣﻤﻴﺪﺭﺿﺎ ﭘﻨﺎﻫﻲ
ﺭﻫﺒﺮﻡ ﺗﺎﺝ ﺳﺮ ﻣﻦ اﻱ ﻫﻤﻪ ﻛﺲ ﻳﺎﻭﺭ ﻣﻦ
ﺭﻫﺒﺮﻡ ﺳﺎﻗﻲ ﻣﺴﺘﺎﻥ ﺭﻫﺒﺮﻡ ﺳﻴﺪ ﻋﻠﻲ ﺟﺎﻥ
اونهایی که به خامنه ای بد وبیراه می گن تحت تاثیر ماهوراه های یه چیزی می گن بی بی سی با شگردهای روانشناسانه وحرفه ای مخ مخاطبهاش رو خوب شستشومیده
12 Ordibehesht 93 ، 11:07 فدایی سید علی
لعنت بر همه ی معاندین بی منطق
ممنون از شما که این مطالب روشنگرانه رو منتشر می کنید و با همه ی کسانی که از روی نادانی و غفلت حرف های ناروا به شما می زنند با سعه ی صدر برخورد می کنید این روحیه ی یک بسیجی واقعی است.
صوت استاد پناهیان هم در جواب "مسلم"(حیف این اسم که این نادان برای خودش انتخاب کرده)عالیییییییییییییییییی بود.
خدا توفیقات معنوی تون رو روز افزون کنه انشالله
همه مملکت دسته خامنه ای هست و خامنه ای هم سیاست های مجتبا رو اعمال می کنه
ساندیس خور
درود بر روانشاد محمد رضا شاه بزرگ و محمد رضا شاه بزرگ.
لعنت بر تمام خائنین
والا ما حرفی جز اینکه رسانه روی مغز مردم ایران خیلی تاثیر گذاشته نداریم
و به قول دکرت زیبا کلام باید یه کودتای رسانه ای انجام بدیم
در جواب اون آقا مهدی باید بگم
1. کثافت کاری های آقایون و خانوادههاشون خیلی بیشتره
2. در مورد جنایتها هم که کدوم رو بگم؟ کشتارهای سال 67 یا قتلهای زنجیره ای یا جنایت کهریزک یا زیر گرفتن مردم بوسیله ماشین در سال 88 یا زیر آب کردن زندانی های سیاسی (کسانی که فقط نظر مخالف دارن و هزاران مورد دیگر
که بعضی هاشان را می دانیم و از خیلی هاشان بی خبریم
3. در مورد فساد اقتصادی هم که در دنیا سردمدار هستیم 3000میلیارد . 9000 میلیارد بابک جان نزدیک به امنیتیها و طرفداران رهبری و اتومبیلهای چند میلیاردی آقایون و آقا زادهها
4. اون موقع آمریکا و انگلیس بود (در توسعه بودیم) آلان که بالایی ها نوکر روسیه هستند روسیه ای که سرزمینهایمان را گرفت و بعد از انقلاب هم که سر خود دریای مازنداران رو تقسیم کرد حکومت هم جرات نکرد حرف بزنه
یعنی واقعا اینها رو نمی بینید؟ یا شما هم سهمتون رو می گیرید و از اینها دفاع می کنید؟
18 Ordibehesht 93 ، 13:50 سید مهدی موسوی
سلامتیش صلوات
سلام ای کاش کاخ سید مجتبی رو تو فشم می دیدید بعد این حرفا رو می زدید
ای کاش از خیلی از جلسات سید مجتبی با بعضی از سرانخبر داشتید و بعد طرفداری می کردید
ببینید این قضیه بخور بخوره اقا زاده ا هیچ ربطی به اصلاح طلبان محترم نداشت چرا به اصلاح طلبان توهین میکنید؟مثل اینکه یادتون رفته همون اقای سعید تاجیک از نوچه های اقا بود که به هرچی اصلاح طلب بود توهین کرد..به هاشمی که از ارکان انقلاب بود به دخترش فائزه هاشمی توهین کرد...لطفا نظر منو ثبت کنید.با تشکر
نویسنده اگه راست می گی جواب یک منتقد ایرانی رو بده
22 Ordibehesht 93 ، 04:43 محمدباقر
به نام خداوند جان و خرد.خدمت اون کسایی که به راحتی هر چه تمام تر جانشون رو فدای یک دیکتاتور میکنن باید عرض کرد که راحت ترین راه برای غارت یک کشور از طریق بازی با دینه.قبل از اسلام در زمان ساسانیان موبدان زرتشتی این کار رو با این مردم کردند و دین پاک و زیبای زرتشت را به فساد و تباهی کشاندند و مردم را از دین زده کردند.در سده های میانه در اروپا پاپ کلیسا با استفاده از دین مردم را فریب میداد و بهشت را به آنان میفروخت!حتی حرف گالیله در باره ی چرخش زمین به دور خورشید را کفر قلمداد کردند و او را کشتند.جوری به مردم خورانده بودند که مردم فقیر فکر میکردند اعتراض به کلیسا و پاپ مبارزه با تقدیر الهی است وآنها باید بر مردم مسلط باشند.اروپا پاپ و کلیسا و تعصبات رو از سیاست کنار زد و دین رو یک مسئله شخصی دونست.دراروپا و آمریکا 1 بار این اتفاق افتاد ولی در ایران مثل این که چندبار باید تکرار بشه و تمام شدنی نیست.ساسانیان،صفویه آل بویه قاجاریه و الآنم جمهوری اسلامی آخوندی البته با لباس جدید.شعار ما ایرانیان:دین از سیاست جداست.
ببینید برخورداری از حق آزادی برای ابراز عقیده حتا مخالف چیزیه که همه طالبش هستیم از جمله خودم یک انسان هستم بخشی از کره ی خاکی هستم ذره ای از خاک این کشورم به اندازه ی همون ذره حق اظهار نظر و حرف زدن دارم حتی اگر اشتباه باشه.اما متاسفانه فرهنگ انتقاد کردن چیزیه که خیلی ها کوچکترین آشنایی با اون ندارند و برداشتشون توهین کردنه.مثلا عده ای از همین دوستان به نویسنده مطلب گفتن ساندیس خور چرا؟ چون حرف مخالف نظر خودشونو دیدن،کلا اگر الان حرفی مخالف حرفشون زده شه به طرف میگن جیره خور حکومتی ساندیس خوری و از این حرفا میگن جمعیت امثال شما خیلی کمه بزودی سرنگون میشین!این نشون میده که عزیزان در ذات شماهم دیکتاتوری هست و شناگری هستید که آب گیرتون نیومده وگرنه خوب جولان میدادید خونه ی بقیه رو خراب میکردید که الان عده ای دیگه میکنن چس لفا حرف مفت نزنید که طرفدار آزادی بیانید چون نیستید این عین همن حق حقوق بشره که مثلا برای همه هس.کاش یذره سطح اطلاعاتتون رو بالا میبردین تا انقدر بچه نبودید که هرچی بخونید باور کنید حکایت نامه چارلی چاپلین به دخترش که هیچکس نفهمید از کجا اومد.این آقا داره تو قصر زندگی میکنه..قرقاول میخوره...هزینه های آنچنانی واسه درمانش میکنه...شعورهم چیز ارزشمندیست حتی اگر اهل این کارها هم بود انقدر عقل داشت که برای حفظ ظاهرم شده نکنه. آسفالت سر کوچتون خراب میشه خامنه ای کرده دزد به مرغداری زده مجتبی برده.آقای طرفدار سکولاریزم ببخشید ظاهرا جنابعالی اطلاعات زیادی درمورد سیستم یک کشور سکولار نداری که فکر کردی جون خودشون آخر برابرین.پس اوضاع بانک و دادگستریشون و قوانینشون خیلی بهتر از ما باید باشه هان!کاش میدیدی چرا کسی که تو آمریکا پول نداره پول عملشو بده بیپاره میمونه پرا بیمه شرایط خاص قاعل میشه پرا قسط خونه ها مدام العمره چرا بانک براحتی خونه مردمواز چنگشون در میاره؟ چرا قاتل زنجیره ای راس راست میکرده؟سرطان وال استریت ریشش کجا بود؟شاید هیچ ربطی به فساد شرکت های کله گنده نداشت؟چرا یک کمیدین معروف فرانسوی دستگیر شد؟چرا در ایالت ها فرماندار انقدر قدرتمنده دادگاه ها فرمایشی رفتار میکنن و با مسثولین بده بستان دارن(از کشور سکولار که دیگه بعیده) چرا بهترین دانشگاه ها پولی و انقدر گرونن و آموزش در دست طبقه مرفهه کاش میدیدی بعد اهدای جایزه نوبل چقدر مسثولینشونو مسخره کردن. حرفای دیگتو قبول دارم .اونچه به سر ستار بهشتی و سایرین اومدو قبول دارم دزدی بیمه و ریختو پاشای سپاهو تو این چندسال و خدا همونچه رو که نصیب دیگران کردن نصیبشون کنه و اینکه اینا فقط ارث بابای شما نبوده که درموردش طلبکار باشید سهم سایرین هم بوده دلم بخواد عریضمو مینویسم نخوام نمینویسم هرچند که بهتر از خیلیای دیگه بلدم حداقل شکایتمو از طرف میگم نه اینکه از سر لج و بچه بازی گند بزنم به زندگی شخصیش بدون هیچ مدرکی همه اونچه میدونم چندسالی که این مطالب تو اینترنت منتشر شده و مجتبی خامنه ای شده چشم جهان بین خدا آخر عاقبت مارو با نسل جوان ضریب هوشی استثنایی بخیر کنه.آقا امیر شما که مث اینکه تو جلسات شخصی مجتبی حضور داشتی بگو چی شنیدی برادر من منم بدونم...
حدیث از امام زمان
آقا امام زمان (عج) فرمودند : (( آنجایی که بخواهید جامعه‌تان در فراز و نشیب جهان به وسیله ما مدیریت شود و شما بخواهید از همه تکالیف لازم در عرصه فکر و عمل از ناحیه ما با خبر شوید به مجتهد جامع‌الشرایط مراجعه کنید که او حجت من است و من حجت خدا هستم)) بحارالانوار،ج53،ص181

چگونه ما امروز ولایت پذیرِ وجود مقدس مولای متقیان باشیم؟آیا این ولایت پذیری، مظهری جز پذیرش ولایت فقیه دارد؟ مگر ولایت امیرالمومنین (ع) پس از او به یکایک ائمه تا امام زمان (عج) منتقل نشد؟...رد حجت امام زمان، رد خود امام زمان(ع) است؛ اصل ولایت فقیه همان اصل امامت است و مخالفت با این اصل مخالفت با اصل امامت است..............امام زمان (عج) امام امروز ماست و اجرای امامت امام زمان در زمان ما که به ایشان دسترسی نداریم براساس توقیع و نامه شریف خود ایشان ، ولی فقیه و مجتهد جامع الشرایط است و امام زمان در توقیع اسحاق بن یعقوب، ولی فقیه را حجت خودشان معرفی می کنند.

مگر می شود عاشق پیامبر بود و دشمن امیر مومنان ؟ عشق به پیامباسلام ص بدون حب امیر مومنان اصلا معنی و ارزشی ندارد ....









در مصداق ولایت فقیه 20 سال پیش 80 مجتهد عادل در خبرگان این کشور ، مقام معظم رهبری را به عنوان مصداق کامل عیار ولی فقیه پس از امام راحل انتخاب کردند و در آخرین اجلاس خبرگان نیز که چند ماه پیش برگزار شد همه خبرگان مجتهد عادل نماینده این مردم، صد در صد به ایشان رأی دادند...
ممنون از شما که این شایعه رو منتشر می کنید
ومردم حقیقت را می فهمند
ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند

24 Ordibehesht 93 ، 18:35 بی طرف بی طرف
من مگم اگر واقعن کسانی که انتقاد شدید دارن خدا وکیلی گفتم خدا وکیلی اگر خودتان باشین ایا می توانین انچه را که می گین می توانین انجام بدین / /؟
خجالت نمیکشی این خزعبلاتو مینویسی واسه یکی این چرندیاتو بگو اینارو نشناسه برو مطالعه کن برو
براتون آرزوی موفقیت دارم ...
سلام
خیلی ممنون که با مستندادتون تمام نقشه های شوم و زد ولایت منافقان ودشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران رو برملا کردید. اجرکم عندالله
یک جمله به منتقدین:
شما تو همین مملکت زندگی میکنید بایدهمیشه نیمه پر لیوان رو نگاه کرد. هرکشور رو توی قانون گذاریش ریز بشی میبینی قانون فقط به نفع اندکی از مردم نوشته میشه ولی کشورما بعداز انقلاب اسلامی قانونی رو نوشت که همه دربرابر قانون یکی هستند از رئیس جمهور تا یک فرد عادی.
ما باید با چنگ و دندان از اسلام و مردم و رهبر انقلاب واین خاک محافظت کنیم نه این که آب به آسیاب دشمن بریزیم
امیدوارم خداوند همه ماروعاقبت بخیر کند و در رکاب ولایت وامامت خدمتگذار باشیم
10 Khordad 93 ، 04:19 بی نام و نشان
ای بابا ما موندیم قسم حضرت عباس رو باور کنیم یا دم خروس رو.قربونت برم یه جوری صحبت میکنی که انگار بچه ایران نیستی و یه بارم گذارت به این ورا نیفتاده.مستند میخوای کافیه بری تو خیابون و جلوی مردمو بگیری و بشینی پای حرفاشون.مستندی مستندتر از چیزی که وجود داره؟؟اگه تو هم بخاطر فشار زندگی و مشکلات زندگی بیماری اعصاب میگرفتی و تمام موهای سرت و ریشت میریخت و میرفتی ویزیت 35 هزار تومن اونم چندبار میدادی و میرفتی داروخونه نسخه دکتر رو بگیری میگفت 150 هزار تومن و بخاطر اینکه اینقدر پول نداری نمیگرفتی و برمیگشتی خونه الان این حرفا رو نمیزدی.من نه سیاسی ام نه سیاسی فکر میکنم نه کاری با سیاست دارم.من اینا رو میبینم که بیست و اندی سال با بدبختی و نداری درس خوندم و حالا خیر سرم شدم کارمند و روز سوم برج دیگه یه قرون ته جیبم نیست و 27 روز باید نداری و تحمل نگاه سنگین زنم و طعنه بچه ام رو بکشم میفهمم یه چیزی درست نیست.وقتی میبینم سی و اندی سال سن دارم و هیچوقتم بیکار و علاف نگشتم و عین این سالها رو جون کندم ولی هنوز نه خونه دارم نه ماشین تا خرخره هم به بانکها و ملت بدهکارم و مقروض میفهمم عدالتی نیست.ببخشید رک صحبت کردم وقتی این نظرات رو خوندم داغ کردم.
ضد انقلاب کسانی هستند که هرکس می خواهد اضهار نظر کند با چماق جوابش را می دهند و به زندان میندازند شما جواب این پاسخ را بدهید که مگر انقلاب به ما قول آزادی بیان نداد؟؟؟؟پس چرا این همه آدم برای اضهار نظرشون زندان هستند؟؟ چرا کارگردانان خوب سینما دیگر مجوز فیلم ساختن ندارند؟؟مگر قرار نبود سه چیز مجانی شود؟؟؟والا ما داریم نه تنها پول اون سه چیز رو میدیم بلکه جنس های دیگر هم خداد تومان پول می دهیم؟؟
پاسخ:
بنظرم آزادی از منظر شما با آزادی از منظر اسلام کمی متفاوت باشد
بنده منکر بدسلیقه گی های برخی از مسئولین نمی شوم که متاسفانه هر از گاهی به پای حکومت نوشته می شود...ولی در کل بنظرم در حکومت اسلامی ایران آزادی به اندازه کافی هست... اما آزادی را چگونه تفسیر کنیم هم مهم است.

جریان آب و برق مجانی لطفا کلیک کنید
با سلام. من با درست یا غلط بودن بودن این شایعات کارِِی ندارم چون من چیزی را با چشم خود نبینم یا مطمئن نشوم باور نمیکنم.ولی از بعضی دوستان خواهش میکنم که اقای خامنه ای را با حضرت علی مقایسه نکنند ان بزرگوارها معصوم بودند و اسمشان هم به عنوان اهل بیت در قر ان امده.پس لطفا شخصیت بزرگواری مثل مولا علی را با اقای خامنه ای مقایسه نکنید.
پاسخ:
من هم موافقم!
مطمئنم با این حرف من حالا بعضی ها دایره ولایتمداری رو به خودشون محدود می کنن!
توی نظرات به نظر جناب یک ایرانی منتقد
برخوردم که خیلی بی اساس و ساده لوحانه حرف زدن
درحدی که بچه دبیرستانی هم میتونه راحت 4 چوب استدلالاتشو بیاره پایین


واقعاااا من موندم شماها با چه طرز فکر اینا رو نوشتین..... قوووول میدم همتونو خودم تیر بارون کنم....منتظر باشین ک کشورمون مثل سوریه بشه....جواب همه ی بدبختیایی رو ک این سال ها خودم و خونوادم کشیدن رو میدن..... اون موقع پشیمونی سودی نداره!
ساحت روح خدا عرض ارادت میکنم
با عملدار ولایت باز بیعت میکنم
رهبر من سید علی گر خواهد از من جان و سر
سر به پایش مینهم غسل شهادت میکنم
این اراجیف و دروغ پردازی ها و تهمت ها و شایعات از گور مهدی هاشمی و دیگر برادر و خواهر های گور بگور و فتنه گر و اشوبگر ساندویج خورش ایجاد میشود درست شده چون انها بغز کینه این انقلاب و مقام معظم رهبری و فرزندانش را در دارند و می پرورانند دم احمدی نزاد گرم که هشت سال انها را خانه نشین و بی هویت کرد و اشکارانتوا نستن که نفس بکشن هشت سال بایگانی شدن حالا حال برداشته شان که چه خبره و فتنه گری می کنند و ابراز وجود می کنند و برای دیگران شایعه سازی می کنند که چه ما هم اره هستیم ادم هستیم ان کسانی که باید دشمنی این اقازاده اهرا بشناسند شناختند حنای شما دیگر پیش ما مردم ولایت مدار دیگر رنگی ندارد به کوری دشمنان سید مجتبی زنده باد سید مجتبی و دیگر برادرانش و مرده باد دشمنانش اقازاده های فتنه گر و اشوب گر
جانم فدا رهبر اما خامنه. خداوند پشت پناه شما
17 Khordad 93 ، 03:24 محمد امین یزدان پناه
انصافا اگه کسی به دور از تعصبات
همه ی نظرات این مطلبو بخونه به
حق بودن نظام جمهوری اسلامی
پی میبره
آخه این سبزی ها وقتی حرف میزنن آدم از
هرچی استدلال و منطق و... هست نا امید میشه
آقا خامنه ای عاشقتم
سلام خیل بدبتیم ما یه مفتخور رفته انور چارتا جنگ گفته اسمشو گذاشتیم مستند ساز کافیه یه بچه دبستانی بزاری یه ماشین حساب بدی دستش اونوقت میفهمی چرندیات یعنی پ
چه در ضمن ما 30ساله یرانیم اونوقت اون اقا از اون ور اب چطوره اینا رو دیده ما ندیدیم کجا قایم کردن که ما نبینیم من نه ساندیسخورم نه چیز دیگه والا فقط یه شیر کیک ک وقتی بچه بودم و ارازان بود خوردم اونم خودم خریدم الان نمیشه خرید از بس گران شده یه سوال شده بچه تون به حرفتون گوش نده یا بباتون یه کاری بگه انجام ندین وقتی شما زورتون به یه نفر نمیرسه چه طوره اتظار داری 70ملیون نفر همه به حرفت گوش کنند هیکی دزدی نکنه اختلاص نکنه والا اگه مردین جلوی بچه خودتون رو بگیرین اونوقت ادا کنید
وقتی می توان به یک فوتبالیست صرفا به خاطر مهارتش در چپ و راست کردن توپ عشق ورزید چرا برای عشق ورزیدن به رهبر عزیز و تکمون سید علی خامنه ای( صلواااااات) اینقدر دلیل میارین؟ مسئله خیلی ساده است: آقا دوست داشتنیه و ما هم دوستش داریم شما هم برو به کروبی و موسوی و ... . عشق بورز اصلا برو به خود اسرائیل عشق بورز اما آنچه در نهایت حاکم خواهد بود حکم خداوند است. خدایی که نه روزنامه ها برایش عددی هستند و نه افکار عمومی محلی از اعراب دارند. راه بندگی هم بسیار روشن تر از آن است که نیازی به اینهمه دلیل داشته باشد.
{لطفا جواب ندهید چون همشو تا ته حفظم. آره من عالم دهر هستم و نماینده تام الاختیار خدا}
03 Tir 93 ، 02:15 بنی آدم
نوشتن حکومت دیکتاتوری وچه و چه و چه تو همه محافل هم هرچه دلشان می خواهد می گو یند ومی نو یسند و با گستاخی به زمین وزمان فحش میدهند وتهمت میزنند ولی وقتی در مقابل خودشان یک نظری را ارائه می دهی چنان با هوچی گری مانند نظراتی که نوشته اند برخورد می کنند که اگر قدرت داشتند از گروهک تروریستی موسوم به داعش کمتر نبودند حال آنکه همه اش پز لیبرال وآزادی خواه به خود می گیرند اینها در جریان فتنه ی 88 دیدید چکار کردند به صغیر و کبیر رحم نکردند .مسجد آتش زدند آدمهای بیگناه راکشتند مجلس امام حسین راهتک حرمت کردند محل کسب وکار مردم را خسارت زدند به بهانه تقلب امام بعد هم بزرگ های اینها تکذیب کردند و چه کسی نمی داند که غیر از یک عده گول خورده دست منافقین انگلیس آمریکا شیطان بزرگ اسرائیل وازاین قماش در کار بود زن محجبه چادری را لخت وعور کردند وتاز آن آقا می گوید در حکومت سکولار برای همه ی عقاید احترام قائل است در ترکیه آیا روحانیت را وادار نکردند که لباس روحانی حق ندار د بپوشد آیا در فرانسه دختران محجبه را از مدارس ودانشگاه اخراج نکر دند در آمریکا آیا به دهان معترضین نی کوبیدند وبا باتوم ودستبند وبا ذلت روی زمین نمی کشیدند و.... در کجای دنیا با کسانی که هشت ماه مملکت را به آشوب بکشند و باعث آن همه خرابی ویرانی شوند اینگونه رفتار می شود مارتین لوتر کینک را نکشتند روژ گارودی را بخاطر هلوکاست محکمه وبه زندان نینداختند چراتی برای بعضی ها همیشه مرغ همسایه غاز است البته امان از تعصب های بی جا و .... خداوند عاقبت همه را به خیر کند وشر دشمنان را به خودشان برگرداند. یک ذره انصاف .
08 Tir 93 ، 18:43 عرفان
مرگ بر ضدولایت فقیه
با سلام و احترام به همه برادران و خواهرانی که اندیشه بازی دارن و نظراتشون رو مودبانه ارائه کردن در در نهایت همین روش است ککه پیروز خواهد شد باطل مانند کف روی آب است خیلی دیده می شود اما زود از بین می رود و جریان اصلی از آن آب است که در زیر جریان دارد
1-از ناظر سایت تقاضامندم نظرات حاوی توهین به مقدسات از جمله اسلام عزیز را منتشر نفرمایند و روی روان ما راه نروند. آزادی اندیشه با آزادی دهن درگی متفاوت است. برخی غذا زیاد می خورند و یک لیوان هم شراب روش و بعد به جای عاروق زدن یک نظری راجع به مقدسات ارائه می کنند تا وجدان شان از خواب بیدار نشود و عذاب جهنم را بیادشان نیاورد
2-اکثر انسان ها بر اساس تمایلاتشان فکر می کنند یعنی اول به چیزی میل پیدا می کنند و بعد از زمین و آسمان برای توجیه خواست و میل و آرمان و هدف خود،دلیل جور می کنند و واقعا هم در این تفکرات عمیق می شوند و گمان می کنند نظری که دارند بر اساس تفکر و تحقیق است.
3- تمایلات و تفکرات انسان زاییده فطرت و دوستان و رسانه های و کتاب ها و .. ایست که در اطراف اوست. پس از کسی که تمام اطرافش پر از دنیا پرستی است و همه اطلاعات و آمار و تحلیل هایش را بر اساس نفس یا تحلیل رسانه های ضد ایران می گیرد نمی توان انتظاری جز این داشت که ضد کشورش حرف بزند. مثلا چون همه دوستانش از ایران متنفرند گمان می کند که همه مردم ایران از کشورشان متنفرند
4-برای داشتن تفکر صحیح اولین و مهمترین و شاید تنها نکته،توکل بر خدا و توکل بر خدا و توکل بر خداو سپس تفکر صحیح و فارق از تمایلات شخصی است
5-بنده بسیجی و ... نیستم و از خدا می خواهم که این توفیق بزرگ را به این بنده گنهکارش عنایت کند که ما را هم قاطی بسیجیان واقعی حساب کند کاملا درهم
5-هیچ کس بعد از خداوند برای من مقدس نیست مگر اینکه خداوند به او تقدس داده باشد و من روزی نیست که در مورد این نظام و انتقادات و رهبری و ... فکر و تحقیق نکنم و الان می گویم که جانم فدای رهبر اما فردا چه نظری خواهم داشت این را خدا می داند اما امیدوارم همچنان مورد رضای خدا باشد.
سخت ترین کار دنیا آزاد کردن اسیرانی است که زنجیرهای خود را میپرستند.
درد من حصار برکه نیست ، درد من زیستن با ماهیانی است که فکر دریا به ذهنشان خطور نکرده است.
"مصدق"
هموطن نا آگاه من: آبروی دین را همین شما دین دارها بردید و خدا خودش فهمید که به بندگان مظلومش چی جوری بفهمونه که بعد از 35 سال و یا بیشتر خلاصه یک روزی و یک جایی خودتون از دست خودتون خسته میشین گیرم که مردم ما دچار ترس و خفقان باشند.
شایدم مردم هوشمند ما نمیخوان خون را با خون بشویند.
آقای امید:
از نظر مردم آزاد دنیا و دموکراسی خواهان بماند ،از نظر اصول فقهی ، خدا نیز جای تشکیک دارد جنابعالی با چه حقی برای خودت مقدسات و خط قرمز تعیین کرده ای؟
بنده درحال حاضراز اقاوفرزندانش اطمینان کامل دارم واماده هرفرمان اقا هستم ودشمنان داخلی وخارجی به کوری چشمشان بدانند
16 Tir 93 ، 02:38 همه آدم های دنیا با هم برابر اند
ادمین محترم چه جوابی واسه این پست دارید؟؟؟؟؟
این پست رو "یک ایرانی منتقد" گذاشته من دوباره میزارمش.
چرا جواب ندادید؟؟؟؟
به شوخی میگم: نکنه رفتین در خونشون،بعد بردینش اوین اونجا جوابشو دادین؟!!!!!!!!
من جای شما بودم اگه جواب داشتم بجای سفسطه و مغلطه به سطر به سطر و خط به خط این متن جواب کامل و محکم می دادم!
خداوند همه ما رو هدایت کنه.

