ساندیس خور

هیئتی که در آن دغدغه مبارزه با اسرائیل نباشد؛ ابن زیاد هم سینه می زند!
ساندیس خور

نمیدانم پس از مرگم چه خواهد شد...
نمی خواهم بدانم کوزه گر از خاک اندامم چه خواهد ساخت...
ولی بسیار مشتاقم...
که از خاک گلویم سوتکی سازد...
گلوم سوتکی باشد به دست کودکی گستاخ و بازیگوش...
تا که پی در پی دم گرم خویش را بر آن بفشارد....
و سراب خفتگان خفته را آشفته تر سازد...
تا بدین سان بشکند دائم سکوت مرگبارم را...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
انتشار مطالب و نوشته های مـا با ذکر منبع و ارجاع لینک مجاز است.
mail: amin.davari@chmail.ir

پربازدیدترین ها
shobahat
مدیر تارنما

ساندیس خور

هیئتی که در آن دغدغه مبارزه با اسرائیل نباشد؛ ابن زیاد هم سینه می زند!





هندی بودن خمینی

Sunday, 6 Farvardin 1391، 03:35 PM
آیا امام روح الله خمینی هندی الاصل و آیت الله سید علی خامنه ای عراقی الاصل هستند؟
پرسش: برخی می گویند امام خمینی هندی الاصل بوده است، و مقام معظم رهبری هم از آنجایی که پدرشان متولد نجف است، عراقی الاصل نیستند. آیا این سخن صحیح است؟
پاسخ: این که چنین شبهه ای از کجا شروع شد،مناسب می نماید به سالها قبل برگردیم، یک سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به سفارش ساواک مقاله ای در روزنامه اطلاعات چاپ شد، هدف از این مقاله کاستن محبوبیت امام خمینی در میان ملت ایران بود.
در مقاله آمده بود که اصالت اجدادی امام خمینی به هندوستان بر می گردد و ایشان در هند زندگی می نمودند.و در ادامه با انتقادات تند به تمسخر این حرکت انقلابی که، این حرکت، خارج مرز ها سازماندهی می شود و...
و یا در زمان پیروزی انقلاب ، که خیلی از آزادی خواهان از ایشان الهام گرفته و بر وجود چنین رهبری مباهات و افتخار می نمودند.،مثلا در پاکستان شیعیان و مسلمانان آنجا ،امام را به عنوان رهبر و مرجع خود می دانستند،تبلیغ کرده بودند که ایشان اگر سید است، پس عرب است .اگر خمینی است، پس ایرانی می باشد و اگر اجداد او هندی اند پس چه ربطی به شما (پاکستانی ها)دارد که این همه سنگ او را به سینه می زنید.
ما هم در جواب این گونه شبهات و ایرادات پاسخ حسن یوسف احمد را نقل می کنیم:
کدام خاک ؛خاک عرفات ،آنجا که آدم حوا را شناخت.خاک قبله ،آنجا که ابراهیم با دست اسماعیل خانه ای ساخت.تا علی مرتضی در آن زاده شد. خاکی که خون حسین بر آن ریخت تا گل خوشبوی مریم بروید.خاک سرزمین دلاوران ،نامی ترین پهلوانان رستم دستان.
خاک نیشابور ،آنجا که عطار از کویرش گیاه شفا بخش می چید.خاک هند، آنجا که گاندی سرزمین خود می دانست و (عبدالعلی) جناح سرزمین خود .. . . . .که اقبال گفت: از هند و سمرقند و عراق و همدان خیز .
اکنون تو از همه جا برخاسته ای ،از هر خاکی مشتی در دست داری .اکنون هیچ کس بهانه ای ندارد که تو از خاک سرزمین او نیستی ، حتی نوفل لوشاتو به تو سبب داد . . . . .
(برگرفته از کتاب خمینی روح الله نوشته سید علی قادری ،نشر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی قدس سره الشریف)
‌انچه در تاریخ ثبت شده و مطالعات تاریخی جدی که هم قبلا صورت پذیرفته وجود دارد،تنها یک مساله به نوعی قابل توجه بوده و آن این پدر پدر بزرگ امام از علمای نیشابور بود که به منظور تبلیغ دین اسلام رهسپار منطقه کشمیر در هندوستان شد، اما به دنبال هجوم مخالفان به شهادت رسید و پدر بزرگ امام به دعوت یکی از بزرگان خمین به ایران بازگشت و در خمین ساکن شد.
آیت الله سید علی خامنه ای

