ساندیس خور

هیئتی که در آن دغدغه مبارزه با اسرائیل نباشد؛ ابن زیاد هم سینه می زند!
ساندیس خور

نمیدانم پس از مرگم چه خواهد شد...
نمی خواهم بدانم کوزه گر از خاک اندامم چه خواهد ساخت...
ولی بسیار مشتاقم...
که از خاک گلویم سوتکی سازد...
گلوم سوتکی باشد به دست کودکی گستاخ و بازیگوش...
تا که پی در پی دم گرم خویش را بر آن بفشارد....
و سراب خفتگان خفته را آشفته تر سازد...
تا بدین سان بشکند دائم سکوت مرگبارم را...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
انتشار مطالب و نوشته های مـا با ذکر منبع و ارجاع لینک مجاز است.
mail: amin.davari@chmail.ir

پربازدیدترین ها
shobahat
مدیر تارنما

ساندیس خور

هیئتی که در آن دغدغه مبارزه با اسرائیل نباشد؛ ابن زیاد هم سینه می زند!





شاید برای جوانان نسل سومی باورش سخت باشد که مردانی در جمهوری اسلامی بوده و هستند که در راه اعتلای انقلاب و آرمان هایش پای حکم اعدام «فرزندان ناخلف» خود را هم امضاء می کنند.

این تصاویر سه مرد بزرگ دلی است که حتی بخاطر انقلاب محبت به فرزند چشمانشان را کور نکرد و از قلبشان گذشتند تا نهال انقلاب استوار و پایدار باقی بماند ، امروز اما کسانی هستند که خاری به پای فرزند متخلفشان را نمیخواهند ببیند ، فریاد ازینهمه بی انصافی و دریغ از مردانگی.
در طول تاریخ همواره یکی از سنت های الهی آزمودن بندگان توسط اموال و فرزندان و خانواده آنها بوده است؛ به نحوی که در آیاتی از قرآن نیز با صراحت به این موضوع اشاره شده است.

وَ اعْلَمُوا أَنَّما أَمْوالُکُمْ وَ أَوْلادُکُمْ فِتْنَةٌ؛ و بدانید که اموال و اولاد شما وسیله آزمایشند.   إِنَّما أَمْوالُکُمْ وَ أَوْلادُکُمْ فِتْنَةٌ؛ جز این نیست که اموال و اولاد شما وسیله آزمایشند.

در این راستا می توان بارز ترین نمونه های تاریخی در این خصوص را در زندگی برخی انبیاء الهی نظیر نوح و لوط و… جستجو کرد. نکته ای که در طول زندگی این بزرگواران به خوبی قابل مشاهده است جدا کردن حساب خود از اطرافیان ناصالح در خانواده می باشد که نهایتا منجر به عاقبت به خیری آنها می شود.
 اما با نگاهی اجمالی به تاریخ انقلاب نیز وجود نمونه های متعدد از این دست به کرات به چشم می خورد...


آیت الله محمدی گیلانی
 یکی از بارز ترین نمونه ها در این خصوص نحوه برخورد آیت الله محمدی گیلانی در قبال دو فرزند ناخلف خود می باشد که در جریان بلوای منافقین در خرداد سال شصت ، به همراه عده زیادی از منافقین دستگیر شدند. در آن زمان، برخلاف امروز، که فرزندان خواص! حاشیه امنی جهت انجام اقدامات خود احساس می کنند، فرزندان ایشان گرفتار تیغ عدالت پدر شده و نهایتا حضرت آیت الله خود شخصا آنها را محاکمه و حکم اعدام را صادر نمود.
 شاید به پاس همین عدالت‌طلبی و بی‌توجهی به ملاحظات خانوادگی در راستای حفظ نظام بود که بیست و هشت سال بعد رئیس جمهور در دیدار با ایشان وی را مدال افتخاری بر سینه ملت ایران دانسته و افزود: «آیت الله محمدی گیلانی عدالت را از خودشان آغاز کردند.»