سلام.مطالب شما رو خوندم.کلا بحث با شما رو بی فایده می دونم.نه اینکه نتونم.اگر امنیت جانی امثال ما تامین میشد و با بحث کردن روانه زندان نمیشدیم من که سهله.یه بچه دبستانی هم میتونست در 5 دقیقه شما رودر بحث شکست بده.اما چه میشه کرد که شما فعلا بر خر مراد سوارید و چاههای نفت و عوایدش رو در اختیار مبارکتون دارید و جواب بحث رو با زندان و گلوله میدید.اما ذهن ما جایی هست که شما 34 ساله زور میزنید بهش تسلط پیدا کنید و هرگز هم نمی تونید. ما جوانان ایرانی دیگه گوشمون از این حرفا پره.ما حکومتی می خواهیم که انسان ها رو به.زن ومرد و مسلمان و مسیحی ودین دار و بی دین و ایرانی و غیر ایرانی تقسیم بندی نکنه و همه در پیشگاه قانون یکسان باشن و بر اساس شایستگی هاشون خدمتگذار ملت باشن و این ممکن نیست مگر در یک حکومت سکولار.چرا ادم حتما باید یک مرد شیعه اثنی عشری پیرو نظریه ولایت فقیه طرفدار اقای خامنه ای باشه که بتونه توی این مملکت حرف بزنه؟بقیه ادم نیستن؟بقیه ایرانی نیستند؟اگر شایسته سالاری باشه و مردم بتونند خودشون خدمتگذارانشون رو تعییین کنن و هر وقت هم که خواستند اونا رو بردارند چه اشکالی داره؟چرا باید یک شورای نگهبان باشه که اعضای اون رو رهبر انتخاب کنه و اونا تصمیم بگیرن که چه کسی کاندید ریاست جمهوری بشه؟شما که خیلی خودتونو مردمی و محبوب میدونید چرا اجازه نمیدید مردم خودشون انتخاب کنند؟اصلا چرا به ما منتقدین اجازه نمی دید هر جا که خودتون می گید(حتی وسط کویر) تجمع کنیم و پلیس امنیت ما رو تامین کنه تا اونوقت ببینید ما 68 ملیون نفریم و شما حداکثر 2 ملیون نفر؟لابد می خوایید بگید مردم تو انتخابات شرکت می کنن این خودش یه رفراندومه؟نه خیر.مردم ناچارن به خاطر وضعیت معاش بلاخاره یک نفر رو که شورای نگهبان انتصابی معلوم کرده رو انتخاب کنند تا شاید بیاد به بدبختیشون برسه.شما فلاکت مردم رو نمیبینید؟هیچوقت نشده از خودتون بپرسید ایران که از لحاظ وفور و تنوع معادن.زیبایی های طبیعی.جاذبه های توریستی.و از همه مهمتر جوانان با استعداد میتونه حرف اول رو در دنیا بزنه چرا سن اعتیاد و فحشا و کار و ترک تحصیلش داره تک رقمی میشه؟چرا یک ایرانی تقریبا برای سفر به همه جای جهان نیاز به ویزا داره؟چرا با پول ملی ما در جهان مثل کاغذ پاره برخورد می کنن و حتی ادامس هم نمیدن؟ اهان لابد می خواید بگید ونزوئلا و کره شمالی و چین و روسیه و سوریه به ایرانیا ویزا میدن.اصلا اگر شما حکومت الله هستید چرا با کشورهایی دوستید که اوردن نام خدا در اونا ممنوعه؟حتما می دونید که اخیرا 80 نفر رو در کره شمالی اعدام کردن و یکی از دللیل اعدام هم نگهداری انجیل بوده؟ایا شما که خودتونو مسلمان می دونید با امریکایی ها و اروپایی ها که خیلیاشون بلاخره به یک خدایی اعتقاد دارن نزدیک ترید یا با چین و کره شمالی و کوبا که داشتن مذهب رو ممنوع کردن؟این بود شعار نه شرقی نه غربی؟این که ما خودمونو کامل به روسیه و چین سپردیم؟همون روسیه که بزرگترین حامی صرب های بوسنی بود و تمام اسلحه اونا رو تامین می کرد ؟و مسلمانان چچن رو قتل عام کرد؟و سهم ما از دریای خزر رو بالا کشید؟به ما توپولوفای قراضه اش رو انداخت و ما هی گفتیم مرگ بر امریکا که به ما قطعات یدکی بوئینگ و ایرباس رو نمیده اما هرگر نگفتیم که توپولوف های روسی چرا فقط در ایران سقوط میکنن در حالی که هرگز در خود روسیه و بقیه کشورها سانحه نداشتن؟نه شرقی نه غربی این بود که کشور پر بشه از جنسای بنجل چینی فقط و فقط به خاطر خریدن وتوی چینیها در قطعنامه ها ی شورای امنیت؟....دوست من.در حکومتی که من توی ذهنم دارم تو و همفکرات حق دارید تجمع کنید.تحسن کنید .اعتصاب کنید.حزب تشکیل بدید.رادیو و تلوزیون مخصوص خودتونو داشته باشید .در انتخاباتها کاندید داشته باشید و اگر برنده شدید تا 4 سال طبق قانون اساسی مبتنی بر حقوق بشر که همه ما اونو از نو می نویسیم به ایران خدمت کنید.ولی تو به من بگو.تو در این کشور برای امثال من چقدر حق قائلی.به هر حال حرف برای گفتن خیلی زیاده.من هرگز به امثال تو ساندیسخور نگفتم و نمیگم.اگر کسانی هستند که به هوای یک گشت و گذاری در شهر و یه کم نقل و شیرینی و ساندویچ و مبلغی هم پول .به همراه شما که جدا اعتقادات راسخ دارید میان 22 بهمنا شعار میدن.اینو باید از حکومتی پرسید که به جای تولید و توزیع رفاه و شادی بین مردم .فقر و بیسوادی و خرافه پرستی رو گسترش داده.ولی تو لااقل ازادگیتو حفظ کن.34 سال در عمر 7000 سال تاریخ مدنیت ایران مثل یه پلک به هم زدنه.زیاد به اینکه 34 ساله دارید حکومت میکنید دل خوش ندار.این کشور از حمله یونانی و عرب و مغول و .... رو دیده تا دیکتاتورهای پست و حقیری که خودشون رو مایه انسجام ملی می دونستن و میگفتن اگر اونا نباشن کشور از هم میپاشه.همه اونا رفتند و ایران هنوز پابرجاس.چه الطاف ملوکانه شما بر سر ما باشه و چه نباشه هم پابرجا خواهد ماند.عرض دیگری نیست.پاینده باد ازادی.زنده باد انسانیت.و خداوند ایران را از دروغ و دشمن و قطحی حفظ کند.

16 Tir 93 ، 02:55 همه آدم های دنیا با هم برابر اند
ادمین محترم بنده بدون غرض و مرض (!) مجددا تاکید می کنم که بدون اینکه هی ارجاع بدید به این "لینک" و اون "لینک" و یا اینکه با نوشتن یه خط سر و ته قضیه رو هم بیارید جواب "یک ایرانی منتقد" رو بدید اونم بطور کامل و سطر به سطر.
بنظرم متن جناب یا سرکار "یک ایرانی منتقد" سوالاتی هست که تو ذهن خیلی هاست اگه فکر می کنید جواب کاملی و محکمی دارید بذارید تا بقیه هم روشن شوند.

سجده بر پست و ریاست می کنیم/ با خدا هم ما سیاست می کنیم
می چکد شک بر سر سجاده ها/ وای از روزی که افتد پرده ها!
وای از روزی که افتد پرده ها
وای از روزی که افتد پرده ها
وای از روزی که افتد پرده ها ...
16 Tir 93 ، 03:04 همه آدم های دنیا با هم برابر اند
ادمین عزیز بنده با تمام افکار "یک ایرانی منتقد" موافق نیستم
ولی بازهم مواکدانه و مصرانه و سمجانه و .... از شما می خوام جواب متن مذکور رو در همین کامنت ها و یا اگه شده در یک تاپیک جدید به صورت کامل و " خط به خط" جواب دهید.
و از کلی گویی و مغلطه کاری پرهیز کنید.
زنده باد حقیقت.
در جواب امین سلام من نمیدونم حق با کیه لطفا بگید کجای اسلام گفته دین از سیاست جداست خواهش...

ما هر چی توی زندگی بزرگان دین سرچ کردیم بیشتر مبارزات سیاسی بود
اقا نور چشم ماست ولی فکر کردین چرا مردم این حرفا رو باور می کنن شاید تقصیز خودمونه
22 Tir 93 ، 19:09 ایران آزاد
گیرم گلاب ناب شما اصل قمصر است / / اما چه سود حاصل گل های پرپر است
26 Tir 93 ، 10:37 سرباز ولایت
سلام نماز وروزه قبول
من وارد سیاست نمیشم چون گفتگو با بعضیها نتیجه خوبی نداره و باز حرف خودشو توجیح میکنن . منم میتونم جواب اینهمه توهیناتتونو به مقام معظم رهبری رو بدم ولی همونطور که گفتم وارد سیاست نمیشم . فقط میگم مرگ بر ضد ولایت فقیه
29 Tir 93 ، 12:00 ابراهیم
بسم الله الرحمن الرحیم
خطاب به آن برادری که فرموده این حق مردم است که خانواده رهبری را بشناسند عرض مینماییم که
آری ولی در جامعه کنونی که این امر جز ایجاد خطر برای رهبری و خانواده ایشان را در بر نرارد اصلا به صلاح نمی باشد
ما با ولایت زنده ایم
تا زنده ایم رزمنده ایم
جونم فدای رهبرم
29 Tir 93 ، 21:43 کوچه باغ
سلام خیلی وقت بود دنبال یه همچین وب مفید و خوب و با مطالب مستند میگشتم واقعا دست مریزاد
وب یا سایت دیگه هم سراغ دارید؟
ایران رو اخوندا اداره میکنند واسه همین حال ما انقد خوبه تورم وحشتناکش مال ما چشممون کور باید بپزیریم بریز بپاششم مال بالا دستیا انصافا انصافه؟؟
31 Tir 93 ، 05:01 بیاد شهیدخلیلی
یکی مثل علی خلیلی برای لبخندرهبرش جونش روفدامیکنه ویکی هم مثل آقایون ضدولایت فقیه برای شادی دشمنان این حرفارومیزنن
به علی)ع(هم گفتن تو دای از پول مردم برا خودت ثروت جمع میکنی اماخلافش بهشون ثابت شد شماهم تا یه علی دیگه ای روشهید نکنید دست بردارنیستید
یه نگاه به وضع کشورهای همسایه بکنید که بی رهبروامام چه ببایی داره سرشون میاره

این حکومت، حکومت امام زمانه،وهیچ چیزی تکونشم نمیده(طبس، 88، و...)پس امثال شما کوچکتر از این حرفا هستیدکه بخوایید غلتی بکنید
اقا جان فدات بشم دوست دارم
01 Mordad 93 ، 14:04 ناشناس
با سلام و ادب
در مورد نظرات هم اگه هم انتقادی دارید با بی احترامی و دشنام مطالب مان را انتقال ندهیم با تشکر و سپاس فراوان از تمامی ایرانیان با تمدن هزاران ساله
چشم هارا باید شست...
جوردیگر باید دید...
ب قول یکی از بزرگا همیشه ی درصد کمی از جامعه میفهمه...بقیه تو گمراهین...داشا و آبجیای آزادی خواه من ناراحت نباشید.دیر یا زود داره سوخت و سوز نداره...بلاخره از دست اینا و تمام خرافاتشون راحت میشیم...ب قول یکی از اونایی ک کامنت گذاشته این مملکت امام زمانیه...آقا اگه امام زمان میخواد اینجوری حکومت کنه...ما نخواستیم.....ب امید آزادی.......راستی یادم رفت بگم شاهین نجفی عاشقتممممممم...مرگ بر حامد زمانی
سلام هیچ مومن و بسیجی و دوست دار رهبری ایشان را با مولا علی ع مقایسه نکرده چون به فرموده معصوم هیچ شخصی با آل محمد ص قابل قیاس نیست و رهبری عزیز هم خود را نوکر اهل بیت می دانند و شما ساندیس خور چرا گفتی موافق قیاس رهبر با مولا علی نیستید این اظهار نظر به من این و فهموند که همچین قیاسی شده که حالا شما منکرش هستید همچین قیاسی در بین حزب الله وجود ندارد
پاسخ:
بنده نگفتم همچین قیاسی شده بلکه رهبری این رو گفتند که همچین قیاسی صورت گرفته
اینم متن و آدرسش:
[رهبر انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با گلایه از برخی مطالب یا اشعار و سرودهای مبالغه‌آمیز که در برخی دیدارها قرائت می‌شود، تأکید کردند: اظهار محبت از جانب مردم به خدمتگزاران خود، مطلوب و مورد تأیید اسلام است، اما این اظهار محبت نباید موجب بیان سخنان، تعابیر و اوصاف مبالغه‌آمیز شود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: باید جلوی گسترش فرهنگ تمجید و مبالغه‌گویی اغراق‌آمیز گرفته شود.]

دیدار رهبری با معلمان و اساتید خراسان شمالی
77325758
خوب بود
نظرات بقیه هم خوندم
چقد ما رو مورد عانیت قرار داده بودن به به ههههه کار دولتی اووف ساندیس به به خخخخههه اقای ازادی و بیکارو بقیه دوستان وجدانن شماها کجا میرین راهپیمایی چقد تهنا خورین شما ها هههه تازه من شنیدم بعضی ها میگن لواز برقی همی میدن خخخخ
با این حساب حتما جهیزیه من کامله دیه
.
.
.
.
.
.
خب از اتاق اشاره میکنن نه جهیزیه من کامل نیس یه چند سال دیه باهد برم راهپیمایی هههههخخخخ
خیلی باحالین بوخودا من موندم شما ها کجا میرین راهپیمایی 22 بهمن لو بدین دیه اووووف چقد خسیس خب
بگذریم از شوخی و خنده نظرات و لطف های بعضی ها باعث خنده و شادی ما شد
ولی خب دمشنی دشمن ها که مشخصه کارشونه منافعشون تو دوستی مردم با رهبری و جمهوری اسلامی ایران نیس خباین یه طرفه قضیه
طرف دیه اونایی که واخهن دشمنی ندارن ولی هر چی میشنون باور میکنن حرفم با اون دوسای گلمه !عزیزم اگه می شنوی ساندیس می دن خب خودت هم برو ببین چی میشه برای راهپیمایی و ببینی چیه علت اومدن بقیه والا من نه کار دولتی دارم نه فامیله رهبرم نه پست و مقامی دارم ههه یکم فک کنیم وقتی تو چنین موضوعی اینقد دروغ میگن واخهن چه طوری بقیه حرفاشونو باور میکنین منظورم رسانه هاییه که دمشنی دارن (چه داخل کشور چه خارج فرقی نداره )! یه خوره بیایین تو رهاپیمایی ها و خودتون ببینین( اگه واقعا حقیقت مهم باشه پس باید تلاش برا روشن شدنش انجام داد!با مردم باشین ببینیدشون و حرفشونو بشنوین ببین باسواد هم می اد فوق لیسانسی دکتر مهندس هم می اد روستایی و شهری بی سواد و با سواد هم می اد یکم انصاف هم خوب چیزیه البته خطابم ادم های منصف و پیرو حق هس هرکی میخواد حقیقت براش مشخص بشه رو گفتم )وگرنه کسی که دشمنی اشکار داره دنبال حقیقت نمیره چشمشو می بنده و دهنشو باز میکنه بهدشم اگه یه نفر خطا میکنه باهد بزارن به گردن بقیه این منطقه !درسته ! اگه یه جا یه نفر اشتباه عمل میکنه به جا اینکه یقشو بگیریم و بگیم چرا درست عمل نمیکنه سریع بی دردسر یقیه کشور و دولت و رهبر و میگیرم راحت تره ظاهرا هههههههه حرفای امام خمینی هم نمی خونیم که گفته هر کسی تو جمهوری اسلامی کار مردمو راه نندازه و باعث بشه مردم توهین به نظام کنن ضد انقلابه نمی خونیم اگه حرفای امام خمینی رو میخوندیم الان بعضی ها حداقل به اسم اسلام خیلی کارا نمیکردن بهدشم چوبشو نظام بخوره1
بهدشم چیه بهضی ها ای مردم مردم میکنن مردم تو سختین مردم تو الن بلن بنده ی خدا شما اگه مردمو می دیدی که باید میفهمیدی مردم کجا ایستادن ! من و نمی بنینی میرم راهپیمایی کارم ندارم عاشق کشورم و رهبرم هسم و خیلی ها رو مثه من نمی بینی پیر و جون ها رو نمیبینی خب نبین ههههه خخخخ
بهدشم چیه هی اقای روحانی رو گذاشتین وسط می کشین سمت ضد انقلاب هان خخخخ کشل ها مردم دوس داشتن رای دادن به ایشون چون ایشون هم میگه جمهوری اسلامی ایران و رهبری رو که یادگار امام خمینی هس دوست داره !!!
مردم دوس داشتن رای دادن به اقای احمدی نزاد ههههه تا کور بشه هر کی نمیتونه ببینه خخخخ مردم دوس داشتن رای بدن به اقای خاتمی چیه حسودین ههههخخخ بترکین
حالا من اینجاااااااااااا کاری به اشکالات هر کدوم ازاین دولت ها ندارممممممممم فقط خواسمممممممم بگمممممم تو مغزتون فرو کنین مردم رای می دن به هر کی دلشون بخواد هههههه
بعضی ها رو هم میشناسم رای ندادن خب دیه رای نداده زورش کنم بگم رای بده ههههه
بهدشمممممم اینم بگممم من و بقیه مردم خوب می فهمیم بعضی ها رای می دن و تحمل شکست رو ندارن ووو فک میکنن تا رای نیاوردن باهد مغازه مردمو ماشین مردمو اتیش بزنن تا مثلا همه بترسن بگن باوشه بیا الکی تو رو رییس جمهور کنیم نه ازاین خبرا نیس
اگه من و بقیه رای می دیم از حقمون استفاده میکنیم ولی دلیل نداره جنبه باخت و نداشته باشیم
بهله افتاد حالا اقایون ازادی و ال وبل والا خدا رو شکرگول حرفای شما رو نمی خوریم خخخخخهههه چقد ادم احمق باهدباشه ههه هی میگن ازادی بیان بهد تا رای نمی ارن (البته بعضی ها نه همه ) دست به سنگ و اتیش و سرو کله مردم می زنن تازشم پسر فامیل ما هم طفلی داشتن میکوشتنش تو همین فتنه 88 که نتونستن بعضی ها باخت و بپذیرن چوبشو بقیه خوردن حالا اون زندس ولی عقل های مرده اون عده ان شاالله زنده بشه
ان شاالله همیشه منصف باشیم عاقبتمون هم به خیر باشه
همه حرف زیاد رو دلشون هس دوس عزیز لذیذ مذیذ ما هم هی حرفامونو قورت می دیم ولی خب دیه گاهی میزنه بیرون از چشم و میشه گریه
به قول بهضی ها و من الله توفیق هههخخخ خیلی باحاله این جمله دوسش دارم خخخ
خدا رو یاری کنییم تا خدا یاری کنه ما ها رو
ولی هر کسی جمهوری اسلامی ایران براش مهمه به قول رهبری اتحاد همدلی و وحدت
نباهد بزاریم دشمن های قسم خورده اسلام و مسلمین و مردم مظلوم دنیا ما رو تقسیم کنن از هم جداکنن
ببخشین خیلی حلف زدممممم
لفتن حتما نظر منو بخونین
هههههه اگه نخونین کوفتتون بشه اخه من نظرهای بیشترتونو خوندم
باهم خوب باشیم باوشه
منو هم بیشتر از همه دوس داشته باشین افلین هههه شوخی کردم
اخری ها خیلی شلوغ کردین واخهن که اصلا ازتون توقع نداشتم خخهههه سخنرانی منم تموم شده کیک و ساندیس و ماشین و بقیه چیزا هم هس دم در منتظره ههههههههههههه

از لحن افراد وبیان نظرشون همه چیز روشن
آقا باور قلبی ماست
از مخالفان میخواهم مطالعه کنند بعد راهشان را انتخاب کنند، من پول نون شبمم ندارم،دو ساله دو تا پیراهن دارم که همه دوستام به شوخی میگن فسیل پوش، ولی این باعث نمیشه حقو نادیده بگیرم،فقط از روی شبکه های مخالف و مردی با کاپشن نمیدونم چیچی نظر ندین
فکر نمیکنید خیلی ناشکرین یه کم سختی کشیدن بهتر از اینه که تو یه کشور نا امن زندگی کرد هیج جای دنیا نمی تونید رهبری به این خوبی پیدا کنید اگر مشکلی هست به خاطر اینه که همه وظایفشون رو خوب انجام نمیدن همه منتظر هم دیگن این قدر تهمت نزنید امیدوارم خدا بهتون کمک کنه چشماتون باز بشه ممنون
14 Mordad 93 ، 10:50 ای ایران ای مرز پرگهر.... دور ازتو چشم دشمنان
ممنون خوب بود

خداروشکر که هنوز هستن افرادی که تیرگی گناه چشم قلب و دلشونو نبسته
وخدمت اون کسانیکه اعتراضی دارن باید عرض کنم لیاقت تون همون ضلالت وذلالته...
ذلیل امریکا ومزدورانش ...
ضلیل در تاریکی حمایتشون....
حق شمااینکه مثل سایر کشورها ازبی لیاقتی وبی کفایتی رهبر جان ومال وناموستان مورد همجمه وحمله واقع بشه...
این ارامش و اسایش و امنیت لایقتان نیست...
یه سوال واقعا سید احمد طرفدار بنی صدر بود؟
لطفا جواب بدین
پاسخ:
خیر
سلام.

فقط میخوام بگم اون عزیزانی که میگن جونشونو فدا میکنن. حرف زیادی میزنن. حرف مفت میزنن.
اون زمان امام علی بود مردم کوفه تنهاش گذاشتن. حالا این که یه آدم معمولیه . مردم امام خودشونو تنها گذاشتن. شماها چی میگین؟؟؟
اگه جنگ بشه اولین نفر که تنهاش میزاره خود شماهایی هستین که الا حرف مفت میزنین.
تازه اگه جنگی هم بشه ماها همون روز اول نابودیم.
همش حرفه بیخوده که پیروزیم.
15 Mordad 93 ، 11:16 حمید م.
این مطلب رو قبلا خونده بودم اما الان که دوباره به اینجا برخوردم دوباره خوندمش. عالی.
19 Mordad 93 ، 15:16 خوزستان عزیز
اینها همان ملتی هستند که با دامن کوتاه توی فلکه ساعت زناشون راه می رفتن و میگفتن " نذارید انقلاب بشه" بقول یکی از بزرگان که میگه چاپلوس آفت حکومته واقعا بی تعفن بعضی کامنت ها روحم رو آزرده کرد... آنهایی که درونشون با ظاهرشون و کامنتهاشون فرق داره باید بهتون بگم واقعا نامرد هستید چون حتی در ابراز عقایدتون هم ناتوانید چه برسه به عمل بهشون... بنده هیچ نظری درمورد توضیحات بلاگتان ندارم ولی بنظر طرفدارانه بود
فقط یک سئوال دوست عزیز !

