ساندیس خور

هیئتی که در آن دغدغه مبارزه با اسرائیل نباشد؛ ابن زیاد هم سینه می زند!
ساندیس خور

نمیدانم پس از مرگم چه خواهد شد...
نمی خواهم بدانم کوزه گر از خاک اندامم چه خواهد ساخت...
ولی بسیار مشتاقم...
که از خاک گلویم سوتکی سازد...
گلوم سوتکی باشد به دست کودکی گستاخ و بازیگوش...
تا که پی در پی دم گرم خویش را بر آن بفشارد....
و سراب خفتگان خفته را آشفته تر سازد...
تا بدین سان بشکند دائم سکوت مرگبارم را...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
انتشار مطالب و نوشته های مـا با ذکر منبع و ارجاع لینک مجاز است.
mail: amin.davari@chmail.ir

پربازدیدترین ها
shobahat
مدیر تارنما

ساندیس خور

هیئتی که در آن دغدغه مبارزه با اسرائیل نباشد؛ ابن زیاد هم سینه می زند!





از امروز آنلاین خواهم بود

Sunday, 9 Aban 1395، 01:47 PM

سلام و عرض ادب و احترام | خیلی وقت می شود که از این فضا دور شدم، نمی دانم چه شد و چرا اینطور شد، ولی هر چه بود احتمالا حکمتی داشت.

البته بیکار هم ننشستم، موفق به انجام کارهایی شدم که آرام آرام از همین جا صدایش در خواهد آمد!

خیلی دوست دارم دوباره بیایم پای کار، و اگر خدا کمک کند قصد کرده ام از امروز، باز وب نویسی را ادامه دهم.

بدین جهت سخت محتاج دعایتان هستم

امین داوری


پی نوشت:

1. پست تشکیلات عاشورایی را که امروز گذاشتم، حتما بخوانید، نمی دانم چرا خیلی دوستش دارم!

2. چند ماهی میشود که سرمان گرم است به یک کانال در تلگرام | اگر دوست داشتید نگاهی بیاندازید.

لینک کانال در تلگرام

موافقین ۰ مخالفین ۰ 95/08/09
امین داوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.