آیت الله حسنی امام جمعه ارومیه
 رشید حسنی (پسر بزرگ آیت‌الله حسنی) پس از پیروزى انقلاب ناگهان به گروه سیاسى سازمان فدائیان خلق پیوست و از سران آنها شد، به طورى که مسئولیت شاخه آذربایجان غربى بر عهده او بود. در پی شناسایی محل حضور رشید در تهران آیت ا… حسنی حکم دستگیری وی را صادر کرد. وی در بخشی از خاطرات خود می نویسد : ” جایش را شناسایى کردیم. در کمیته انقلاب تهران با آیت‌الله مهدوى‌کنى تماس گرفتم و گفتم: یک موردى هست، چند نفر مسلح بفرستد. نگفتم پسرم است….. گفتم اگر مقاومت یا فرار کند، بزنید، نگذارید فرار کند و اگر هم تسلیم شد، دستگیر کنید و به کمیته تحویل بدهید. آنها رفتند و او را دستگیر کردند.”
 امام جمعه شهرستان ارومیه در ادامه می افزاید : “رشید را بعد براى بازجویى و محاکمه به تبریز انتقال دادند. او چون محل فعالیت‌هایش آذربایجان بود در این شهر محاکمه و به اعدام محکوم شد و بلافاصله حکم اجرا گردید…»
 در این رابطه وی بعدها نیز کمترین تردیدی از خود نشان نداده و می‌نویسد: “وقتى خبر اعدام رشید را شنیدم، چون به وظیفه خود عمل کرده بودم هیچ ناراحت نشدم. من در مورد انقلاب با هیچ شخصى ولو پسرم باشد، شوخى ندارم و با هیچ احدى در این مورد عقد اخوتى هم نبسته‌ام. هنوز هم اگر یکى از فرزندانم بر ضدانقلاب و رهبرى خداى ناکرده فعالیت کند، همان کارى را خواهم کرد که با رشید کردم.

امام خمینی(ره)
 در سال پنجاه و نه وقتی سیدحسین خمینی در مشهد در دفاع از بنی‌صدر سخنرانی کرده بود مردم در اعتراض به او حمله‌ور شدند که وی دست به اسلحه برد و نیروهای کمیته او را از بین مردم بیرون آوردند.
 حضرت امام پس از اطلاع از این موضوع بدون کوچکترین ملاحظه‌ای بر ضرورت برخورد قاطع با تحرکات وی تأکید بخصوص بر این نکته که انتساب وی به بیت امام نباید سبب ملاحظه و تبعیض در برخورد با وی از سوی نیروهای انتظامی گردد، تصریح نمودند. ایشان دستور دادند سید حسین خمینی تحت‌الحفظ به تهران بازگردانده شود و اگر دست به اسلحه خود زد او را با تیر بزنند.


آیت الله خزعلی:
 اما بعنوان آخرین نمونه میتوان به مهدی خزعلی فرزند آیت ا… خزعلی اشاره کرد که با حضور محوری خود در فتنه هشتاد و هشت و افتادن به زندان در پی آن، آخرین برگ از داستان بیراهه رفتن فرزندان بزرگان را رقم زد. لذا این بار نیز شاهد مفارقت و اعلام برائت بزرگی از فرزند خود بودیم. آیت ا… خزعلی ضمن تأکید بر انحراف فرزندش بیانیه ای در برائت از وی صادر کرد که به شرح زیر است:
 “خداوند متعال می‌فرماید: «یا ایها الذین آمنوا ان من ازواجکم و اولادکم عدوا لکم فاحذروهم» و نیز تذکر می‌دهد «لا تجد قوما یومنون بالله و الیوم الاخر یوادون من حاد الله و رسوله و لو کانوا آباءهم او ابناءهم.
 در این دو آیه ارجمند خداوند سبحان به ما تنبه می‌دهد اگر اولادتان با خدا و رسول کنار نیامدند از آنها احتراز کنید و آنها را دوست نداشته باشید .
 مدت مدیدی است پسرم مهدی خزعلی از راه مستقیم منحرف شده درست در خط مقابل قرار گرفته هر چه نصحیت می‌کنم و برای هدایتش متوسل به اولیای خدا می‌شوم اثر نمی‌کند…. دیگر کاسه صبرم لبریز شده، دیگر با او صحبت نمی‌کنم و حرف‌های نامناسب او را بر نمی‌تابم.
ملت انقلابی عزیز همیشه در صحنه ما بدانند او از ما جدا هست و هر چه از من نقل کند، نپذیرند. با من ارتباطی ندارد ولی الان هم دعا می‌کنم خداوند به او توفیق دهد که از راه انحرافی که پیش گرفته است برگردد و گرنه خداوند مقتدر، اسلام و انقلاب و امام و رهبر و رئیس جمهور و مسلمین عزیز را از شر او مصون و محفوظ بفرماید.”