کار ایشان چیست ؟ یعنی از چه راهی خود و خانواده محترمشان ارتزاق می فرمایند ؟
اگر آدم عاقل باشه با یه نگاه به اطرافمون متوجه میشه ارزش ولایت فقیه چقدر بالاست ، کشور های همسایه رو ببینید عدم داشتن رهبری واحد چه بلایی سرشون اورده همش جنگ همش تفرقه ما تو این اوضاع منطقه اینجور ثبات خودمون رو حفظ کردیم مردم عاشق رهبری هستن این رو ما به چشم داریم میبینیم مطمئن باشید اگر رهبری دنبال مال دنیا بود تمام رسانه های دشمن یا حتی بسیاری از رسانه های خودمون هر روز اونو تو سرمون میزدن شایعه همیشه هست آدم باید باهوش باشه بفهمه که اونایی که خارج از کشور دارن حرف مفت میزنن دلشون برای شما نمیسوزه دلشون برا خودشون میسوزه که به هیچ جایی نرسیدن و نخواهند رسید
22 Mordad 93 ، 12:17 صدای مردم
آخه به چه درد ما میخوره که در مورد آقا سیدمجتبی! باید چیزهایی رو بدونیم؟!!!!! تا الان که در موردش ندونستیم زندگیمون نچرخیده؟!!!! جون مادرتون برید به فکر اصلاح مملکت باشید و اینقده تو حاشیه سیر نکنید...!
آنچه درباره سید مجتبی خامنه ای باید بدانیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بله درست میفرمایید....
27 Mordad 93 ، 22:46 omid.khaste
مشکل مااینه که روی جهل حرف میزنیم.برای این مملکت باید یکی بیاد که از ترس جرات فکرکردن هم نداشته باشیم.این مردم فقط برهنگی میخوان....شماگذشته ی اقای روحانی رو مطالعه کنیدازهمونایی بودکه دست جوان های آستین کوتاه را رنگ میزد.اگه مجتبی هم بره اصلاحات میشه سالم .تواین کشور اصلاحات باشی دیگه دزد نیستی..........
با سلام.کمپین محکومیت جنایات داعش.دوستان اگه تمایل دارند امضا کنند.
http://tanmuslim.com/
28 Mordad 93 ، 11:57 بنده خدا
مثال کشورهای همسایه که زدین واقعا اشتباهه درسته که جنگ کردنشون اشتباهه ولی حداقل یه چیز رو نشمون میده اونم اینه که حداقل باجنگیدن باهم حرف میزنن و یه پله ازماجلوترن چونکه درآینده ای نزدیک به ارزش گفتگو و مشارکت با همدیگه پی میبرن ولی کشور ما آتش زیر خاکستره اقوام مختلف باهم مشکل دارند وحتی دو شهر یا روستا ی همسایه باهم مشکل دارند و فقط به دلیل ناتوانی در سکوت بسر میبرند . درمورد اداره کشور بهترین نظام نظام جمهوری با دادگستری مستقل است که مردم بتوانند نظارت داشته باشن و یه شخص نتونه یارانه هفتادمیلیون آدمو کش بره کشوری که یه نفر اینهمه دزدی کنه حتما مشکلی اساسی درحقانیت نظامش هست
30 Mordad 93 ، 21:35 محمدرسول
ما دلمون از خیلی ها خونه/لعنت به وطن فروشان مثل رضاخان ومحمدرضا پهلوی که وطن فروش وناموس فروش بودن/لعنت به کسایی که الان خون برادراشون رو میخورن.
من تنها تواین فکرم که کسی که باعث نفاق تهمت دروغ وغیبت هست ودر پیروزی انقلاب هیچ نقشی نداشت چه جوری آقا اجازه دادن وارد تشخیص مصلحت نظام بشه.
کاش جواب خون پدر وعموی من وتمامی برادراش رو بتونن بدن.
تنها کسی که لایق واژه امام بعد ازمعصومین هست فقط خمینی کبیر است/این خواهش ازتمامی ملت بگین آیت الله خامنی.
اما در برابر مسئله بعد بدونین اولین کسانی که جلوی امام زمان می ایستند همین آخوندها که مبلغین مذهبی هستن خواهند بود.اما این دلیل بر خوبی یا بدی کسی نیست من معتقدم فاصله حقیقت ودروغ چهار انگشته/باید ببینی تا باور کنی/من تا چیزی نبینم حرفی نمیزنم من فقط معتقدم با خون پاک شهدا حقیقت این نظام تضمین شده لعنت به اونایی که با شهدا مخالفت کنن.
31 Mordad 93 ، 08:09 ﻣﺤﻤﺪﺭﺿﺎ
ﺳﻼﻡ. ﻣﻦ ﻧﻪ ﺑﺴﻴﺠﻴﻢ ﻧﻪ ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺭاﻱ ﺩاﺩﻡ. اﻣﺎ ﺧﻴﻠﻲ ﺩاﺳﺘﺎﻥ ﻫﺎ ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺷﻨﻴﺪﻡ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺧﺎﻧﻮاﺩﻩ ﺭﻫﺒﺮ. ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺷﺎﻩ ﻫﻢ ﻫﻤﻴﻨﻂﻮﺭ. و ﭼﻮﻥ ﭘﺪﺭﻡ ﺩﺭ ﺳﻦ 85 ﺳﺎﻟﮕﻴﺸﻮﻥ اﺯ ﺩﻧﻴﺎ ﺭﻓﺘﻦ اﻃﻼﻋﺎﺕ ﻛﺎﻣﻠﻲ اﺯ ﺯﻣﺎﻥ ﭘﻬﻠﻮﻱ ﺩاﺷﺘﻦ و ﺑﺮاﻱ ﻣﻦ ﺗﻮﺿﻴﺢ ﺩاﺩﻥ. ﺑﺎ اﻳﻦ ﻣﻂﺎﻟﺐ ﺳﺎﻳﺖ ﺷﻤﺎ ﻛﻪ ﺑﻨﻆﺮ ﺑﻪ ﻭاﻗﻌﻴﺖ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﻧﺰﺩﻳﻚ ﺑﻮﺩ. ﺩﻳﺪﻡ ﻣﺴﻠﻄ ﺑﻪ ﺣﻜﻮﻣﺖ ﻛﺸﻮﺭﻣﺎﻥ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﺗﻐﻴﺮ ﻛﺮﺩ ﺗﺸﻨﻪ ی ﻛﺴﺐ اﻃﻼﻋﺎﺕ ﻛﺎﻣﻞ ﺗﺮﻱ ﺷﺪﻡ.
ﺑﺎ ﺳﭙﺎﺱ ﻓﺮاﻭاﻥ و اﻣﻴﺪ ﺑﻪ ﺭﺷﺪ و ﭘﻮﻳﺎﻳﻲ ﺟﻤﻬﻮﺭﻱ اﺳﻼﻣﻲ
01 Shahrivar 93 ، 02:01 نیلوفر ابی
سلام من به اقای روحانی رای دادم خیلی هم قبولش دارم اما عاشق رهبرم هم هستم و شما اقا بنظر من شما هم تو صحبت هاتون ی جاهایی غرض ورزی داشتین مملکت ما طوری شده که ادم نمیدونه باید به کی اعتماد کنه ولی هر چی باشه میدونیم که رهبرمون پاکه وحاضریم جونمونم براش بدیم
باسلام. توجامعه ایی هستیم دشمنانش زیاد. بهتر نیست که رهبریت درباره شایعاتی که به ایشان نسبت میدهند رسانه به جای فیلمهای بدرد نخور مستندهایی راجب این موضوع بسازن و مردم را از دوراهی و سردرگمی نجات بدهند مستندی درباره حرفها و سوالاتی که مردم از رهبر خودشون دارن و مانده ان کدام حقیقت دارد. من خودم مانده ام کی حق است و هیچوقت بنا نیست کسی به این نوشته های تو سایت طرز فکرشو عوض کنه
02 Shahrivar 93 ، 02:04 کی راست میگه
سلام دوستان نظراتتونو خوندم خوشبحال همگیتون حال چه اینوریا چه از اونوریا. بازم راه خودتون و پیدا کردین من چندین ساله نمیدونم کی راست میگه کی دروغ, کی حقه کی باطل. چطوری تونستین قضاوت کنید و به این راحتی راهتونو پیدا کنید. والله دمتون گرم
چند روز پیش یکی از آشنایانمون بابت یه قضیه ای یه گوسفند نذر کرده بود بهم گفت فلانی بیا بریم این گوشتا رو پایین شهر نذری بدیم مردم.رفتم در یه خونه ای در زدم یه خانمی با بچه بغل اومد دم در.یه بسته از گوشتا رو خواستم بهش بدم گفت ممنون نمیخوام.گفتم آخه چرا؟نذره صدقه نیست خواهر گفته واسه این حرفا نیس این بچه ام چند ماهه گوشت نخورده اگه الان بگیرم واسش درست کنم از فردا هی بهونه گوشت میگیره منم ندارم واسش بخرم.آخرشم گوشتو نگرفت.خلاصه اینه حال و روزه مردم
ولایت نوری است که باید به جان نفوذ کند زمانی که نفوذ کرد حاضری جان شیرنت را بدهی به شیرینی
ما معتقد هستیم امام خمینی و امام خامنه ای در زمان غیبت امام زمان، جانشن و صاحب اختیار جان ما هستند .
برادر من اعتقاد اعتقاد اعتقاد
انسان بی اعتقاد به ولی نمی تواند نفس بکشد حتی انسان کافر
ولی و صاحب اختیار انسان غربی رسانه است . رسانه ای که به دست هر انسانی اعم از معمولی یا فاسد اداره میشود که حتما محتوایتش راست و روشن نیست اگر از یک انسان آمریکایی حال حاضر رسانه اش مثلا هالیود را بگیری تو گوییی همه چیزش را گرفته ای !
ولی اعتقاد ما به انسانی است که در رعایت تقوا واصول انسانی شایسته ترین و نزدیکترین فرد به انسان معصوم و اولی است .
دلمان ودلتان شفا می خواهد
اعتقاد اعتقاد اعتقاد
جانم فدای مملکتم همه ی 70 میلیون جمعیت چه مخالف چه موافق ، چون ایرانیم
06 Shahrivar 93 ، 17:26 پاسداری از پاسداری
اگر از سرهایمان کوه بسازند فرزندانمان هرگز در کتاب تاریخ خود نخواهند خواند امام خامنه ای تنها ماند
سلام خیلی خیلی عالی بود واقعا حیرت اوره داینهمه دروغ !!!! روباه پیر یک ذرب المثلی داره میگه دروغ هر چی بزرگتر باشه باور کردنش راحت تره .. اما چه سعه صدری داره رهبرمون واقعاا خدا حفظشون کنه
08 Shahrivar 93 ، 16:00 حمیدرضااسدی
اصلامیدونیدچیه؟آقای ماخداروداره1آقاداره بنام صاحبزمان شایدازنظربعضیهآاینکه تووطنمون خبری ازداعش وبوکوحرام و...نیست ودرآسایش زندگی کردن بدباشه اصلابهترنیست بدخواه نباشیم؟دلیل این آسایش وامنیت وجودرهبری حسینی آقاست)ماکه فقط منتظریم1ایام خاص بشه وازنزدیک بشینیم پای صحبتاش وفشارزندگی هم باعث نمیشه نیمه پرلیوانونبینیم،تاقیام قیامت زنده ایم باولایت
اولا سند خواستن درمورددزدیها و بی عرضه گیهای رهبروفرزندانش که اختیاربسیاری ازامورکشوررادارند و درمدت هشت سال با پشتیبانی از بی سوادی به نام احمدی نژاد هشتصد میلیارددلار پول که با آن میشد سه بار امکانات دوبی را خرید بسیار مسخره است. این جوراسناددست مردم عادی نمی آید دست امثال احمدی نژادومشایی است که با آن اخاذی کنند. مهم نتیجه است که همه می بینند. تورم وفسادورانت خواری چیزی نیست که بشود پنهان کرد. همه ما در سی سال گذشته بارها به افرادی به اصطلاح حزب الهی و انقلابی برخورده ایم که با پول وقدرت حاصل ازرانت خدایی می کرده اند و فقط به خاطرآن مزایاست که سنگ رهبررابه سینه می زنندپس این توجیهات را جمع کنید چراکه چیزی راکه مردم باچشم خود دیده اند نمی توانید انکارکنید. آدمهایی مثل آن آقای صفاریان هم که به عنوان دلیل بی گناهی مجتبی اسم می آورید هزارانشان رادیده ایم. اینها همان شهرام جزایری و بابک زنجانی و عباس یزدان پناه... هستند که پولها به اسمشان جابه جا می شود و این وسط پورسانتی می گیرند. درضمن درمان ناباوری مجتبی وزنش درلندن کاملا صحت دارد ودربیمارستان کرامول صورت گرفته است. حرفهای حدادعادل وپسرش هم که همان شهادت دم روباهست. یک سفر به اروپایاآمریکایاکانادا بکنید و ببینید آقازاده های وابسته ودوستان دست دوم وسوم آنها چطورپول خرج می کنند. به خصوص آنها که نظرشان به نظر آقا نزدیک تراست.
با سلام سیاست باید از حکومت جدا باید بشود چرا ایت اله بروجردی و طباطبائی مرجع بودند وقتی می خواستند وضو بگیرند نعلین جفت میشدند وریاضت کشیدند نه سیاست مال و جاه پس خداوند هرکه ازمایش می کند شما قصه نخورید که بعد از سید علی کی بشود ببینید خداوند و صاحب الزمان باید رضایت مخلوق ونفت وبرق صادر می شود بیکاران جوان همه وقتی راضی بودند خالق راضی تو چه دانی روزی اسمان مثل کاغذ پاره می شود وملائکه برای حساب و کتاب نازل می شوند ان موقع نگویند ما بخاطر اسلام سنی کشتیم و ما برتر یم یعنی شیعه حالا جواب فرشته های مقرب بدهید یقه چرکین ها و شکم پرستان مجوس...
با تقدیم احترام؛ به استحضار می رساند کتاب "شجره طیبه؛ رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره بسیج" به عنوان بهترین و جامع ترین کتاب در رابطه با اندیشه های رهبرمعظم انقلاب درباره بسیج منتشر شد. جهت تهیه مستقیم می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید. http://bookroom.ir/book/17820 و یا با شماره 09148319269 تماس بگیرید.
همچنین جهت مشاهده فهرست مطالب کتاب به لینک http://www.ketab.ir/ViewPdf.aspx?FileName=93326889 مراجعه فرمایید.
18 Shahrivar 93 ، 01:10 نجیبه اقبالی
سلام به رهبر کشورم ایران. امیدوارم که سالهای سال سایه ی شما بالای سر ما باشد چون میدونم امنیتی که ما در کشور داریم به برکت وجود شماست. حالا هرکی هر چی بگه من به شما ایمان دارم و میدونم که دعای رهبر مرحوممون هم پشتیبان شماست.
18 Shahrivar 93 ، 23:30 ایران نژاد
أونهاى که این مطالب جفنگ و نسنجیده راد نبال می کنند به مانند احمق اند همچون انگلیسیهاى کودن و نادان ،ملت ایران خوب و هوشیارانه همه چیز را قضاوت می کنند ،خلاصه واى به روزى که سید على حکم جهاد دهد
20 Shahrivar 93 ، 11:58 گلپور از مشهد
کلا ذات همتون مزدور و دروغگوست
سلام
مطالبتون عالی بود.
من دوستانی داشتم که همیشه مخالف آدم های خوبی چون رهبر و روحانیت و ... بودند اما منطقشون خیلی جالب بود:
اونها همه رو مثل خودشون فرض می کردند بنابراین اصلا باورشون نمیشد که رهبران و بزرگان جامعه دینی می تونند ساده و بی آلایش زندگی کنند.
خدا نگهدار رهبرمان باشد که افتخار ایران و ایرانی است...
دقت کردین اونایی که مخالف نظامند تنها دغدغه شون پوله,
تنها نگرانیشون سهم بخور بخوریه که به اونا نرسیده ولی یکی دیگه مثل خودشون داره میخوره!!!!!!!!!!
آقای من سید علی،مولای من سید علی
مطالب خوب بودند،
به نظر من بعضی از دوستان که این حرفهارا قبول ندارند به خاطر اینه که در عقاید واصول دینشون ضعیفند یعنی هنوز برایشان تثبیت نشده که دینشون چیه؟هکمی هم آدم باید تلاش کنه برای بالا بردن معرفتش
23 Shahrivar 93 ، 17:51 جواب سوال!
جناب سوال،شما دو حالت بیشتر ندارید،یا این که یک آدم مرفه بی درد در این جامعه هستی که به راحتی پول در می آوری و از حال فقرا و بیچاره ها خبر نداری و نفست از جای گرم در میاد،یا این که باعرض پوزش،خیلی ببخشید از روی جهل ونادانی این حرف رو میزنی!!
تویی که فقر و بی پولی رو کوچک میشماری،برو سری به نهج البلاغه واحادیث ائمه بزن،ببین راجع به این بلای خانمانسوز چه چیزها که نگفته اند!! می دانی حضرت علی(ع)روز اول که به حکومت رسیدند برای مردم چه صحبت هایی کردند؟فرمودند:«من به عنوان حاکم شما وظیفه دارم:1-خیرخواه شما باشم،2-معیشتتان را بهبود بخشم،3-در تعلیم وتربیت شما بکوشم!!!»میبینیم که آنقدر جایگاه معیشت و وضعیت اقتصادی مردم مهم است که حضرت قبل از تعلیم وتربیت از آن سخن گفته اند!!! درحدیثی دیگر میفرمایند:«فقر که از در وارد شود،ایمان از پنجره بیرون میرود!»آنقدر فقر ومشکلات اقتصادی از جانب امیرالمومنین علی(ع) نکوهش شده که در نهج البلاغه خطبهء225 میفرمایند:«خداوندا،آبرویم را بابی نیازی نگه دار وبا تنگدستی،شخصیت مرا لکه دار مفرما تا ازروزی خواران تو روزی خواهم و از بدکاران عفو وبخشش طلبم!»سری به صحیفهءسجادیه امام سجاد(ع)بزن،ببین دعایی پیدا میکنی که در آن حضرت از فقر به خدا پناه نبرده باشد؟!دراکثر دعاها از خدا طلب از بین رفتن فقر در جامعه و خانوادهءخویش را دارند!(مخالفای نظام چرت میگن،ائمه که دیگه نعوذبالله حرف بیخود نمیزنند!!!)
پس برادر یا خواهر عزیز،انسان فقیر وبی پول نه میداند ایمان چیست،نه میداندفرهنگ چیست،نه دین،نه انسانیت ونه هیچ چیز دیگری!(مگر این که چه کسی باشه!!!) بعد شما اینگونه راحت ازکنار این مسئله میگذری؟!! شرم برشما!!! شاید بگویی که ما کار های درست دیگر در مملکت انجام می دهیم،ارزش های دیگری راداریم و از اینجور شعارها،اما من به شما میگویم فقر و بی پولی آنقدر زشت،نابودکننده وقوی هست که اگر هزار کار خوب در جامعه ای باشد،بتواند همهءآنها را ازبین ببرد! مخصوصا برای جوامع ثروتمند(مانند کشور ما که ثروتمندترین کشور جهان است!!)این را بدان،احساس برخورداری کاذب،رضایت به دنبال دارد!!
اگر کسی از بی پولی وفقر شکایت دارد وبا نظام مخالف است،نباید بگوییم«چرا با نظام مخالف است!».باید بگوییم چرا«فقیر»است؟ فقر درجامعهءثروتمند ما به دلیل «توزیع ناعادلانهءثروت»است! یک عده آدم شکم سیر ومرفه بی درد در رأس جامعه وامور کلیدی مملکت قرار دارند که به درد آدم های فقیر وزیردست نمیرسند! شما ببینید کدامیک از مسؤولین جامعهءما،چه خود وچه فرزندانشان در فقر وفلاکت بسر میبرند؟! خانه ها و برج های میلیاردی ساکنان شهرک شهید محلاتی منطقه1 تهران،ماشین های خارجی شاسی بلند،لوازم لوکس وخارجی منزل،اینها برای مردم محله های پایین شهر وفقیر نشین تهران ویا روستاهای محروم ایران که نیست! مال تعدادی پولدار مرفه که به اسم کار فی سبیل ا...در رأس امور جامعه هستند وبه خیال خودشان برای مردم کار میکنند،است!! با این اوصاف،چرا مردم به نظام بدبین نشوند واز فقرو بی پولی حرف نزنند؟!! برادر یاخواهر گرامی،همیشه با علت برخوردکن،نه با معلول!!!
فکرم نکنی که من یکی از ضدانقلابیا،طرفداران فتنه وصدها عنوان دیگه ای که جدیدا مد شده هستم!!نه،هیچ کدوم! ازهیچ کدومم خوشم نمیاد وطرفداریم نمیکنم!!خودمون خانوادهءشهیدیم! پدربزرگ خودم هم فرماندهءسپاه غرب بود!!!وقتی جنگ شد،از ارتش وارد سپاه شد تا اونجا خدمت کنه وآموزشهای لازم رو بده! ارتشی که یک روزی زمان شاه حتی قرار بود اعدامش کنند که بعد انقلاب شد! کسی که اجازهءاستفادهءشخصی از تلفن محل کارش رو حتی به بچه های خودش نمیداد!! اما حالا کجاس که ببینه خیلیاکه روزی زیردست وسربازش بودن، الآن چه زندگی هایی رو ترتیب دادند!! خیلیاشونو خودمون میشناسیم!
بله عزیز؛دنیا به اون یکرنگی و قشنگی نیست که شما فکر میکنی!.........
24 Shahrivar 93 ، 19:05 خود کرده فقیر
خدا مارا لعنت کنه که یدونه شاه و نخواستیم حالا به تعداد شیخها شاه داریم .....
با سلام من هم میخوام دقیقا مث اقایون ساده زیست باشم نه اینگه تو این مملکت همه در خوشی و نعمت غوطه ور هستیم میخوام یه کم مث اقایون ریاضت بکشم چطور میتونم با واقعیت زندگی اقایون پی ببریم نگو به گفته ما استناد کنید که شما هم جیره خور هستید.
فها می زنند اصلا بینش و آگاهی ندارند.سر و جانم فدای یک تار موی آقا.آدمهایی که از این حر
05 Mehr 93 ، 10:35 سعید . م
با درود و صلوات بر پیشگاه امام زمان (عج) و با آرزوی سلامتی و طول عمر برای رهبر معظم انقلاب.
با تشکر از مطالب ارزنده و خوبتون، باید بگم این یاوه گویان که همش در صدد این هستن که نظام اسلامی و رهبری رو مورد تخریب قرار بدهند انشااله به هیچ نتیجه ای نخواهند رسید و امام خامنه ای ما در پرتو عنایات حضرت ولی عصر مقتدر و سرافزار خواهند ماند و انشااله با دستان مبارک رهبر فرزانه انقلاب پرچم حکومت اسلامی به دست امام عصر(عج) یوسف غریب زهرا داده خواهد شد. خودم به عنوان یه بچه روستایی هستم و در گذشته که شرایط زندگی پدربزرگ ها و مادربزرگ ها و پیران فامیل رو از زبانشون شنیدم اونا در زمان شاه ملعون بدترین شرایط زندگی رو داشتن،هیچ امکاناتی نداشتن ،سال به سال رنگ خوشی به چشم نمیدیدن. اما الان الحمدالله همین روستای ما هیچ امکاناتی از شهر کم نداره. هیچ فقیری توی روستای ما نیست. افراد احمقی که سعی دارن فقط از رهبری و نظام بد بگن یه نگاه به زندگیشون بکنن ببینن خدایی نسبت به زمان شاه ملعون چقدر اوضاع زندگی بهتر شده؟! اینا همه از مدیریت و رهبری سیدعلی است. حالا قبول هم داریم که مقداری شرایط اقتصادی اخیر و... روی زندگی مردم تاثیر گذاشته ،اینا که مقصر رهبر نیست. اونم نتیجه تحریم های آمریکا و اسراییل جنایتکار و متحدانش هستش. با مدیریت شایسته حضرت آقا هستش که این چنین در مقابل تحریم ها مقتدرانه ایستاده ایم. در ضمن اینم باید بگم مسلمان واقعی باید واسه رهبر و حکومت اسلامی هزاران بار جانفشانی کنه. یه نگاه به تاریخ بندازیم میبینیم که مسلمانان در زمان پیامبر در شعب ابیطالب چه سختی هایی رو متحمل شدن ولی دست از حمایت پیامبر که رهبر زمانشان بود بر نداشتن. در یک کلام اگر روزی مجبور هم که شدیم حتی خاک خواهیم خورد ولی نخواهیم گذاشت پای آمریکا و اسراییل سگ صفت و گرگ صفت به خاک ایران عزیزمان باز شود.
رهبر من ای خلف پیر جمارانی ما .
اسوه ی مردانگی ای سرو گلستانی ما .
گیانم و فدای رهبر،گیانم و فدای ایران
06 Mehr 93 ، 03:28 خسته(جواب سوال سابق!)
آقا سعید،برادر عزیز،اگر طرف صحبتتان با بنده است،اولا من دررابطه با رهبری چیزی نگفتم وبه ایشان توهین نکردم،درثانی دربارهء جمله ای که گفتید« حالا قبول هم داریم که مقداری شرایط اقتصادی اخیر و... روی زندگی مردم تاثیر گذاشته ،اینا که مقصر رهبر نیست»،باید به شما بگویم رهبر درجامعه بالاترین مقام رادارند وروی حرف ایشان کسی نمیتواندحرف بزند،پس کارهای ریزودرشت مملکت ازنظر ایشان گذشته وبه اجرا میرسد.اگر بگوییم که رهبری تقصیری ندارند(که میدانیم دیگران هم تقصیر دارند)،باید به عرضتان برسانم که حضرت علی(ع)،آن نابغهءرهبری وقتی روی کار آمد اسامی خیلی ازمسئولین را که به بیت المال دست اندازی کرده بودند،خط زد.عده ای به ایشان گفتند:«یاعلی،معاویه بدون دلیل باتو بد است، با این کارت دشمنی اورا نسبت به خود بیشتر میکنی.»حضرت فرمودند:«این ها که خود را خدمتگزار مردم میدانند،یک مشت مفت خوربه حساب می آیند،به مردم چه که درزیر آفتاب سوزان مکه،مدینه وعراق به سربببرند و آنها با خانواده هایشان درباغ های طائف به تفریح بپردازند؟!!!من نیامده ام که فقط به من بگویند«رهبرجامعه!»آمده ام تا حکم خدارا اجرا کنم ودست هایی را که به بیت المال دست اندازی میکنند،قطع کنم.»وبه همین خاطر شهادت در خاندان علی تا امام یازدهم موروثی شد.
این را بگویم که درشعب ابیطالب تمامی مردم با اصحاب ویاران پیامبر(ص)وخانوادهءایشان یکجور زندگی میکردند! اگرقرار است که خاک بخوریم،چرا فقط فقرا ومردم زیردست این خاک را بخورند وسیاسیون ورجال سیاسی،مدیران،وکلای مجلس ودیگرانی که ازاین انقلاب ونظام ثروتها اندوخته اند وخورده اند،خاک نخورند و روزبه روز زندگی مرفه تر واشرافی تری داشته باشند؟!! ماهم قبول داریم که تحریم هست واوضاع بد است،اما چرا تحریم ها فقط برای مردم زیردست مملکت ماست؟! حکومت وسران مملکت ما روزبه روز زندگی غنی تر واشرافی تری بهم میزنند و به اسم کار فی سبیل ا... وخدمت به خلق،خود را مالک وصاحب این مملکت میدانند،هرجاهم که کم می آورند ازشهدا،8سال دفاع مقدس،خانوادهءشهداو...مایه می گذارند!!!
برادرمحترم،دنیا4نعل به پیش می تازد،حالا شما انتظار دارید با گذشت35سال ازانقلاب هنوز روستاهای ما برق،آب،اینترنت و...که جزئی ترین سرمایهء هر خانه ای در این عصر است را نداشته باشند؟!!کما این که روستاهایی درسیستان وبلوچستان است که هنوز کپرنشینند،روستاهایی درکهکیلویه وبویراحمد است که روی منابع عظیم گازند،لوله های صادراتی گاز از کنارشان عبور میکند،اماهنوز گازندارند! من که بیخودی اینها را نمیگویم!!اینها برای ما درد است!!!اگر روستا ها هیچ چیز از شهر کم ندارند،پس بگوببینم،چرا اینقدر مهاجرت از روستاها به شهرها(بویژه تهران)زیاداست؟شاید روستای شما بالنسبه خوب است!! 5 تای بین 20 تا رو نمیگم!کلّ را در نظر بگیر!!!
هموطن گرامی،همانطورکه گفتم،«احساس برخورداری کاذب،رضایت می آورد»یعنی چه؟یعنی این که خیلی از چیز هارا شما فکر میکنی داری،درحالی که واقعا نداری!!!معلوم است که شما روستایی هستی!حتی اگرهم نمیگفتی،ازطرزفکرتان میتوانستیم بفهمیم که شما روستایی هستی!(امیدوارم شما و روستاییان گرامی این حرف مرا توهین تلقی نکنید،چراکه منظورمن صرفا آن است که«چون درتهران نیستید»،ازخیلی چیزها خبرندارید،چرا که ایران برخلاف کشورهای دیگر تمام اتفاقات درپایتختش است!)خواهشا مدتی درتهران زندگی کن تا تبعیض وفاصلهءطبقاتی رابهتر درک کنی،بالاشهر و پایین شهر را بهترمتوجه شوی! دریک روستای کوچک همهءمردم یکجورند،اما درکلان شهری مثل تهران،همهءمسئولین مملکت دربالا شهرومناطق اعیان نشین مثل خیابان«فرشته»،«الهیه»،«شهرک شهیدمحلاتی» که مختص برادران خدوم سپاه است،زندگی میکنند(اصلا اسم این مکان ها بگوشت خورده؟!)که خود یک شهرک جداست وخدا میداند که چه برج های چندصد میلیاردی در آن است که هرکدام به داشتن این خانه ها،ماشین های لوکس خارجی افتخارمیکنند!!!بیا تهران،برو درهمین شهرک سری به برج های مجلس بزن،سپس بعد از این سری به پایین شهر وحاشیه های تهران بزن تا بفهمی تبعیض وفاصلهءطبقاتی یعنی چه؟ببینی که تو این مناطق فقیرنشین تهران خانواده ای با 6-7تا بچهءمعلول،هفته تا هفته دو کیلومیوه توخونشون نمیاد،مادرانی هستندکه برای خرید جهیزیه های دختران دم بختشان،خانه های مردم را نظافت میکنند!(یکیشونوخودمون خبر داریم)،توی بیمارستانا هفته ای 2-3تا عمل کلیه میشه که مردم کلیه هاشونو میفروشن تا خرج جهیزیه،قرض وهزارویک جور دردومرض دیگه رو بدن!!مگر وقتی مردم میخواستند انقلاب کنند،نمیگفتند:«استقلال،آزادی،جمهوری اسلامی»؟یعنی با داشتن این3شعار،زندگی خیلی بهتر خواهد بود،اما متأسفانه روزبه روز بدتر وبدترمیشود!!
برادرعزیز،مانباید فکرکنیم مسؤولینمان مقدّس ترین افراد زمینند،مقدس فقط معصومین(ع)بودندکه تازه خود آن بزرگواران هم به مردم حق ایراد گرفتن ازعملکردشان را می دادند(که میدانیم هیچ اشکالی هم نداشتند).مابقی افراد فقط قابل احترامند.اعتراض به حاکمیت ودولت اسلامی،حق مردم است!!این شیوهءحکومتی حضرت علی(ع)بود!!! بعد شما این گونه راحت به مخالفان ونظراتشان توهین می کنی؟! آفرین برشما که از ائمه هم جلو زدی!!!!!!!!
می دانم که باور کردن این حرفها برای شما بسیار سخت است،چراکه انتظارش را نداری،اما حقیقت، انکارناپذیر است. بدخواهی ممکن است به آن حمله کند. نادانی هم ممکن است آن را به مسخره بگیرد، اما سرانجام حقیقت پایدار خواهد بودوبه قبول کردن یا نکردن ماهم کاری ندارد.خواهشی که دارم اینه که با نظرم به هیچ وجه احساسی برخورد نکن!بلکه عقلانی برخورد کن!! قبل از این که بخندی یا از کوره دربری!من نه عقده ای هستم که از بالا تا پایین فحش بدم تا به قول شما «یاوه گو»باشم،نه از رو هوا وبدون یقین الکی حرف میزنم تابه قول شما بخوام احمق باشم،نه با این نظام پدرکشتگی دارم که به قول شما فقط بخوام تخریبش کنم(گفتم خودمون خانوادهءشهیدیم و ازهمه دل خون تر)ونه کامنتمو با قربون صدقه رفتای تکراری به یه عده آدم مثل خودمون پر میکنم!!
از ساندیسخورم تشکر میکنم که اینقدر شهامت داره که نظرای مخالفوثبت میکنه!!
درپایان من هم میگم که به قول شما انشاءا...خداوندامام زمان(عج)را هرچه زودتر برساند،اما......
«منتظران مهدی،مواظب باشیم!امام حسین را منتظرانش کشتند!!!».....
07 Mehr 93 ، 01:46 محمد رضا غلامی
جانم فدای رهبر
07 Mehr 93 ، 05:42 خسته(جواب سوال سابق!)
امیدارم که راجع به نظرم سوءبرداشت نشه،چرا که منظورم فقط این بود که راجع به هرچیز مطلق نگاه نکنیم،نه اونقدر سفید ونه اونقدرسیاه که خوبیارم نبینیم! یعنی همون اعتدال که خود رهبرم بارها تأکید داشتن،بالاخره مسؤلین مانیزدر این نظام زحماتی را میکشند،وبرخی نیزگاها اشکالاتی دارند.چیزی که مهمه اینه که مطلق نگر نباشیم.
19 Mehr 93 ، 22:47 محمد رضا
تا خون در رگ ماست هدیه به رهبر ماست
22 Mehr 93 ، 15:00 گمنام
واقعا خسته نباشی و درود بر سید بزرگوار خدا و فرزند صالحش
در زندگی روزمره و بالاخص در این جهان مجازی حرف های زیادی رو می شنویم که بسیاری با هم تضاد دارند .عده ای منبع سخن هستند و عده ای دنبال رونده .بسیاری از ما با پیشینه ذهنی خود به سرعت وارد قضاوت می شویم بدون اینکه در بسیاری موارد کوچکترین تحقیقی کرده باشیم .عزیزی می گوید بسیاری از انسان ها مستضعف فکری هستند به خاطر همین ما اینهمه به مشکل بر می خوریم از شما دوستان خواهشی دارم بیاییم قبل از آنکه چیزی برای ما روشن نشد واقعا قضاوت نکنم
مطالب واقعا عالی بود
جانم فدای رهبر
03 Aban 93 ، 00:18 پروانه
درود بر سیدعلی ،مرگ برضد ولایت فقیه
04 Aban 93 ، 11:51 اسماعیل حسین فرمهینی
انسان ممکنست خطاکندلحظه ای برگردد این حرفهاراول کنید چون اون ورآبیها خوشحال میشوندشتردیدی ندیدی به ماچه فقط وحدت وحدت وحدت بازم وحدت وحدت وحدت بازهم وحدت وحدت وحدت خیلی مهم است اول غذا بعد آب بعد وحدت نه لباس چون لباس قبل ازوحدت است وحدت سلاح بزرگی است افهم- نفهم کی میخوای بفهمی غربیها عاشق چشم وابروتون نیستند دشمنتوننددرسته یه سری هم خوب پولهایی به جیب میزنند حساب اوناروباخوباجداکنید خداجواب اونارومیده کمم نیستنداول خدا غربیهارولعنت کنه بعداین آدمهاییکه تومملکتمون حرام جمع کرده اندبایدتحملشان کنی بخاطروحدت
درود وسلام بر یگانه رهبرمسلمین جهان امام علی(ع)
اهاننننننننن
باشد ....
!!!!!!!!!! جانم فداى رهبر.........
14 Aban 93 ، 17:35 مهدیه
خیلی عالی بود،قشنگ بوداگه میشه ترویجش بدید
17 Aban 93 ، 22:55 دایی محسن
با سلام و تشکر از روشنگری تان. امیدوارم بتوانیم با استفاده از بصیرت دینی و عشق به رهبری از گردنه های پر فراز و نشیب سر راه پیشرفت کشور رد شویم و گرفتار اراجیفِ اراجیف گویان نشویم.
18 Aban 93 ، 17:11 ههههه
هههههههههههه چقدشماهاساده اید حقتون این جلاداباشند
18 Aban 93 ، 20:13 چی راسته چی دروغ
راست راست هم نیست دروغ دروغ هم نیست
19 Aban 93 ، 15:29 ی آنتی زایون
سلام
ممنون عالی بود
خداحفظشون کنه
21 Aban 93 ، 03:59 محمد حسنی
سلام ساندیس خور.
خدا شاهده خجالت نمیکشی دیدگاه های این یه مشت ... رو نشون میدی؟!.
به خدا اگه یک دهم این توهینها رو به خودت میکردن یا نشون نمیدادی و یا جواب میدادی.
مثلاً نشون میدی و سکوت میکنی که همه واست تو ماه عزای حسین علیه السلام کف بزنن که بهبه و چهچه که این چقد صحه ی صبر داره؟!.
چرا حرمت آقا رو وقف پیشرفت خودت و وبلاگت میکنی؟!.
لا اقل جوابش رو بده!.
آقایی که نوشتی اگه من زمان امام بودم چنین میکردم و چنان! استاد! شما برو کف پای بنیصدر رو ببوس چون تو سخنرانی بیست و دوی بهمن سال پنجاه و نه گفت/ کشوری که تبرم سی و پنج در صدی داره چرا باید درگیر جنگ بشه و جنگ اولویت اولش باشه؟!.
امام خمینی امام با شرفهاست و نه امام شکمپرستها!.
اگه پیغمبر رو میشه از امام علی جدا کرد، خمینی رو هم میشه از خامنه ای تمیز داد!.
بیهیایی هم حدی داره به خدا!.
حتماً باید به آقا فحش بدیم تا نظرمون رو نشون بدن!.
اون دوستی هم که خانواده ی آقا رو آب زیر کاه خوندن به نظر من نه معنی آب رو میدونن و نه معنی کاه رو چه برسه به آب زیر کاه!.
اون دوستی هم که به امام علی سلام دادن تا مثلاً لج بقیه رو در بیارن باید بدونن که ما هم علی علیه السلام رو معلم آزادگی میدونیم و معتقدیم مسؤولین الآنیمون اون خوب خوباشون اگه خاک پای حضرت هم بشن هنر کردن پس برین این متلکها رو اونجایی بندازین که به قول اون شاعر عرب نی انداخت!.
پاسخ:
ترس از تعدد افکار و سلایق داشتن درست نیست
باید اجازه داد همه حرفشون رو آزادانه بزنند 
ضمنا بنده حرفم رو اون بالا زدم
21 Aban 93 ، 15:57 محمد حسنی
ساندیس خور عزیز!/ترس دیگه چه صیغه ایه؟!.
اینجا ایرانه ایران!.
اینجا مملکتیه که تجربه شده هم آدمایی هستن که حاضرن بهترین عزیزاشونو بدن که خمینی باشه و هم هستن آدمایی که حاضرن بر عکسش رو عمل کنن!.
درسته ما بچه ی تهران نیستیم که بیست و پنج خرداد و ترورهای منافقین دیده باشیم اما اینقد هم بیسواد نیستیم!.
این نظره یا توهین؟!.
طرف برداشته نوشته/ اینا آب زیر کاهن! شما به این میگین نظر؟!.
من میگم اگه راست میگیم یه کاری کنیم مردم اظهار نظر کردن رو یاد بگیرن! نه همه ی مردما این عده از مردم!.
علی علیه السلام میفرمودند به دشمنتون هم فحش ندین اون وقت شما به این میگین نظر؟!.
به علاوه، خود من اینجا نظرات تعیید نشده ی زیادی دارم که توشون فحش به کسی نبوده ولی منتشر نشدن خب چرا؟!.
ضمناً من اگه میترسیدم که ایمیل و اسم کاملم رو اینجا نمینوشتم و تیک نشون دادن مشخصات رو نمیزدم!.
لطفاً قبح شکنی نکنین!...
پاسخ:
عزیزی شما ولی این نظر شماست
شما تحمل شنیدن یه آب زیر کاه رو ندارید اونوقت از آزادی بیان حرف می زنید... البته تندی حرف بنده رو ببخشید
24 Aban 93 ، 00:30 محمد حسنی
ساندیسخور بزرگوار! اولاً که نوشته ی شما هیچ تندی ای نداشت و ارادت اما من میگم اونی که میاد توهین میکنه نمیاد که نظر بده میاد که بیانیه بده.
من غلط بکنم به توهین بگم آزادی بیان!.
خود شما اینجا مطلب گذاشتین که حضرت آقا در مورد نامه ی شیخ علی تهرانی فرمودن این دیگه نقد نیست توهینه! اونوقت به این حرفها میگین نظر؟! من میگم تا زمانی که من نوعی به شما توهین کنم اصلاً قصد و نیتم نظر دادن نیست اعلامیه دادنه!.
من نمیتونم برم تو خیابون و بگم مرگ بر اسرائیل و بعد بگم خب این آزادی بیانه!.
همونجور که ما مرگ بر ... رو زبونم لال نمیپذیریم!. وقتی طرف داره میگه آب زیر کاه که دیگه نظر نیست؟!.
پاسخ:
استفاده کردیم... خیلی ممنون
اللهم عجل لولیک الفرج بحق الحسین علیه السلام
27 Aban 93 ، 21:09 عاشق امام خامنه ای
باسلام خدمت برادرعزیزی که این سایتوراه انداختی،وباعث شدی که خیلی ازفعالان درعرصه اینترنت باهرسلیقه وعقیده ای دراینجانظرخودش رو ابرازکنند.
من کاری ندارم که چقدرنظراتشون باواقعیت نزدیک یا دوره اما من اینو فهمیدم که خیلی ازماایرانیا خودمون رو کارشناس همه فن میدونیم وفورا راجع به یک موضوعی واکنش نشون می دیم وبدون کوچکترین تحقیق وجستجویی نظراتی رومی دیم که واقعامایه تاسفه که اینقدرنسنجیده اعمال عقیده می کنیم،اونوقت می گیم که فلان مسول توکارش مدیریت نداره،خوب وقتی توجوون،بافکر و شور و امید داری چنین برخوردی باجامعه ات میکنی پس اول خودت رو سرزنش کن نه دیگران رو.
امااین نکته هم بگم که تعدادمحدودی هم هستندکه واقعابافکروبرنامه ریزی حرف می زنند اماتعدادشون کمه ولی جای بسی امیدداره
دوستان حرف من اینه که توهربحث وکاری که میخوایم واردبشیم بایدراجع به اون تخصص داشته باشیم ،چراماتوجامعه مون همیشه ازدیگران طلبکاریم ،چرا برای یه بارم بدهکارنباشیم؟
چراماهمیشه میگیم دیگران ،چرانمیگیم مابرای دیگران چه کرده ایم؟
آیاما برای محرومیت زدایی،تولیدعلم،بومی سازی،حمایت ازکالاهایی که هموطن مون میسازه،تولیدشغل و...چه کرده ایم؟
وقتی جوون ایرانی همه هم وغمش ازتحصیل کردن استخدام توشرکت،اداره،فلان سازمان وفلان مغازه و...باشه تایه حقوق ماهیانه بگیره،آیافرهنگ وسطح علمی واقتصادوتکنولوژی این کشورپیشرفت میکنه،یا درجا می زنه،یاشایدم پسرفت میکنه؟
آیافکروهدف ماهم مثل شهیداست،مثل امیرکبیره یامثل حضرت امام؟یامثل حسن تهرانی مقدمه که باعث شدباتولیدعلم درزمینه موشکی وساخت اون دهن اسرائیل روگل بگیره وبه هرکس وناکسی اجازه تحدیدرونده؟