پدر بزرگوار ایشا‌ن حجت الاسلام و المسلمین حاج سید جواد و مادر ایشان دختر حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم نجف آبادی اند.جد مقام معظم رهبری سید حسین خامنه ای از علمای آذربایجانی مقیم نجف می باشدکه قبل از هجرت به نجف در محله «خیابان» تبریز اقامت داشتند. (برای مطالعه بیشتر به :زندگی نامه مقام معظم رهبری ،نشر قدر ولایت)
از سویی سابقا در میان مردم این گونه عرف بود که،وقتی فردی مدتی در کشوری و یا محلی اقامت می یافت ،به نام آن محله پسوندی در آخر فامیلی وی افزوده می شد و به تدریج جزءپسوند خانوادگی و حتی تحت الشعاع هم قرار می گرفت مانند شیخ شهاب الدین مرعشی نجفی (پسوند نجفی به علت اقامت چندین ساله ایشان در نجف بوده است).

لینک های مرتبط:

عکس امام خمینی در ماه


قیام: دفاعیات یک انقلاب

نظرات  (۱۹)

اگر امام خمینی هندی نیست
در مورد سیک های هند تحقیق کن و شباحت آرم سیک های هندی و آرم وسط پرچم جمهوری اسلامی را تماشا کن و حقیقت را دریاب
پاسخ:
خخخ جالب بود
29 Tir 94 ، 21:13 مرداس
چرا آخوندها دلشون برا مردم نمیسوزه و میخورند و میبرند ؟
چرا بیشتر از این که به مردم بدبخت اهمیت بدن به اسلام اهمیت میدن؟
مردم بیچاره ان و اونا خوش
04 Mordad 94 ، 02:21 دنبال حقیقت
آقای فکر وآقای الکی خخخ!!! طراح دکتر"حمید ندیمی" امروز استاد درس نظریه و روش‌های طراحی در رشته معماری دانشگاه شهید بهشتیه بعدشم با وساطت آقای هاشمی. امام قبول کرد!!!!
یکی رو هوا یه چی میگه یکی دیگه هم میگه به به چه چه!!! خوش باشید باشید!
توضیح بیشتر::
http://www.parsine.com/fa/news/35315/%D8%A2%D8%B1%D9%85-%D8%AC%D9%85%D9%87%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%DA%86%D9%87-%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%D8%AF-%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD-%D8%A2%D8%B1%D9%85-%D9%86%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D8%AF-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D9%88-%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D8%A7%D9%88-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1-%D8%B4%D9%88%D8%AF
14 Shahrivar 94 ، 01:58 حسین امیدبخش
از اینکه تمام بندگان خدا بیش خدا یکی هستند هندی سیاه زرد بوست هم یکی هستند و فقط برهیزکاران بیش خدا عزیز تر هستند اول هندی یا عراقی بودن مهم نیست انسان بودن ملاک هستش ولی این خبر کامل دورغ هست و امام خمینی 10 بشت قبلشان ایرانی بودند و اقای خامنهای هم که ایرانی بدنشان مدرک نمیخواهد فامیلی ایشان مشخص هستش که 7 بشت فارسی و ایرانی هستند من اطلاح طلب هستم شدید ولی از شایعه و دورغ بیزارم
پاسخ:
حسسین جان با عرض پوزش بابت تاخیر
از سئوال شما در کامنت بعدی اطلاعاتی در دست ندارم.
نژاد پرستا. چه فرقی می کنه
امام خمینی از لرهای خمین بوده . غیرت لری داشت و نترس بود . یاد و نامت همیشه جاویدان باد
عجب