زن امروز

نظرات  (۴۵)

سلام وبلاگ قشنگی داری خوشحال میشم که یه سری هم به من بزنی
http://www.shahreaks.blogfa.com
http://www.hamed458.blogfa.com
05 Esfand 91 ، 00:00 عمارنامه
سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/link/18937
ما را با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
عمارنامه http://ammarname.ir/—- info@ammarname.ir
یا علی
05 Esfand 91 ، 01:20 فاریاب آنلاین
سلام وب زیبایی دارید
پست هاتون روخوند م از بس فضا و قلمتون زیباس نمیشه بیرون رفت .


انشالله که همیشه موفق باشید ...
برا تبادل لینک هم هستم ///
یازهرا
چه جالب
05 Esfand 91 ، 11:26 محمدحسین
دیوانه نمای عاقلی را نزد معاویه بردند.معاویه گفت : آیا از قرآن چیزی می دانی ؟ گفت : می دانم و بسیار هم نیکو می دانم.
معاویه گفت بخوان ، چنین خواند : " بسم الله الرحمن الرحیم اذا جاء نصرالله والفتح ورایت الناس یخرجون من! دین الله افواجا "

معاویه به قصد مچ گیری فریاد زد : صبر کن صبر کن ، غلط خواندی ، یخرجون غلط است و یدخلون فی صحیح است.
یعنی مردم را می بینی گروه گروه در دین خدا داخل می شوند. آن مرد بلافاصله جواب داد :
اینکه می گویی مربوط به زمان پیغمبر صلی الله علیه و آله بود نه زمان تو. تا تو حاکم مسلمانان باشی ،
مردم گروه گروه از دین خدا خارج می شوند!

هنگامی که حکومت اسلامی در دست فردی باشد که در کاخ های سبز شام زندگی اشرافی دارد و با امام و
ولی و جانشین بر حق پیامبر صلی الله علیه و آله "امیر المومنین علی علیه السلام" می جنگد و دشمنی می ورزد و
فرزندی چون یزید را که بنا به گفته شیعه و سنی شرابخوار ، قمارباز ، زن باره و میمون باز و ... بود را جانشین خود معرفی می کند ،
معلوم است که مردمی که ناظر حرکات و اقدامات چنین حاکمی هستند که با نام دین بر آنان حکومت می کند ،
نه تنها به دین نمی پیوندند که از دین نیز گریزان خواهند بود.
پاسخ:
«تشیع » هیچ چیز نیست ، جز اسلام. نه آن چنان که به ما می گویند : «اسلام ، به اضافه ی چیزهای دیگر » .نه ، تشیع ، یعنی «اسلام ناب» ، «اسلام ، منهای خلافت و عربیت و اشرافیت ».

این شیعه نیست که دو اصل «عدل »و «امامت» را بر اسلام افزوده است . «اسلام ، منهای عدل و امامت ، دین اسلام ، منهای اسلام است » ! یعنی : دین ؛ همان که در مسیحیت هم هست ؛ در یهود و زرتشتی و ودایی و بودایی و تائوییسم هم هست. این «جاهلیت جدید» بود ، که «حکومت»و«نژاد»و«طبقه »را ، بر اسلام افزود.