دوستان ماکجائیم کجاداریم می ریم بااین تفکراتی که داریم و همیشه ازدیگران انتظارداریم وهیچ وقت دوراندیش ومستقل فکرنمیکنیم،اگه رابطه باآمریکاخوب بودکه الان کشورعربستان اقتصادش ازمابدترنبود،یونان که دیگه هیچی،چراهمیشه میگیم ماباآمریکادشمنیم این آمریکابودکه ازابتدا بدذاتی وخباثتش روباماشروع کرد
میخوام به اینجابرسم که اگه کشوری پیشرفت کرده مثل ژاپن،کره جنوبی و... به خاطراراده ملی شون بوده نه نواختن برطبل توخالی،وکمک های آمریکا آخه آمریکاکه علوم استراتژیک ومهم اش روبه اونا نداددرسته کمکشون کرد به دلایل سیاسی ومنافع اش نه تااین حدی که این کشورها علمشون تویه جاهایی باهاش برابری کنه یاشایدم بالابزنه، من نمیگم انتقادنکن حتماهم انتقادکن اماهمه جوانبش روبسنج وبااستدلال ومنابع معتبرانتقادکن،
به امید روزی که باتلاش وزحمت فراوان دیگران ازماعلم روبگیرندوماعلم مون روصادرکنیم .
اللهم عجل لولیک الفرج،یا علی مدد.
هر کسی با عقیده های خودش محترم هست
28 Aban 93 ، 14:16 امیررضا
سلام به همگی لطفا جواب بدین درود بر حضرت اقا انقدر دوست دارم پیشه حضرت اقا برم من بسیجی هستم دوست دارم پیشه رهبر بزرگ برم ؟؟؟؟؟؟
من دوتا سوال دارم جواب بدین ممنون میشم :
اول اینکه چرا آقای خامنه ای خودش مستند رو نمیکند تا دهن منتقدان مستند بسته بشه؟؟؟؟
دوم اینکه چرا هیچکدام از سران مملکتی پدر شهید یا جانباز نیستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام و ممنون از سئوالتون
نیازی به مستند رو کردن رهبری نیست خیلی از سیاسیون و مقامات زندگی ایشون رو دیدند و خیلی جاها همتعریف و بازگو کردند حتی کسانی که فرار کردند و الآن جزو خارج نشین ها محسوب می شند هم در مورد زندگی ایشون حرف هایی زدند مثلا اعترافات مهاجرانی رو ببینید که بعد از فرار از ایران در رابطه با زندگی رهبر چی میگه لینکشو واستون میزارم
http://www.aparat.com/v/Fec4D
دوم اینکه کی گفته هیچکدوم از سران مملکت پدر شهید یا جانباز نیستن پس از خود رهبری گرفته تا دکتر جلیلی، رحیم پور ازغدی، منتظری، و اکثریت فرماندهان سپاه و ارتش و... اینا کیند جزو مسئولین نیستن?!
ضمنا بنظرم انقدر سطحی نگر نباشید با یه سرچ تو اینترنت به اسامی بیشتری دست پیدا خواهید کرد
28 Aban 93 ، 16:51 کوروش
آقای امیررضا
این آقای شما اگر مدیریت بلد بود
زندگی برای مردم اینقدر دشوار نبود

یک زمانی در اتوبوس و کوچه و خیابان همه میگفتند مرگ شاه و رژیمش برسه -حالا حکومت آخوندی را آرزوی ساقط شدنش رادارند

حالا چند تا تظاهرات نبین صدا و سیما خودش را میکشه و عده از خانواده های سهمیه ای و شهدا و رزمندگان و جبهه و آخوندا میان بیرون

اینا مردم عدی نیستند

اینا سهمیه دارند و حکومت به نفعشان هستش
28 Aban 93 ، 21:39 عاشق امام خامنه ای
یاغفارالذنوب
باعرض اجازه ازدوستان نمی خوام این سایتو تبدیلش کنم به بحث وجدل ولی چون ایشون بازهم روش خودشون روپیش گرفتن نمی خوام این اشتباه درذهن دوستان پیش بیادکه صددرصدحرفاش درسته وتمام،ومیخوام به چندتاازابهاماتشون جواب بدم درست یاغلط اش رومی سپارم به خودشماعزیزان:
آقای محمدجوادعزیز:
اولا که بنده به فرد و شخص خاصی توهین نکردم ومخاطبم عام بوده،چرافورابه خودت گرفتی وفقط حمله کردید!
دوما، من گفتم دلایل ات روبااستدلال بگویعنی:یاخودت ازنزدیک بااونها رابطه داشته وزندگی شونودیدیااینکه ازدوست ودشمن اطلاعاتت روبگیری وازکنارهم قراردادن اونا راه وخط مشی ات روانتخاب کنی عزیز
سوما،چراشما حالااومدید اون انسانهای پاک وصادقی روکه به فرمان ولی امر،رهبر و دینشون رفتن ازکشورت حراست کنندروبدبخت میدونی!خیلی شرم آوره که آدم چنین تعبیری رو که قرآن برای اونا بالاترین درجه ها روشهادت میدونه روبراشون بکارببره!!!
سوما اگه هم عقیده بنده که کم هم نیستن به فرمان ولی امرشون(مثل شهدا)هرموقع که لازم شد بروندازوطنشون دفاع کنند،این یعنی ادامه ...مسولین!!!
درضمن مطمئن باش دشمن باتوپ وتانک بهت حمله نمیکنه وبه این نتیجه رسیده که بهترین راه مبارزه جنگ نرم وکارکردن روی فکر وراه وخط مشی ات هست ،همون چیزی که روی جنابعالی اثرکرده،نمیگم مسولین همه پاک ،معصوم ودرستکارند بلاخره پنج تاانگشت شبیه هم نیستند،اگه فلان مسول دزدی کرده آیاهمه دزدند؟اگه یه کسی بددهنی کردآیاهمه اینجوریند؟اگه کسی خطایی ازش سرزدآیاهمه مشکل دارندودیگه این حکومت اسلامی نیست؟
خوب بااین وجودکه اگه یه فردمسلمون یه زمانی مثلاخطاکرد ودزدی کرد آیاهمه مسلمونا دزدند؟اگه یه فردحافظ قرآن ودین ظاهرا"مسلمون بیادامام علی (ع)روبکشه میشه همه مسلمونارودریه ترازقراربدیم وبگیم همه قاتل وجانی اند؟
اگه فلان مسول فلان اشتباه رومیکنه،فلان دارایی روداره،فلان کارکرده،چراشمابه رهبری نسبت میدیدوحالاکه فلان مسول اشتباهی کرده دربوق وکرنامیکنیدکه آقا،رهبری هم فلان مشکل روداره وبه همه فک وفامیلاش فحش میدید!
خوب اگه رهبری بیادعلیه فردی هم موضع بگیره که فوراامثالهم درمیایندومیگیدآقاایشون نعوذبالله ،دیکتاتوره،دیگه تواین کشورآزادی نیست،خودرایه،به حرف هیچ کس گوش نمیده،مارومیکنن توگونی و...
حالا هم اگه ایشون راه رو نشونت بده وسیاست های اصلی روبرات تبیین کنه ومواضع صحیح روبرات بیان کنه درمیای میگی بابا این دیگه چه رهبریه راهت نشسته یه گوشه وفقط حرف میزنه وهیچ اقدامی نمیکنه،اصلالیاقت رهبری رونداره،چرافلان مسول رو به سزاش نمیرسونه و...
من موندم رهبراین مملکت بایدازچه مسیری عبورکنه که به مزاق همه خوش بیاد

چهارما"، هرکی ازحق دفاع کردوبرعکس جنابعالی مسیرش روانتخاب کرد اون میشه خون خور،جیره خور وحتماهم بایدتوی منصب دولتی،نظامی وحقوق بگیرباشه!
خودت رونمی دونم امامن بدبخت نیستم احساس آزادگی،مردانگی،غیرت میکنم وقتی باکارگری کردن زندگی ام رومی چرخونم وپای باورها،ارزشهاوتفکرم ایستادم
درضمن اینوبگم که من یه زمانی مث توسرم روکرده بودم زیربرف وهرکی بدوبیراه به رهبری میگفت می پذیرفتم،وحرف هایی که راجع به واقعیات رهبری زده میشدروسریع ردمیکردم تااینکه انتخابات شدومن به فلان کاندیدای فتنه رای دادم ولی بعدکه اون افتضاحات رودرعاشوراوبیانیه های جهت داروسازماندهی شده ایشون رودیدم نظرم ١٨٠درجه عوض شد ورفتم نظریه مراجع،علما،بزرگان،نخبگان سیاسی،دوست ودشمن رودیدم ،فهمیدم که اگه رهبری مشکل داشت این همه افراد داخلیایشون روتاییدنمی کردند،یا حتی همان خارجیان معاندنیزبعضی اوقات لب به اعتراف گشوده وایشون روفردی بالیاقت رهبری اذعان میکنند.
درضمن کسی که روح پشتکار، خودباوری،وامیدبه یاری خداوندندارند رو فکرنمی کنم ذره ای به تولیدعلم ومستغنی شدن ایران عزیز اسلامی حتی فکرکنند واصلابراش معنی پیدانمیکنه آقای محمدجواد عزیزوهموطن
تویی که حاضری پای حضرت امام روببوسی مگه حضرت امام توکتاب ولایت فقیه اش ولایت فقیه روبرات اثبات نکرده وادامه دهنده راه رسول الله معرفی اش نکرده؟مگه حضرت امام بارهاتوجمع های مختلف آیت الله خامنه ای روتاییدنکردن؟


فکرکنم اون پاسداری هم که گفتی حتماهمین جوری باهاش صحبت کردی که گفته باآدمی که منطق وطرزادبیاتش اینجوریه عارم میشه صحبت کنم

اللهم عجل لولیک الفرج

درآخرم بگم دعای قنوت شهیدصیادشیرازی به نقل ازدوستان ونزدیکانشون:اللهم احفظ قائدناالامام الخامنه ای
29 Aban 93 ، 07:10 محمد حسنی
محمدجواد! بذار یه داستانی رو برات تعریف کنم از کربلا:
میگن یه جوونی بود به نام عمرو تو لشکر امام حسین (ع) که داداشش که اسمش علی بود تو لشکر یزید بود.
وقتی این عمرو شهید شد، علی در اومد به امام حسین علیه السلام گفت/ داداشمو بدبختش کردی! امام فرمودند تو بدبختی ولی نمیفهمی.
آقا جون! اگه ما بخوایم به قول تو شاهزاده و شاه تو مملکتمون به عنوان رهبر و آقازاده حرمت داشته باشن باید کجا رو امضا بزنیم؟.
بگو تا همونجا رو امضا کنیم اینقد شما به زحمت نیفتین.
من واقعاً متأسفم که آقای ساندیسخور رو خونه خور خطاب کردید الآن برام سؤال شده که مگه شمایی که به قول خودتون از زندگی شخصی مسؤولین کشور مطلعین!!! اینم میدونین که آقای ساندیسخور خونه خورن که بهشون این نسبتها رو میدین؟!.
فک کنم از نظر شما هرکی با شما نباشه مزدوره نه؟!.
فک کنم یه اربابی هم همین حرفا رو میزد میگفت کشورا یا با ما هستن اگه نیستن تروریستن!.
ولی ساندیسخور بزرگوار!، انتظار میره همونجوری که از توهین به خودتون ناراحت میشین و واکنش نشون میدین که البته حقتون هم هست و درست هم همینه، نسبت به توهین دوستان به مقام معظم رهبری هم لا اقل یه نصیحتی یه دلیل آوردنی یه حدیثی آیه ای روایتی، خلاصه چیزی بیاری دیگه داداشم.
01 Azar 93 ، 00:51 امام علی
آری درست میگویند جناب حداد عادل کلا دولت کنونی ایران از زمان پیامبر نیز بهتر است نمیبینید در نظرات حتی یک منتقد هم پیدا نمی شود ولی پیامبر و خودم کلی منتقد داشتیم احسنت بر دولت ایران من کم آوردم کوچیک خامنه ای حضرت علی
03 Azar 93 ، 03:51 اکسیژن
سلام به همگی،دوستان وهموطنان عزیزترازجانم،چه این نطام چه هرنطامه دیگه ای روی کارباشه،خیالتون راحت منو شما هیچی عایدمون نمیشه.پس بیاییم محض رضای دل خودمون به عشق سرورمان امام حسین(ع)این ۵۰سال زندگی نکبتی رو تموم کنیم وراحت شیم.اما درمورد آقا مجتبی؛احترامشون برای هردوست ودشمنی واجبه(معاندانه محترم رجوع کنندبه اظهارنظر باراک اوباما درباره ی یکی ازسرداران ارشدایران؛ایشون به حیدرالعبادی گفتن اون ایرانی دشمن منه اما احترام ویژه ای براش قائلم)اگه واقعأ جامع الشرایط باشن چرانباید ولایت جامعه رو برعهده بگیرن؟؟؟فقط چون پدربزرگوارشون ولی فقیه این برهه از زمان هستند؟؟؟مگه سیره ی ولایت دوازده امام ما غیرازاین بوده؟؟؟اگه مردم همه ی زمان ها مث بعضی از این دوستان فک میکردن که الان ما نعوذوبالله تو ماه محرم داشتیم جشن میکرفتیم وپیک پشت پیک میزدیم....‏!!!هموطنای خوبم ازتون التماس دعا دارم،دعاکنید من هیچوقت به ولی فقیه زمانم پشت نکنم.بخدا سیدعلی نازه؛آقامون وقتی توارتفاعات دربند دختروپسرجوونی که داشتن از گردش برمیگشتن رو میبینن،بهشون عتاب نمیکنن که چرا رفیقین باهم،بهشون میگه خوشحالم اهل ورزش هستید،اگه فکرمیکنید کنارهم حوشبختید بیایید در دفترم برایتان صیغه ی محرمیت جاری کنم.دم اون پسرگرم که مردونه گفت رفیقیم باهم.بخدا واسه چنین شخصیتی ازجون نگذشتن عین حماقته...ممنون ازنگاهه زیباتون که تقدیم تک تک این کلمه ها کردین. 
03 Azar 93 ، 17:48 ملیحه
خیلی خیلی خیلی بد بود
جانم فدای رهبر
07 Azar 93 ، 19:39 محمّدجواد
جناب خون خور اگه اینو نگی چی بگی!!!
بله درود بر آیت الله هاشمی رفسنجانی..درود بر ایشان که خار در چشم حسودان در این مملکته...درود بر او..درود بر او...
و درود خدا بر دکتر روحانی که در این یکسال و نیم خیلی ها ازش کینه دارن..امّا بمیرن از این کینه و محو بشن که نمیتونن ببینن!!!
و درود خدا بر سید محمّد خاتمی که او هم روزگاری خار چشم مستکبران داخلی که در لباسه دیگری هستن بود...و البته هنوز هم هست...
ما برای این سه مرد واقعی روزگار آرزوی سلامتی داریم؛
بگیر بزار زیره نظرم.....به هر سه درود بفزست حسودی هم نکن!!!
اللهم صل علی محمّد و آل محمّد و عجل فرجهم؛
08 Azar 93 ، 07:49 دادفر
باباتادنیادنیابوده خوبها بدگوودشمن داشتن،مگرنه که وقتی مردم کوفه شنیدند علی ع درمحراب شهیدشده باتعجب گفتندمگرعلی نمازهم میخوانده!!!!
ای دشمنا. هرجی دلتون میخوادبگین عزتمندی راکه خداعزت دهدبامکرشمابه ذلت نمینشیند
حالتون ازخودتون به هم نمیخوره
مگه به کجامیخوایدبرسید؟؟؟؟؟؟
ومکرواومکرالله والله خیرالماکرین
11 Azar 93 ، 13:28 ایمان
کاش کسانی که از امام صحبت میکنند.بدانند که زنان بیوه تن میفروشند و بچه های بیسرپرست در خیابان مشق مینویسند و مردمان این سرزمین دین زده شده اند.بدا به حال این امام در این دنیا و آن دنیا.امام زمان میداند و شما نمیدانید که این امام شما کیست و اطمینان داشته باشید که اگر ظهور کند لحظه ای به امامتان رحم نخواهد کرد.پناه بر خدا از فرد یا افراد ریاکار.
11 Azar 93 ، 17:49 محمّدجواد
آفرین ایمان..گُل گفتی داداش...مگه مردم چشماشون کوره نمیبینن..همه چی حالیشونه....خدا به دادشون برسه قیامت!!
12 Azar 93 ، 21:53 عاشق امام خامنه ای
بسم الله قاصم الجبارین
نمی دانم چه بگویم !!!!!!!!!ازبعضی ازنظرات که بیشترشبیه عقده گشاییه تاانتقاد

آمریکا وسردمداران استکبار که ازهیچ تلاشی برای ازپای درآوردن کشورهای آزاداندیش ومستقل ازجمله ایران فروگذاری نکرده،وباامام ورهبراین امت اینقدر دشمنی وکینه ورزی میکنند، چرا؟ چون حرکت وهدفی که دارند کاملا بااونا متضاد ومسیری که دارن میرن به انحطاط ونابودی سیاست استبدادی شون منجرمیشه، یعنی اونافهمیدن که ابعادوجودی حضرت امام (ره)ورهبری به گذشته سرخ وآینده سبزمتصلند، وبارها وبارهاازهمین استراتژی شون زمین خوردن
میخوام بااین بحثم به اینجا برسم که آقای محمدجواد مگه حضرت امام(ره) ورهبری خوششون میادکه بعضی ازمردم دروضعیت بداقتصادی زندگی کنند وبعضا ازابتدایی ترین امکانات زندگی محروم بشند؟به نظرجنابعالی چی گیرشون میاد؟آخه به قول بعضی ها که میگنداینان دربهترین وضعیت قراردارندوبرای باقی موندن برقدرت ازهیچ تلاشی فروگذاری نمی کنند، مگه این مردم بی بضاعت جزجامعه نیستند آخه کمک نکردن به اینان چه منافعی با پایداری این نظام داره؟
مگه تو حکومتی که حضرت علی(علیه السلام)داشتند هیچ فقیری پیدانمیشد؟آیاهمه مردم درغناوبی نیازی زندگی می کردند؟
مگه حضرت امام (ره)ورهبری ادعاکرندکه معصومند یاکسی پیداشده به آنان مقام عصمت داده که شماازایشان انتظارداریدبه طورمطلق مشکلات روازبین ببرند؟بلاخره هرکسی غیرازچهارده معصوم علیهاسلام کم وکاستی هایی دروجودش هست وخیلی انسان بایدکوتاه فکرباشدکه اگرفقیری درجامعه پیداشیامثلافلان شخص سیاستمدار،منصب حکومتی،دولتی و...که دزدی میکندیاکوتاهی درکارش هست روفورا برود یقه رهبری روبگیره وبگه چون فلان اتفاق افتادایشون لامذهب، کافر،بی دین،وفاقدمدیریت است.

