ساندیس خور

هیئتی که در آن دغدغه مبارزه با اسرائیل نباشد؛ ابن زیاد هم سینه می زند!
ساندیس خور

نمیدانم پس از مرگم چه خواهد شد...
نمی خواهم بدانم کوزه گر از خاک اندامم چه خواهد ساخت...
ولی بسیار مشتاقم...
که از خاک گلویم سوتکی سازد...
گلوم سوتکی باشد به دست کودکی گستاخ و بازیگوش...
تا که پی در پی دم گرم خویش را بر آن بفشارد....
و سراب خفتگان خفته را آشفته تر سازد...
تا بدین سان بشکند دائم سکوت مرگبارم را...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
انتشار مطالب و نوشته های مـا با ذکر منبع و ارجاع لینک مجاز است.
mail: amin.davari@chmail.ir

پربازدیدترین ها
shobahat
مدیر تارنما

ساندیس خور

هیئتی که در آن دغدغه مبارزه با اسرائیل نباشد؛ ابن زیاد هم سینه می زند!





علت زیبایی زنان مسلمان

Wednesday, 4 Bahman 1391، 01:09 PM

علت زیبایی زنان مسلمان استاد رائفی پور


                                                                 با نگاه حلـال دانلود کنید دانلود کلیپ صوتی

دریافت

نظرات  (۱۲)

05 Farvardin 92 ، 15:00 رضا روشنی
سلام شما که اپ نشدید هنوز!


امروز اگر که سینه و زنجیر می زنیم فردا به عشق فاطمه شمشیر می زنیم

بروزم با این عمار!و متفاتترین عکس امام خامنه ای!حتما ببینید
جالب بود.
نشنیده بودم.
اگه تمایل داشتید تبادل لینک بکنیم.
یا علی.
سلام.لینک دانلود خرابه لطفا دوباره آپلود کنید با تشکر
پاسخ:
امتحان کردم مشکلی نداشت... با مرورگرای مختلف امتحان کنید
من که نمیتونم دانلود کنم یعنی شروع به دانلود میشه ولی بلافاصله پیام میده و قطع میشه.لطفا اگه امکان داره تو یه سرور دیگه هم آپلود کنید با تشکر.
پاسخ:
چشم
عالی بود
09 Farvardin 93 ، 17:44 علی محمدی
باسلام
با افتخار وبگاه آپلود آزاد آماده میزبانی از فایل های ارزشی نویسان گرامی میباشد
منتظر شما هستیم
uploadazad.com
خوبه که زنهای مسلمان در ارزوی داشتن اندامی مشابه زنان غربی هستند. ما مخلص اسلام هستیم اما لطفا غلو نکنید
پاسخ:
شما نماینده زنان ایرانید مگه!
درست گفته برای نمونه عکس پیری و جوونی بازیگرای خارجی وایرانی رو باهم مقایسه کنید(چون در دسترس تره گفتم)
من از وقتی که سخنرانی های استاد رائفی پور رو دانلود کردم دیدم نسبت به اسلام و شیعه بیشتر شده و نسبت به دین و مذهبم پای بند تر شدم. نمیدونم اگر با این استاد گرانقدر مواجه نمیشدم به کدام ناکجا آباد کشیده میشدم
"بازیگر زن" رو نگفته آقای محترم..
من به شخصه اطرافم انقد زنای زیبا می بینم که افتاب و مهتاب ندیدتشون...چه برسه تو رسانه ی ملی دیده بشن... واللا...
بیچاره ملت فهیم!!!!!!!!!!ایران
25 Shahrivar 95 ، 17:42 پرنسس سورا اناهیتا بلالی خقوقدان روانشناس
هرگونه اظهازنظر راجع ب زیبایی دیا عدم زیبازنان توهین بخودتونه ن زنان ک حماقتتون انقدره ک ب عنصری ک مادر وخاهر شماست فقط بعنوان زیبایی محک بزنید ون شخصیت انسانی زن؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.