و جنگ شیعه  سنی ، در گذشته ( نه حال ، که جنگ کلامی  وتاریخی و فرقه ای شده است ) ، جنگ «امامت» و «عدل» بود ، با استبداد وظلم ؛ و همه ی اختلافات اعتقادی و تفسیری و تاریخی و فلسفی و مذهبی و غیره، از همین جبهه سر زده است.
«علی »بر «محمد» اضافه نشده است . «علی» را گرفته ایم ، تا «محمد» را گم نکنیم!
 ««وقتی زور جامعه ی تقوا می پوشد ، بزرگترین فاجعه در تاریخ پدید می آید»»!
سلام
آیت الله جنتی را از قلم انداخته اید
آیت الله مشکینی را فراموش کردید!
حال به نظر شما دید مردم عادی که اکثریت جامعه می باشند ، نسبت به عمل این عالمان چیست؟ !
به نظرتان اگر پدری این مطلب را بخواند احسنت می گوید؟ آیا راه و چاره ای جز اعدام نبود؟ آیا در اسلام این چنین افرادی حکم اعدام آن هم از سوی پدر خویش دارند؟
پاسخ:
من از شما سئوال می کنم اگر مردم عادی که به قول شما اکثریت جامعه را تشکیل می دهند ببینند کسی که در اسلام جرمش اعدام است و همان شخص پدرش دارای مقام و منصب در جامعه می باشد بوسیله جایگاهی که پدرش دارد بخشیده عفو و یا هر چیز دیگر... شده است چگونه خواهند اندیشید؟
نه جنتی و نه گیلانی هیچکدوم بچه هاشون رو اعدام نکردند.
حتی شجونی هم این رو گفت.
خوب تاریخ رو براتون تحریف میکنند شما هم هرچی میگن بهتون بگین اوکی!!
یکم تحقیق فکر از منابع مختلف بد چیزی نیست
پاسخ:
عزیز... منظور از اعدام این نیست که پدر خودش شخصا چهارپایه رو از زیر پای فرزندش کشیده باشه منظور امضاء حکم اعدام و تبری جستن از فرزند هست
شما این را در نظر بگیرین کدام دیدگاه در مردم عادی قوی تر است و جواب بدین.
1. مردی که پسر خود را بکشد
2. مسئولی که پارتی بازی نکرده و پسر خود را به دار مجازات می آویزد
پاسخ:
قوی تر دیگه چیه؟ باید کاری که درسته انجام بشه
اگه مردم متوجه بشند فلان شخص با نفوذ در مملکت پسرش رو که باید اعدام می شده اعدام نکرده به نظرتون چطور فکر میکنند؟
شما عمل آقای منتظری رو یه سرچی بکنید ببینید کسی که تمام عمرش داعیه دار اسلام بوده حالا میاد و از پسرش که هیچ از دامادش که محکوم به اعدامه دفاع می کنه و میگه اگه امکان داره مهدی هاشمی رو اعدامش نکنید
خوب ببینید مردم الآن در مورد منتظری چطور فکر می کنند به نظرتون دیگه محبوبیتی پیش مردم داره کسی که به خاطر دامادش حاضر شد به حکم اسلام پشت پا بزنه...
شریعتی به کنار.
من حسنی رو میشناسم و حرفاش رو هم شنیدم.
اکثر نماز جمعه ها رسما حرفهایی میزنه که یه قرون ارزش نداره حتی باعث خنده دشمن میشه!

یه بار گفته دختر من در برابر حضرت زهرا(س) فاحشه ای بیش نیست.
یه بار هم در مورد یه خیابونی هست به نام حسنی که ماجراش مفصله. شما که اهل تحقیقی برو تحقیق کن و در جریان باش.
مرسی
عاااالی بود
15 Farvardin 92 ، 11:11 یک ایرانی
کدامین چشمه سمی شد که اب از اب می ترسد
و حتی ذهن ماهیگر از قلاب می ترسد
کدامین وحشت وحشی گرفته روح دریا را
که طوفان از خروش و موج و از گرداب می ترسد
شب است و وسعت شب باز و رقص وحشی اشباح
مژه از پلک و پلک از چشم و چشم از خواب می ترسد