مگه دولتهایی که جنابعالی ازشون دفاع کردید مجری قانون نبودند،زمام اداره امورکشور به دستشون نبودپس چرافقرروبه طورکامل ریشه کن نکردند،پیشرفت ایران روارتقاءچندانی ندادند،یامثلا شهرام جزایری که تقریبانیمی ازمجلس روخریددرزمان دولت آقای خاتمی نبود؟یاسیاست های هسته ای که درسال ٨٢آقای خاتمی اتخاذکردند دستاوردی جز درجازدن وشایدم عقب گرد دربرنداشت؟مگه کنفرانس برلین(ضدایرانی) درزمان دولت آقای خاتمی رخ ندادواکنش ایشون چی بود ؟مگه اهانت های جنبش به اصطلاح سبز به عاشورارویادت رفته واکنش آقای خاتمی به این افراددرسخنرانی ها یاسایتشون چی بودمگه شکاف های قانونی که وجودداشت وداره رواونانمیتونستندازبین ببرن؟
میخوام بگم که اگه همه این مشکلات فقر وامثالهم قابل ازبین بردن مطلق بودن چرااونایی که ازشون نام بردیداین کارو نکردن؟
عزیزان طبق اصل١١٠قانون اساسی ،مهمترین وظیفه رهبری تبیین اصول کلی نظام وگوشزدکردن مشکلات به مراجع زیربطه

ﺗﻮﺟﻪ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺸﺎﺕ ﺭﻫﺒﺮﯼ ﻣﻌﻈﻢ ﺟﻠﺐ ﻣﯿﮑﻨﻢ. ﺩﺭ ﻣﺎﺟﺮﺍﯼ ﻋﺰﻝ ﻭﺯﯾﺮ ﻣﺤﺘﺮﻡ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺗﻮﺳﻂ
ﺭﺋﯿﺲ ﺟﻤﻬﻮﺭ ، ﺩﯾﺪﯾﻢ ﮐﻪ ﺭﻫﺒﺮﯼ ﻣﻌﻈﻢ ﻣﺴﺘﻘﯿﻤﺎ ﻭﺍﺭﺩ ﻋﻤﻞ ﺷﺪﻧﺪ ﻭ ﺑﺎ ﺣﮑﻢ ﺣﮑﻮﻣﺘﯽ ﺧﻮﺩ ‏( ﻧﻪ ﺩﺳﺘﻮﺭ ﺑﻪ
ﺭﺋﯿﺲ ﺟﻤﻬﻮﺭ‏) ﻭﺯﯾﺮ ﻣﺤﺘﺮﻡ ﺭﺍ ﺑﺮ ﻣﺴﻨﺪ ﺧﻮﺩ ﺍﺑﻘﺎ ﮐﺮﺩﻧﺪ. ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺟﺮﯾﺎﻥ ﺍﻣﺎﻡ ﺧﺎﻣﻨﻪ ﺍﯼ ﻓﺮﻣﻮﺩﻧﺪ ﺑﻨﺪﻩ ﻗﺼﺪﺩﺧﺎﻟﺖ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﻭ ﻧﺪﺍﺷﺘﻢ ﻭ ﺑﻨﺎ ﻫﻢ ﺑﺮ ﺩﺧﺎﻟﺖ ﻧﯿﺴﺖ ﻭﻟﯽ ﺟﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻣﺼﺎﻟﺢ ﮐﺸﻮﺭ ﻭ ﺍﻧﻘﻼﺏ ﺩﺭ ﺧﻄﺮ ﺑﺎﺷﺪﻭﻇﯿﻔﻪ ﯼ ﻗﺎﻧﻮﻧﯽ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺍﺟﺮﺍ ﻣﯿﮑﻨﻢ. ﻃﺒﻖ ﺍﯾﻦ ﻓﺮﻣﺎﯾﺶ،ﻭﻟﯽ ﺍﻣﺮﻣﺎﻥ ، ﻣﻼﮎ ﻭﺭﻭﺩﺷﺎﻥ ﺑﻪ ﻗﻀﺎﯾﺎﯼ ﻣﺨﺘﻠﻒﺭﺍ ﻣﻨﺎﻓﻊ ﻭ ﻣﺼﺎﻟﺢ ﮐﺸﻮﺭ ﻭ ﻣﺮﺩﻡ ﻭ ﺍﻧﻘﻼﺏ ﻗﺮﺍﺭ ﻣﯿﺪﻫﻨﺪ. ﯾﺎﻣﺜﻼ ﺩﺭ ﺯﻣﺎﻥ ﺩﻭﻟﺖ ﺍﺻﻼﺣﺎﺕ ﻭﻗﺘﯽ ﺍﻣﺎﻡ ﺧﺎﻣﻨﻪﺍﯼ ﺩﯾﺪﻧﺪ ﮐﻪ ﺩﻭﻟﺖ ﺩﺭ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﮔﺮﻭﻩ 1+5 ﻋﻘﺐ ﻧﺸﯿﻨﯽ ﻣﯿﮑﻨﺪ ﻭ ﺍﯾﻦ ﻋﻘﺐ ﻧﺸﯿﻨﯽ ﻫﺎ ﻣﻨﺠﺮ ﺑﻪ ﺗﻌﻄﯿﻠﯽ ﻧﯿﺮﻭﮔﺎﻩﻫﺎﯼ ﻫﺴﺘﻪ ﺍﯼ ﻣﺎ ﺷﺪ ، ﺍﯾﺸﺎﻥ ﻣﺴﺘﻘﯿﻤﺎ ﻭﺭﻭﺩ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﻭ ﺩﺳﺘﻮﺭ ﻓﮏ ﭘﻠﻤﭗ ﻧﯿﺮﻭﮔﺎﻩ ﻫﺎ ﻭ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﯼﺁﻧﻬﺎ ﺭﺍ ﺻﺎﺩﺭ ﮐﺮﺩﻧﺪ. ﺑﻌﺪﺍ ﺍﯾﺸﺎﻥ ﻃﯽ ﯾﮏ ﺳﺨﻨﺮﺍﻧﯽ ﺩﺭ ﺩﯾﺪﺍﺭ ﺑﺎ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﯾﺎﻥ ﻓﺮﻣﻮﺩﻧﺪ : ﺑﻨﺪﻩ ﺑﻪ ﺩﻭﻟﺖ ﮔﻔﺘﻢ
ﻋﻘﺐ ﻧﺸﯿﻨﯽ ﻧﮑﻨﯿﺪ ﻭ ﺍﮔﺮ ﻋﻘﺐ ﻧﺸﯿﻨﯽ ﺑﮑﻨﯿﺪ ﺧﻮﺩﻡ ﺩﺧﺎﻟﺖ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﻭ ﻭﺭﻭﺩ ﭘﯿﺪﺍ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﻭ ﻧﻬﺎﯾﺘﺎ ﻭﻗتﯽ ﻧﯿﺮﻭﮔﺎﻩ
ﻫﺎﯼ ﻣﺎ ﺭﺍ ﺗﻌﻄﯿﻞ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﺧﻮﺩﻡ ﺷﺨﺼﺎ ﻭﺍﺭﺩ ﻣﯿﺪﺍﻥ ﺷﺪﻡ.

بازهم نتیجه گیری روواگذارمیکنم به همه خوانندگان محترم،یاعلی

اللهم عجل لولیک الفرج
18 Azar 93 ، 19:49 محمّدجواد
آقای عاشق سلام نعلیکمممم؛
ببخشید دیر شد جواب به شما رو یادم رفته بود....
با این پاسخ مفید و مختصر قضیه رو هم میازم:
«آیت الله العظمی کربلایی حاج سید مجتبی خامنه ای(اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم) رهبر بعدی آیت عظمی دنیا خواهد بود..شما ترس و رعبی به دل راه ندهید که این به یقین اتفاق خواهد افتاد»
یا الله یا الله....اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم..
یا رب العالمین...یا ذالجلال و الاکرام...
19 Azar 93 ، 15:56 عاشق امام خامنه ای
بازم سلام آقای محمدجواد گل

راه درست موضع گیری به نظرمن اینه که ماباید خدا محور باشیم نه فرد محور،فرد محور فقط در مورد معصومین (ع) وکسانی که معصومین (ع)براونا مهر تایید زده باشه درسته ولا غیر ودر موردرهبری یا هرفرد دیگر ازسیاسی ومذهبی بلا خره کم وکاستی هایی شاید دیده بشه که ما باید باتوجه به همون خدامحوری مون اون فردی که به ویژگی هایی که خدا برامون مشخص کرده رو تو این افراد مشخص کرده رو شاخص ومحور قرار بدیم

درضمن این مجلس خبرگانه (نمایندگان ٧٥میلیون ایرانی اند)که رهبر آینده(که انشاءالله آقا امام زمان ظهور کنند وبه اونجا نرسه)رو انتخاب میکنن ورهبر ی فقط این حق رو دارن که پیشنهادبدن ولا غیر.
دوست عزیز منم برای شما وهمه خوانندگان محترم ومدیر سایت آرزوی سلامتی وموفقیت وعاقبت به خیری میکنم وازخدامیخواهم ازته قلبم همه شمارو درعرصه های زندگی موفق وسربلند بگرداند.
اللهم عجل لولیک الفرج،یا علی
25 Azar 93 ، 19:52 فدایی رهبر
حضرت آقا بلا تر از این حرفا ست که چهار تا تازه به دوران رسیده درباره ایشون وخانواده گرامیشون اظهار نظر کند
این حرفا که بعضی ها میزنند به دست امام زمان میرسه مراقب حرف زدن خود باشید ....
سلام چرا اینقدر سعی میکنید حقایقو بپوشونید.شاه هم در دوره سلطنتش میگفت که داره همه پولهای ایران خرج تهیه وسایل و تکنولوژی لازم مردم میشه ولی بعد از فرارش دیدید که همیین به اصطلاح آقایون چه چیزهایی که پشت سرش گفتن.کار ندارم ولی انصافا دیدتونو باز کنید و به این مسائل با حقیقت بنگرید.میگن تانباشد چیزکی مردم نگوین چیزها از این ضربالمثل هم که بگذریم اقاتون که به همه اعضای رده بالا مملکتی تسلت بالاتر از زیاد هم دارند پس چرا آقای رضاییتون با هم دستی اقازاده های ..میراث این مملکتو غارت میکنن.این مملکت و ما مردم بدبخت و متاسفانه نفهم شدیم بازیچه دست یه مشت اجنبی به اصطلاح امام.یه نگاه به تاریخچه و زندگی نامه های افراد رده 1و2و3و4بکنید بدون استثنا با هم فامیلند.اقایون مثلن فدایی این چیزها رو هم میبینید تحقیقی میکنید در موردش یا نه فقط مثل کورها افسارتان را دادید دستشون.اگر این حکومت یه نفر از جنس خود مردم داخلش بود هرچی دوستداری بگید این یه حقیقته حتما تحقیق کنید .احتمالا که فکر نمیکنید که بین ما ایرانی ها از سیاستمدار تا اقتصاددان تا..........نداریم از نع رده بالاشم داریم که اینا گذاشتنشون کنار.این سایتم اگه از خودشون نست نظر منم بزاری تا همه ببینن و نظرشونو بدند
01 Dey 93 ، 16:28 فدایی رهبر
آقارو شما اگر ادعای محقق بودنت گل کرده برو تاریخ ووضعیت مردم رو قبل وبعد از انقلاب سلامی بسنج وببین که چقدر تغییر کرده در ضمن اگر شما محققی بگو که در قر آن و احادیث بزرگان ما شیعیان در باره ولایت فقیه چه فر مودند اگر محققی بگو ببینم مدرکت در باره غارت میراث ایران به دست این افراد چیه در ضمن اگر محققی برو تحقیق کن تا بفهمی اگر از جمله رضایی ها و خامنه ای ها و ... نبودند شما میبایستی ته کفش آمریکایی ها رو با زبونتون پاک می کردید همون جور که در اطراف ایرا دارن این کارو می کنن اگر محققی برو تحقیق کن تا ببینی اگر بخواطر ترس از همین حضرت آقانبود غرب تا به حال ایران رو با خاک یکی کرده بود . در ضمن مگه شما بیناییتو از دست دادی و نمی بینی که چقدر روز به روز ایران داره پیشرفت میکنه مگه شما بیناییتو از دست دادی و نمیبینی که چقدر مردم رهبر و خا نواده ایشون رو دوست دارن و با اشاره ایشون دنیا رو به هم میریزند در ضمن . ( در دل موئمن هیچگاه شکی در باره ولی امرش پیدا نمی شه). در ضمن اگر شما بیشتر سرت میشه برو و مملکت داری کن آقای عزیز . با این همه (این حرفا که بعضی ها میزنند به دست امام زمان میرسه مراقب حرف زدن خود باشید .... )سعی کنید خون شهیدان را پایمال نکنید .
02 Dey 93 ، 02:09 محمد حسنی
آقای مجید من بای یه دونه از استدلالهاتون موافقم فقط و اون هم اونجایی از دیدگاهتون بود که در مورد خودتون فرمودین «ما مردم بدبخت و نفهم».
02 Dey 93 ، 09:10 عاشق امام خامنه ای
سلام دوست عزیزجناب آقای "مجید"
کدوم یک ازاین دوستان سعی کرد حقایق روبپوشونه!اگه جنابعالی بارده های بلندپایه کشوری درارتباط اید وازتمام زندگی خصوصی شون باخبرید خوب بگیدتاماهم باخبربشیم و الا صرف شنیدن ازبعضی سایت هاوشبکه های معلوم الحال برای شما دلیله؟
کسی هم منکراین موضوع نشده که شاه برای مجهزشدن کشور به تجهیزات نظامی پول خرج کرد؛اما نه همه اش رو،وحتی خیلی ازتجهیزات نظامی خریداری شده هم باانجام شدن انقلاب به بهانه های واهی به ماتحویل ندادن حالا مابه این موضوع کاری نداریم که آمریکا داشت بااین کارش ایران رو برای قلدری ونفوذبیشترش درمنطقه وازایران به چشم بازارفروش نگاه می کردواگه شاه راست میگفت چرابجای اینکه تکنولوژی اش رو واردکنه تاجوانان این مرزوبوم بتونن خودشون بانوآوری هاواتکا به نیروی خودباوری وتلاش وپشتکار به جایی برسن که علم روتولیدوصادر کنن فقط واردمیکرد؟وتوشرایط جنگ مادیدیم که اگه یه قطعه ای رونیازداشتیم باید دست به دامن این وآن وکلی سختی کشیدن میشدیم تا یه وسیله نظامی رو اونم خیلی محدود به مامیدادن،حالا تعمیر قطعات که دیگه جای خود.
من یه سوال دیگه ازشمادارم آیا آقای رضایی واون آقازاده هایی که فرمودید باهاشون درارتباط اید واززندگی شون باخبرید؟ازکجابه این اطلاعات تسلط بالاتراززیاد هم دارید؟
درضمن اگه انتقادو...به این دولت وحکومت دارید که باید هم انتقادباشه، اما قرارنیست انتقاد روباتوهین کردن اشتباه بگیرید؛
بنده هم اونجایی که گفتید تحقیق هم میکنید،آره بنده هرچیزی روکه میبینم ازکل سایت ها وشبکه های اون ورآبی هم حتی نگاه میکنم تاببینم این موضوعی که گفته شده تاچه حدحقیقت داره؛
وشماروکه خودتون روبدبخت میدونید روکاری ندارم امامردم بدبخت نیستن وبابصیرت وآگاهی رهبروحکومت شون روانتخاب کردن واین نسبت هایی که شمادادیدروفکرکنم بادیکتاتوری های منطقه اشتباه گرفتید.
درآخرم یه صحبتی دارم وانم اینه که هرچیزی روهرکی گفت باورنکنیم چون اون دنیایی هم هست ودرمورد ذره ذره ازاعمال ورفتارمون باید جوابگوباشیم ،توزمان حضرت علی (ع) تویکی ازجنگ هاوقتی ازیکی ازافراددشمن میپرسن برای چی اومدی باسپاه علی میجنگی یکی ازدلایلش رو این میدونست که علی نمازنمیخواند،دوست عزیزحالا بجای بکاربردن وشعاردادن جملات وکلمات زیبایی مثل واقع بینی کمی هم بهش عمل کنیم.
آرزوی سلامتی وسرافرازی وطول عمر برای شمادوست عزیزوهمه مردم خدامحوردنیاازدرگاه باری تعالی راخواستارم.
اللهم عجل لولیک الفرج،یاعلی
02 Dey 93 ، 18:08 فدایی رهبر
به پیامبر گفتند خدارا قبول داریم اما تورانه
به حضرت علی (ع) گفتند پیامبر را قبول داریم اما تورانه
.
.
.
به امام خمینی (ره)گفتند امام زمان را قبول داریم اما تورا نه
به حضرت اقا میگن امام خمینی را قبول داریم اما تورا نه
بی بصیرت ها و...... همیشه یک قدم از واقعیت عقب تر اند
کی می خوایم بفهمیم که این آقای بزرگوار رهبر ماست .مراقب باشیم که روزی امام زمان نیاد بگه نایبم رو تنها گذاشتید . ......... بفهمیم
در هر زمانی هر رهبری یک سری مخالف داره و همیشه بعد از از دست دادنش میفهمیم که چقدر نیازش داشتیم .
خدا حضرت آقا رو برامون نگه داره .
02 Dey 93 ، 20:53 منتظر
جانم فدای رهبر
05 Dey 93 ، 09:48 عاشق امام خامنه ای
سلام دوستان
ما بایداین واقعیت روقبول کنیم که هرچی میخوریم ازبی بصیرتی وکج روی های بعضی مسولین است که نمیخواند نظریه ولایت فقیه روپذیراباشن وحتما باید توی قرآن به صراحت ولایت فقیه روبراشون توضیح بده یامثلا فرشته وحی براونا نازل بشه وولایت فقیه رو براشون اثبات کنه تاشایدم بعضی هاشون قبول کنن،دوستان، توکتاب ولایت فقیه حضرت امام(ره)ویاخیلی ازعلما برای ما روایات واحادیثی نقل شده که فکرنکنم جای بحثی روبرای هیچ کسی باقی بذاره،ودوستان، همونطورکه احادیث نماز،روزه،زکات و...برای ما نقل شده وماطبق همون احادیثه که داریم فرائض واعمالم دینی مون رو انجام میدهیم؛

اگه یه کسی ازداخل همین حکومت کج روی وانحرافی داشته باشه مابایدفورا اون روبه کل حکومت نسبت بدیم؟اگه افرادی درون حکومت پای شان راازراهی که ائمه(ع)برای مامشخص کردن فراتر بذارن یابه اسم اسلام ودین به مقام ومنصب برسن ولی بعدا کج روی هایی داشته باشن باید کل حکومت روفاسدبدونیم؟
آیامنطقیه که اگه یه فردمسلمونی روببینیم مثلا دزدی میکنه کل مسلمونا رو دزد بدونیم؟دوستان پنج تا انگشت شبیه هم نیستند وبلاخره کم وزیادهایی دربعضی افراددیده میشود ومانبایدفوراپای همه رابه وسط بکشیم وبه رهبری نسبت بدیم چون میدونید که توقانون اساسی برای رهبری یه سری وظایفی مشخص کرده که طبق اون وظایف بایدعمل کنن ؛
آقای محمدجواد عزیز درزمان حکومت حضرت علی(ع)نیز افرادی بودند که انحراف وکج روی هایی دردین داشتن ،پس ما می تونیم حکومت آن حضرت راغیراسلامی بنامیم؟ودلیل باقی موندن چنین افرادی هم بنا به مصلحت هایی بودکه آن حضرت قائل به آن بودن وهمچنین باتذکردادن وصبرکردن آنان راازاعمال انحرافیشان برحذرمیکردند،مقام معظم رهبری نیز درخیلی ازمواردبه چنین افرادی تذکرمی دهندوسعی کردن بجای اینکه فوراآنان راعزل کنند باتذکرات خیرخواهانه آنان را اصلاح کنن واینکه ماخیلی ازاین تذکرات رانمیبینیم دلیل بی توجهی ایشان نسبت به این مسائل نیست واگر تذکر رهبری وبرخورد ایشون تو خیلی ازموارد رسانه ای وتوی بوق و کرناشود وجهه برادر،خواهر،پدرومادر تودیدهمسایه ودانشگاه ومحل کارشان وخلاصه همه وابستگان ایشون درجامعه خراب میشودبااین که وابستگانشون بیگناهند ولی بارسانه ای شدن این برخوردهابافلان شخص سیاسی درحقیقت آنان نیزمحاکمه میشوند،پس اگه ایشون بی توجه بودن که وضع ما این نبودودیگه معلوم نبود چه برسرمان می آمد،
پس دوست عزیزحکومت داری وظیفه خیلی سنگینی است که باکمک تک تک اعضای مردم ودولت میتواندبه چنان مرتبه ای برسدکه دیگرجای مفسدین درآن نباشد،ولی بانفاق وکج روی هاوسنگ اندازی بعضی ازافرادبا انگیزه سیاسی،حزبی،شخصی و...مانع از رسیدن به خیلی ازآرمان ها میشود،
وسخن آخرم اینه که دوست عزیزحکومت نیزهمانند یه ماشین مدل بالاست که اگه بهترین موتور،سوخت و...خلاصه آخرین تکنولوژی هم برخوردارباشه ولی کولرش خراب باشه به اندازه پرایدکولردار نمی ارزه،یامثلادرهنگام رفتن توسرعت بالا اتاقش سروصداکندآسایش راازسرنشینانش میگیردوکسی ازش راضی نیست ، پس بایدافرادسیاسی بجای سازمخالف زدن بنابه سفارش حضرت امام(ره)پشتیبان ولایت فقیه باشندتابه مملکت آسیبی نرسد.
آرزوی سلامتی وطول عمرباعزت برای شمادوست عزیزوهمه هموطنان محترم راازخداوندیکتاخواستارم.
اللهم عجل لولیک الفرج،یاعلی
06 Dey 93 ، 21:40 عاشق امام خامنه ای
بسم رب الشهداءوالصدیقین
بازهم سلام دوست عزیز آقای محمدجواد عزیز
ماهم دقیقاراجع به کسایی میگیم چشم وگوششان مهرخورده که تفکراتی شبیه شمادوست عزیز دارن،چرامانمیفهمیم مگه ماازکره ماه اومدیم، شمادوست عزیز داریدچی میگید، همه مابلاخره داریم توی همین سرزمین زندگی میکنیم وباهمه مشکلات وسختی هاش کاملاواقفیم وداریم لمسش میکنیم وباهاش زندگی میکنیم ،به خداقسم می خورم که بنده همونطورکه قبلا گفتم نه نظامی ام،نه کارمندم،نه حقوق بگیردولتم ونه آینده تامین شده ای دارم ونه ازتمکن مالی برخوردارم ، ونعوذبالله نه بنده ونه کسی دیگر حضرت آیت الله خامنه ای رومقام خدایی نداده، شدیداکفر ورزیده ومشرکه اون تفکر
وفکرنکنم توی نظرات قبلی کسی حتی اشاره ای به خدا بودن که هیچ، مقام معصومیت نیز نکرده وهمه دوستانی که ایشون روتاییدکردن ازنظراینکه توی روایات وجود ولایت فقیه وحکومت فقها برای یک جامعه اسلامی واجبه مثل همه دستورات دینی وطبق نظراکثریت علماء شیعه ومراجع تقلید درطول تاریخ، وطبق پیشنهادحضرت امام(ره) وتحت نظارت مجلس خبرگان که متشکل ازفقهاء دینی ونمایندگان مردم که ایشون رو به عنوان رهبری بابصیرت وفرزانه وآگاه به مسائل دینی وسیاسی و...قبول دارن وتاییدکردن.
دوست عزیز شمایه مدرک یایه دلیلی بیاروبگوآقابه این مدرک فلان شخص سیاسی یا حکومتی داره توسط رهبری ماشین لوکس واردمیکنه،یامثلافلان شخص رفته خونه رهبری وچنین وچنان وسایلی توخونه اش دیده،یاازچنان وضع مال برخوردارن؟
دوست عزیزکی گفته اسلام فقط براسطح مستضعف وپایین جامعه است وافرادباسطح زندگی بالا دیگه دین روترک کردن وبالکل تعطیلن؟وهمه افرادمطرح بی دین وبقیه دیندار!