چرا ایشان به قولهایی که در پاریس دادند در ایران عمل نکردند و بعد از اینکه آن سخنان را در مورد ارتش زدند که شما نمیخواهید آقای خودتان باشید و پس از اینکه ارتش بی طرفی خود را اعلام کرد . دست به کشتار ارتشی ها زد و زمینه جنگ ایران و عراق را مهیا نمود؟
خمین لر نداره
04 Shahrivar 95 ، 13:12 منم آن کوبنده
چرا اینقدر شبهه و تردید وجود داره ؟بی نهایت سوال که هرکدومش هیچگاه جواب قطعی نداره
12 Mehr 95 ، 02:25 ارسلان
وب خوبی داری.دوست داشتی تبادل لینک یا بنرمیکنیم
پاسخ:
http://sandiskhor.blog.ir/page/%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%AF%D9%84-%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9
19 Mehr 95 ، 09:01 علی خلیلی
اینکه خمینی هندی الاصل است هیچ شکی وجود ندارد ، چرا شما بیراهه میروید مصاحبه هایی که دراین خصوص بابرادرش ایت الله پسندیده شده مطالعه نمایید که به صراحت میگوید که ما(خاندان خمینی) اصالتا هندی هستیم وحتی شهرتشان نیز"هندی زاده"بوده است. درثانی فرض که هندی نبوده همینکه سید خودرا مینامند کفایت می کند که ایرانی نبوده وحق حکومت به ایران را ندارند ،چرا!!!؟ برای آنکه شما اگر خودرا سید فرض کنی دیگر اصالتهای ملی ایرانی مانند کوروش کبیر داریوش، بزرگ ، تخت جمشید و... چه ارزش واهمیتی خواهد داشت
هندی عراقی بیاد به ایرانمون حکومت کنه؟ کجاییم ما!!
بکشید مارا!بریزید خون مارا!
جام زهر نوشیدن!
کدام ایرانی فارس اینطور وحشیانه صحبت میکنه مگر اینکه ترک مغول یا عرب باشه غلبته رنگ زردشون به نژاد نیشابور که ترکیبی از مغولها دارند میخوره
یاایهالمسلمون اتحدواتحدو خخخخ
05 Azar 95 ، 13:16 روح اللله
پسرم ب دنیا بیاد اسمشو میزارم روح الله.البته ک این ی دروغ بزرگ بوده.ولی اگرم باشه ی انسان اذاده بوده .پس بگیم پیامبرم عرب بوده.یا امام علی تا حضرت زمان همشون عربن.پس اونا هم مشکل دارن.همیشه انسان های بزرگ پشتشون حرف دروغ و تهمت زیاده.چرا یکی نمیره از صدام و همسالش بحرفه.روح الله عاشقتم
اولا من لر خمینم و اینو به اونی که میگه خمین لر نداره گفتم
دوما همه اقوام ما میگن خمینی هندیه و سادات هم که عربن و طبق قانون همه کشورهای دنیا رهبر و مسولین سیاسی نباید دو تابعیتی باشند ولی متاسفانه بعد از انقلاب ایران ویران شدو
حیثیت و ملیت ایرانی ما به سمت پابوسی اعراب رفت
ما آریایی هستیم عرب نمیپرستیم
عه هند به ایران گاندی صادر کرد .انقلابی که قهرمانش وارداتی بود برا همین انقد عاشق وارداته
24 Dey 95 ، 11:18 بی‌نام
کار به آدم خوب و بد نداریم.مااول خودمونو درست کنیم.خدامونو بشناسیم.خودمونو که درست کردیم اونوقت راحت‌تر میفهمیم.ولی نباید به آدمای روی زمین تکیه کرد.باید به خدای‌عالم‌تکیه کنیم.
و معنیه زندگیو بفهمیم.میتونیم خوب باشیم فقط باید از خدا بخایم.خیلیا فقط روی قرآنو میخونن.ولی در اصل باید در قرآن تدبر کنیم.و دلمونو از هر پلیدی پاک کنیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.