سلام
اقدامات سیاسی رو نباید به پای دین نوشت
اگر از الفبای سیاست اگاه باشید می دونید که دشمن دشمن است مادر یا پدر خواهر یا برادر یا فرزند
کدام یک از این حضرات فرزندشون رو در راه اسلام داده!!!
این رو بگید......
فقط انقلاب .......... بله انقلاب ما مهمه ولی اینم یک حرکت سیاسی بود که مردم ایران انجام دادن
گذشتن از زن و فرزند در راه ارمانهای سیاسی ارزش نداره
در راه دین ارزش داره
امام حسین (ع) از فرزندان خودش گذشت اونا رو رو دست گرفت و به تیر دشمن کشته و شهید شدند
دعوای تخت و تاج و قدرت و انقلاب و من باشم و تو نباشی نداشت
حرفش دین بود حرفش حفظ اسلام بود
بهتر نیست کمی به خودمون بیایم و واقعیت ها رو بنویسم
راستی مدیر وبلاگ عزیز یادت رفت بگی پسر محسن رضایی هم یکی از همین به اصطلاح شما بزرگان بود به خاطر کاندیدا توری آینده پدر محترمش به قتل رسید
خدا رحمتش کنه
.
.
.
.
.
انسان آرزوست
پاسخ:
تفاوت نگاه من با شما اینه که شما انقلاب رو یک حرکت سیاسی می دونید ولی من انقلاب اسلامی رو عین اسلام می دونم که هم سیاست رو در بر می گیره هم دین رو
جایی که قوانین اسلامی توش رعایت بشه و اصولش از قرآن و عترت گرفته بشه همون حکومت اسلامیه حالا خواه با انقلاب بدست اومده باشه یا چیز دیگه. با توجه به شرایط
نگاه شما یک نگاه سکولار محوره قائل بر جدایی دین از سیاستید و می گید انقلابی نباید در کار باشه. اگه باشه حتی با شعارها و اصول اسلامی چون باز بوی سیاست ازش میاد پس مورد قبول نیست. از اون ورم مردم باید نفسا و ظاهرا دینشون رو حفظ کنند. این می شه یه حکومت امام زمانی!!!  

اگه اینطوریه پس امام حسین علیه السلام چرا جنگید؟ مسلما اگه پیروز ظاهری می شد قطعا و یقینا انقلاب می کرد و خودش در راس حکومت می ایستاد یعنی اگه اینطوری نبود و بعد از پیروزی ظاهری قرار بود باز منافقین و ظالمین در راس حکومت قرار بگیرند پس این جنگ چه بدردی می خورد؟
دمشون گرم!
29 Farvardin 92 ، 16:50 پاتوق عمارها - ثامن گرافیک
سلام برادر
بله . آیت الله جنتی رو از قلم انداختید
به گمونم روتون نشد چون پیش خودتون گفتید اگه ایشونو بزارم الان ملت میگن همه اینارو گذاشت که برسه به ایشون
پاسخ:
مگه ایشون چه مشکلی دارن؟ شمام اسر جو تبلیغاتی قرار گرفتید؟... ضمنا این مطلب از من نیست
سکوت بهترین چیزه فعلا ... سکوت
پارتی بازی خوب نیست. کشتن فرزند نیز پسندیده نیست.
عزیزم تو نظرت درمورد اشرافیت آقای خامنه ای و آیت الله های ایران چیه...نکنه اینا همش تقصیر استکبار جهانیه...برین خودتو مسخره کنین با این دروغ ها
پاسخ:
فکر کنم دیشب دوباره فیلم مخملباف رو تو bbc دیدی؟...
من خودم هر چیزی رو ببینم سعی می کنم یه نیمچه تحقیقی در موردش بکنم شما رو نمی دونم... در ضمن bbc خدای من نیست که هر چی بگه قبول کنم!
09 Mordad 92 ، 01:27 سید حسین
دوستان عزیز توجه داشته باشین اون کسانیکه اعدام شدند دستشون به خون مردم بیگناه آلوده بود و تو مبارزات مسلحانه علیه نظام شرکت کرده بودند
حالا اگه یکی از اعضای خانواده شما به همین جرم اعدام بشه و پسر آیت الله گیلانی آزاد بشه چه حسی دارین؟
بازم میگین پدر نباید حکم به اعدام پسر بده
ضمنا اون آقایی که حرف خنده دار اشرافیگری رهبر رو زد . بهتره بری تحقیق کنی ببینی مهاجرانی در مورد ساده زیستی رهبر و فرزندانش چی گفته . اون که از شماست باید قبولش داشته باشین
آدم بهتره که کمی فکر کنه بعد نظر بده
23 Shahrivar 92 ، 01:48 نن ناظر
f باخواندن این متن واقعاشوکه شدم
گرحکم کنندکه مست گیرند،درشهرآنچه هست گیرند
24 Mehr 92 ، 20:32 یامین
سلام اقایون. دعوانکنید. البته مهمه چه کسی فرزنشو بخاطر مسیر غلط والحادی اعدام کرده . ولی اونیکه مهمه مسیر انقلابه که توسط علمدار انقلاب حضرت اقا هدایت میشه. خدا اوناواسی مانگهداره . وبدبخت اوناییکه فرزنداشون به فرموده قران فتنه شدندو ممنون رفقا.
بسمه تعالی
احترام همه بزرگان فوق الذکر مخصوصا حضرت امام راحل(ره) واجب و فرض است.
ولی - قطغ نظر از امام راحل(ره) - من در میان ایشان کتاب زندگینامه حاج آقا حسنی حفظه الله را خوانده ام و ایشان را خیلی ، خیلی دوست دارم. خداوند به ایشان سلامتی و طول عمر با عزت عنایت بفرماید.انشاءالله
الهی آمین یا رب العالمین
30 Aban 92 ، 11:38 sandispakhsh
خوش به حالتون ماهی چقدر حقوق می گیرید که اینا رو بنویسین پس شما رو حسابی سیر کردن ولی بقیه مردم گرسنه اند .
میشه منم بیام؟
لااقل در مورد رشید حسنی و پدرش واقعیت های زیر رو هم در نظر بگیرید:
http://peykeiran.com/Content.aspx?ID=43755