دوست عزیزاگه یه افرادی توی حکومت دارای منصب سیاسی هستندکه دارای سطح بالای زندگی هستن، یعنی مقام رهبری وفلان وفلان هم اینطورن؟اگه یه افرادی هستن که دارای چهره نفاقند وبدون توجه به اینکه این کشورباخون هزاران شهیدوفداکاری هزاران جانبازوآزاده وجان برکف به اینجارسیده دارن موضع گیری هاوحرف هاورفتارهایی روازخودشون بروز میدن که باعث خوشحالی دشمنان میشه وتا بهشون اعتراض میکنی تورو تندرومیخونن مشکل اون فرد فلان جناح سیاسیه یا رهبریه؟
اگه توخونواده ای فرزندخونواده انحرافی داشته باشه مشکل پدراون خونواده است یا راهیه که خودش انتخاب کرده درصورتی که پدرخونواده ازهیچ کمکی برای تعالی وتربیت فرزنداش کم نذاشته؟ وآیافوراپدرخونواده اون روازخونه بیرون میکنه یااوروراهنمایی میکنه ؟درتاریخ هم توی قرآن به فرزندان حضرت آدم(ع)،فرزند نوح(ع)،وفرزندان حضرت یعقوب(ع) دربرابرحضرت یوسف(ع) اشاره شده؛
دوست عزیزحکومت اسلامی بهترین حکومته ولی اگه همه افرادبخوان،نه فقط رهبری که هرچی دادمیزنه و افرادسیاسی روموعظه وروشنگری میکنه بازافراد باچهره دورویی ونفاق گونه شان دست رهبری روخیلی ازجاها میبندن،وبااقداماتشون موجب سنگ اندازی درتحقق یک حکومت دینی آرمانی میشوند
دوست عزیزماانقلاب کردیم که مستقل باشیم و باتوکل برخداوند وباتلاش وپشتکاربه اهداف تعیین شده برسیم ،ولی خیلی ازافرادجامعه به نظربنده سلیقه ای به دین نگاه میکنندوخیلی ازدستورات دینی مکروه ومستحب که هیچ همه کنارگذاشتن وحرام وواجبش هم به بهانه های بیخود ترک می کنند،مطمئن باش دوست عزیزاگه ما باتوکل وپشتکارپیش بریم قطعاپیروزمیشیم ولی دوست عزیز وقتی به کسی که فلسفه نمازروبراش توضیح میدی مسخره ات میکنه،روزه روتوضیح میدی میگه بابا مگه دیوونه ام به خودم گرسنگی بدم ،زکات روکه ازفروعات دینه میگه این ازساخته های آخونداس،تولی تبری میگی میگه این برا زمان امام حسین (ع)بوده وبیخود نمیخوادبرامون دشمن تراشی کنی این واقعا شیعه بودنه؟
وقتی راننده تاکسی مثلابه سلیقه خودش کرایه روافزایش میده وهیچکدوم ازمسافرابه روی خودش هم نمیاره،توکلاس درس استاددانشجوفقط به فکرتیکه انداختن به جنس مخالف یاهم کلاسی هاشه نه فهمیدن ودرک درس،وقتی جوون مملکت بجای اینکه خودش کارتولیدکنه هدفش ازمدرک گرفتن پشت میزنشستنه،یادلالی که باسلیقه خودش قیمت محصولات کشاورزی که میخره روبیحدمیبره بالا و... همه اینا روگفتم که بگم دوستان اگه مردم بخوان میتونن همه این مشکلات روازبین ببرن ولی خداهم میخوان خرماهم میخوان ازطرفی باشبیه کردن خود به سبک های مدرن غرب درعین حال میخوان که دستورات دینی هم بهش پایبندباشن نه به طورکامل فرهنگ اونارومیگیرن که البته فقط به ظاهرولباس اوناچسبیدن و علم وهنروفرهنگ وقانونشون رو ول کردن و ازاین طرف هم نمازجماعت واول وقت که جای خودقضای نمازهم باکراهت میخونن و...
چندوقت پیش بافردی آشناشدم که قریب به٣٠ساله تویکی ازکشورهای اروپاییه ازفرهنگ اونا میگفت ،میگفت اونجا همه چیزطبق قانون انجام میشه کسی حق نداره ساعت ٩شب به بعدکه وقت استراحته یه میخ تودیواربکوبه درغیراین صورت همسایه میتونه ازش شکایت کنه،یاساعت٢نصف شب که هیچ پلیسی سرچهار راه نیست ودرسکوت وخلوت مطلقه دوچرخه سواری رودیدم که توبارون پشت چراغ قرمز توسرما ایستاد،یاکسی اونجابیخود وقتش روتلف نمیکنه ودائمادرحال فعالیتن،روزانه کتاب خوندن روبه هیچ وجه ترک نمیکنن،توی تاکسی یاخط اتوبوس همه درحال برگشتن ازکارخسته وخوابن و...
اینابه خاطرچیه غیرازاینه که مردمش خودشون رومطیع قانون میدونن وبه این باوررسیدن که برای رسیدن به بهترین جامعه بشری بایدهمه خودشون رودربرابرقانون بدونن،وهمین روزاست که فسادبعضی ازسیاسیون وافرادمطرح شون رسانه ای میشه وعده ای هم به خیابوناشون میریزن ودادگاهشون بی تفاوت نسبت به این مسائل ولی بازم مردمشون قانون رورعایت میکنن،یعنی خودشون میخوان قانون مدارباشن نه...
حالاماتابه دوست واطرافیانمون میخوایم دم ازقانون بزنیم به ماانگ مذهبی بودن،بچه مثبت،بسیجی و...می زنن ،
سخن آخرم هم اینه که همه حرفام یعنی اینکه اگه مردم بخوان خودشون میتونن تعیین کننده وضعشون باشن ولی خواست عمومی نیست وبیشتربه عنوان شعاربه دین نگاه میکنن.

وآیه ٣٦سوره اسراءمیگه:(وچیزی راکه بدان علم نداری دنبال مکن،زیراگوش وچشم وقلب،همه موردپرسش واقع خواهندشد.)
خیلی خیلی ازهمه شمادوستان بخاطرطولانی شدن مطلب عذرخواهی میکنم،باآرزوی سلامتی وسربلندی شمادوست عزیزوهمه مردم عزیزایران اسلامی.
اللهم عجل لولیک الفرج،یاعلی
07 Dey 93 ، 21:17 عاشق امام خامنه ای
دوست عزیز آقای محمدجوادعزیز بازهم سلام
دوست عزیز، اگه مردم حکومت اسلامی رونمیخواستن نه تواولین رفراندوم تعیین حکومت شرکت میکردن ونه توهیچ انتخابات دیگه ای،واگه بعضی افراددرسیاست الگوشون رو شبیه شهدامیکردن مثل شهیدباکری،همت،زین الدین،باقری و...که دشمن آرزوی به شهادت رسیدنشان راداشتند،وهمه زیردستی هاشون همانندجان برکفانی بودند که ازهیچ تلاشی برای دفاع ازاین آب وخاک دریغ نمی کردن وازبرادخودشون بیشتردوست داشتنشون وامروز هم همانندشهیدان طهرانی مقدم که ازجنگ تالحظه شهادت توی حوزه موشکی اونقدر تلاش وپشتکارداشت که ماروجزءبهترین کشورهای این فناوری کرد،یاشهیدان احمدی روشن و...که توزمینه هسته ای باعث سرافرازی و پیشرفت های شگرفی دراین عرصه کردن که توجه همه گان رابه ماجلب کرده اند،
دوست عزیز آیاواقعا مسولین ماالان چقدر این شهداروالگو ی خودشون قراردادن وشبیه شهدا به رهبرخودلبیک گفتن ؟آیاواقعا اگه ذره ای این چنین الگوهایی روبرا خودشون قرارمیدادن ما چنین مشکلاتی توجامعه داشتیم،یا تفکرهرکی کلاه خودشوبگیره بادنبره اصلامعنی داشت؟
اگه فرهنگ جهادی بعدازجنگ نیز مسولین ازش فاصله نمیگرفتن ماباچنین مشکلاتی روبرومیشدیم؟
اگه مسولین ما که یه روزی شبیه مامردم بودن وباهمین فرهنگ زندگی کردن وبعدا باطی فرازونشیب هایی به این مقامات سیاسی رسیدن اگه تفکری شبیه شهداوهمانندطهرانی مقدم روداشتن الان صنعت خودروسازی،آموزش وپرورش وفرهنگ،اقتصاد،پوشاک ،لوازم وتجهیزات ارتباطی وفناوری و...وخلاصه کلیه علوم ما وضعشون اینگونه بود؟
وحرف آخرم هم اینه که دوست عزیز چندتاازدلائل پادشاهی بودن حکومت ایشون روبیان کنید؟،وبعدهم فکر نکنم پادشاهی شبیه حکومتی باشه که رهبرش بامواضعش خطوط قزمز برابیرن نرفتن ازقلمرواسلامیت رومشخص کنه وسه تاقوه مملکت روبچرخونن ویه مجلس که متشکل ازنمایندگانی انتخاب شده ازسوی مردم توی کل کشورشون برکاراین آقانظارت داشته باشن وتوی حکومت پادشاهی انتخابات داشته باشنا.وازاینکه بنده رابه توجه ودقت بیشتردعوت میکنید خیلی خیلی سپاسگذارم،ولی دوست عزیزباتوجه به نظراتی که دادیدشمابیشتربه این توجه نیازمندنیستید؟
بازهم آرزوی سلامتی،خوشبختی وعاقبت به خیری رو برای شمادوست عزیز وهمه هموطنان عزیزم راازخداوندمتعال خواستارم.
اللهم عجل لولیک الفرج،یاعلی
07 Dey 93 ، 22:30 ایرانی ام
مرگ بر ضد ولایت فقیه
07 Dey 93 ، 22:32 حامی ولایت
وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد....
07 Dey 93 ، 22:42 یک دوست
با زیبا صحبت کنیم تا زیبا ببینیم به اسناد ودلیل های همدیگر توجه کنیم و با دلیل و مدرک حق و حقیقی همدیگر را متقاعد کنیم و همیشه سعی کنیم حامی رهبر باشیم و سره از ناسره تشخیص دهیم ت در آخرت مبادا اشتباهی نکرده باشیم و به خدا ،هرکسی با دلیل و مدرک صحیح هر چیزی را خواهد پذیرفت.
باسلام وتشکر از اطلاع رسانی و بیدار سازی اذهان دشمنان این ملت وکشور امام زمان (عج ) فراموش کرده اند که الان عصر فن اوری اطلاعات است من به این کوردلان میگویم این انقلاب ریشه در خونهای پاک ومطهر شهدا دارد وفتنه گران 88 ومنافقین واربابان شان را در زباله دان تاریخ خواهد انداخت مستدام باد ولایت فقیه حضرت ایت الله العظمی امام خامنه ای (روحی فداه )
12 Dey 93 ، 11:38 عاشق امام خامنه ای
دوست عزیزآقای محمدجواد
اگه میبینی دوستان اینقدرفدایی حضرت آقاهستن، به خاطره همون شهدائیه که مارومتهم به پایمال کردن خونشون میکنید اگه همین جان برکفان ولایت نبودن توی جنگ تحمیلی دست حضرت امام وولایت خالی می بود ووضع ماآن طوربه پیش نمی رفت وامروزهم اگرهمون تفکر گوش به فرمان ولایت نبود بایدایران هرقطعنامه وذلتی رومیپذیرفت واستقلال کشورمعنایی نداشت،نمونه اش روتوی فتنه ٨٨دیدیدکه اگه همون تفکر ولایی نبود توی قضیه حرمت شکنی روزعاشورا کسی به غیرت دینی اش برنمیخوردواون فجایع رودعواهای سیاسی می دونستن،و٩دی اتفاق نمی افتاد وهمچنان آن روندادامه داشت.

درضمن مااگه باآمریکاواسرائیل مشکل داریم به خاطرتفکرزورگویانه واستبدادی واستکباری دولت های اوناست نه مردم آمریکا واگه رفتارشون روتغییربدن ماباهاشون مشکلی نداریم،و به قول جنابعالی کسی نمیخوادسرشون روببره اگه زمان حضرت امام بودید آیاواقعاهمین موضع رومیگرفتید وبسیجیان وجان برکفان ولایت رونعوذبالله تندرومیخوندید؟
اللهم عجل لولیک الفرج،یاعلی
14 Dey 93 ، 00:33 بی نام
کی می دان مطالب بالا راسته یا دروغ
هرودت مردم توانستند از نزدیک خود ببیند آنوقت راست و دروغ معلوم میشه
این کار شما بگید بدون اثبات راست یا دروغ معلوم نمیشه
در یک از جواب ها شما گفتید آزادانه هر کس نظرش رو بگه
باید بگم آزاد بزارید نسل امروز خودشان جمهوری اسلامی یا جمهوری را انتخاب کنند
پاسخ:
http://sandiskhor.blog.ir/post/184

به این لینک سری بزنید
14 Dey 93 ، 00:35 بی نام
کی می دان مطالب بالا راسته یا دروغ
هرودت مردم توانستند از نزدیک خود ببیند آنوقت راست و دروغ معلوم میشه
این کار شما بگید بدون اثبات راست یا دروغ معلوم نمیشه
در یک از جواب ها شما گفتید آزادانه هر کس نظرش رو بگه
باید بگم آزاد بزارید نسل امروز خودشان جمهوری اسلامی یا جمهوری را انتخاب کنند
پاسخ:
http://sandiskhor.blog.ir/post/184

به این لینک سری بزنید
19 Dey 93 ، 17:14 فرزندایران
من نه اینوریم نه اونوری
سوی تفاهم ایجادنشه منظورم اینه که من سعی میکنم یه انسان ازادباشم ولی در چهارچوب انسانیت
بعددیدن نظرات دوستان حیفم اومدم ازشما تشکر نکنم بابت جواب گوبودن مطلبی که گذاشتن اگه کسایی که مطالبی روکه میذارن بتونن مثل شما باصبرتحمل وادب جواب بدن خیلی زیبا میشه
خداحافظ شما باشه
به روباه میگن شاهد کیه میگه دمم
آخه آقای حداد غیر از چاپلوسی دیگه کاری بلده
24 Dey 93 ، 01:35 بردیا
جانم فدای رهبر٬اینجاس که باید مولا علی رو درک کرد٬اینجاس که باید به یاد چاه کوفه افتاد٬
ررفقا...خیلی حرفها هست ولی...
واقعا اگه بعضیا از سر دلسوزی ی سری مشکلات و مطرح میکنن حتما باید پیگری بشه و مشکلات رو هم باید حل کنن
ولی اگه مغرضانه باشه باید گفت مرگ٬مرگ٬مرگ بر ضد ولایت مطلقه فقیه(جانم فدایی رهبر)
27 Dey 93 ، 01:48 مرتضی
هر چند رهبر انقلاب از جهات بسیاری شایسته ترین فرد بوده و هستند اما باید بپذیریم که برخی انتقادات به ایشان هم وارد است از جمله اینکه برخی اطرافیان ایشان نظیر آقای جنتی، سیداحمد خاتمی افرادی تندرو و غیرعلمی اند که بذر نفرت می پراکنند ولی همچنان در دستگاه رهبری قدر می بینند و بر صدر می نشینند
به نظرم القاءات همین ها هم باعث شد تا اعتراضات طبیعی مردم در سال 88 با اشتباه استراتژیک مقام رهبری، به یک فتنه بزرگ تبدیل شود.
فتنه ی ۸۸ رو مافیای ایران ترتیب داد که نه رهبر نه هاشمی در اون نقشی نداشتن
و هر گونه عکس العملی منجر به کشتار بیشتر مردم بیگناه میشد
رهبر بهترین استراتژی رو داشتن
انشا.. فرزندان بزگان دلسوز مردم به فرمان پدر گوش بدن نه به مافیای ایران
فتنه ۸۸ یه فیلم سینمایی یود که با هدف تضعیف وجه رهبری و نمایش جدا سازی رهبر و هاشمی بود که البته در حقیقت این دو بزرگوار هر دو دلسوز ملت هستن و موسوی و کروبی و احمدی نژاد همه بازیچه بودند
فقط نمایشی بود که به اذهان عمومی بقبولونن که رهبر و هاشمی اختلافدارن ،درحالیکه شکر خدا پنین نیست
دعوای موسوی و احدی مبود
جنگ علیه شخص رهبر بود
اونهابی که کارگردان بودند به منافع خودشون رسیدند هرچند احمدی نژاد هم پی به ماهیتشون برد بتدریج متوجه شد اونها طرفدار رهبر واقای هاشمی و ملت نیستن
بلکه قایل به تفرقه بیانداز و حکومت کن هستن
و فقط سایه ی اونا رو میبینیم و پشت چهره ها پنهان و به اسم بزوگان دستور میدن
به نام بزرگان به کام خودشون
تا در ایران آدم هایی مثل شما هستند ایران همینطور بدبخت میمونه
جالبه یه مقایسه ای بکنید وضع اقتصادی و نظامی و سیاسی این دوران با دوران شاه بعد اینطور نظر بدید لطفا
پاسخ:
توی لینک زیر این مقایسه انجام شدهـ
http://sandiskhor.blog.ir/post/61
جالبه تو مملکت ما همه سیاه و سفید هستن.شما طوری از این بابا صحبت کردین انگار پاپ کاتولیک هاست.اونطرفی هاهم طوری صحبت میکنن انگار پسرعموی شمر است.حرفهای شماروکه میخونیم به نظر درست میاد.حرفهای اوطرفیها هم همینطور.همه هم میگن فکت صحبت میکنن.چون نمیشه هردو راست بگن پس میشه نتیجه گرفت هردودروغ میگین.خدایا مارو از شر دروغگوها نجات بده.
11 Ordibehesht 94 ، 09:09 ابوالقاسم
ازدشمنان ولایت ورهبری در این نظام مقدس ، بیش از این انتظار نیست . اما بدانند پشت سر رهبرمان ایستاده ایم واین شایعات خللی در اراده آهنین مان که همانا عشق واطاعت از امام خامنه ای است وارد نخواهد کرد
سلام عالی بود مطلبتون.خدا قوت.
نظرات دوستان هم جالب بود که البته بیشتر انتقادها از سوی افراد بی سواد بود،حتی ارزش جواب دادن هم نداشتن.و در جواب تمام کسانی که توهین کردند باید بگم ذوست دارید کسی به پدرتون توهین کنه؟اصلا ایشون رهبر نه،یک مقام دولتی نه،یک شخصیت والا نه،یک بزرگوار محترم نه،دیگه پدر یک خانواده که هستن؛اصلا برای مردم این مملکت نه برای خونوادشون و فرزندانشون عزیز که هستند.درست نیست این توهین ها و تهمتاتون بخدا.اون دنیا برای تک تک این حرفاتون مواخذه میشید قیافتون دیدن داره در اون لحظات،که امیدوارم هیج اءمه ای شافعتون نشه چرا که لیاقتش رو ندارید.شما کساتی هستید که اگر در زمان ظهور امام زمان با شید جز گروه.دشمنید و به ایشون تهمت میزنید.بخدا قسم که شماها اگر در زمان امام حسین*ع* بودید جز لشکر یزید بودید شکی درش نیست.تقصیری هم ندارید امثال شما همیشه ذنبال مقصر میگردن برای گندکاریا و بدبختیاشون که خودشون باعث و بانی اصلیش هستن.ماهم وضع مالی بدی داریم. ماهم در حقمون ناحقی شده خیلی جاها.ماهم از بیکاری ناراحایم و با مدرک ارشد در به در دنبال کاریم درصورتیکه طرف با دیپلم و پارتی بهترین شغل رو داره.ماهم بخاطر مشکلات کارمون به دادگاه کشیده شده و قاضیهای بی انصاف حقمونو ناحق کردند.ولی خداروشکر از شعور و انصاف برخورداریم و مشکلات زندگیمونو بی کفایتی بعضی مسءولین و پارتی بازیارو به پای کسی که مقصر نیست نمینویسیم و عقده دلمون رو سر رهبر مظلوم خالی نمیکنیم.ایشون ناءب امام زمان *عج*هستند بترسید از توهین به ایشون.باور کنین نه بسیجی ام نه نظامی ام نه ی فرد سالخورده قدیمی.منم مث شما ی جوون 24سالم.اما کشورم رو رهبرم رو و امام زمانم رو دوست دارم.
جانم فدایت سیدعلی.تپش قلبم با نفسهای تو میتپد.نباشم روزی که تو نباشی.تا جوانان وطن چون منی هستند باکی از دشمانت نیست.سیدعلی خامنه ای دلبر دلم
سلام
پاسخ:
سلام علیکم
جانم فدای ررهبرواقامجتبیهبر خانواده اش
25 Ordibehesht 94 ، 04:07 سلام من جوانیمحمود
واقا مجتبی ندیدم ولی حرف نمیزنم عمل میکنم جونم فدای توواقا مجتبی چون احساس. قلبی ام میگه خیلی انسانهای درست هستید ومنم حاضرم جانم بدون تارف فدای شما کنم گفتم که حرف نمیزنم عمل میکنم من جانم متعلق به شماست آقا امر بفرمایید این جان ناقابل فدای شما وخانواده محترمتان میکنم شما جانشین حضرت مهدی هستید پس چه بهتر است جانم را در راه شما فدا کنم رهبر عزیزم واقا مجتبی من جانفدای شما هستم پس منو از خودتون بدونید که جان ناقابل را برای شما فدا کنم دشمنانتان نابود شوند به حق خدا جانی که دارم فدای شما میکنم وبدانم چه کسی دشمن شماست نابودش میکنم شما جان تازه ای به من داده اید انشاالله در راه اهداف شما جان بدهم که شیرین ترین لحظه زندگی ام است هرچی که گفتم حرف نیست بدون بدون هیچ دریغی فدا میکنم همه چی ام راه در راه شما پس جانم فدای شما رهبر عزیزم وخانواده محترمت محمود جوانی 33 ساله که زندگی. جانش متعلق به رهبر عزیز می‌باشد دستتان را آقا از دور میبوسم چون برای من همینم کافی است چون من هنوز به جای نرسیدم که بتوانم شمارا ببینم دیدن شما پاکی خولوص میخواد که من هنوز لیاقت آنرا ندارم که صورت نورانی شماراببینم دیدن شما سعادتی



است که میدانم این سعادت نصیب من نمیشود فقط از این طریق میتوانم دستهای مهربانت را ببوسم وبه آرزویم برسم رهبر عزیز هر وقت امر بفرمایید من باجان دل درخدمت هستم من از جان ودل در خدمتم دوست دارم دستهاتو میبوسم به انتظار روزی میشینیم که شاید صورت نورانی ات راببینم اگر این سعادت نصیبم شه که میدانم نمیشود شما کجا ومن کجا آقای من جانم بفدایت آقا
من جوانی هستم ه
و
05 Khordad 94 ، 15:55 سیدابوالفضل 14ساله
سلام ودرود به روح تمامی انبیا واولیا وطرفداران ومدافعان حق وحقیقت و مظلومیت از آدم تا خاتم واز خاتم تاالان که یمن وعراق را جنگ فرا گرفته است،منصفانه وعاقلانه وغیر مغرضانه فکر کنید واظهار نظر نمایید.
قدر زر زرگر بداند قدر گوهر گوهری
ناشکر نباشید وکمبودات زندگی خود را مبنای توهین به بزرگان و
عزیزان قرار ندهید ودستاورد های انقلاب اسلامی را هم ببینید .
چو ایران نباشد تن من مباد
تا ظهور حضرت مهدی(عج) با اقتدار ایستاده ایم
سلام،من می خوام مطلب دیگه ای بگم خدمتتون.
طی این سی و چندی سال اختلاف طبقاتی مانند کشور آمریکا بیشتر شده.
فساد در ادارات بیداد می کنه.فقر و فحشا و اعتیاد وحشتناک شده.بیکاری سر به فلک کشیده.بنیاد خانواده با طلاقهای بسیار در حال پاشیدنه،محیط زیست ویران شده،دوست عزیز اگر این ها را نمی پذیری سری به امارهای رسمی بزن.
مقام معظم رهبری و نهادهای ریاست جمهوری و مجلس و قوه قضاییه وظیفشونه به مردم و کشورشون خدمت کنند ولی در این زمینه سهل انگاری ها صورت گرفته،بعضی از مسئولین فکر پر کردن جیبشونن.مردم از این دلخورن و کشورهای معاند قصد سودجویی از این دلخوری را دارند.من قصد تایید و یا رد ادعاهای کشورهای غربی را ندارم.ولی از سهل انگاری و بی کفایتی برخی مسئولین هست که کشورهای معاند سو استفاده می کنند.راه حل این بحران در کشور هم فقط و فقط حاکمیت قانون است.در جوامعی که به صلاحیت بیه جای روابط و پارتی بها داده می شه و قانون رعایت می شه پیشرفت صورت می گیره.متاسفانه در کشور ما نه اینکه پیشرفت نباشه اما سرعتش خیلی کنده.
خسته نباشی ، انشا... شما آلوده قدرت و ثروت باد آورده نشی هیچگاه.
16 Khordad 94 ، 13:24 ایرانی
چطوره از اقای عادل در مورد فعالیت های اقتصادی
و سبک زندگی وداشته های خودش سئوال کنیم.
من از رهبر عزیز مان تشکر می کنم که امنیت برایمان فراهم کرد فقط یک گله دارم چرا در ایران نباید زن ترانه نخونه واز صحنه هنر دور باش
28 Khordad 94 ، 21:12 علیرضا
اگر فکر میکنید که بعد از این نظام وضعیت خوبی خواهیم داشت سخت در اشتباهید از قدیم گفتند که بد از بدتر هم است
پس یک مقدار منطقی باشیم اونهایی که نقد می کنند ویا اونور آب نشستند میگند لنگش کن فقط دروغ میگند کجا بودند زمان جنگ همشون در رفتند اونور پس خدایا شکرت
آقای خامنه ای رهبری مقتدر و خیر خواه است اگر البته دور بریها بزارند وچوب لای چرخ نکنند وهمچینین حرفهای ایشان رو گوش کنند
در ضمن امنیت در کشورمان یک نعمت بزرگه که به لطف خدا واین نظام بر قرارشده
تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها
29 Khordad 94 ، 14:32 منصوره
خدایا به تو پناه مبرم از شر شیطان انس و جان
امام حسین (ع) می فرمایند اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید .
کسانی که دلیل ومدرک شان شبکه های بیگانه است و استناد به گفته های فراریانی که از هر حزب و گروهی که هستند میکنند خداوند به انسانن عقل داده فکر کنندکه چه شده که بیگانگان دلشان برای ما سوخته و دادخواهی ملت ایران را دارند غیر از این است که منافع آنها به خطر افتاده و نمی توانند پیشرفت ایران را ببینند که این همه هزینه شبکه های تلویزیونی و فراریان ملت ایران می کنند فراریان اگر دلسوز ملت ایران بودند الانن در جبهه دشمن آب به آسیاب دشمن نمی کردند نگو که اگر اینجا بود ند میکشتنش که یک دلسوز و فدایی باید از جان مایه بگذارد وگر نه دروغ می گوید مگر امثال تو که نظرتان را در محافل وسطح جامعه بیان کردی کشته شدی اگر انسان فقط به بعد مادی زندگی نگاه کند عرصه زندگی بر او سخت و غیر قابل تحمل می شود ما انسان هستیم نه حیوان که فقط به خوردن و خوابین بیندیشیم . وکسانی که اقتصاد الان را با زمان شاه مقایسه می کننند بدانند انقدر سطح معیشت مردم پایین بود که خیلی چیزها اصلا استفااده نمی شد شیر از صبح تا شب دم در مغازه ها می ماند ولی کسی یا قدرت خرید نداشت یا درک از فواید ان نداشت این یک نمونه پیش پا افتاده از زمان طاغوت است خوشی زیادی انسان را متوقع و سرکش می کند.و به خود اجازه می دهد به مقدسات مردم و اعتقادات مردم توهین کنند و فکر کنند که فقط خودش درست می فهمد یک درصد احتمال بده که افکار تو اشتباه باشد آن ووقت خواهی دید ارامش و امنیت فکری و روحی روانی خیلی بهتره از انچه که تو خودت را به زحمت بیندازی برای بدست آوردن چرندیات بیگانگان یک بمب قبل از اینکه ترکشش به دیگران اثابت کند و آسیب برسانت خودش منفجر می شود وتکه تکه این یک نصیحت مادرانه بود قبل از هر چیز فکر کنید که دروغگو این طرفه اب است یا آن طرف آب
حیف که مردم فقط شایعه رو میشنون و نشر میدن دریغ از ذره ای تحقیق و ...حماقت سادگی ...با همین و‍‍‍یژگی ما دارن به اهدافشون میرسن
خدا همه را هدایت کند و ما را از سلاطین جور نجات دهد به برکت ظهور آقا و مقتدایمان امام الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف
22 Tir 94 ، 13:00 جعفر محمدی
من میگم بعضی ها چرا جانشان را فدای کسی می کنند که آنهم انسانی مثل خودشان است. دروغگو و چاپلوسند و برای منافع این کار را می کنند اگر این آقا این موقعیت را هم نداشت حاضر بودید جانتان را فدا کنید. فرهنگ چاپلوسی را خود این اقا رواج داده است.
پاسخ:
http://sandiskhor.blog.ir/post/182
23 Tir 94 ، 21:30 عاشق امام خامنه ای
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدناالامام الخامنه ای
خداوند عاقبت همه مان رو بخیر کنه

