ساندیس خور

هیئتی که در آن دغدغه مبارزه با اسرائیل نباشد؛ ابن زیاد هم سینه می زند!
ساندیس خور

نمیدانم پس از مرگم چه خواهد شد...
نمی خواهم بدانم کوزه گر از خاک اندامم چه خواهد ساخت...
ولی بسیار مشتاقم...
که از خاک گلویم سوتکی سازد...
گلوم سوتکی باشد به دست کودکی گستاخ و بازیگوش...
تا که پی در پی دم گرم خویش را بر آن بفشارد....
و سراب خفتگان خفته را آشفته تر سازد...
تا بدین سان بشکند دائم سکوت مرگبارم را...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
انتشار مطالب و نوشته های مـا با ذکر منبع و ارجاع لینک مجاز است.
mail: amin.davari@chmail.ir

پربازدیدترین ها
shobahat
مدیر تارنما

ساندیس خور

هیئتی که در آن دغدغه مبارزه با اسرائیل نباشد؛ ابن زیاد هم سینه می زند!





تولد ساندیس خور

Friday, 9 Dey 1390، 10:40 PM

برای شما بسیار پیش آمده که از بزرگ شدن یک فرد متعجب شده باشید و همچنین آدم های بسیار زیادی را هم دیده اید، که در طول سالیان سال تغییر خاصی نمی کنند و به احتمال خیلی زیاد آدم هایی را هم دیده اید که نه تنها بزرگ نمی شوند، بلکه کوچک می شوند.
حال وبلاگ من [ساندیس خور] نه دی، جشن تولد یک سالگی اش را می گیرد.
شما با دیدن وبلاگ من چه می گویید؟
می گویید: بزرگ شده،کوچک شده ویا تغییر نکرده؟
امیدوارم بزرگ شده باشم...
در طول یک سال گذشته اتفاقات زیادی برایم به وجود آمد. در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنم:


بدترین اتفاق سال: نابودی تمام لینک های آپلود

 
بهترین اتفاق سال: بیشتر شدن نظرات از همه طیف ها از انقلابی بگیر تا ضد انقلاب، حجتی، بهایی و حتی دوستان بی دین!


پربازدیدترین مطلب سال: امام فرمودند آب و برق مجانی خواهد شد


پرحاشیه ترین مطالب سال: انجمن حجتیه و کشتار شصت و هفت


بهترین دیدگاه مخاطبان:
نوشته شده توسط سید
یه روز یه ترکه میره جنگ میشه فرمانده، داداشش شهید میشه!
با بیسیم بهش میگن لااقل جنازه داداشتو برگردون عقب!
میگه اینا همشون داداشای من هستن ، کدومشونو برگردونم ؟

به یاد حمید و مهدی باکری

 
تاثیر گذار ترین دیدگاه مخاطبان :
نوشته شده توسط نام گم کرده ایم
سلام.برادر حقیقتا خدا قوت.وب محشری دارین با چه عنوان با مسمایی بروزید.بهتون حسودیم میشه.راست میگین والا.آره آقا جون ما ساندیس خور نظام کتک خور نظام دیوونه ی نظام اصلا خاک بر سر نظام و امام خامنه ای هستیم.دلم باز شد به خدا.سرافراز باشید در محضر خداوند وشهدا.
موافقین ۰ مخالفین ۰ 90/10/09
امین داوری

نظرات  (۱)

خوشحالم که یه همشهری تونسته تو عرصه سایبری انقدر موفق باشه.
تولدش مبارک.
راستی شما لوگو میخواستین؟یکمی از خصوصیاتی که میخواین لوگو تون داشته باشه بهم بگین.من خانم امیرحسین رفیعی هستم
پاسخ:
سلام خانم رفیعی... طاعات و عباداتتون قبول
لطفا اینجا کلیک کنید
همینطور که قبلا هم گفته بودم یه همچین طرحی می خوام... عبارت ساندیس خور ب صورت پیچیده و زیبا با رنگ مشکی و در قالبی زرد رنگ کار شده باشد... درست مثل همین
راستی شما همیشه انقدر زود کار مشتری هاتون رو تحویل می دید!

بازم ازتون بابت لوگو تشکر می کنم و منتظر می مونم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.