http://azadbod.wordpress.com/%D9%85%D8%AA%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D9%88%D8%B5%DB%8C%D8%AA%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D9%85%D9%84%DB%8C-%D8%B4%D9%87%DB%8C%D8%AF-%D9%82%D9%87%D8%B1%D9%85%D8%A7/
25 Dey 92 ، 08:25 زهرائی
پس مهدی هاشمی چی؟ فائزه هاشمی چی؟ بقیه ی هاشمیها چی؟ به نظرم در این نوشته حق پدرشون خورده شده!!!! بنویسید که مردم بدونند آن آقای خیلی زیاد با آل ملعونش چه برخورد محکمی کرده!
ساندیس خوری که این چرت و پرتارو میگی دیگه
27 Farvardin 93 ، 22:10 کسی که سالها پیش ...
پس آقازاده آیت الله جنتی رو ننوشتی ؟؟؟
با یک ایرانی موافقم..............
17 Ordibehesht 93 ، 03:23 محمد حسنی
سلام ساندیسخور.
like.
همیشه میترسیدم به خاطر حفظ شأن خودت به عنوان مدیر سایت محافظه کارانه برخورد کنی با این اضداد انقلاب یا اضداد امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب.
ولشون کن اینا رو.
اینا، ماست هم نشونشون بدی میگن سیاهه!.
این پستتو بدون عکسش با اجازه ی گلت تو پایگاه کشور عشق منتشر میکنم.
از دوستان عزیز هم دعوت میکنم بیان اونجا و مدیرای محترم سایتهای ارزشی هم یه لطفی کنن بیان و ما رو ببینن و اگه لایق دیدن ما رو لینکمون کنن دیگه.
به شما جناب ساندیسخور اینو نمیگم و ازتون نمیخوام چون قبلاً یه بار ازتون خواستم و سکوتتون یعنی مخالفت ولی اگه بیاین و ما رو هم ببینین ممنون میشم.
من اهل ارومیم و آذریم. آقای حسنی حجت الاسلامن نه آیت ا...
ومن با نظر آخر امین موافقم ولی صحیح نیست که همش بد گویی کرد. حسنی کارای خوبی هم کرده مثلا کرد های تندرو رو سرکوب کرد.
البته اکثریت مردم درباره گذشته حسنی حرفایی میزنن که تامل برانگیزه
18 Tir 93 ، 21:29 ساندیس ناخور!
کسی که به فرزندش برای رسیدن به اهدافش رحم نمی کند بسیار خطرناک و دهشتناک است حال می خواهد هدفش اعتقادی باشد یا هرچیز دیگر.
افراد میانسال به بالا هر وقت نام محمدی گیلانی را می شنوند اول از هرچیز قساوت قلب او نسبت به فزرندانش را به یاد می آورند حتی اگر از یاران انقلاب باشند اما بخاطر موقعیت خودشان مجبورند عمل این شخص را تحسین کنند اما در دلشان چیز دیگری می گذرد.