الهی آمین
سلام دوستان.هیچ موقع در مورد هیچ کسی زود قضاوت نکنید ومنبع اطلاعاتی خود رو هم منحصر تو چند شبکه ماهواره ای قرار ندین.
02 Mordad 94 ، 04:24 یا حسین
برای اینکه مردم با مستند حرف بزنند باید زمان بگزرد همان جور که یک سری حرف ها برای پسر های اکبر می گفتن و آدم هایی مثل شما تکزیب می کردین بعد که ورق برگشت همه با مستند حرف زدن کمی زمان لازم است تا واقعیت رو شود ما هم دوست داریم بدانیم چه کسی راست می گوید و که دروغ..............؟
باسلام .تورو خدا راستشو بگید تا بحال واسه خرید به بازار رفتید ببینید دوتا پلاستیک میوه چند میشه حقوق ما کارگرا چنده ؟
تا حالا واسه خرید لباس بازار رفتید تا حالا بنزین ازاد زدید تابحال کرایه تاکسی دادید تا بحال بچتون و دکتر بردید ؟
تا بحال گریه های بچتون و واسه خرید اسباب بازی دیدید ؟
تا بحال دست خالی به منزل رفتید ؟
تابحال به گرانی فکر کردید اخه چرا تورم تا کی فقط اینو بدونم دیگه هیچی نمیخوام جز مرگم ؟
مگه رهبر رییس کل قوا نیست?مگه مسایل مربوط به نظام مربوط به رهبر نیست?پس چرا من وقتی که با پدرم رفتم برایاثبات ادعای پدرم مبنی براین که در زمان جنگ در کربلای پنج دچار موج گرفتگی وشیمیایی شده بود به من گفتن اسمش هست ولی پروندش نیست?وبعد از دوندگی های بسیار به ما گفتن که ایشون شیمیایی نیست در صورتی که دکتر بنی کریمی در گر گان و دکتر اصلانی در تهرتن که هر دو فوق تخصص امراض ریوی هستن و دکتر بنی کریمی جانباز شیمیایی هفتاد درصده شیمیابی بودن پدرم رو تایید کردن ولی شورای عالی به اصطلاح پزشکی کشور این نظریه هارو رد کردن و پدرم علی رغم جای سوختگی روی بدنش چ جای قیچی های جراحی روی بدنش و خس خس ووتنگی نفس و ریزش مو رخلط وخون ریه اش جانباز تلقی نشد و خیلی کسا حتی با کپسول هوا و دملهای چرکی که روی بدنشون بود اومده بودن ولی جانباز تلقی نشدن.ولی خیلی ها بودن که حتی نمیدونن فشنگ چیه ولی با پارتی بازی حصوق بگیر بنیاد شهید شدن.دیگه از اختلاسهای میلیاردی توی ادارات ارشد و توسط افراد بالا دستی و .... حرفی نمی زنم اون اقای شما هر وقت تونست جلوی این کترهارچ بگیره و با تنبیه کردن علنی اونها جلوی مردم و به مشکلات جانبازای حق خورده شده و سربازای گر زده ومظلوم پادگانهای ارتش و مرزی رسیدگی کنه که علی رغن خدمتشون از بالا دستی چپ و راست فحش نثارشون میشه رسیدگی کنه اونوقت بیاد اسم خودشو بذاره شاه ،امپراطور یا رهبر مردم.
آقای مجیدو آقای محمد حسنی تو همون بدبختی و نفهمی بمونید
زمان حضرت علی هم خیلی تهمتها به حضرت زدن،بامنطق شماها لابد چیزکی بوده،بهتره جای گوش دادن به اخبار آمریکا و بی بی سی دنبال حقایق باشید که تهمت نزنید به رهبر و فرزندانشون، چون به کم کسانی تهمت نمیزنید
13 Mordad 94 ، 17:54 عاشق امام خامنه ای
باسلام آقا ناصرعزیز
بنده هم خیلی ازحرفای شما که گفته بودید حق مردم ضایع میشه و...روقبول دارم ولی اگه رهبری بیادمستقیم یکی روعزل یانصب کنه خیلی هادرنمیان بگن ایشون دیکتاتوره؟مگه دولت منتخب مردم بلانسبت بوقه؟و...آیارهبری واقعااین توانایی روداره که بگرده توادارات وافرادمختلف روشناسایی وعزل یانصب کنه؟آیاتابحال شده به خاطرهمین موردی که گفتی به مراجع قضایی ودارای صلاحیت شکایت کرده یااگرشکایت کرده چقدرپیگیربوده اید؟
مگه دولت منخب همین مردم نیست پس چراتاارگان وسازمان یاافرادی تخلف می کنن فورادادسررهبر می زنید ؟
درضمن رهبر وشاه وامپراطور هم ازلحاظ معنایی،ساختاری وویژگی های عملکردی زمین تاآسمون باهم فرق دارن.
یاحق
فقط بگم اقاتون از سران فتنه میترسند چون خودشون خورده شیشه دارن وگرنه دادگاهیشون میکردن اونم علنی
19 Mordad 94 ، 21:48 سید مسعود میرحسینی
ما با ولایت زنده ایم تازنده ایم پاینده ایم اینکونه دروغهای شیاطین روی زمین از ارادت ما به اماممان کاسته نشده بلکه افزوده می گردد. سرباز ولایت
20 Mordad 94 ، 00:35 آگاه از...
باسلام
من رهبرم رادوست دارم وبه ایشان ایمان دارم وبه خانواده وفرزندانش نیزایمان دارم و به شرافتم قسم هرجالازم باشدانتقادم رامیکنم
عزیزان من بدانیدهمیشه افرادی درجهان تغییرات بزرگ رارقم میزنندکه خلاف جریان آب شنامیکنند(منظورخلاف جهت زورگویان نه کسی که ارادتمندملت است)
من دوست دارم آقاراببینم وحرف دلم رابه ایشان بزنم حدود3ساعت حرف خصوصی باایشان دارم .یکی ازسخنانم این است که ازبرخی اعضای کابینه یکی ازدولتهای بعدازانقلاب شکایت دارم میخواهم بدانم درصورتیکه بخواهم شکایتم رامطرح کنم ووکیل بگیرم و ازحق خودم ومردم پابرهنه دفاع کنم نظرآقاچیست؟حضرت آقابه من کمک میکندیاخیر؟اجازه میدهدیاخیر؟و.........آقاجان به جدت قسم من به جای برخی مسئولین خجالت میکشم که چگونه اجازه میدهندافرادی ازچندصدمتری آنهابگذرندویاچگونه اجازه میدهندکسی که دستش راتاآرنج درجیب تک تک مردم فروکرده است روی زمین وجودداشته باشدوازهمه شگفت انگیزتربرخی بزرگان چگونه همکارویادوست برخی دیگرهستند.آقاجان اگرروستای ماکه فقط 300الی400نفرجمعیت بیشترندارداگرهمین تعدادبفهمندکه خدای ناکرده من دست اندازی به حق مردم کرده ام شایدبرای همیشه دیگربه روستایمان نخواهم رفت چون آبرووشرم خیلی مهم است ولی عجبابرخی افرادمیدانندکه74میلیون نفرمیدانندکه ایشان چکارکرده است ولی بازهم ازرونمی رودوحتی حاضراست جلوی دوربین نیزظاهرشود...........................آقاجان دعوت ماراهم بپذیرماهم مردمی هستیم که حرفهایی برای گفتن داریم.البته شایدلایق شمانباشیم............باوربفرماییدیکی دوشب پیش که آقای رئیسی معاون اول دستگاه قضابه تلویزیون آمده بودندمن متوجه شدم که این بزرگوارچه زجری میکشدوچه میخواهدبگویدولی نمیتواند.به چه دلیلی؟؟الله اعلم.....هربیننده عاقلی متوجه میشدکه جناب رئیسی یک گلوله اسراراست ..... وقتی اکثرعزیزان وبقول خودمان سردمداران به گونه ای لغزشی داشته اندچه بایدمیگفت ومادوست داشتیم چه بشنویم.....................حقیرشما
20 Mordad 94 ، 01:17 آگاه از...
باسلام مجدد
ازرهبرعزیزم تقاضادارم یک روزنامه کشوری راملزم کنندکه فقط هفته ای یک روزدریک استان گزارش مردمی تهیه کندتاهمه مسائل جامعه به خوبی به استحضارمقام معظم رهبری برسد.وهمه مسائل مملکت به خوبی رصدشوند.ضمناماحاضریم دراین باره نیزخودمان هم کمک کنیم.ضمن اینکه مسائل بدون سانسوروفارغ ازاصطلاح آزاردهنده ((مصلحت))منعکس شوند.




من به عنوان یک عضوکوچک جامعه به رهبرخودقبلانیزپیشنهادداده ام نگذاریدضرب المثل ((آب اگرچندروزدرچاله ای بماندمتعفن میشود))رابیشترازاین درمملکت اسلامی ببینیم .منظوراین است که نگذاریدناشایستگان آنقدردرپستهای کلیدی بمانندتاصاحب ثروتهای میلیاردی شوندوهرکاری هم که دوست دارندبااین مردم ومملکت بکنندواضح ترمیگویم فلان مفسدان درکمال ناشایستگی دربرخی پستهای مهم اقتصادی وسیاسی سالیان درازی جاخوش کرده اندوهزاران میلیاردپول وجواهرات اندوخته اندوهرگاه هم دستگاه قضابخواهدباآنهابرخوردکندآن قدرپول دارندکه باهزینه کردن بخش کوچکی ازآن همه ناملایمات رابرطرف کرده واکنون هم به عنوان قدرت فوق العاده وصاحب نفوذی قلمدادمیشوندوبایدبدانیم این افرادبرای همه مادرآینده خطرناک خواهندبود.

نتیجه گیری:محدودیت قائل شدن برای پستهای میانی وبالای جامعه
مامیدانیم ((برخی)) افراددارای موقعیت سیاسی کشورمان درچندین سال اخیرچه کرده اندوچه اندوخته اند.آقاجان اینهامال کیست؟؟چراوقتی سخن ازبرخوردقضایی ومحاکمه به میان می آید((برخی))سیاسیون درجه یک که نمایندگان اصلی مردم هستندسست میشوندوچه بسامخالف محاکمه ومدافع خائن نیزمیشوند؟؟؟؟؟؟؟

آقاجان آخرین سخن من این است که برخی افرادبرگردن این مملکت حق دارندودرعین شایستگی پشت درهامانده اند.انشااله امیداست اگرشماصلاح بدانیدبه امثال ما کمکی شودتاماهم حضوری درسیاست سرزمین خودداشته باشیم.آقاجان شمامبارزبوده ایدشمامیدانیدوقتی میخواهی حرفت رابزنی ولی کسی نمیخواهدبشنودچقدرسخت است شماانقلابی بوده ایدومیدانیدوقتی افرادی باهزاران علامت سوال سرجای شمانشسته است چقدرسخت است.من اول به درگاه خداوندامیدوارم وسپس به حضرتعالی به عنوان یک رهبرانقلابی ومبارزفهیم نیزامیدوارم...........برخی افراددراین مملکت جه قبل ازانقلاب وچه بعدارانقلاب یک چکش زده اندویک ریالشان راگرفته اندولی برخی دیگرهزاران چکش زده اندوحتی یک ریالشان راهم نگرفته اندوچه بسایک ریال هم ازجیبشان برای مردم داده اند.امیدواریم روزی برسدکه افرادی درسایه حمایت خداوندکریم وحضرتعالی به میدان بیایندومیدان داری کنندکه مردم منتظرشان هستند

فردوسی درشاهنامه چه زیباگفته است:
نه هرمرد،مرداست نه هرزن،زن است
نه هرگلبنی لایق گلشن است

مرگ بر ضدولایت فقیه
جانم فدای رهبر
پهلوان و قهرمان ملی بودن - تو دل (تمام) مردم نه افراد محدود جای داشتن - پذیرفته شدن در ذهن تمام طبقات جامعه با قران خوندن و مومن بودن و دیگر هیچ حاصل نمیشه . چه بسیار میبینیم در اطراف خودمون حاجی ها و مومن ها دولت مردان و اشخاص مهم جامعه که بسیار (مومن و دزد )هستند . توقعی که از ایشون و اطرافیانشون میره با وظایف عوام فرق داره
. مگر میشه این همه زشتی و هرزگی سیاسی و اقتصادی رو در اون سطح دید و هیچ نگفت و (((خوب))) بود . آن هم در جمعی که اگر نسل فعلی و نسل قبلی رو نگاه کنیم 90% فامیل دور یا نزدیکند . درست کارها آنهایی بودن که زشتی ها رو دیدند و مخالفت کردن و سالها خانه نشین شدند و در تبعید سیاسی -اجتماعی جان دادند ولی شریک دزد و رفیق قافله نشدند . و البته دوست داران این افراد به این نکته واقف بودند که ملت و جامعه ما آنقدر نکته بین و واقع بین هستند که خود حق رو درک کنند . خوبه که زمان میگذره و حقایق نمایان میشه ولی بدتر از بد فراموشی و آلزایمر ملی ماست . مشت نمونه خرواره
ل
29 Mordad 94 ، 23:30 حمید قاسمی
باسلام وتشکر از دکتر حداد عادل که روشنگری کردید الحق هیچ نکته تاریکی در نزدیکان به رهبری خصوصا فرزندان معظم له نیست اگر بود تا حالا اطلاع رسانی شده بود رهبری جایگاهی است در کشورمان که تزلزل ان به دل دشمنان هنوز مانده وهرگز این توهمات انها بجایی نخواهد رسید ولی این روشنگری ها برای بعضی افراد زود باور لازم است تا به بی اساس بودن این اتهامات کذب پی ببرند ما چون رهبرمان علی است در خاندان علی این اتهامات بی معنی است خدا سایه ی رهبر معظم را بر سر ما مستدام دارد .حمید قاسمی فرهنگی
04 Shahrivar 94 ، 01:35 ب اقبالی
سلام
سلام من رابه آقابرسانیدوبه ایشان بگوییدکشوردر20آینده با مشکل بزرگی بنام کمبودنیروی انسانی یا همان کاهش جمعیت روبرومیشودوآن وقت است که دیگر نسل قاسم سلیمانی وسرداررضایی هاوسردارفیروزفرفرمانده تیپ سپاه یاسوج و...... وبه طور کلی سربازان امروزی راهم برای جنگیدن باقدرتهاوتروریستهانداریم ایاتاکنون اندیشیده ایدکه تکلیف20یا30سال دیگرکشورچیست به اقابگوییدبه قول آقای هاشمی رفسنجانی عزیز یک روستایی میگویدهمه هم وغم کشورونخبگان راروی اقتصادوافزایش جمعیت بگذاریدتابرنامه های بلندمدت استکباربرای ما، (دردویاسه دهه دیگرکاملامحقق نشود. همه مامیدانیم همه اعراب بالاخص اهل سنت فرزندان زیادی دارندکه ازده نفرهم تجاوزمیکندوبرخی ازهمینهاافرادی هستندکه به سیاه جامگان داعش خواهندپیوست. ازرهبری تقاضادارم سیلی محکمی به مفسدان بزنندبیت المال راازآنهاپس بگیرندواقتصادرادرست کنندتاجوانان بتوانندازدواج کنندوباعث افزایش جمعیت شوندوازطرف دیگرزوجهاراچه جوان وچه میانسال وچه پیرتشویق کنندتافرزندان بیشتری داشته باشندتاخطربسیارجدی که خاک پاک ایران راتهدیدمیکند، مهارشود. بخداقسم برخی اوقات وقتی به آینده فکر میکنم بسیار نگران میشوم. امیدواریم دست ازچنددستگی هابرداریم وبااتحادوهمدلی حفاظت ازمرزهاومیهن رابرای آینده مدیریت کنیم. ضمن اینکه درحال حاضرپسرزایی در ایران کیمیاشده است بایدقدری به خودبیاییم تادرآینده فرزندانمان قربانی کوته فکریهایمان نشوند. ضمن اینکه داعش راازیک طرف والقاعده و..... راازطرف دیگربرای ماساخته اندوابرقدرتهاهم که دیگرجای خوددارند.... اقتصادوافزایش جمعیت. بر نامه ریزی بلندمدت وافزایش توان دفاعی که شامل آموزش دفاعی جوانان ازسنین نوجوانی اعم ازدختروپسروساخت جنگ افزارمند وبومی سازی آن و....... میتواندکلیدحل مشکلات (به معنای عام) حال و آینده کشورباشد
04 Shahrivar 94 ، 13:02 انا اعتدنا لظالمین عذابا الیما.
فیومئذ لا یعذب عذابه احد. ولایوثق وثاقه احد .
مریدان و عاشقان و سینه چاکان و نوکران آیت الله العظمی امام خامنه ای ولی امر کل مسلمین جهان ، خوب به این آیه قرآن توجه کنید تا حساب کار دستت بیاد. نفرین بر کسی که از ظالم حمایت کند و با دروغ و مقدس سازی حرفش را به کرسی بنشاند . آن روز که پرده ها کنار رفت و جهنم آشکار گشت خواهید دانست حقیقت چه بوده است. پس تا فرصت باقی است به خود بیایید.
06 Shahrivar 94 ، 12:23 رهروان خط ولایت امام خامنه ای دامت توفیقاته
خامنه ای خمینی دیگر است خمینی هم خامنه ای دیگر است
رازهایى از اعدام هاى دهه 80 ایران و گورهاى دسته جمعى افشا شد. سرچ کنید فیلتر شوید
رهبر ما والاتر از همه کس و همه چیز است و با این تهمت ها به هیچ جایی نمی رسید چون عشق خامنه ای در قلب ما حک شده است و با خون ما عجین است
15 Shahrivar 94 ، 11:56 تاریخ تکرار میشه هم وطن
ماه پشت ابر نمی مونه....بالاخره مردم میفهمن چه بلایی داره سرشون میاد...مهدی بیا انتقام این مردم بدبختو بگیر
خدا شر دشمنان اسلام و رهبری عزیزم رو ب خودشون برگردونه
امام خامنه ای هم مثل جدشون مظلوم هستند
از دشمن توقع دوستی نمیشه داشت
اما چرا بعضی از مردم اینقدر جاهلانه رفتار میکنن
اللهم عجل لولیک الفرج
لبیک یا امام خامنه ای
این شخص مجتبی خامنه ای ست
نه سید مجتبی حسینی خامنه ای (فرزند رهبر)
مجتبی خامنه ای نه روحانیست ونه فرزند رهبر است بلکه از یه پدر ایرانی ومادر اهل دبی هست ک اطلاعات ایشون در سایت اقتصاد ودارایی دبی موجود است و هیچ ربط ونسبتی به مقام معظم رهبری ندارد
این موضوع یک شیطنت زشت از طرف دشمنان به رهبر عزیز است
چ دروغ بچگانه ای اگه سند ومدرکی داشتن رو میکردن
و اونم کی این دروغو اول گفت
خودش عضو ساواک بوده ......
میخوان با این دروغ خیییلی زیرکانه( کینه ودشمنی )بین امام خامنه ای و هاشمی رفسنجانی و تفرقه بین مردم ایجاد کنن
فقط با مدرک حرف بزنن ن با دروغو تهمت
اللهم عجل لولیک الفرج
خدایا فرج آقا امام زمان (عج)رو هر چ سریعتر بده ک دشمنامون از هر حیله ای واسه ظربه زدن ب اسلام و ما کوتاهی نمیکنن
خدا (شر )شونو ب خودشون برگردون ک موجب نابودیشون شه انشاءلله
لبیک یا خامنه ای
درود
مجتبی جان برادرم حقیقت را میدانم نگران مباش در همین سکوت بمان
سپاس
اقا مجتی بچه شمالم مازندرانی یک جمله میگم امی پیر مواظب باش تی فدا
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است
6 تا فرزند داره هر 6 تا ازدواج کردن 37 سالمه مدرک دارم ای کاش نداشتم امیدی هم به ازدواج ندارم چون پارتی ندارم کاری داشته باشم
سر کاری هستیم ! اما سر کار نمیریم !
خدا لعنتت کنه همه تونو که فلاکت ایران ا. وجود شماست
37 این غیر از دروغ و اختلاس وجنگ و گروگانگیر و آشوب در منطقه وصف ونابود و کمبود چه دستاوردی داشتند خدایی یک روز خوش برا ایرانی گذاشتند بگویید کی ما یک روز خوش و بدون جنگ و بدبختی داشتیم حالا یک کامیون پول پیشکش!؟؟؟؟؟
16 Mehr 94 ، 15:04 بهنام
رهبرم جانها به فدایت جانها - دشمنانت به درک اسفل سافلین
آره.ضمنا ایشان به سعید امامی علاقی بسیاری داشتند. سعید امامی بیشتر وقتش به عبادت عملی در راه حذف فیزیکی دشمنان خدا می گذشت.
19 Mehr 94 ، 22:55 مسعود
دردو بر اقا و سرورمان.امام زمانه حضرت امام خامنه ای.بزرگوار و زنده باشی رهبر عزیزم.ای سرور.ای مرد بزرگ
چرا هر کس انتقاد میکنه میگن از اون طرف اب خط میگیره یعنی اینهمه مشکلات اقتصادی و عقیدتی وجود نداره و القائات اون ور ابه؟
30 Mehr 94 ، 07:37 امیرحسین
وقتی که انسان زیادی گناه کنه، حقیقت رو قبول نمیکنه.
کسانی که ولایت فقیه رو قبول ندارن ، اکثرا یا بی نماز هستند یا بی تقوا.
یاحق ، حق را بشناسان و بقبولان
آمین یا رب العالمین
پاسخ:
مخالفم...
02 Aban 94 ، 00:42 فیروزه موسوی
من خیلی آقارودوست دارم وقتی خونه وزندگی سادهاش رودیدم به عاشورااشک ازچشام جاری شد وبه خودم میبالم برای داشتن همچین رهبری واز خداوند متعال سلامتی وطول عمرشو خواستارم.آمین.جانم به فدایت آقا
روح محمد رضا شاه شاد
درود به ایران و ایرانی میگم خودتون ....هستید یا ملت رو ....فرض میکنید البته فکر نکنم اینقدر شهامت داشته باشید بر ..... ملت صحه بگذارید دروغ هم حدی داره ملت با چه زبونی بهتون بفهمانند که دیگه شما رو نمیخوان الان میفهمم اسکندر مقدونی و اعراب و .... این دشمنان و مهاجمین خارجی چگونه تونستن سپاهیان ایرانی رو شکست بدهند حاضر بودن حکومتی اجنبی و غیر ایرانی رو رو بپذیرند ولی حکومت ایرانی نما رو نپذیرند البته در حقیقت هم انیرانی و ایرانی نما میباشند بنظر شما کسیکه با افتخار از سیادت و اولاد پیامبر بودنش لاف میزند میتواند ایرانی نما باشد
جانم وفرزندام همه چیزم فدای این پیر کعبه خدایا برسان روزی روکه دستم روبه رهبر اهدا کنم تا رهبرم حتیلحظه ای سختی رواحساس نکند .رهبرم ای همه وجودم جانم فدای مجتبی .مجتبی روح خدا
حال و روزمون مشخصه سر جنگ هم با کسی نداریم روزگار به کسی وفا نداره چه شاه و چه گدا خوشحالم که در این روزگار نان بازو میخورم و به تمجید از کسی ما را نیازی نیست .خودم کردم که لعنت بر خودم باد ودر اخر ایران و ایرانی بزرگتر از ان است که به دست ....نابود شود من در اوضاع کنونی ولایت فقیه را تنها راه نجات می دانم.
اللهم عجل لولیک الفرج
09 Ordibehesht 95 ، 21:39 یه حرف خوب برای همه
سلام وقت بخیر به همه دوستان مخالف وافق دشمنان دوستان امام من سنی ندارم بخوام نصیحت کنم این میگم به مخالفا اعصابتون خراب نکنید همه افرادی که مخالفن مرده های ایستاده ان چون از بی غیرتی رنج میبرنچون توی کشور تونس یه سبزی فروش خودش آتیش زد حکومت سرنگون شد اینجا که باید خودتون بدونین اسمشون نمی برم ولی شماها طرفدارای رهبری راستگرا ها بهتون یه حرف دوستانه دارم چون من خودم رفیقتون میدونم بیشترتون آدمای صالح باوجدانی هستین مگر عده من میگم همه چیز تحقیق کنیم بعد بپذیریم میگم با عقل حق تشخیص بدیم پس تحقیق کن در مورد این چند کلمه خاوران ۶۷ سعید امامی قتل زنجیرهای ترانه موسوی برو توی ویکی پدیا بخون نه سایتای مخالف موافق که نظر خودشون بجای واقعیت مینویسن یه منبع بی طرف اگه خوندی بازهم حرفت همین بود بدون وجدانت کشتی قربون همتون برم چه مخالفین چه موافقین رهبر عاشق همتونم عزیزان با تشکر از مسعول سایت
شما کاملا راست میگین و حق حتما با شماست.
ما هم گاگول و هیچی نقهم و احمق بی مغزیم و مثل گاو سر انداختیم پایین و نمی بینیم توی کشور چی میگذره.
پاسخ:
سلام
شما می تونید در مقابل با استدلال و مستند نقد کنید.
همش دروغ
و بر قوم ثمود که سنگ را از صخرهها شکافته وبر خود کاخها میساختند چه کیفر سختی داد وعاد را به بادی تند وسر کش بهلاکت رساندیم که به چیزی نمیگذشت که گوشت را از استخوان جدا نموده و استخوان را سیاه و پو سیده میگردانید ما (دائم در پوست وگوشت شماییم هر کسی گناهی کند خدا باحوال او داناست خدا میداند انچه در قلبهای شماست هر آیینه نابود ساختن شما برای خداوند به یک چشم بهم زدن است پروردگارا ما را ببخشا با چشمی گریان وعذاب دائم جهنم را از ما بگیر ای خدا
به آقا بگویید اینقدر دعا نخواند و نماز نخواند فکری به حال خلق خدا نماید فقر گریبانگیر مردم است حقوق و دستمزد پزشکان ده برابر شد به دستور وزیر بهداشت میلیاردر ولی به حال دستمزد کارگر فکری نمی شود و با حقوق یک میلیونی باید زندگی کنند از کدام دین صحبت می کنید و از کدام دین پیروی می کنید واقعا شما دین دارید یا همه این اشکها و خدا خدا کردنها برای بدست آوردن ثروت و قدرت مردم بوده است
چیزی که مشخصه دین زده شدن جوانها در اثر تبلیغ غلط و اجباری دین و وضع بسیار بد مالی و اقتصادی مردم و پولدار شدن حاکمان ایران زمین و هزاران مشکل دیگه هست. حالا هرچقد دلت میخواد از پر و پاچه اینا بالا برو:-)
05 Khordad 95 ، 02:12 فقط حیدرامیرالمومنین است
من از سیاست سردرنمیارم اما سی و شش ساله پیش به ما دروغ گفتند گفتند هم دنیا هم آخرتتان را آباد میکنیم اب وبرق و گاز مجانی میشه خدایا من هم دنیا هم اخرتم بر باد رفت به خاطر صد تومن پول برق در کشور امام زمان که نائب بر حقش حکومت میکنه یه هفته است زن وبچم تو گرمامونده برقو قطع کردن تویه کشور کومنیستی این کارو با مردم نمیکنند اگه این اسلامه من به همچین اسلامی کافرم چقدر دروغ دزدی اختلاس حق کشی خدایا به اسم امام زمان عج. چه کارهایی که نمیکنند بیچاره مردمی ساده لوح
09 Khordad 95 ، 11:23 ممدعلی
چرا می گویند ولایت مطلق خاص پیمبر و امام معصوم است. خدا می گوید "اطیعوا...و اطیعوالرسول و اولو الامر منکم " این ولایت (مطلقه)مخصصوص اولی الامر یعنی (جانشین) رسول و امام است. چرا باور ندارند که افراد دیگری هم غیر از پیغمبر و امام می تانند معصوم باشند
24 Khordad 95 ، 11:04 حسین کشکولی
سلام دوستان.
چرا در جامعه ما این همه بیکاری و فساد وجود دارد...چرا در جامعه ما طلاق وفحشا گریبانگیر شده است...دوستان اگر شماها دوستدار انسانیت هستید وآزاد مردید ودوستدار پروردگار جهانیان به این موضوعات بپردازید که شخصیت عزیزی مثل رهبری اظهار شرمندگی وخجالت میکنند از بیکاری جوانان.....برید دنبال راه حل بگردید نمیخاد جواب منم بدید وتعصب بازی در بیارید وطرفداری فلان شخصیت رو بکنید.تعصب کورکورانه بعضی آقایان دارد مثل موریانه ریشه درختی که با خون شهیدان آبیاری شده را میخورد.بدرود وبدرود بدرود
واقعا این اراجیف خنده داره اصلا همین که شما میگید باشه درست پس چرا وعض این کشور خرابه؟ خجالت نمیکشید؟ گند زدین به مملکت بعد برامون منت هم میزارین؟؟ از هر چی دینو خداس شما مردمو متنفر کردین من خودم واسه خدا الان سنگ پرت میکنم .. همش مقصر شمایید وصیت نامه علی امام اولت یادتون رفته: ای فرزند از ترس فقر برای تو به خدا پناه میبرم زیرا میدانم در هر خانه ای که فقر وارد شود از در دیگر ایمان خارج خواهد شد..!! معلومه تو باید در جواب کسایی که مخالفت کردند با خنده جواب بدی پس کی بخنده؟؟ اگه منم امثال شما دزدو وطن فروش بودم با خنده و حوصله و شوخی جواب مخالفانمو میدادم.. از کی تاحالا چهارتا سطر شروور نوشتن شده مستند؟؟ اصلا معنی مستند رو میدونید؟؟ واقعا متاسفم برای خودم که با امثال شما شدم 70 ملیون .. ای اقایون و خانومهایی که جونتون برای عسلام (!!) و حکومت جمهوری اسلامی در میره فقط یه نکته رو بهتون یاداوری میکنم یادتون باشه اگه اسلامو خدا و اخوند و منو شما نباشیم ایران هست ولی اگه خاک وطنمون نباشه دیگه منوشمایی وجود نخواهیم داشت که بعدش خداواسلام و ولایت فقیه رو بوجود بیاریم !! حداقل اینقدر وجود داشته باشین بگین جمهوری ایران اسلامی نه جمهوری اسلامی ایران..!! (فکر میکنم وجود نداشته باشی این پیامم رو کامل بی سانسور بزاری اینجا) هه!! بدرود پارسیان جاهل..
سلام .

به دشمنان دین و ولایت میگم،

داغ کافه و دیسکو و مجرد خانه به دلتون خواهد ماند،
همواره در ایران ایمان حکومت کرده ، بجز یه برهه زمانی که پهلویهای کثیف ، بر این مملکت حکومت میکردند،
پس بجای گفتن اراجیف،
تمرین انسانیت کنید ، تا بتوانید بدون ساز و آواز و رقص و اختلاط
با ایمان و تقوا زندگی کنید.
ت
انشاالاه سایتون رو سرمون باشه . کور بشه چشم دشمنان
دلایل گفتن امام : امام در عربی یعنی پیشوا یعنی کسی که جلوتر از بقیه در نقش راهنما ست. ما به کسی که جلوتر از بقیه نماز جماعت میخواند هم امام میگوییم. کلمه امام منحصر به حکومت یا عمل نیک نیست به فردی که سردسته شرور هم باشد امام گفته میشود. در جواب اون آقایی هم که فکر میکنه کسی برای نون و اب انقلاب شده نخیر هدف انقلاب زیر پرچم طاغوت نبودن و اجرا قانون اسلامی و مشکلات در همه حکومت ها بوده. اگر به حرف شما بود خب زمان امام علی و پیامبر ما کم فقیر نداشتیم تازه آنها امام معصوم بودند. قرار نیست معجزه اتفاق بیفته و اگر قراره الان همه چیز گل و بلبل باشد خب پس فلسفه ظهور پس چیست. ضمنا شما که مدعی هستی چرا مشکلات است چند بار رای درست داده اید نمیشود آدام متجمل و خودخواه رو رییس جمهور کرد بعد انتظار عدالت داشت. در واقع بخشی از مشکلات در اشتباه رای دادن هاست. اون آقا هم که گفتن در انتخابات تعداد طرفداران رهبر کمه. گرامی تفکر شما مثل بنی صدر که فکر میکرد الان مردم اون میخوان حتی اگر خیانت کنه در حالی که هرکسی که به روحانی و رییس جمهور رای میده نه حتما طرفدار نه حتما ضد. معیار اکثریت مردم عام اقتصاد
13 Tir 95 ، 19:36 مرتضی
سلام . از همین اشخاص در زمان پیامبر ص وامامان معصوم ع هم بودند که قصدشون تهمت وافترا بود و خود خداوند سبحان هم در قران میفرماید که به پیامبر ص چه تهمتها زدند،این افترا وتهمتها در زمان یکایک امامان معصوم ع بوده تا جایی که وقتی وجود مبارک امام علی ع در محراب نماز به شهادت رسیدند ، مردم با تعجب میگفتند مگر علی هم نماز میخواند. خلاصه از خداوند کریم ورحیم عاجزانه میخواهیم تا وجود پاک امام خامنه ای را درکنار این نظام مقدس اسلامی تا ظهور حضرت مهدی عج به سلامت نگه دارد . والسلام
21 Tir 95 ، 20:25 ایمان
۲۹ سالمه و فارغ التحصیل از دانشگاه تهران با مدرک ارشد, تو یه شهر کوچیک زندگی می کنم و بیکار, چون اصلا کار نیست جز حمالی خخخخخخخ
پدرم سی سال معلمی کرد و هر چی حقوق می گیره میره واسه قسط و بدهی خخخخخخخ
شرایط ازدواج هم ندارم چون پول و کار ندارم خخخخخخخ

پدرم طرفدار نظامه, هر وقت ازش می پرسم که کجای رژیم پهلوی بد بود,میگه اون موقع جرات نداشتیم از جلوی کلانتری رد بشیم, نفسمونو حبس می کردیم, بعدش در مورد مسایل اقتصادی ازش سوال می کنم, میگه همه چی خوب بود, به عنوان یه معلم حقوقش خوب بود, هر کسی درس می خوند سریع شغل پیدا می کرد و ...., اخرش من نفهمیدم چرا انقلاب ضد؟ یکی توضیح میده واسه من؟
29 Tir 95 ، 10:33 فدایی رهبر
ممنون از روشنگری هاتون .آیا در تلگرام کانال دارید یا نه اگر نه لطف کنید حتما یک کانال تاسیس بفرمایید و در اینجا آدرسشو بگذارید به نظرم تعداد استفاده کنندهاتون خیلی بیشتر خواهد بود یاعلی
پاسخ:
سلام و عرض ادب
فعلا خیر
چشم
سلام من خودم تا یه سالهپیش نماز میخوندم روزه میگرفتم به اصطلاح شیعه بودم ولی از وقتی بزرگتر شدم و تفاوتها رو دیدم متوجه شدم که اینا فقط دم از حکومت علی میزنن مگر جایی که به نفعشون باشه کجا تو حکومت علی (ع) مردم این همه ناعادلانه زندگی میکردن و از فقر رنج میبردند.یوزارسیف هم باشی باید شکم مردمتو سیر کنی تا بهت ایمان بیارند.فقر دزدی میاره فاحشگی میاره فساد میاره.دیگه نمیتونین با این حرفا سر مارو شیره بمالین
واقعا ساندیس خوری
افرین
اینم یه شغله
11 Mordad 95 ، 09:10 احمد پورمحمدی
اگر از پدر زن و مادر زن و برادر زن هر کی بپرسند خواهد گفت شاه داماد نقص نداره بهتر نیست شخصیت اشخاص عریان به مردم نشان داده شود تا خودشان قضاوت کنند اینکه فردی را در هاله ابهام بگذارند پنهانی کنند صحیح نیست یک سوال ساده ایشان از کجا ارتزاق میکند چقدر حقوق میگیرد مستاجر است چقدر اجاره میدهد با پدر بزرگوارشان مشهد رفت با اتوبوس رفته یا ....بگذارند بجای جنابعالی روزنامه چی ها اطلاع رسانی کنند
18 Mordad 95 ، 16:02 عاشق امام خامنه ای
من ایرانی نیستم ولی یک مسلمان از کشور همسایه هستم. اگه خواسته باشم در دفاع از حقانیت رهبر عزیزمان بنویسم هزاران جلد کتاب را در بر خواهد گرفت. فقط همین قدر خطاب به دشمنان اسلام و ولایت فقیه می گویم که اگر تمام دنیا را از تهمتهای ناروای خود به ایشان پر کنید، باز هم وقت تلف کرده اید و حرص بی خود خورده اید، هیچگاه محبت ایشان ازدل آزادگان عالم حتی من که ایرانی نیستم خارج نخواهد شد بلکه روز به روز عشق و علاقه ام به ایشان بیشتر می شود. پس دهان کثیفتان را ببندید تا بوی تعفن و فساد آن بیشتر از این دنیا را آلوده نسازد.
26 Mordad 95 ، 03:50 امین بهاروند
سلام، ممنونم زیبا بود،
در جواب بعضی دوستان باید سخن امام سجاد ع اورد که فرمودن
خدارو شکر که دشمنان ما و دبن ما از احمق ترین ها هستن،
،
دوستی که معنی امام یعنی رهبر ،وجلودار رو با امامت الهی نمیداند ،خدایش من از وجودت خوشحالم ،چون اگه نبودی چطور ما اثبات میکردیم دشمنای ما یه مشت بی سواد هستن؟
یکی از شاهین تعریف کرد
شاهین همون کسی نیست که میگه مادرم نماز خون بود دلم میخواست فاحشه باشه؟؟
یا کلیپ همجنسبازیش معروفه؟
شاید دوست داشتن شاهن بخاطر اینه که تو هم دوست داری مادرت، خواهرت،خودت؟؟؟
نیتم توهین نیست، ولی یک اصل هست تا با کسی هم فکر نباشی ازش دفاع نمیکنی،
بوس خوش غیرت خخخخخ
26 Mordad 95 ، 04:03 امین بهاروند
سلام ، میکنم به دوستمون که شیعه امام علی ع هست ،و پروفایلش نوشته فقط امام علی امیر المومنینه،
خوش غیرت جنگ عایشه، طلحه ،زبیر؟ معاویه،
برای چی بود؟
غیر از این بود که امام علی علیه السلام حق بود و انها طالب مال دنیا،
برادرم تو اگه شیعه علی ع باشی مثل اباذر میشی که شب شکم بچت و زنت خالیه ولی علی رو با پول های عثمان تعویض نکرد،
با مرام شیعه علی ع یه وقت ، برق ،گاز که زیاده مثل کربلا اب خوردنش هم قطع میشه،
رفیق سی سال پیش چقدر ایران اب،برق،گاز وووو داشت؟؟؟
دیدم عاشقی، و معیارت عشق امام علی علیه السلام هست با مرام خودت حرف زدم ، چون شما ذاتت پاکه، با شیر مادری بزرگ شدی که لالایی تو گوشت میخوند از علی بود .نان پدری خوردی که خادم علی بود،
مثل این بیغیذت ها نیستی که حرف از خواننده شاهین نجفی مرتد میزنن،تو فرق داری راهت رو با راه علی یکی کن،
شیعه بودن به اینه که اگه کل دنیا با یزید و معاویه بودن و پر از مال وثروت ،توبا علی باشی حتی اگه تعدادتون انگشت شمار بود،
یه حدیث نقل کنم از مولا علی ع
یکی به ایشان عرض کرد من شما رو دوست دارم
اقا گفتن پس کمرت را محکم ببند که برای دوستی من امتحانات سختی برایت هست، از فقر تا فوت عزیزان،
من جونم ۲۲ساله،کارگر زاده، وقتی ادم های می بینم که زندگیشون تنها دارایشون حب علی ع هست از خوشحالی قلبم تند میزنه ، و اروم میشم
قربون ایت اله خامنه ای برم جانم فداش ایگنم
08 Shahrivar 95 ، 22:34 ایثارگر
الان شهریور٩٥است و من غمگینم که دیگر حال و هوای انقلابی ها بد گرفته شده من سنم کمه جوونم ولی بجان مادرم که تنها عزیزمه بعد از دست دادن پدرم که در راه اسلام رفت و بهشت نوش جونش ولی دیگه علاوه بر مردمی که تنه میزدن که سهمیه ایی هستی مسئولایی رو میبینم که اینا نه ظاهرشون انقلابیه نه باطنشون دلم تنگ شده واسه قدیما که دلسوزای مردم منسب داشتن دیگه اینخبرا نیست روحانی همچی رو عوض کرده اینا کیَن که شبیه دیپلمتای غربی تیپ میزنن همجا هستن دیگه جایی واسه بچه حزب اللهیا نیست فقط منم که سرکار رفتمو با انزوا از طرف همه رانده شدم اومدم بیرون چندسالی باخودم فکر کنم که راسته خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو یعنی منم عین این جدیدا بشم نمیدونم دلم تنگ شده واسه اونموقع ها که باز میدیدم چند مرد که ظاهر انقلابی إسلامی شونو حفظ کرده بودن الان خیلیاشون منزوی شدن عین منکه منزوی شدم عادت داشتم به تنه مردم ولی مسئولشو ندیده بودم والا از قدیم مسئولای خدمتگذار مردم دیده بودیم نه ازینا که زیرپرچم فریدونان خلاصه دردودلی بود که کردم و نگرانی که اینجوری پیش بره چندسال اینده هیچ خبری از اون گرمیه اوایل انقلاب که مسئولان دلسوز انقلابی حفظش کرده بودنو الان نسلشون یدفعه منقرض شده نیست
واقعاقشنگ بودمتشکرم.
دو صد گفته چون نیم کردار نیست اگر راست میگویند اجازه تحقیق و تفحص زندگی وی را به افراد بی طرف بدهند همه آقا زاد ه ها تا توانستند خوردند و بردند خدا انشالله بداد ملت برسد
18 Shahrivar 95 ، 17:43 حزب باد
بسم الله الرحمان الرحیم جوانان اروپا خیلی بدبخت هستند اعتراض در امریکا به خاطر شرایط بد اقتصادی ایران جزو خوشبخترین های دنیا اخبار ایران سی هفت سال پیش تا الان
24 Shahrivar 95 ، 14:16 محسن رهنما
معصوم بودن و یا گناه نکردن برای کسی علم نمی آورد . جامعه با علم پیشرفت می کند . همانطور که خدا میفرماید آیا آنکه میداند و آنکه نمیداند برابر است !
01 Mehr 95 ، 21:45 سرباز ولایت
درود بر مقام معظم رهبری.
درود بر شاه
17 Mehr 95 ، 10:02 مر قانون
همیشه تمسخر و زیر سوال بردن راحت و دفاع کردن خیلی مشکل چون خیلی از سوالات تکراری بارها جواب داده شده پس اگر کسی مجددا میپرسه یا خودش و زده به نشنیدن یا نمی خواد بشنوه
مدیونید اگر فکر کنید منظورم شماییدو اما عمرسعد مفسر قران بود ملا و فاضل بود و 100 البته از همه ما مومن تر اما در طی سالها تحمل نیکی و خوبی خسته شد و کربلا رو رقم زد چرا چون دیگه نمیخواست بشنوه اون پیامبر رو دیده بود و واقف به نسبت اباعبدا... به ایشان و قائل به ولایت مطلقه ذریه اش بود اما ...
ما جز اولاد رسول اکرم هستیم ما به همه علاقه داریم همه روح حق پذیر دارند متاسفانه کسانی که با شروع انقلاب رادیکال بودند الان دچار جذر شدند و مردم از دست اونها به امان افتادند و الان دیگه نمیخوان بشنوند
قران بارها گفته" اکثرهم لا یعقلون"
حضرت علی فرمودند"از خلوتی مسیر ایمان نهراس"
مواظب ادب و ایمانتون باشید
22 Mehr 95 ، 04:52 درویش
سلام وقت خوش
احتمالا این چیزهایی که گفته میشه مثل دزدی های میلیاردی و بسیاری اشتباهات سنگین که توی مملکت انجام میشه کار مردم عادی هست مردمی که حتی برای یک مسافرت خارجی زمینی هم تا شورتشان بازرسی میشه ؟؟؟آیا فکر کرده ای دوست من یه چیزی این وسط با حقیقت متناقص هست ؟؟؟مثلا چرا ما بعداز 37 سال با این همه ادعای شیعه بودن واین همه شعار وثروتمند بودن وافراد تحصیل کرده هنوز با بدبختی زندگی می کنیم؟؟؟موجودی به نام خدا فکر کنم کور نیست؟؟؟کمی فکر کن؟؟
فقط میتونم بگم که حضرت آقا دمت گرم معاویه باید جلوت لنگ بندازه
06 Aban 95 ، 11:30 علیرضا
برای رسوایی نظام آخوندی همین بس که با روسیه جنایتکار همپیمان شده و حاضر به نوکری روس ها شده تا بشار اسد بعثی مارکسیست رو حفظ کنه و در این راه این همه خون بی گناهان ریخته شده که همه میدونیم.

مگه روسیه و بشار اسد چیشون از آمریکا و اسرائیل بهتره؟!!

به خدا قسم از اون روزی میترسم که آه مردم بدبخت و مظلوم سوریه دامن مردم ایران رو بگیره.
07 Azar 95 ، 09:25 نه شرقی نه غربی آزادی آزادی ممنوع دزدی گرگی
یکی از دوستان در مطالب بالا آورده که فرزندان خامنه ای هیچکدام هیچ سمتی را در ارگان های نظام ندارند یعنی بیکارن مگه میشه مگه داریم.
سوال دوم. بنظرتون فرزندان خامنه ای احتیاجی هم دارن که کار کنن و قتی که میلیارد میلیارد به حساب بابا شون پول واریز میشه اونم به دلار و یورو والا پولم بخورن تمومی نداره منظورم همو بیت رهبری و این مالیاتایی که بابت خرید هرچیزی می پردازیم از جمله یه دو نه آدامس برو تا آخرش که یه خودرو پراید که قیمت تموم شد درمیاد سه میلیون که میدن بیست و سه میلیون باتشکر
11 Azar 95 ، 02:52 ایرانی
سلام ادم غصش می شه وقتی ادمای نفهم را میبینه خدایا به همه بصیرت عطا بفرما.امین.
11 Azar 95 ، 14:43 احمدرضا
سلام خدمت دوستان
بعضی ها واقعا نمیدونن با چی سر جنگ دارن
توی همه کامنت هاتون شبهاتی که بی بی سی و صدای امریکا پخش میکنن موج میزنه
واقعا فکر میکنید اونا درست تر میگن ؟؟؟؟
اگه فکر میکنید امریکا و انگلیس از سر دلسوزی دارن برای شما کانال ماهواره ای فارسی میزنن پس معلوم 0ساعت هم مطالعه ندارین بابا برید سرگذشت چهارتا کشور رو بخونید کتاب خاطرات مستر همفر ،جنگ جهانی چهارم و... خیلی کتابا درباره مداخله امریکا چاپ شده برید یکم بخونیدشون
اونایی که بی منطق و با تصورات ذهنی خودشون دارن یه چیزایی میگن لطفا یکم حق پذیر باشن و عاقلانه تر رفتار کنن
سلام من مثل اکثر دوستانمون ادم بی منطقی نیستم ولی چند تا سوال از عملکرد های رهبری برام به وجود اومده:
1-مقام رهبری در انتخابات سال 88 در اخرین نماز جمعه قبل از انتخابات ب صراحت از احمدی نژاد حمایت کردند ولی 2 سال بعد سایت رجانیور که منتصب به اصول گرایان و رهبری است تیتری با این عنوان داشت که رهبری احمدی نژاد را نایید نکرده اند و بیشتر سر مسائل قهر اقای احمدی نژاد و گوش ندادن به حرف رهبری به خاطر مشائی بود و اینجا سوال میشود اگر میشود رهبری که این همه کرامات و ... برایشان گفته می شود همچین بینشی در مورد افراد نداشته باشند؟ (لطفا نگویید از بین بد و بدتر انتخاب شده است )
2- در زمان حکومت امام علی گران فروشی ظلمی در ولادی رخ می دهد خضرت علی تا با خبر ی شود و صحت ماجرا را می فهمد نقل شده که یک شبانه روز به گریه پرداخته و گفته اند به این مضمون که خدایا خود شاهدی که من نمی دانستم . حال که ادم های هم حزب شما و حتی تا حدودی اینجانب رهبرمان را علی زمانه می نامیم چ طور می شود این همه جنایات و گرانی ها و و و که اگر بخواهم بگویم 100 ها جلد هزار صفحه ای میشود انجام داده ولی ایشان هیچ اقدام عملی انجام نداده اند هیچ که نه ولی اقدامات در سطحی نبوده که تاثیر گذار باشد با اینکه ایشان فرمانده 3 قوه و از قدرت بالایی برای برخورد کردن برخوردارند( صلاح مملکت در این هم هست جواب نیست )
سوالاتی دیگر هست که جواب به همین 2 سوال تا 90 درصد بقیه سوالاتم را می تواند جواب دهد اگر منطقی باشد یا حق
در ضمن این متنی را هم که شما نوشته اید باز هم مستند نیست تا وقتی که نه فیلمی باشد نه ویسی نه صورت حسابی از حساب های بانکی جناب البته من هم حرفایی که پشت سر این شخص هم هست را هیچ کدام باور ندارم .
و من الله توفیق
18 Azar 95 ، 07:35 مرگ بر اهریمن
منتظرش میمونیم
18 Azar 95 ، 09:55 فرزاد
خب این خیلی خوب است که می توانم نظرم بیان کنم
عنایت کنید که فساد بواسطه تجمع قدرت در یک نقطه حاصل می شود حال فرقی نمی کند که این تجمع قدرت در نقطه ریاست جمهوری دائمی باشد ویا شاه و یا ولایت مطلقه .
وقتی این تجمع قدرت ایجاد گردید می توان انتظار فساد را داشت و اولین فساد باعث بوجود آمدن شیب افزایشی آن به لحاظ عمق و دامنه تا بی نهایت میگردد .
مگر اینکه صاحب قدرت را معصوم بدانیم که حتی در آن صورت نیز به گفته آقای خمینی " حتی پیامبر اسلام هم نتوانست عدالت را آنطور که می خواست برقرار کند " اصل قضیه حکومت بر مبنای عدالت منتفی است .
نمونه هایی از فساد در جمهوری اسلامی بسیار است ، قتل های زنجیره ای ، انواع فساد اقتصادی ، گریز نخبگان از کشور که سرمایه های اصلی هر کشوری هستند و تحویل آنان به همان دشمنی که از آن نام می برند و ... که غیر قابل شمارش است .
اصل این داستان ولایت فقیه را آقای خمینی در فاصله ای کوتاه و با زرنگی هرچه تمام تر به قانون اساسی تحمبل کرد در حالی به آن کیفیت مطلقه بودن را نیز بدون رفرادم قانون اساسی به آن افزود و همه اینها درحالی بود که در قبل از انقلاب وعده جمهوری مثل فرانسه را می داد و این بود که اکثر به اصطلاح روشن فکران ما هم گول خوردند .
در واقع آقای خمینی مردم را فریب دادند در صورتی که از قبل روی این فریب برنامه ریزی کرده بودند و اسم آنرا خدعه گذاشتند .
لذا فریب یا همان خدعه که آقای خمینی از اول انقلاب باب آن را برای اداره کشور گذاشتند ، اصلی از اصول نانوشته انقلاب اسلامی شد .
حال شما می خواهید من و امثال من باور کنیم که مجتبی خامنه ای انسان پاک و سالم و ... است ؟!!!
عنایت بفرمائید که آقای خامنه ای برای اداره کشور از همان روش آقای خمینی استفاده کرده و به واسطه نداشتن کاریزمای آقای خمینی ، به کاربردن خدعه " همان دروغ خودمان " را در ابعادی به مراتب وسیعتر مورد استفاده قرار دادند لازم به یادآوری نیست که بسیاری از قتل های زنجیره ای و جنایت های هولناک در دوره ایشان فعلیت یافته است .
آقای خامنه ای حتی پا را فرا تر نهاده و برای پایدار ماندن حکومت خود متاسفانه رفتاری بسیار خائنانه و اهریمن صفتانه را نیز در پیش گرفته اند ، برای مثال ، ایشان می دانند که رشد طیفی طبقه متوسط در هر جامعه ای باعث رشد و شکوفایی مردم و در نهایت کشور می گردد و طیف طبقه متوسط هستند که باعث تغییر ساختاری در جوامع هستند لذا ایشان عمدا باعث ایجاد گرانی و تورم و شکست سیاست های اقتصادی دولت هایی مثل خاتمی می شوند و همچنین برای جلوگیری از تشکیل طبقه متوسط در جامعه ترویج موالید را در عین فقر ، در عین کم آبی و درعین عدم اراده برای رشد و شکوفایی اقتصادی کشور ، توصیه می کنند چرا چون می دانند که فقر تولید جهل می کند و جهل هم تولید فقر برای ایشان مهم نیست که مردم نداشته باشند بخورند برای ایشان مهم این است که مردم مناسک و مراسم دینی و مذهبی مورد نظر حکومت را بجا بیاورند تا اسباب پایداری خود و خاندان را فراهم نماید و در واقع تئوری بقای ژنوم را تائید می کند .
با تمامی اینها می خواهید من و امثال من باور کنیم که مجتبی خامنه ای انسان پاک و سالمی است ؟!!!
شاید مثال خوبی از نظر شنیداری ارائه نکرده باشم ولی واقعیت را بیان می نماید این مثال که : در فاضلاب فقط کرم و انگل و حیوانات موزی و حشرات کثیف رشد می کنند نه بوستانها و گلستانها .
تجمع قدرت در یک نقطه همان فسادی است که آرام آرام به فاضلاب تبدیل می گردد و حشرات موزی و ... همانهایی هستند که قتل و جنایت و اختلاس و کلاه برداری را در یک جامعه به انجام می رسانند .حالا شما انتظار دارید که قبول کنم مجتبی خامنه ای انسان پاک و سالمی است ؟!!! در حالی که پدر ایشان برای اداره کشور مانند یک اهریمن برعلیه مردم اقدام کرده است ؟!!! و همانطور که فرمودید بهترین مشاور پدر هم هستند .
هم میهن گرامی ، در این نوشتار این حقیر نه توهینی به کسی کرده ام و نه شایعه پراکنی کرده ام بلکه براساس منطق دلایلی متقن را برای ناصواب بودن رژیم جمهوری اسلامی ارائه داده ام . در پایان شعری از حافظ را خدمتتان تقدیم می کنم و شما را بشارت می دهم به اینکه خمینی و خامنه ای و مجموعه روحانیون برای همیشه درخت اسلام را در ایران ریشه سوز کرده اند در صورتی که هیچ گروه و دسته ای و دانشمند و دانشمندانی قدرت چنین کاری را نداشته اند .

صوفی نهاد دام و سر حقه باز کرد
بنیاد مکر با فلک حقه باز کرد

بازی چرخ بشکندش بیضه در کلاه
زیرا که عرض شعبده با اهل راز کرد

ساقی بیا که شاهد رعنای صوفیان
دیگر به جلوه آمد و آغاز ناز کرد

این مطرب از کجاست که ساز عراق ساخت
و آهنگ بازگشت به راه حجاز کرد

ای دل بیا که ما به پناه خدا رویم
زان چه آستین کوته و دست دراز کرد

صنعت مکن که هر که محبت نه راست باخت
عشقش به روی دل در معنی فراز کرد

فردا که پیشگاه حقیقت شود پدید
شرمنده ره روی که عمل بر مجاز کرد

ای کبک خوش خرام کجا می‌روی بایست
غره مشو که گربه زاهد نماز کرد

حافظ مکن ملامت رندان که در ازل
ما را خدا ز زهد ریا بی‌نیاز کرد
21 Azar 95 ، 20:10 حیدری فدائی ولایت
خیلی ممنون از آگاهی دادنتون این اگاهی دادن ها لازم است
ما همه فدائیان رهبر عزیزمان هستیم
دشمن ها نمی تونن نور خدارو خاموش کنند
انشاء اله
داشتن زهد و بی علاقگی به تجملات دنیوی برای کسانی که در مسند رهبری جامعه اسلامی می نشینند شرط لازم هست اما کافی نیست آنچه که ملاک ارزیابی خوبی یا بدی این افراد است رفتار واعمال کارگزارانی است که بر مردم منصوب می کنند آنها در مورد کارگزاران خود مسئولند واینکه بگوینداز کار آنها خبر نداشتیم ویا برخلاف خواست ونظر ما بوده در واقع خلاف قابلیت مدیر ومدبر وآگاه به زمان بودن آنهاستوآنها را برای رهبری ناشایست جلوه می دهد
همیشه کسایی که خدا شناس هستند آدم شناس هم هستند برید .
درمرد سید خراسانی تحقیق کنید تا آقا خامنه ای رو بشناسید
من خودم از مخالفین ایشان بودم و الان ازاین گناه بزرگ توبه
کردم آقا منو ببخش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.