ممنون که نمی گذارید اینگونه وقایع از اذهان گم نشود. درود برشما.
12 Aban 93 ، 15:53 میلاد
اقای محمدحسین مکًرعربهاجه دردی بت زدن که تایه جیزی میشه اسم عربهارامیاری ماهمه عربهامیدانیم که ازلطفی که رهبرهمیشه به این قشرداشته خیلیهامیسوزن همجنین شما
به نظر من نباید کسی را بخاطر عقایدش اعدام و یا محکوم کرد مگر باعث اسیب به انسانها و یا جریحه دار شدن عواطفشون بشه .انسانها هم منظور اقشار مردم است نه عده ایی خاص .
امیدوارم با روش محمد ص و مهربانی ایمه اطهار با هر انکه میپتداریم راه غلط میرود برخورد شود و نه اعدام و زتدان. ما باید انقدر قوت کلام و قدرت بیان داشته باشیم تا ارزشهامون رو به همه تفهیم کنیم نه با تهدید و زور بلکه با هدایت و دعوت همه را به سمت اسلام ناب بیاوریم.
02 Azar 93 ، 00:42 بی طرف
سلام مطالب جالب بود ولی یه سوالی تو ذهنمه مگه فرزند حضرت نوح از کفار نبود؟؟بس چرا اعدامش نکرد؟چرا تا آخرین لحظات هی داشت صداش میکرد؟درضمن کجای قرآن نوشته هر کی نسبت به حکومت حالامیخواد حکومت اسلامی باشه حکومت بهلوی باشه یا مسیحی اعتراض کرد حکمش اعدامه؟یعنی عین این میمونه من به رفتار جنابعالی اعتراض کنم شما بجای جواب منطقی بخوابونی زیر گوش ما
سلام
من درباره آیت الله مرحوم مشکینی و آیت الله جنتی هم چنین مطالبی راشنیده ام
10 Tir 94 ، 22:01 مهدی کمالی
سلام-خیلی خیلی مطلب جالبی برام بود واقعا این ها ((دو صد گفته چون نیم کردار نیست ))را تفسیر کردند.
توی عمل هم به همه نشون دادند عدالت را .خیلی حرفه آدم از بچه اش بگذره
بنظرم نباید هیچ کسی رو برای ابراز عقایدش تنبیه کرد.
طرز افکار متفاوته،هرکسی از یک بعد ب دنیا نگاه میکنه و نباید ب افراد خرده گرفت...
کسی ک ب بچه اش رحم نکنه،ب ملت ک اصن رحمی نداره
پاسخ:
این دوستان بدلیل ابراز عقیده اعدام نشدند بلکه بخاطر خیانت به مردم و نظام اعدام شدند... نمونه بارزش کسایی که عضو سازمان منافقین شدند و اوایل دهه شصت مردم رو به رگبار می بستند.
من از آدم هایی که دین را با مغز پوچ خود کج فهمیده اند و می خواهند با زور کج فهمی های خود را به مردم قالب کنند بیزارم...
پیشمان شدم که تاکنون رستم را که ناخواسته باعث مرگ پسرش شد فرزندکش نامیدم... باید به گزینه های دیگری فکر کرد...
انقلاب را با اسلام اشتباه نگیرید هر کار کثیفی که میکنید بنام اسلام عزیز ننویسید، اسلام کجا و انقلابی برای بدست گرفتن حکومت کجا.
انقلاب چیزی نبود جز فریب مردم حکومتی فاسد رفت و حکومتی فاسدتر آمد که آن داعیه اسلام نداشت و از مستضعفین سخن نمیراند. رها کنید این خزعبلات را گویی که درون این مردم زندگی نمیکنید.
هاشمی رفسنجانی از این علما یاد بگیر
فقط دریغ ای دریغا ای دریغا ای دریغ حرمان است اینگونه عقب افتاده باشیم
20 Mehr 95 ، 17:45 وحیدراد
کسی که خودش رادوست نداشته باشد جطورمیشودباورکرددیگران رادوست دارند،من سخنرانی های اینا روگوش دادم، همش تکرار تکرار یه قرون ارزش نداره حرفشون
20 Mehr 95 ، 17:53 وحیدراد
کسی که خودش رادوست نداشته باشد جطورمیشودباورکرددیگران رادوست دارند،من سخنرانی های اینا روگوش دادم، همش تکرار تکرار یه قرون ارزش نداره حرفشون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.